Op basis van 427 geverifieerde beoordelingen

4,6 / 5
84% van onze gasten beveelt dit aan
4,8 Hygiëne kamer
4,7 Service & personeel
4,6 Comfort kamer
4,7 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Goed hotel

Geplaatst op 25 sep. 2022 op Hotels
Mooi hotel met goed ontbijt en mooie ruime kamer. Openbaar vervoer stopt voor de deur. Jammer dat je de koffiecups op je kamer moet betalen wanneer je ze gebruikt.
Opmerking van Hotelbeheer
22 okt. 2022 door Ana PortugalHotelbeheer
Thanks for the good review, Annemarie. We're delighted your time at Palácio was so outstanding as providing our guests with an excellent experience is very important to us. It's fantastic you appreciated every single moment. That's what we like to see! We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Prima maar let wel op welke kamer je krijgt/boekt.

Geplaatst op 30 okt. 2021 op Hotels
Goed hotel bij Belem. Kamer ziet er goed uit met Nespresso apparaat. Absoluut top is de gratis parkeervoorziening in de garage van het hotel. Binnen 30 minuten zit je in het centrum van Lissabon met het openbaar vervoer. Ontbijt goed, koffie en het eigerecht is een drama maar je kan goede koffie bestellen alsmede een eigerecht. Ontbijtruimte is wel donker, tochtig en koud. Spa is ruim. Kennelijk heeft het hotel een ruime keuze aan kamers. Wij kregen een hele kleine kamer met een geblindeerd raam aan de drukke straat zijde. Er werd een andere kamer aangeboden tegen een meerprijs van eerst 100 per nacht en daarna een andere kamer voor 55 euro per nacht. Uiteindelijk toch maar de volgende nacht een andere kamer geboekt voor 30 euro per nacht. Dit vonden wij wel een minpunt.
Opmerking van Hotelbeheer
20 nov. 2021 door Ana PortugalHotelbeheer
Dear Anthonius, Thank you very much for taking your time and share your experience on Expedia. We were delighted reading your positive remarks of our convenient location and facilites. Regarding your own words, about the problems you mentioned about some situations, we appreciate your feedback, because all your inputs are important for us, so that we can continue to provide a quality service. Looking forward to welcome you once more
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 mrt. 2020
Opmerking van Hotelbeheer
1 apr. 2020 door Ana PortugalHotelbeheer
Dear Guest Further to your evalutation, we kindly ask you to contact us, in order to inform us what really dissapointed you during your stay. Due the lack of comments, we will not able to improve our standards and services. Looking forward to hearing from you.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 sep. 2019
prima ligging en mooi zwembad. zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Opmerking van Hotelbeheer
6 sep. 2019 door Ana PortugalHotelbeheer
Dear Guest, Thank you very much for your perfect rating and honest review recording Hotel Palácio do Governador. Your kind words give us the great filling of mission accomplished and we will share with all our team. Looking forward to welcoming you back to our hotel again. Best Regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 jul. 2019
De locatie is mooi gelegen vlak naast een bushalte. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zien er erg verzorgd uit. Het ontbijt was precies genoeg en niet over de top.
Opmerking van Hotelbeheer
20 jul. 2019 door Ana PortugalHotelbeheer
Dear Guest, Thank you very much for your perfect rating and honest review recording Hotel Palácio do Governador. Your kind words give us the great filling of mission accomplished and we will share with all our team. Looking forward to welcoming you back to our hotel again. Best Regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 mei 2019
Opmerking van Hotelbeheer
16 mei 2019 door Ana PortugalHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for staying with us, and for your evaluation. It is our hope to have the opportunity to better serve you in the future. Sincerely
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 mei 2019
Prachtige, ruime, schone kamer, fijn bed en zwembad. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!
Opmerking van Hotelbeheer
2 mei 2019 door Ana PortugalHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for the positive rating, and comments. Your honest opinion is much appreciated. We do hope that you choose to stay at Palácio do Governador again. Best regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

Geplaatst op 30 dec. 2018
Smaakvol ingericht hotel nabij diverse bezienswaardigheden en een goede tram- en busverbinding met het centrum. Prijs eten restaurant vonden we te hoog, zeker gezien de hooguit redelijke kwaliteit. Staat onderhoud kamer kan beter (kastdeur ging niet dicht, kraan zat los, etc.) maar was wel schoon. Personeel erg vriendelijk. Schitterend zwembad en spa. Ontbijt redelijk maar wel elke dag hetzelfde.
Opmerking van Hotelbeheer
31 dec. 2018 door Ana PortugalHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for your comments. We regret that we were not able to provide you with the quality of service you deserve during your recent stay. We strive for flawless service delivery at our hotel, and we are always looking for ways to ensure that each guest experiences the very best we have to offer. Your feedback will help us to continue to improve our training processes, and we hope you will return to stay with us to experience the results of that work for yourself. Best regards
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 sep. 2018
Super hotel met super vriendelijk personeel! Vanaf het moment dat je binnenkomst voelt het echt als vakantie
Opmerking van Hotelbeheer
4 sep. 2018 door Ana PortugalHotelbeheer
Dear Guest Thank you so much for taking your time to share this great review with us. It was a pleasure to welcome you at Hotel Palácio do Governador. We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction and your rating are an encouragement to us in the pursuit of making each stay a memorable one. Please be assured that you kind comments will be well shared wit all our team members. Hoping to be able to welcome you again in our city.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Heerlen

Geplaatst op 6 aug. 2018
Mooi hotel, geen 5 sterren waard. Personeel vriendelijk maar onervaren. Is traag met beantwoorden van vragen/ verzoeken. Bv handdoekken aan zwembad komen wel als je vraagt dit duurt ongeveer half uur. Geldt ook voor andere zaken. Hotel ligt achter aan grote weg en spoorlijn, voor aan tramlijn,in hotel nauwelijks te horen, aan zwembad luid en duidelijk. Keuken avondeten slecht. Gunstige ligging in Belem.
Opmerking van Hotelbeheer
6 aug. 2018 door Ana PortugalHotelbeheer
Dear Maria, Thank you for sharing your feedback. Although we regret to learn we haven’t fully met your expectations, we would like to thank you for sharing your feedback, as it gives us the opportunity to follow up on your experience and to ensure our service is up to our usual standards. Your feedback are worth of our full attention. We hope to have the opportunity to welcome you back on another occasion in order to provide you with a memorable experience.