Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 315 van 1004 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
315
Gastenscore: 8 - Goed. 385 van 1004 beoordelingen" "
8 - Goed
385
Gastenscore: 6 - Redelijk. 166 van 1004 beoordelingen" "
6 - Redelijk
166
Gastenscore: 4 - Matig. 81 van 1004 beoordelingen" "
4 - Matig
81
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 57 van 1004 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
57
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Alexandre
Reisde met een groep
26 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een mooi hotel, kamers zijn proper en groot.
Alexandre
4 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Alex
Zakenreiziger
31 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Book Elsewhere!
The Hotel had ear deafening construction going on, it was 100% irresponsible to keep the hotel open. They dared to charged €170 per night for 3 nights. The staff only offered free breakfast, which I had already paid for. The breakfast is sub standard and the pool is a joke, its tiny. DO NOT STAY HERE!
Alex
3 nachten verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Eelco van den
Reisde met familie
25 dec 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was niet heel schoon en badkamer stonk. Verder kleine krappe kamer.
Eelco van den
10/10 – Uitstekend
E M
29 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met transport om de hoek.
Prima hotel op 5 minuten loopafstand van station Sants en de metro. Ideaal.
E M
4 nachten verbleven in november 2022
4/10 – Matig
Matthijs
25 mei 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, voorzieningen
My room was really Tiny and the breakfast was not so good.
Matthijs
2 nachten verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Richard
17 mei 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hoe komt dit hotel aan 4 sterren?
Gedateerd hotel.
Gehorige kamers, kleine kamer.
Geen waterkoker, geen koffie apparaat.
1 stoel en die was ook kapot.
Airco werkte niet, over geklaagd maar niet op kunnen lossen
Ontbijt was redelijk, zwembad erg klein.
Richard
3 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Marius
Reisde met een groep
10 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
Marius
2 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
A.M.
13 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel voor in een stad
Grote kamer en goede bedden.Ook de badkamer was groot wel rioollucht.Verder zijn de kamers gehorig.
A.M.
3 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Peter, Breda
Reisde met familie
14 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ligging was perfect. Hotel verder goed 1 minpuntje was de badkamer. Douchen was wat lastig gezien kort verblijf verder niets van gezegd. Zou er zo terug naar toe gaan
Peter
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 18 mrt 2020
Dear Peter,
Thanks for your feeback.
Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima hotel! Ontbijt, service en hygiëne goed. Kamer wat verouderd maar het is uiteindelijk alleen maar om te slapen.
20 min lopen van Camp Nou dus ideaal om vanaf dit hotel richting het stadion te lopen.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 12 mrt 2020
Dear Anonymous,
Thanks for your feedback.
Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 9 jan 2020
Dear Anonymous,
Thanks for your feedback.
Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Quality Department op 29 dec 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Dichtbij station en schone kamers. Snelle balie. Waarom 50 tekens
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Quality Department op 28 dec 2019
Dear Anonymous, Thanks for your feedback. Regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 nov 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 21 nov 2019
Dear Anonymous,
Thanks for your feedback.
Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 9 okt 2019
Dear Anonymous,
Thanks for your feedback.
Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 28 aug 2019
Dear Anonymous,
Thanks for your feedback.
Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima , enkel de bedden waren van mindere kwaliteit .
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 2 jul 2019
Dear Anonymous,
Thanks for your feedback.
Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 jun 2019
Wij vonden de kamer heel goed! Elke dag werd er gepoetst en propere handdoeken gehangen! Het ontbijt was heel goéd en alles goed vers
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 11 jun 2019
Dear Anonymous,
Thanks for your feedback.
Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 mei 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo Quality Department op 13 mei 2019
Dear Anonymous,
Thanks for your feedback.
Regards,
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo - Quality Department op 30 apr 2019
Dear Anonymous,
Thanks for your feedback.
Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat het dak terras pas in het Paasweek wordt opengesteld.
Verder zou de aanwezigheid van een (kleine) Gym een aanvulling zijn.
Het ontbijt is zeker aan te raden, met een uitgebreide keuze aan verse producten en lekkere broodjes.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo - Quality Department op 10 apr 2019
Dear Anonymous,
We very much appreciate your comments regarding your stay at Expo Hotel Barcelona.
It is always a pleasure to receive positive feedback.
Our goal it is to make you feel like at home, we are happy to see that your stay was memorable with us.
We look forward to your visit. You are always welcome!
Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 apr 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Beatriz Pajuelo - Quality Department op 4 apr 2019
Dear Guest,
Thanks for your feedback.
Regards,
8/10 – Goed
Henk, Meppel
18 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super goed hotel met mooie ruime kamers ontbijt goed en personeel heel erg vriendelijk
Henk
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Beatriz Pajuelo - Quality Department op 10 dec 2018
Dear guest,
Thanks for your feedback.
Regards,
8/10 – Goed
Michal
16 mrt 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient to public transport, quiet, excellent breakfast, good for short stays
Michal
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Karen, Las Vegas
Reisde met partner
10 mrt 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location: Good for a one night stay if planning to be walking distance from/to train station. Otherwise very basic, only 1 pillow each person, only 2 clothes hangers. Our room was near the elevators very noisy even after midnight.
Karen
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Annika
5 mrt 2024
Annika
4 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Chiekling Lisa, London
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chiekling Lisa
1 nacht verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Howard
10 dec 2023
Howard
10/10 – Uitstekend
Mizuki
16 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
JAECHUL
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Richard
6 nov 2023
Positief: Personeel en service
Richard
2 nachten verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Peter
5 nov 2023
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Ok but very basic
The room was nicely decorated but very basic. The room included a good bed, large tv, small table, one chair, safe, and toiletries. There was no where to hang or store clothes, no cups, coffee or tea, no glasses, nowhere for a second person to sit. Construction work going on throughout the day was very noisy.
Peter
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Helene
Reisde met familie
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rummet var rymligt för oss, 2 vuxna + 1 tonåring,
Helt o rent, nära t mataffär och metro.
Trevlig och hjälpsam hotellpersonal.
Helene
5 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
orlando
4 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
orlando
1 nacht verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Janette
Reisde met partner
4 nov 2023
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
It is convenient for the railway station. We asked for a queen bed but our room was long and narrow with single beds end on rather than side by side - horrible if a couple! There is nowhere to hang clothes just a type of metal grid with a couple of hangers on it.
The rooftop bar and swimming pool were closed.
Good breakfast at least!
Janette
8/10 – Goed
John
Reisde met familie
2 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient to station
Overall very convenient to station. Was missing the soap dish in the bathroom and more hangers would have been nice.
John
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Mercedes, Elmhurst
30 okt 2023
Mercedes
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
carlo
29 okt 2023
carlo
3 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Jesse
Reisde met familie
23 okt 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
A room booked for 2 did not have gratuity breakfast included for both of us. Pool was closed for off-season which is reasonable, however, so was the indoor rooftop bar.
Jesse
3 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Pedro
21 okt 2023
Pedro
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Norman
21 okt 2023
Norman
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Julian
Zakenreiziger
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice restaurants nearby...excellent connections with sants station next door
Julian
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Andre
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andre
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
HYEWON
Reisde met familie
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
바르셀로나 여행 거점으로 좋아요.
교통도 편리하고, 합리적인 가격의 숙박과 식사가 인상적이었어요.
HYEWON
5 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Leif Nicola
14 okt 2023
Leif Nicola
1 nacht verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Manuel
11 okt 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No recomiendo este Hotel
Las fotos muestran un hotel moderno y en buen estado, pero esa no es la realidad, las alfombras se encuentran en mal estado, la habitación presentaba un olor fetido, el servicio de recepción fue grosero y no resolvió nuestras inquietudes. Originalmente se pensaba hospedarse aquí por la duración de la estadía del viaje, pero se procedió a cancelar y buscar un nuevo hotel para el resto de la estadía en Barcelona
Manuel
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Richard
7 okt 2023
Richard
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Flor
Reisde met partner
6 okt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near to Barcelona Sants , and bus stations. Very walkable.