Lobby

Beoordelingen van abba Berlin hotel

4 out of 5
abba Berlin hotel
Lietzenburger Strasse 89, Berlin, BE

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 361 van 788 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 343 van 788 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 788 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 788 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 788 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Niene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 8 jan 2024
Sehr geehrte/er Niene,vielen Dank für Ihr positives Feedback zu unserem Hotel.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten. Im Namen des gesamten Teams bedanken wir uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns, dass Ihnen der gute Allgemeinzustand unseres Hauses aufgefallen ist.Wir hoffen, Sie bald wieder empfangen zu dürfen. Bis zum nächsten Mal!Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jacques

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel Goed ontbijt
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 20 jun 2023
Beste Jacques,Hartelijk dank voor uw review.Wat fijn om te lezen dat alles naar wens was.Het doet ons plezier dat ons uitgebreide en lekkere ontbijt zo in de smaak viel.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Steffen Squarra, General Manager

6/10 – Redelijk

Linda

Positief: Netheid
Centrale ligging, hotel zelf is wat sfeerloos.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 6 jun 2023
Beste Linda,Hartelijk dank voor uw feedback.De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was.We vinden het jammer dat u ook een minpuntje heeft ervaren. We nemen de veiligheid van onze gasten zeer serieus en passen de protocollen strict toe. Vriendelijke groet,Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Fredericus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gelegen in rustig gedeelte nabij S bahn station Savignyplatz. Van hieruit is de stad goed bereisbaar met OV. Hotel is schoon, nette kamer met koelkastje, een heerlijk ruim ontbijtbuffet, beperkte fitnessruimte, een te reserveren sauna. Matras bed is hard; er is geen zachter topmatras beschikbaar. De hotelbar is ongezellig. Voor uitgaansleven moet je naar een andere buurt.
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 13 dec 2022
Beste Frédéric,Bedankt voor uw feedback.Wat fijn dat het ontbijt u gesmaakt heeft en dat de netheid van ons hotel naar wens was. We vinden het spijtig dat het bed te hard was naar uw smaak, we begrijpen dat dit voor iedereen anders is. Hopelijk heeft u verder genoten van uw verblijf in Berlijn.Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw onder onze gasten rekenen. Vriendelijke groeten,Steffen Squarra, General Manager

6/10 – Redelijk

Johan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
We had a bit of an outdated room especialy the bathroom. The tap and shower head sprayed in all directions (due to limescale). Also was expecting coffee facilities in a 4 star hotel room and our room did not get cleaned (although the cleaning team was busy next door when we left our room). Overall not the worst experience but a bit dissapointing comparing it to other Berlin experiences in the same price range.
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 26 sep 2022
Dear Johan,Thank you for your feedback.We regret that your stay fell short of your expectations. We take our guests' feedback very seriously, and we assure you that we have passed yours along to the concerned departments. While we wish that more had been to your satisfaction, this will help us to make the necessary improvements in the future.We do carry out maintenance whenever necessary to keep our rooms up to date, however, we have noted your comment and will be considering it.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Shanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff , problems were attended to immediately, good neighborhood
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 16 jun 2022
Dear Shanna, Thank you for sharing this lovely review. We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always go out of their way to ensure they deliver the best service possible. We would be glad to have you return for another memorable stay. Best wishes, Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

arshiya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
terrific
perfect stay with extra added night
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 7 dec 2021
Dear Guest, Thank you for such a positive review. We are so glad that everything met your expectations during your stay with us. We look forward to the pleasure of welcoming you back. Many thanks again, Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

arshiya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
amazing
great spot to stay in the city incredibly easy to reach with public transport and next to a grocer and kurfursterdammn
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 6 dec 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay. We are so glad that everything met your expectations during your stay with us. Thank you again; we hope to welcome you back soon. Kind regards, Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Jeroen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net Hotel, goede plek om Berlijn te verkennen. Betaald laden ( 10 Eur bovenop 20 Eur parkeerkosten )
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 29 okt 2021
Beste Jeroen, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf bij ons en dat het comfort van onze bedden aan uw verwachtingen voldeed. Het doet ons ook plezier dat u de netheid van ons hotel als groot pluspunt aanhaalt. Jammer dat u de prijs van de parking wat te hoog vond. We hopen verder dat u goed heeft geslapen en met plezier aan uw verblijf terugdenkt. Hartelijke groet en graag tot ziens, Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mouad, Rotterdam

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice hotel, clean and good people working. Good location
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 12 feb 2021
Dear Guest, Thank you for your positive review. We aim to give the best experience to our guests, and it is rewarding to know that you had a pleasant experience. We hope to welcome you back. Best wishes, Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Karel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 28 feb 2020
Dear Karel, Thanks for taking the time to send us a great rating. We are very pleased you had a perfect stay. Thank you again. We look forward to welcoming you back. Best regards, Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 20 feb 2020
Dear Marianne, Thanks for this top rating and for choosing our hotel. We are glad your stay was perfect. We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Steffen Squarra, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend groot hotel en erg ongezellig. Vooral de ontbijtruimte
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Wij danken u voor het achterlaten van een recensie. Spijtig om te lezen dat we uw verwachtingen niet volledig hebben kunnen inlossen qua gezelligheid. We hopen dat het verdere verblijf wel naar wens is geweest. Hartelijke groeten, Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Stijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel !
Mooi hotel, goed ontbijt. Minder waren de dunne dekens en de zachte douche.
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 29 mei 2019
Beste Stijn, Bedankt voor je review, fijn dat je ons design kon waarderen en van een lekker ontbijt hebt kunnen genieten. We excuseren ons voor de minpuntjes, maar nodigen je graag uit om ons team hier tijdens je verblijf al over aan te spreken. Zij proberen eventuele problemen graag voor je op te lossen. Vriendelijke groeten en graag tot nog eens, Steffen Squarra, General Manager

6/10 – Redelijk

Goswin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 3 mei 2019
Dear guest, Thank you for your feedback Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Te duur voor geboden service
Locatie is super en het is een schoon hotel. De bed heeft veren die kraken en niet heel comfortabel zijn. Daarnaast zorg dat je zwart op wit heb of je ontbijt inbegrepen is. Ik had het zo geboekt en mondeling bevestiging gekregen tijdens check in. Paar keer ontbeten ook met opgegeven kamer nummer en geen problemen gehad. Tijdens de check out kreeg ik opeens een rekening voor het ontbijt...
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 16 mrt 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw feedback. Wat leuk dat we u konden bekoren met onze gunstige locatie en de mooie inrichting van ons hotel. We vinden het jammer dat u het bed niet comfortabel vond. We begrijpen dat elke gast het comfort van de bedden anders ervaart maar we noteren uw bemerkingen en zullen de matras op uw kamer nakijken. Wat betreft het ontbijt, willen we graag met u meedelen dat u voor het ontbijt € 14 betaalt. Het ontbijt is niet inbegrepen in de kamerprijs. Onze excuses indien dit niet duidelijk was. We hopen alvast dat het u heeft gesmaakt. Hopelijk zien we u bij een volgend bezoek aan Berlijn opnieuw! Warme groeten van het hele team, Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 7 dec 2018
Beste Isabelle, Hartelijk dank voor deze uitstekende score!. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Isabelle

Good hotel
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 30 nov 2018
Dear Isabelle, Thanks very much for your kind feedback. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are delighted that we were able to meet your expectations. We hope to see you again in the future! Best wishes, Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Delanghe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles super
Alles perfect verlopen, was mijn 5de verblijf in Abba-hotel
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Steffen op 5 jan 2018
Beste Delanghe, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Steffen Squarra Hoteldirektor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel
modern, clean and good buffet breakfast friendly staff Just one little note: the nearest U, S bahn is not nearby. So for clients who are less mobile, it's a little too far
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Koen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon hotel, goede faciliteiten.
Faciliteiten, zoals hotelkamer, ontbijt en jacuzzi zijn uitstekend. Ben de rest van de week echter sinds de checkin niet meer gedag gezegd door de receptie... Ook personeel bij ontbijt wat weinig attent en oogden chagrijnig. Kamer best schoon, op wat stof na op plekken als bovenop de tv maar ook op waar de shampoo e.d. op uitgestald stonden. Tip voor fietsverhuur: met de app van Dinkey Republic. Veel fietsen in de buurt.
7 nachten verbleven in juli 2017
Beste Koen, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Steffen Squarra Hoteldirektor

10/10 – Uitstekend

Dries

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berlijn "op en top"
Een zeer goede locatie om Berlijn - city in al zijn facetten te leren kennen. Niet ver van de Ku-damm en aanverwante shops. Door het Tierpark ben je in 15' te voet aan het Brandenburgse Poort. Wanneer er problemen opduiken in het hotel, is het personeel zeer hulpbereid en doet al het mogelijke om de plooien glad te strijken. Top !
Beste Dries, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Steffen Squarra Hoteldirektor

8/10 – Goed

els

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel wel tegen de prijs Auto parkeren was niet gratis dus dat kwam nog bij de prijs Het ontbijt stond niet in verhouding tot de prijs Was op de koffie na slecht te noemen
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Steffen Squarra Hoteldirektor

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goed hotel met goede ligging
Goed hotel in centrum van Berlijn. Nette kamer met goede voorzieningen.
Reactie van Steffen Squarra op 31 dec 2016
Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Steffen Squarra Hoteldirektor

8/10 – Goed

SL

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Op loopafstand van de Kurfürstendamm
+ goede verbinding va het vliegveld + locatie op loopafstand van de kurfurstendamm + vlakbij openbaar vervoer + twee supermarkten aan de overkant + hotel in goede staat (nieuw en modern) - kamer oogte schoon en netjes, maar na goed kijken lag er bv in de hoek of onder het bureau nog viezighed. Ook in de badkuip zaten lichaamsharen geplakt met een slijmerige substantie waarvan ik niet wil weten wat het was. Na drie keer vragen (verdeeld van 12 uur smiddags tot 9 uur savonds) kwam er pas iemand om het schoon te maken

10/10 – Uitstekend

Joost, Zeebrugge

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
alles super
Mooi betaalbaar hotel, centraal gelegen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligt goed voor uitstapjes
Ontvangst was goed. Het verblijf was ook prettig en ontbijt was heel goed een aanrader. Een reden om er nog een keer naar toe te gaan. Heel gemakkelijk met bus lij n 109 te bereiken. De metro is ook in de buurt. Diverse restaurantjes zijn hier ook te vinden.

10/10 – Uitstekend

Soufyan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war perfekt
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jocelyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only thing I didn’t like is they provide a coffee machine but they don’t provide any coffee or sugar or tea and water at all. Only one time went we arrived with the gate one group.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 6 apr 2024
Dear Jocelyn,Thank you for taking the time to share your feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.However, we will be taking your comments regarding our coffee into account as we work to provide our guests with the best experience possible.We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay. Kind regards,Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Katja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut gelegenes, ruhiges Hotel mit großen Zimmern und super Frühstück. Sehr freundliches Personal. Weiteres Plus sind 2 Supermärkte direkt gegenüber, sehr hilfreich wenn man auf dem Weg schnell was kaufen kann und das bis 24 Uhr. Sowohl für Geschäftesreisende wie für Urlauber, auch Familien, geeignet. Gerne wieder!
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 2 apr 2024
Liebe Katja,haben Sie vielen Dank für Ihre ausführliche und nette Bewertung unseres Hotels.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die zentrale Lage unseres Hotels als ideal empfunden haben und die Ruhe trotz der Nähe zu Berlins pulsierendem Zentrum genießen konnten. Die Größe unserer Zimmer sowie unser reichhaltiges Frühstücksangebot erhalten oft Lob, und wir sind stolz darauf, dass diese Aspekte auch Ihren Aufenthalt bereichert haben. Besonders dankbar sind wir für Ihre Worte über unser freundliches Personal. Es ist unser tägliches Bestreben, jedem Gast einen angenehmen und herzlichen Service zu bieten. Dass die nahegelegenen Supermärkte und die Eignung des Hotels für verschiedenste Reisende, inklusive Familien, weitere Pluspunkte für Sie darstellten, ist wunderbar zu hören.Wir freuen uns schon darauf, Sie auch in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Madeline

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
All was good except for the room which is stuffy and warm….. no AC 😫
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 2 apr 2024
Dear Madeline,Thanks for this review and your insight.We're delighted to hear that you found our room amenities to your satisfaction and appreciated the cleanliness of your room. We're sorry to hear about the discomfort due to the room temperature. Our rooms are equipped with individually controlled air conditioning, and we regret if this was not adequately communicated to you for adjustments to your preference. Our team strives to ensure every guest has a comfortable stay, and we value your feedback as it helps us to continuously improve our guest experience. For the next time with this problem, just tell our team at the reception so they can help you. We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Enno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gute Betten & ruhig. Nettes Personal. Etwas billig fand ich die Free Drinks Gutscheine die mir als Make Good verkauft wurden, und sich an der Bar dann nur in ein kleines Bier verwandeln liessen
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 8 jan 2024
Lieber Enno,vielen Dank für Ihre Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie die Qualität unserer Betten sowie die Ruhe in unserem Hotel positiv hervorgehoben haben. Auch Ihr Lob für unser freundliches Personal wissen wir sehr zu schätzen. Zu den von Ihnen erwähnten Free Drinks Gutscheinen möchten wir klarstellen, dass wir stets bemüht sind, unseren Gästen mit kleinen Aufmerksamkeiten eine Freude zu bereiten. Es tut uns leid, dass dies in Ihrem Fall nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Wir nehmen Ihr Feedback ernst und werden es als Anlass nehmen, um unsere Serviceleistungen zu überprüfen und, wo möglich, zu verbessern.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 8 jan 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihre positive Bewertung!Wir freuen uns, dass Sie die Sauberkeit des Zimmers und den Zustand des Hotels mit 100% bewertet haben. Unser Team bemüht sich stets um höchste Standards, und es ist schön zu hören, dass dies bemerkt wird.Es erfüllt uns mit Stolz, dass Sie unseren Service und den Komfort Ihres Zimmers so hoch schätzen. Wir sind stets bestrebt, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bereiten.Wir würden uns über einen erneuten Besuch von Ihnen sehr freuen.Herzliche Grüße,Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Elisa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein ganz normales Hotel, nichts besonderes. Preisleistung stimmt
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 5 dec 2023
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es hat uns sehr gefreut, dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt in unserem Hotel hatten und dass Ihnen besonders unser Preis-Leistungs-Verhältnis zugesagt hat.Wir würden uns sehr freuen, Sie auch in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit herzlichen Grüßen,Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Hilda Carolyn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice and helpful staff, property was centrally located and rooms clean and comfortable!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 5 dec 2023
Dear Hilda Carolyn,Thank you for sharing your opinion of your stay with us.We are delighted that you enjoyed your stay with us and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guest's satisfaction is our highest reward.We are glad that our location and the high standards we set ourselves met your expectations.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Mary

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 20 dec 2023
Dear Mary,Thank you for sharing this review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Kenji

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 27 nov 2023
Dear Kenji,Thank you for this great review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to seeing you again.Best wishes,Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Anja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 3 nov 2023
Sehr geehrte Anja,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung über unser Hotel abzugeben.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns.Freundliche Grüße,Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Mie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 2 nov 2023
Dear Mie,Thanks for your review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable. We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Dorthe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt centralt hotel
Vi boede 3, på et 3-personers værelse, gode senge også til den 3 person. Værelserne er lange men smalle - der var rent - pænt - et hotelværelse med det som SKAL være og uden alt muligt unødvendigt. Pæn morgenmadsbuffet - meget venligt personale. Meget centralt beliggende og meget let at kommet til.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 3 nov 2023
Kære Mai-britt,Tak for din anmeldelse og for at dele dine oplevelser fra dit ophold hos os :)Vi er glade for, at du generelt følte dig godt tilpas hos os. Vi er også glade for alle de gode kommentarer om værelserne. Din komfort er meget vigtig for os. Vi er glade for, at du nød vores overdådige morgenmad.Vi håber at få mulighed for at byde dig velkommen tilbage i fremtiden og give dig en endnu bedre oplevelse.Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 3 nov 2023
Kära Anna, tack för att ni lämnade en recension av er vistelse.Det glädjer oss att ni uppskattade vårt hotell och att ni hade en trevlig vistelse hos oss. Vad gäller sängarna och kuddarna så beklagar vi att de inte levde upp till er förväntan. Vi rekommenderar att prata med personalen i receptionen nästa gång, de hjälper gärna till att hitta ett annat alternativ som passar bättre. Med det hoppas vi att ni vill besöka oss igen!Med vänliga hälsningar,Steffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Stig Runar

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 3 nov 2023
Hei Stig Runar, tusen takk for den flotte anmeldelsen av oppholdet ditt hos oss!Det gleder oss at du valgte vårt hotell og at du var så fornøyd med ditt opphold.Vi håper å ønske deg og familien din velkommen tilbake til hotellet vårt i fremtiden. Ha en fin dag,Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our stay at the Abba Berlin. Great neighborhood, we felt safe walking around. Would definitely recommend it. Just didn’t like having to go through the smokers right in front of the entrance door.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 12 sep 2023
Dear Nancy, Thank you very much for your review.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciated the great neighborhood. Your safety and comfort are our top priorities, and we are glad that you felt secure while exploring the area. We apologize for the inconvenience caused by the smokers near the entrance door. We understand that this can be unpleasant, and we will take your feedback into consideration to improve our guests' experience.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Constanze

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ich war beruflich in Berlin. Das Hotel hat eine super Lage, nur 2min vom Kurfürstendamm. Zimmer sind sehr groß und modern eingerichtet. Toll fand ich die kleine Kaffeebar und das Wasser auf dem Zimmer. Tiefgarage direkt unterm Hotel (nicht günstig, aber normal für Berlin).Werde auf jeden Fall wieder kommen!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 12 sep 2023
Sehr geehrte Constanze,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es freut uns sehr, dass Ihnen die Lage unseres Hotels und die Größe sowie die moderne Einrichtung der Zimmer gefallen haben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen eine kleine Kaffeemaschine und Wasser auf dem Zimmer anzubieten. Unsere Tiefgarage ist in der Tat nicht günstig, aber wir sind froh, dass wir sie in einer so zentralen Lage anbieten können.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch bei uns! :)Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 1 aug 2023
Sehr geehrter Thomas,Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns über Ihre Höchstbewertung!Gern würden wir Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Berlin wieder bei uns begrüßen!Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Anette

4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 1 aug 2023
Kære Janie,Det er så dejligt, at du havde et godt ophold, og du syntes godt om hotellet.Det vil glæde os at åbne vores døre for dig igen. :)Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 1 aug 2023
Kära Anna, tack för att du tagit dig tiden att ge oss feedback.Vi är glada att din vistelse hos oss var till er belåtenhet.Vi önskar er varmt välkommen åter.Med vänliga hälsningar,Steffen Squarra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ralf

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 8 aug 2023
Sehr geehrter Ralf,haben Sie vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Viele GrüßeSteffen Squarra, General Manager

8/10 – Goed

Shion

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Clean room and great breakfast... I was satisfied with almost everything, but Wifi in the room was weak. It worked at the entrance of the room, but I couldn't connect at the desk. maybe because of the distance from the router
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Steffen Squarra, General Manager op 1 aug 2023
Dear Shion, Thank you for taking the time share your feedback with us.We are pleased that your overall stay was a great one. The Wifi is usually sufficient throughout the hotel, but please do not hesitate to make us aware of any issues, so that we may resolve these for you as quickly as possible.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best regards,Steffen Squarra, General Manager