Op basis van 218 geverifieerde beoordelingen

3,8 / 5
80% van onze gasten beveelt dit aan
3,9 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
3,8 Comfort kamer
3,6 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
Aanbevolen
voor Zakenreizigers
door Aad uit Bluffton, Indiana 46714, Verenigde Staten

Alsof je thuis bent !

Geplaatst op 20 jan. 2013
Voordelen: Vriendelijkheid. Niks was teveel en altijd lachen.
Nadelen: helemaal niets
Locatie: Goed gelegen aan uitvalsweg. Makkelijk te vinden en veel parkeerruimte.
Makkelijk te vinden, gelegen aan de uitvalsweg van Bluffton. Heel veel parkeerruimte en heel veel eettentjes op loopafstand. Vriendelijk personeel en 24 uur per dag internet op de pc in een speciale ruimte. Allemaal gratis. Gezellig ontbijt met lekkere koffie. Kortom,......bij een volgend familiebezoek ga ik er weer naar toe !
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 apr. 2024
Need some protein in the breakfast selections
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 feb. 2024
Room was dated and could have been cleaner. Staff were helpful. All in all a good experience.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 feb. 2024
Walls are paper thin , managed horribly
Opmerking van Hotelbeheer
17 feb. 2024 door Guest RelationsHotelbeheer
Dear Billy,Thank you for taking the time to share your thoughts with our team. We are disappointed that we were unable to meet all of your expectations. Your feedback is valuable to us, and we will be sure to share it with our team. Please know that what you experienced is not usual of our high standards, and we will be sure to show you a much better experience should you decide to return in the future.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 dec. 2023
Nice location close to amenities
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Last time I'll book a stay here

Geplaatst op 16 dec. 2023 op Hotels
Very disappointed room dirty trash behind bathroom doors and trash behind night stands. Live roach in bathroom
Opmerking van Hotelbeheer
12 jan. 2024 door Guest RelationsHotelbeheer
What you have detailed regarding cleanliness certainly does not reflect the spirit of service and value we pride ourselves on. Please accept our sincere apologies for our shortcomings, and know we will give our rooms the extra care they deserve. We will also make sure that our housekeeping efforts improve moving forward. Thank you, and please consider returning down the line for a better experience.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 15 dec. 2023 op Hotels
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Overnight get away

Geplaatst op 13 okt. 2023 op Hotels
It was just a overnight get away.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 okt. 2023
TV and phone didn't work. Room was filthy. No staff at front desk. Breakfast was the worst I've ever seen at a hotel.
Opmerking van Hotelbeheer
17 okt. 2023 door Guest RelationsHotelbeheer
Dear Eric,We always appreciate hearing from our guests, though we apologize for any aspects of your trip that you found to be less than ideal. You can rest assured that we will address all of your comments to ensure that we are meeting our own high hospitality standards. Thank you, and we hope that you will give us another chance to impress you down the line.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 sep. 2023 op Hotels
I was pleasantly surprised by what a nice hotel it was. There weren't any vending machines, however.