Op basis van 726 geverifieerde beoordelingen

4,0 / 5
86% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
4,3 Comfort kamer
4,1 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 apr. 2024
Very clean and nice.
Opmerking van Hotelbeheer
4 apr. 2024 door JUANHotelbeheer
THNAKS FOR YOUR REVIEW!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 apr. 2024
Nice and very professional during a tornado
Opmerking van Hotelbeheer
3 apr. 2024 door JuanHotelbeheer
Thanks for your review
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Aguirre

Geplaatst op 1 apr. 2024
Lo único que encuentro que tienen que mejorar es el teléfono que tienen en la entrada del hotel para las llegadas tardes en la noche que no se oye bien se oye bajito por lo demás está bien. Gracias
Opmerking van Hotelbeheer
2 apr. 2024 door JUANHotelbeheer
thanks for your review
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Bartlesville

Geplaatst op 31 mrt. 2024
The Hotel is OK, but the Services are terrible and the Reception VERY UNFRIENDLY Not a place to recommend
Opmerking van Hotelbeheer
2 apr. 2024 door JUANHotelbeheer
thanks for your review
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
2 apr. 2024 door JUANHotelbeheer
thanks for your review
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 mrt. 2024
Was convenient to everything. Could use some lighting out front passed by it has to turn around very dark out where check in is at.
Opmerking van Hotelbeheer
2 apr. 2024 door JUANHotelbeheer
thanks for your review
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 mrt. 2024
It was infested with bed bugs, no wayer pressure and the blow dryer almost caught on fire
Opmerking van Hotelbeheer
23 mrt. 2024 door Hotel ManagementHotelbeheer
Dear Joseph, Thank you for dedicating the time to share your feedback. We are committed to ensuring that every guest enjoys an outstanding travel experience. We sincerely apologize for falling short of your expectations. We aim to uphold high cleanliness and pest control standards to ensure a clean and comfortable environment for all our guests. To better serve you during your next visit, we will arrange for your room to undergo a professional inspection and treatment as a precautionary measure. Also, we regret regarding the blow dryer incident, which posed a potential hazard. We are taking appropriate measures to prevent such occurrences in the future. Your business is important to us, and we would be grateful for the opportunity to welcome you back and provide you with a superior experience.Sincerely,Hotel Management
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 mrt. 2024
The staff was very courteous, but the hotel itself was not clean. Our room had a bad smell.
Opmerking van Hotelbeheer
11 mrt. 2024 door Hotel ManagementHotelbeheer
Dear David, Thank you for reviewing our hotel. We are glad that you enjoyed the service provided by our associates. However, we want to apologize for any concerns which kept it from being perfect. We know how important fresh accommodations are; therefore, we will follow up with our housekeeping staff to ensure we are flawlessly preparing each room for our guests. We appreciate your feedback and hope you will consider us again when you return to the area.Sincerely,Hotel Management
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 mrt. 2024
Ok
Opmerking van Hotelbeheer
5 mrt. 2024 door Hotel Management Hotelbeheer
Dear Wilfredo, Thank you for your candid review. We want every guest who stays with us to have a fulfilling experience and to depart with a lasting favorable impression. Thank you for staying at Extended Stay America, and we hope you choose to create more great memories with us whenever your travels bring you back!Sincerely,Hotel Management
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 mrt. 2024
Opmerking van Hotelbeheer
2 apr. 2024 door JUANHotelbeheer
thanks for your review