Terras

Beoordelingen van Hotel Mastbosch Breda

4 out of 5
Hotel Mastbosch Breda
Burgemeester Kerstensln 20, Breda

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 44 van 204 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 92 van 204 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 56 van 204 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 204 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 204 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Pieter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel aan de rand van Breda pal naast het Mastbos. Op loopafstand van de Ginnekenmarkt met alle restaurants. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Een authentiek klassiek hotel, lekker ruim en netjes
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Ritchie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a good stay in Hotel Mastbosch in a singles room. Dinner was really good, but a bit pricey for the portion size in my opinion. They provided me with a breakfast packet which was quite sizeable for the price on the other side. Lastly, the beds were a bit soft to my liking, but that's just personal preference I assume. Employees were friendly, surroundings are really nice and green, rooms were clean as well. I will most likely be staying here another time and would recommend the hotel to others.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed verblijf
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 7 jun 2023
Geachte gast, hartelijk dank voor uw mooie feedback. Wij ontvangen u graag nog eens in ons hotel. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

jack

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is alsof de tijd heeft stilgestaan, zeer mooie locatie op een prachtig natuurgebied.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 7 jun 2023
Geachte gast, hartelijk dank voor uw mooie review en feedback. Wij ontvangen u graag nog eens terug in ons hotel.

8/10 – Goed

Marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is netjes maar hier en daar wel iets gedateerd.
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 31 jan 2023
Geachte gast, dank u wel voor uw review en feedback. Wij zien u graag nog eens terug in ons hotel. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Mark

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
je moet er van houden
Je moet er van houden. Mooi oudbollig hotel. Nog lekker met zo'n ouderwetse sleutel. Dit hotel is perfect als je lekker wil wandelen. De kamer zelf is zeer basic. er staat niet eens een koffie machine. Maar goed als je alleen daar bent om te overnachten en niet teveel eisen stelt, is het allemaal prima.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 5 jan 2023
Geachte gast, hartelijk dank voor uw review en feedback. Op onze basic single kamers een tweepersoonskamers is inderdaad geen koffiezetapparaat beschikbaar. Wel kunt u altijd een aanvraag doen om een waterkoker op de kamer te plaatsen. Op onze Comfortkamers en Suites zijn deze wel voor u beschikbaar. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

M.O. den

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
omgeving en bereikbaarheid prima. kamer wat krap, matig bed. Beperkte restaurant openingstijden.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 2 dec 2022
Geachte gast, hartelijk dank voor uw review en feedback. Wij begrijpen dat het niet prettig is dat onze keuken eerder sluit, maar door een personeelstekort kiezen wij op dit moment om kwaliteit te leveren en ons personeel ook hun rust te gunnen. Wanneer u de kamer wat te klein vindt, kunt u altijd kijken naar de mogelijkheden om ter plekke een upgrade te boeken. Wij hopen op uw begrip en ontvangen u graag nogmaals in ons hotel. Met vriendelijke groet

8/10 – Goed

anja

Reisde met een groep
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 23 sep 2022
Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij hopen u nogmaals in ons hotel te mogen ontvangen

8/10 – Goed

Margot

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accomodatie ligt op een mooie plek,dichtbij het bos maar ook op loopafstand van het centrum. Het is een sfeervol gebouw.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 23 sep 2022
Beste gast, hartelijk dank voor uw mooie review en feedback. Alleen geeft u toch een laag cijfer aan. Graag horen wij de reden van dit lage cijfer, zodat wij wat met deze feedback kunnen doen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 18 jul 2022
Geachte gast, hartelijk dank voor uw mooie review. Wij hopen u nog eens in ons hotel te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Bart Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Op top locatie, mooi oud hotel, beetje gedateerd, maar prima voorzieningen.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 13 jul 2022
Beste gast, hartelijk dank voor uw review en feedback. Graag ontvangen wij u nog eens in ons hotel. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Robbert

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Patrick

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ruime kamer en goede locatie voor ons doel van het bezoek. Wat verouderd, geen airco dus met raam open slapen waardoor je 's ochtends al snel last hebt van geluiden van buiten.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 13 jul 2022
Geachte gast, hartelijk dank voor uw review en feedback. Wij zien u graag nog eens in ons hotel. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Anja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging aan natuurgebied en de stad. We vinden het iedere keer weer fijn om daar te zijn.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 13 jul 2022
Geachte gast, hartelijk dank voor uw mooie review. Wij zien u graag een volgende keer terug in ons hotel. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Maarten

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 23 mei 2022
Beste gast, hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u nogmaals in ons hotel te mogen ontvangen

10/10 – Uitstekend

Harry

3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 23 mei 2022
Beste gast, hartelijk dank voor uw mooie review. Wij hopen u nogmaals in ons hotel te mogen ontvangen

8/10 – Goed

Aline

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel in mooie omgeving
Op zich een prettig hotel. Schoon en verzorgd. Vriendelijk personeel. Een goed bed en nette badkamer. De ventilatie mogelijkheden op de kamer laten te wensen over, waardoor het bij aankomst wat minder fris ruikt. Er is alleen een groot raam dat open kan. Verder misten we een kluisje voor waardevolle spullen, zoals een laptop.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 18 mei 2022
Geachte gast, hartelijk dank voor uw review en feedback. Wij geven dit door aan de juiste afdeling. Wij ontvangen u graag nog eens in ons hotel. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kamers zijn gehorig. Extreem gehorig. Ik hoef niet te horen wat de buren aan het doen zijn.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Team Mastbosch Hotel Breda op 23 mei 2022
Geachte gast, hartelijk dank voor uw review en feedback. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Belinda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel, vriendelijke mensen
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Hotel Mastbosch Breda op 12 mrt 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor uw review. We zullen uw feedback doorgeven aan de manager. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Linda Gesell, Hotel Mastbosch Breda op 11 okt 2021
Dear guest, thank you very much for this beautiful review. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, prachtige locatie.
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Linda Gesell, Hotel Mastbosch Breda op 11 okt 2021
Dear Guest, thank you very much for this beautiful review. With kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat gedateerd maar netjes
We namen een standaard kamer. Ik had wellicht wel 15 euro extra willen uitgeven voor comfort kamer omwille van het bubbelbad, maar dat hebben ze niet allemaal dus dat zou een gok geweest zijn. De kamer was in jaren '90 stijl ingericht maar de badkamer (met alleen douche) was een stuk recenter. Hier en daar wat slijtage maar alles wel netjes en schoon. Er was bizar veel kastruimte maar geen kluisje. Wel twee tafels/werkplekken met voldoende stopcontacten (daar ontbreekt het wel eens aan in oudere hotels). In de douche miste ik een planchet waardoor je je shampoo etc op de grond moet zetten of op de kraan moet balanceren, maar dat is een probleem dat in wel meer hotels voorkomt. We kwamen voornamelijk om te wandelen en daarvoor is de ligging ideaal: je steekt vanaf het terras de straat over, en je bent meteen in het Mastbos.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Linda Gesell, Hotel Mastbosch Breda op 17 aug 2021
Geachte gast, hartelijk dank voor uw mooie review en feedback. Wij hopen u nogmaals in ons hotel te mogen ontvangen. Wanneer u de wens heeft voor een upgrade met voorkeur voor een bubbelbad, kunt u deze vraag altijd noteren of hier eventueel voor bellen om er zeker van te zijn dat u daadwerkelijk een bubbelbad heeft. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
aantrekkeleijk klassiek hotel maar gehorig
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Linda Gesell, Hotel Mastbosch Breda op 17 aug 2021
Geachte gast, hartelijk dank voor uw review en feedback. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sfeervol hotel
Hotel Mastbosch is een sfeervol hotel, dat mooi gelegen is. Het restaurant is goed. Zowel in hotel als restaurant is goed nagedacht over de coronamaatregelen, daardoor is het verblijf er ook veilig
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

marijke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig verblijf ook voor wandelaars en fietsers
Vriendelijk personeel, sfeervolle inrichting à la jaren dertig. gezellig buitenterras met gevarieerde kaart. Schone kamer, met bureau, twee comfortabele stoelen, grote ramen met zicht op het Mastbosch. Nieuwe comfortabele badkamer met douche. Op loopafstand van het centrum, gunstig voor wandelen en fietsen vanaf het hotel.
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Charmant oud hotel met ruim terras op prachtige locatie. Schoon, er wordt attent, ontspannen en Covid-proof gewerkt. Keuken verrassend goed, veel vegetarische gerechten. Als alleen reizende was ik er op mijn gemak.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel Mastbosch Breda op 17 aug 2020
Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u nogmaals in ons hotel te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Hotel Mastboch Breda

10/10 – Uitstekend

Louwrus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Hotel Mastbosch Breda op 20 jul 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u graag een volgende keer weer te mogen ontvangen.

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sfeervol klassiek hotel. Heeft zeker veel charme
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van hotel Mastbosch Breda op 16 mrt 2020
Beste Henk, Hartelijk dank voor dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te plaatsen. We ontvangen u graag nog een keer in hotel Mastbosch Breda. Met vriendelijke groet,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor een 4 sterren hotel is het hotel in slechte staat. Weinig voorzieningen, geen eens koffie/thee mogelijkheid op de kamer. Erg lawaaierig. De voetstappen op de gang en verdieping boven je erg hard te horen.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Mastbosch Breda op 16 jan 2020
Beste Gast, Bedankt dat u hebt Hotel Mastbosch Breda gekozen voor uw verblijf in Breda en dat u uw beoordeling hebt geplaatst. We nemen uw opmerkingen serieus mee en die heb ik al met mijn collega's gedeeld. Ik hoop dat u ons in de toekomst nog een kans kunt geven om u weer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
je voelt je welkom
mooie omgeving, medewerkers gastvrij, diner top, alles was goed geregeld. Goed en voor herhaling vatbaar!
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk eten, rustig mooie locatie. Prachtig gebouw
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Mooie ligging bij bos en even buiten stad. Kamers klein en erg gedateerd en het rook muf. Geen 4 sterren waard. s Nachts veel geluisoverlast gehad van dronken jongelui. Dit is gemeld bij vertrek. Ontbijt voldoende keuze.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Mastbosch Team op 16 okt 2019
Beste Anoniem, Bedankt dat je hebt gekozen om Hotel Mastbosch Breda te bezoeken. Het was echter met bezorgdheid dat u niet tevreden was over uw ervaring hier. Ik hoop dat je ons in de toekomst nog een kans kunt geven om je weer te verwelkomen en te bewijzen dat we je beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sommige zaken wat aftands/ ouderwets, service top
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

E.C.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi oud hotel gelegen in een bosrijke omgeving.
Mooi oud hotel gelegen in een bosrijke omgeving. Ruime kamer. Vriendelijke bediening. Mooi groot terras. De vloer in de slaapkamer kraakte op sommige plekken wel heel erg. Het bed vonden wij iets aan de harde kant.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Oud pand met unieke uitstraling en prachtig restaurant
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ambiance, goede verzorging, fijne kamer. Was helemaal prima.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd, slechte kussens. Oude badkamer bedden te zacht
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig gelegen in het bos Mooie kamers en uitstekende bedden Was er schoon Het personeel was vriendelijk Het eten was uitstekend
4 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Het eten in hotel mastbosch is buitengewoon goed....
3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was super netjes, maar het ontbijt viel heel erg tegen. €15 pp is teveel voor wat je krijgt.
3 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

blah

Positief: Netheid, personeel en service
great to ok but not much better than that. Needs some upgrades
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sara op 1 jan 2019
Dear, Thank you for your score! Hopefully we can welcome you back again. Regards, Frontoffice team, Hotel Mastbosch Breda

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezilleg hotel goede service vriendelijke mensen, mooie omgevi g.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Sara op 3 jan 2019
Beste, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Ik ben ontzettend blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en ik hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Receptie Team, Hotel Mastbosch Breda

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
eenpersoonskamer is zeer 'mager' ingericht en oubollig. `ergens verstopt oin een kast een kleine oude tv. Vanuit het bed bijna niet te zien.
1 nacht verbleven in december 2018