Schone schijn, slechte service.
Geplaatst op 22 sep. 2020 op Hotels
Op het eerste gezicht lijkt het een prima hotel, we hadden een grote privelege kamer. Ontvangst was vriendelijk en correct bij aankomst. Het ontbijt was de grootste domper. Vanwege Corona, wordt het ontbijt uitgeserveerd. Maar een deel van de menu onderdelen waren steeds niet beschikbaar. Er worden allerlei excuses gegeven hiervoor. Er waren ook geen gezonde opties in het ontbijt. Alles is kant&klaar en zoet. Bediening schuilt ook liever in de keuken dan gasten te ontvangen. Ze negeren je gewoon. In de kamer deed de safe het niet. Een medewerker kwam het checken: er moest een nieuwe batterij in, dat zou geregeld worden. niet dus! Er stond een Nespresso machine in de kamer, zonder cupjes: 1e dag cupjes gevraagd, kregen we, volgende dag weer moeten vragen, niks gekregen. Slecht dus! Blijkt er een gratis minibar te zijn: wordt niet uitgelegd. Slechts enkele eletriciteitpunten in de kamer: niet van deze tijd. Kamermeisje stapt zonder mondkapje bij ons in de lift, terwijl wij steeds eentje moesten dragen. Uitzicht in kamer wordt geblokkeerd door 2 soorten gordijnen (die niet echt open kunnen) en zonwering (neem dus niet een hoekkamer) want je ziet er bijna niks. Ramen kunnen ook niet echt open. Tacky zilveren verf of de badkamermuur. Diverse keren bij de receptie gestaan en dan was er niemand te bespeuren. Je kon ook niet op een belletje duwen om iemand te roepen. Je kunt enkel wachten tot er iemand de geest krijgt aan de receptie te verschijnen.