Oun Hotel Bangkok
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Winkelcentrum Crystal Veranda
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Oun Hotel Bangkok





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, uitzicht op zwembad laden

Superior Twin kamer, uitzicht op zwembad
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
20 slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Superior kamer, uitzicht op zwembad laden

Superior kamer, uitzicht op zwembad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
20 slaapkamers
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Misschien vind je dit ook leuk

Anantara Siam Bangkok Hotel
Stadscentrum
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 222
inclusief belastingen en toeslagen
11 aug - 12 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

364 SOI YOTHINPATTANA KLONGJAN, BANGKAPI, Bangkok, Bangkok, 10240
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nest n Rest Hotel
Nest n Rest Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 9 beoordelingen
De prijs is € 29
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: THB 500 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Oun Bangkok
Oun Hotel
Oun Hotel Bangkok
Oun Hotel Bangkok Hotel
Oun Hotel Bangkok Bangkok
Oun Hotel Bangkok Hotel Bangkok
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Oun Hotel Bangkok
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 – Uitstekend
Andrew
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kazuhiro
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazuhiro
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Cole
12 feb 2025
Cole
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Gavin
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gavin
18 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Tomoyo
24 jan 2025
Tomoyo
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Aurore
7 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Aurore
9 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Brandon
11 okt 2024
Brandon
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Karima
5 apr 2023
Karima
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Daniel, San Diego
Reisde met partner
16 feb 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 feb 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
26 jan 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
現地人のための安宿
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Lauren
18 sep 2019
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Lauren
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
wm, Fort Worth, TX
Zakenreiziger
2 jul 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
wm
2 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
pipat
14 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pipat
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 dec 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
apisak
9 dec 2018
Negatief: Personeel en service
apisak
1 nacht verbleven in november 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 dec 2018
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
SUPHACHAI, กระบี่
1 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SUPHACHAI
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
hataichanok
22 mei 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hataichanok
2 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Vanja
7 feb 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanja
6 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
OI FUNG
26 jan 2018
OI FUNG
1 nacht verbleven in januari 2018