Wij huurden voor twee nachten een appartement, dat bij aankomst een kamer bleek te zijn. Op zich geen probleem voor twee nachten, dus geaccepteerd. Ook de eerste indruk was prima; goed bed, goedwerkende airconditioning en koelkast.
Het eerste dat de verhuurder tegen ons zei (lees: schreeuwde) was dat we moesten betalen. Ik wist dat ik mijn creditcardgegevens bij de boeking had ingevoerd en meende dat hiermee de betaling rond was. De man sprak slecht engels en maakte met wilde armgebaren en nog meer geschreeuw duidelijk dat hij zsm cash wilde zien. Ik legde uit dat ik eerst bij Expedia wilde checken wat er gaande was, waarop hij andere gasten (!!!) bij het gesprek wilde betrekken om mij direct te laten betalen. Toen ik met Expedia aan de telefoon was, stond hij zelfs nog bij het balkon te schreeuwen. De taalbarriere maakte het lastig om hem te kalmeren. Uiteindelijk begrepen dat cc-gegevens alleen voor een evt. no show zijn en dat ik gewoon cash kon betalen. De verhuurder heeft ons daarna geen blik meer waardig gekeurd; erg onbeleefd.
Tot slot: op de kamer is slechts 1 pan aanwezig, geen bakjes, lepels, opscheplepel of spatel. Wel 2 ontbijtbordjes, 2 glazen, 2 mokken, 2 messen en 2 vorken. Met een beetje behelpen is het goed te doen, maar ik zou je aanraden zelf wat dingen mee te nemen. Op 200m lopen is er overigens wel een supermarkt en een bushalte.
Al met al niet slecht, maar wat mij betreft geen aanrader, puur door de botte, onbeschofte houding van de eigenaar.