Op basis van 982 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
83% van onze gasten beveelt dit aan
4,6 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,4 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 feb. 2020
Goede service, vriendelijke medewerkers kamers super schoon. Tapas kwaliteit erg goed, keuze wat minder .
Opmerking van Hotelbeheer
15 feb. 2020 door Remei Gómez, General ManagerHotelbeheer
Beste gast, hartelijk bedankt voor deze uitstekende score. Wat fijn dat u genoten heeft van de nette kamer, het lekkere eten en de aangeboden service. Leuk ook dat u de professionaliteit van ons personeel benadrukt, we delen de complimentjes zeker met ons team. Vriendelijke groet en graag tot ziens, Remei Gómez, General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 aug. 2019
Ligging heerlijk en rustig. Lichte kamer. Gym ondermaats. Hulpvaardige gastheren en - vrouwen. Super.
Opmerking van Hotelbeheer
16 dec. 2019 door Remei Gómez, General ManagerHotelbeheer
Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en dat u genoten heeft van onze rustige ligging in hartje Barcelona. Graag hadden we gehoord waarom u de gym als minpuntje aanhaalt. Uw opmerkingen helpen ons immers om onze service verder te verbeteren. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan onze mooie stad. Warme groet, Remei Gómez, General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Wassenaar Nederland Barcelona

Geplaatst op 27 mei 2019
Gast vrij verblijf het klopt allemaal.De medewerkers (sters) geven alle informatie om ons verblijf prettig te laten verlopen.
Opmerking van Hotelbeheer
17 dec. 2019 door Remei Gómez, General ManagerHotelbeheer
Beste gast, bedankt dat u de tijd nam om ons een beoordeling te geven. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Ons team staat bij een volgend bezoek opnieuw voor u klaar! Met vriendelijke groet, Remei Gómez, General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Beautiful hotel with very central location

Geplaatst op 20 aug. 2018 op Hotels
Beautiful designed hotel, in the middle of everywhere
Opmerking van Hotelbeheer
24 aug. 2018 door Remei Gómez, General managerHotelbeheer
Dear Robin. Please accept our sincere thanks for these positive comments about Hotel Claris, Barcelona. Our hotel occupies the former palace Palau Vedruna and was remodeled to serve its current purpose in 1992, so we are very happy to hear that our design was to your liking. Thank you as well for highlighting our location. It is pleasing to know that you found this to be ideal. We hope we have the pleasure of welcoming you and your family in the near future. Best wishes, Remei Gómez, General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit breda

Leuk hotel met uitstekende service

Geplaatst op 19 mrt. 2018
Goed hotel, personeel snapt wat er nodig is om het uitstekend naar je zin te hebben Prima service
Opmerking van Hotelbeheer
19 mrt. 2018 door Alessio RinellaHotelbeheer
Dear Jos, We appreciate your kind feedback and we look forward to welcome you back soon to the Hotel Claris. Warm regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Great hotel in great location

Geplaatst op 7 nov. 2017
Voordelen: Location, personnel, room service.
Locatie: Shops, restaurants, cafes and bars. Gaudi museum houses next by.
Nice hotel in the center of Barcelona at a nice neighborhood. Close to many options for shopping, food and drinks. Very close to metro. Hotel itself was in a very good state and personnel very friendly.
Opmerking van Hotelbeheer
8 nov. 2017 door Remei Gómez, General managerHotelbeheer
Dear Pavlos, thank you for leaving a review concerning your stay at the Claris Hotel, Barcelona. We are delighted that you enjoyed our amazing location in the center of Barcelona. We appreciate that you give compliments to our staff. Thank you for staying at the Claris Hotel and we hope to welcome you again in the future. Remei Gómez, General manager
5 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger uit Rotterdam

Super locatie. Zeer schoon hotel.

Geplaatst op 29 sep. 2015
Voordelen: locatie, personeel, uitstraling van het hotel. mooie kamers, schoon
Locatie: Passei de Gracia, super winkelstraat - vooral voor een super gevulde knip. 15 min lopen van Segrada Familia, 15 min lopen naar de Ramblas.
Om de hoek van Passei de Gracia, 5 Min van metro en trein af luchthaven. zeer schoon zowel het hotel als de kamers. badjas, slippers en volop handdoeken / kluisje voor laptop. geweldig trendy dakterras. drankjes wel wat duur € 6,75 voor een glas wijn. maar al met al volgende keer weer.
4 / 5
Aanbevolen
voor Koppels
door janny v.

Heerlijk relaxed

Geplaatst op 30 aug. 2015 op Ebookers
Super hotel, met een ontzettende aardige portier. Ontbijt kon beter. Verder alleen maar genoten
4 / 5
Aanbevolen
voor Iedereen
door een geverifieerde reiziger

10 minuten lopen van de rambla

Geplaatst op 31 jul. 2015
Je wordt hier als gast behandeld Er is hier niets te veel Geweldig Restaurant super maar wel duur Ontbijt zeer goed
2 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Den Bosch

Hotel Claris

Geplaatst op 15 dec. 2014
Interior was a bit dated. However, the main problem was the very poor soundproof windows. It sounded like the windows were openened. In a city like Barcelona it results in quite a bit of noice, where you expect to have a quiet, comfortable nigth.