Uitzicht op de stad

Beoordelingen van Expo Hotel Barcelona

4 out of 5
Expo Hotel Barcelona
Carrer de Mallorca,1-23, Barcelona

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 315 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 385 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 166 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 81 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 57 van 1004 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Alexandre

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een mooi hotel, kamers zijn proper en groot.
4 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alex

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Book Elsewhere!
The Hotel had ear deafening construction going on, it was 100% irresponsible to keep the hotel open. They dared to charged €170 per night for 3 nights. The staff only offered free breakfast, which I had already paid for. The breakfast is sub standard and the pool is a joke, its tiny. DO NOT STAY HERE!
3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Eelco van den

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was niet heel schoon en badkamer stonk. Verder kleine krappe kamer.

10/10 – Uitstekend

E M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met transport om de hoek.
Prima hotel op 5 minuten loopafstand van station Sants en de metro. Ideaal.
4 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Matthijs

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
My room was really Tiny and the breakfast was not so good.
2 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Richard

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoe komt dit hotel aan 4 sterren? Gedateerd hotel. Gehorige kamers, kleine kamer. Geen waterkoker, geen koffie apparaat. 1 stoel en die was ook kapot. Airco werkte niet, over geklaagd maar niet op kunnen lossen Ontbijt was redelijk, zwembad erg klein.
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Marius

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

A.M.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel voor in een stad
Grote kamer en goede bedden.Ook de badkamer was groot wel rioollucht.Verder zijn de kamers gehorig.
3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Peter, Breda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ligging was perfect. Hotel verder goed 1 minpuntje was de badkamer. Douchen was wat lastig gezien kort verblijf verder niets van gezegd. Zou er zo terug naar toe gaan
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 18 mrt 2020
Dear Peter, Thanks for your feeback. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima hotel! Ontbijt, service en hygiëne goed. Kamer wat verouderd maar het is uiteindelijk alleen maar om te slapen. 20 min lopen van Camp Nou dus ideaal om vanaf dit hotel richting het stadion te lopen.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 12 mrt 2020
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 9 jan 2020
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Quality Department op 29 dec 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Dichtbij station en schone kamers. Snelle balie. Waarom 50 tekens
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Quality Department op 28 dec 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, goede locatie. Personeel minder behulpzaam
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 21 nov 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 9 okt 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 28 aug 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima , enkel de bedden waren van mindere kwaliteit .
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 2 jul 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Wij vonden de kamer heel goed! Elke dag werd er gepoetst en propere handdoeken gehangen! Het ontbijt was heel goéd en alles goed vers
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 11 jun 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 13 mei 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo - Quality Department op 30 apr 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat het dak terras pas in het Paasweek wordt opengesteld. Verder zou de aanwezigheid van een (kleine) Gym een aanvulling zijn. Het ontbijt is zeker aan te raden, met een uitgebreide keuze aan verse producten en lekkere broodjes.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo - Quality Department op 10 apr 2019
Dear Anonymous, We very much appreciate your comments regarding your stay at Expo Hotel Barcelona. It is always a pleasure to receive positive feedback. Our goal it is to make you feel like at home, we are happy to see that your stay was memorable with us. We look forward to your visit. You are always welcome! Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo - Quality Department op 4 apr 2019
Dear Guest, Thanks for your feedback. Regards,

8/10 – Goed

Henk, Meppel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super goed hotel met mooie ruime kamers ontbijt goed en personeel heel erg vriendelijk
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Beatriz Pajuelo - Quality Department op 10 dec 2018
Dear guest, Thanks for your feedback. Regards,

8/10 – Goed

Michal

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient to public transport, quiet, excellent breakfast, good for short stays
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Karen, Las Vegas

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location: Good for a one night stay if planning to be walking distance from/to train station. Otherwise very basic, only 1 pillow each person, only 2 clothes hangers. Our room was near the elevators very noisy even after midnight.
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Annika

4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Chiekling Lisa, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Howard

10/10 – Uitstekend

Mizuki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
お部屋が広くて明るくてとても過ごしやすい。写真で見るよりずっと広かったです。角部屋だったこともあり、ベランダも広めで隣の公園も見れて見晴らしもよかったです。アメニティに歯ブラシもあって日本人にとっては便利なホテルです。
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

JAECHUL

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Richard

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Peter

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Ok but very basic
The room was nicely decorated but very basic. The room included a good bed, large tv, small table, one chair, safe, and toiletries. There was no where to hang or store clothes, no cups, coffee or tea, no glasses, nowhere for a second person to sit. Construction work going on throughout the day was very noisy.
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Helene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rummet var rymligt för oss, 2 vuxna + 1 tonåring, Helt o rent, nära t mataffär och metro. Trevlig och hjälpsam hotellpersonal.
5 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

orlando

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Janette

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
It is convenient for the railway station. We asked for a queen bed but our room was long and narrow with single beds end on rather than side by side - horrible if a couple! There is nowhere to hang clothes just a type of metal grid with a couple of hangers on it. The rooftop bar and swimming pool were closed. Good breakfast at least!

8/10 – Goed

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient to station
Overall very convenient to station. Was missing the soap dish in the bathroom and more hangers would have been nice.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Mercedes, Elmhurst

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

carlo

3 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Jesse

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
A room booked for 2 did not have gratuity breakfast included for both of us. Pool was closed for off-season which is reasonable, however, so was the indoor rooftop bar.
3 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Pedro

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Norman

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Julian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice restaurants nearby...excellent connections with sants station next door
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Andre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

HYEWON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
바르셀로나 여행 거점으로 좋아요.
교통도 편리하고, 합리적인 가격의 숙박과 식사가 인상적이었어요.
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Leif Nicola

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Manuel

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No recomiendo este Hotel
Las fotos muestran un hotel moderno y en buen estado, pero esa no es la realidad, las alfombras se encuentran en mal estado, la habitación presentaba un olor fetido, el servicio de recepción fue grosero y no resolvió nuestras inquietudes. Originalmente se pensaba hospedarse aquí por la duración de la estadía del viaje, pero se procedió a cancelar y buscar un nuevo hotel para el resto de la estadía en Barcelona
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Richard

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Flor

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near to Barcelona Sants , and bus stations. Very walkable.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Deborah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in september 2023