4 sterren hotel met 5 sterren service
Geplaatst op 23 dec. 2018 op Hotels
Metro vlakbij, aan de achterkant van het hotel. Fraaie ingang en lounge. Zeer vriendelijke service aan de receptie, warm en persoonlijk, een welgemeend gevoel van welkom dat overal terugkomt, van housekeeping tot restaurant.... Voldoende en snelle liften. Reeds in de voormiddag al een kamer beschikbaar. Rustig, zeer net, airco, koffie/theefaciliteiten. Het is een iets ouder hotel, de badkamer is nog zo'n bad/douche combi. Verzorgd restaurant met goede prijs/kwaliteit en voldoende keuze. Zeer kindvriendelijk (kinderen eten gratis). Ook hier buitengewoon goede bediening en persoonlijke service. Verzorgd ontbijt van uitstekende ambachtelijke kwaliteit (met VERS sap !) en ruime keuze. Halfvolle schalen worden meteen vervangen door nieuwe, gebruikte borden worden meteen afgeruimd. In de bar wordt Starbucks koffie geserveerd.
Minpuntjes: geen kluisje op de kamer, geen make up spiegel, het restaurant heeft geen ramen. Details die door het allesoverheersende gevoel van WELKOM meteen vergeten zijn!
Opmerking van Hotelbeheer
27 dec. 2018 door Nuria MartinHotelbeheer
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review your recent stay with Holiday Inn London Bloomsbury on Expedia.
We are really glad that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you again.
Best Regards,
Nuria Martin
Guest Relations