Exterieur

Beoordelingen van Hilton Berlin

Hilton Berlin
Mohrenstr. 30, Berlin

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 461 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 317 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 143 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 1002 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 1002 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jogchum

Reisde met partner
Prima
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Tuccio op 15 apr 2024
Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren und hoffen Sie bald wieder einmal bei uns begrüßen zu dürfen.

10/10 – Uitstekend

Gerda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anja op 18 dec 2023
Thank you - we are delighted to see that you have enjoyed your stay with us.

2/10 – Ontzettend slecht

Marrit

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Anja op 11 dec 2023
We are sorry to see that your stay with us fell short of your expectations.

10/10 – Uitstekend

Sema

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect om te verblijven
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Anja op 9 okt 2023
Thank you for taking the time to share your experience.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not cheap, but excellent stay
Nice hotel in a good location. The interior design seems a bit outdated but that might just be the "Hilton style". The room was clean and the bed was wonderful. A nice little glass desk to do some work and plenty of service possible. Breakfast was excellent, with many options.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Anja op 12 jul 2023
Thank you for taking the time to share your impressions. We value your feedback and are pleased to hear that you were satisfied with your stay.

8/10 – Goed

Bruce van der

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Very friendly and accommodating staff, which answered all questions i had with great care, sadly the spa and fitness area were getting renovated so it was closed for most of my stay.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Anja op 22 mei 2023
Thank you for taking the time to share your impressions. We value your feedback and were pleased to hear that overall, you were satisfied with your stay and the services provided by our team.

8/10 – Goed

Maria

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Locatie uitstekend en mooi hotel! Helaas was onze kamer om 15u nog niet klaar toen we kwamen inchecken. Tegemoetkoming was een late check out. Hygiëne van de kamers mag ook beter (stoffig op de meubels en badkamer had schoner gekund).
Reactie van Anja Tuccio op 30 dec 2022
Thank you for taking the time to review your stay. Your feedback is much appreciated and while we were pleased to read that overall you were satisfied with your stay, we have of course also noted your comment on the lack of cleanliness and have shared this with our Executive Housekeeper for follow up.

10/10 – Uitstekend

Wiebe-Bart, Bakkeveen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel midden in het centrum. Perfecte uitvalsbasis. Het kan geen kwaad als ze hun halogeenlampen vervangen door LED lampen (in het kader van milieu).
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Anja Tuccio op 18 aug 2022
Thank you for taking the time to share your impressions. Your feedback is much appreciated and we were pleased to hear that you have enjoyed your stay with us. We are already working on replacing the remaining halogen lamps with LED lights. Thanks for raising this point.

2/10 – Ontzettend slecht

Reeka

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Gerardus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Anja Tuccio op 15 jun 2022
Thank you, we are happy to hear that you have enjoyed your stay with us.

10/10 – Uitstekend

Ronald Henry Adrien Gijsbert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en mooi hotel met een metrostation voor de deur.
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie super !
4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Ward

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice
Very nice hotel, located in the touristic center of Berlin. Some small issues (door did not close, WiFi was not provided at and quality of the executive lounge was not the 5 star quality you expect. Breakfast and service overall was great.
4 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Hilton Berlin op 15 okt 2020
Thank you for sharing your impressions. Your feedback is much appreciated and we look forward to welcoming you back with us.

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel, fijne lobby, heerlijke kamers, goed ontbijt, super locatie, parkeergarage bij hotel, metro voor de deur
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Joop

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles uitstekend, de bedden waren erg hard!
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
verouderde accommodatie. meer verwacht van een hilton. zeker voor dat geld
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ik vond de matrassen vrij hard, maar dat is altijd zeer persoonlijk. ruime kamer, prima badkamer
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Anja Tuccio op 23 aug 2019
Thank you for sharing your impressions. I am happy to hear that you were satisfied with your recent stay at the Hilton Berlin.

10/10 – Uitstekend

Amy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They were so friendly. Clean room and we did not have to pay for the parking!
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie is erg mooi, vlakbij een metro en lekker centraal
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Albert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hilton staff were very polite, professional and helpful. We had several 200 Euro bills which they were very happy to break into 50’s and 20’s. The currency exchanges at several airports refused to make change for these bills. The staff also helped us with information regarding the ICE trains. The hotel was safe and quiet and centrally located to multiple attractions (Brandenburg Gate, Museum Island, Fernsehturm, Checkpoint Charlie, etc). Many restaurants and grocery stores within 5 minutes walk. We enjoyed our stay in beautiful Berlin. Highly recommend Hilton Berlin to anyone visiting this great city.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Tuccio op 25 apr 2024
Thank you so much for your kind words. I am delighted to hear that you enjoyed your stay at the Hilton Berlin and in my hometown Berlin!

10/10 – Uitstekend

Dermot

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brilliant hotel - staff all friendly and spotless. Lovely area to stay in as well and not too far to major attractions
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Tuccio op 22 apr 2024
Thank you for your kind comments. We are happy to hear that you have enjoyed the hotel's facilities and the central location!

6/10 – Redelijk

Muhamed

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Tuccio op 16 apr 2024
Thanks for your feedback

8/10 – Goed

Christina

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
The area was very good and close to metro station and attractions. Breakfast was great. Security could be upgraded as in the elevators while the device to scan the key before selecting the floor was there, we didn’t have to do it as when we pressed the button to our floor, the elevator was working without scanning the key. Thus, anybody could go up. When we checked out I asked the front desk agent to mail me the receipt and she just publicly spelled my mail address when many people were around. Cleanliness was not up to par and we could see dust all over the bathroom fan and other places. Glasses that were used, were not replaced daily. The staff overall was very friendly and eager to assist which was highly appreciated.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Tuccio op 15 apr 2024
Dear Christina,Thank you so much for taking the time to share your experience. Your feedback is greatly appreciated and while we were happy to hear that overall, you have enjoyed your stay, we have of course also noted the points which were not up to par and will follow up on these with our team. We are currently switching to a new key card system and therefore had to temporarily deactivate the key card readers in the elevators.Sincerely,Anja

10/10 – Uitstekend

Maureen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel and nice room! Lots of construction going on in area so ugly barricades up everywhere
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Tuccio op 10 apr 2024
Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.

4/10 – Matig

Ryan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel location is excellent, close to the center of the city and a 10 minute walk from the Brandenburg Gate and the Tiergarten. The staff at breakfast were great and always helpful. There was also a great selection for breakfast, both hot and cold options. Unfortunately the beds are very poor and uncomfortable which led to terrible nights' sleep. The Spa was also really disappointing and the pool is extremely cold all day and there is no hot tub/ jacuzzi. Overall, whilst the location of the hotel and the staff were excellent, I would not recommend staying in this hotel. The bed was the most uncomfortable I have ever slept on leading to 4 very poor nights' sleep.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Tuccio op 10 apr 2024
We value your feedback and are sorry to hear that you were disappointed with your stay.

8/10 – Goed

Sandra Davies

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, friendly and professional. Room was spacious but a little shabby in places and a bit mean with the milk and teabags! Lovely seating area around the bar. Hotel is well located for sightseeing .
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Tuccio op 10 apr 2024
Thank you for staying with us and for taking the time to share your impressions. Your feedback is most valuable.

10/10 – Uitstekend

Ollie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Anja Tuccio op 10 apr 2024
Thank you for taking a moment to leave a review. We are pleased to see that you had a great stay with us.

6/10 – Redelijk

Andrea

Reisde met familie
Man hätte irgendwie mehr erwartet, Begeisterung fehlte, ein normales altes Zimmer auf einem alten Hotelgang.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anja Tuccio op 4 apr 2024
Wir bedauern, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Ihr Feedback wissen wir sehr zu schätzen.

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Executive Lounge
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Anja Tuccio op 22 mrt 2024
Happy to hear that you have enjoyed our Executive Lounge - Thank you for taking the time to share your impressions

10/10 – Uitstekend

Danilo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anja op 12 mrt 2024
Thank you for taking a moment to share your experience.

10/10 – Uitstekend

Annsophie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles zu voller Zufriedenheit
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Anja Tuccio op 5 mrt 2024
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns eine Rückmeldung zu Ihrem Aufenthalt zu geben. Wir wissen dies sehr zu schätzen und freuen uns, dass Sie zufrieden waren.

10/10 – Uitstekend

richard

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Anja Tuccio op 22 mrt 2024
Thank you for sharing your experience.

10/10 – Uitstekend

Steven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Anja op 26 feb 2024
Thank you, we are happy to see that you have enjoyed your stay with us.

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Anja op 26 feb 2024
We appreciate you taking the time to review your stay and are pleased to see that you were satisfied. Thank you!

6/10 – Redelijk

Gunnar

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Anja op 22 mrt 2024
Thank you, we value your feedback.

8/10 – Goed

bruno

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ci siamo stati per due notti. Personale disponibile, ottima colazione, ottima posizione e servizi. Unico appunto camere vecchie e scure. Nel complesso consigliato.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Anja op 23 feb 2024
We are pleased to read that overall, you were satisfied with your stay and thank you for taking the time to share your impressions.

10/10 – Uitstekend

Sabeena, København N

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sødt personale
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Anja op 22 feb 2024
Thank you so much for sharing your experience. We value your feedback and are thrilled to see that you had a great stay with us!

10/10 – Uitstekend

Julienne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Anja op 18 feb 2024
Thank you for taking the time for a review. We are delighted to see that you have enjoyed your stay with us!

6/10 – Redelijk

Georg

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Keine Seife auf dem Zimmer, Bademantel mit mehreren Flecken, Gläser dreckig, Deckenleuchte hing schief von der Decke runter
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Anja op 12 feb 2024
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Ihre Rückmeldung wissen wir zu schätzen und bedauern, dass Sie nicht ganz zufrieden waren. Der beschriebene Zustand des Zimmers entspricht so sicherlich nicht unseren Standards. Wir haben Ihre Hinweise an unsere Hausdame weitergeleitet, um eine Auswertung mit dem Team zu gewährleisten und bitten für die Ihnen entstandenen Unannehmlichkeiten vielmals um Entschuldigung.

6/10 – Redelijk

giorgia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent service/ should specify that gym/swimming pool and sauna are not free of charge for guests. Breakfast not impressive.
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anja op 8 feb 2024
Actually gym and pool are free of charge for all hotel guests. There is only a fee for the use of the saunas. We apologize if this was not properly communicated.

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s clean The revive is good
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anja op 29 jan 2024
We appreciate your feedback and are happy to see that you were satisfied with your stay.

8/10 – Goed

Robin

Positief: Netheid, comfort kamer
Getting old
Nice hotel good location. Staff were inattentive in the bar. The hotel is getting old some areas(breakfast room) the carpet is threadbare
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anja op 29 jan 2024
We value your feedback and thank you for sharing your experience.

8/10 – Goed

Scharf,

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Anja Tuccio op 22 mrt 2024
Wir freuen uns, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt zufrieden waren und danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihre Eindrücke zu teilen.

8/10 – Goed

Sarmad

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anja op 29 jan 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us.

8/10 – Goed

Jochen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel, Einrichtung etwas in die Jahre gekommen
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anja op 22 jan 2024
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung Ihres Aufenthaltes genommen haben. Wir wissen Ihre Rückmeldung sehr zu schätzen und freuen uns, dass Sie insgesamt zufrieden waren.

10/10 – Uitstekend

RUNE

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anja op 22 jan 2024
Thanks for your feedback - we are happy to see that you have enjoyed your stay with us.

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anja op 15 jan 2024
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben. Wir freuen uns sehr, dass Sie zufrieden waren!

10/10 – Uitstekend

Ulrika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Anja op 10 jan 2024
We are delighted to see that you have enjoyed your stay. Thank you for sharing your experience.

8/10 – Goed

Ederson

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel tradicional mas já sente a idade em relação as instalações.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Anja op 10 jan 2024
We value your feedback and thank you for taking the time to share your impressions.