Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Novotel Brussels Airport

3 out of 5
Novotel Brussels Airport
Da vinci laan 25, Bedrijvenzone Diegem-Vuurberg, Machelen, Flemish Brabant

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 461 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 358 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 1005 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jovia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Services
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 8 jan 2024
Dear Guest,Thank you for this positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for also appreciating our team's quality service. This will encourage us to constantly improve our performance.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Lieven

Ok
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 8 jan 2024
Dear Lieven, Thank you for taking the time to review your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Your Novotel Brussels Airport Team

2/10 – Ontzettend slecht

Aram

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 10 jan 2024
Dear Aram,Thank you for taking the time to share your feedback.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope to be able to welcome you back for an improved stay.Kind regards,Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Ronny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 10 jan 2024
Beste Ronny, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Najim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 29 nov 2023
Beste Gast,Bedankt voor deze lovende aanbeveling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Marjoleen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 12 nov 2023
Beste Marjo,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Your Novotel Brussels Airport Team

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 12 nov 2023
Beste Michael,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Your Novotel Brussels Airport Team

10/10 – Uitstekend

philippe

Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 12 nov 2023
Cher Philippe,Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Ce serait un plaisir de vous recevoir à nouveau. Sincères salutations,Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Suzanne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 young ladies at the reception who only help 1 guest. Takes a long time to check in.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 15 okt 2023
Dear Suzanne, Thank you for your valuable feedback.We apologize for any inconvenience during the check-in process.We do have a new team member at the reception who's still in training. Therefore, she cannot for the moment being alone doing check-in.Although, we would like to thank you for letting us know about the cleanliness of the room. We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better stay in the future. Best regards.Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

pietertje

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 30 nov 2023
Beste Pieter, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Your Novotel Brussels Airport Team

6/10 – Redelijk

Karolina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 24 sep 2023
Beste Karolina,Bedankt voor uw mooie beoordeling.Het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal naar wens was. Jammer om te lezen dat de grootte van uw kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Het verheugt ons echter dat u tevreden was over de netheid. De tevredenheid van onze klanten is essentieel, aarzel daarom zeker niet om ons te wijzen op verbeterpunten. Vriendelijke groeten en graag tot nog eens voor een betere ervaring,Your Novotel Brussels Airport Team

10/10 – Uitstekend

Xiomara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jerry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff, quick check in. Slightly dated room... but ok to get an early morning flight from Brussels Airport...
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 21 jun 2023
Dear Jerry,We thank you for sharing this feedback with us.We are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us and that you received such friendly and professional service. It is very rewarding for our team and encourages us to uphold our high standards. Rest assured we have noted your comment and will consider it when planning future improvements.We hope to see you again on a future occasion. Best regards,Your Novotel Brussels Airport Team

10/10 – Uitstekend

Ken

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 8 jun 2023
Beste Ken,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 8 jun 2023
Beste Johannes,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Your Novotel Brussels Airport Team

4/10 – Matig

H

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 29 apr 2023
Beste gast,Bedankt dat u even tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review.We vinden het spijtig dat we u geen aangenaam verblijf hebben kunnen bieden.De tevredenheid van onze gasten is essentieel. Daarom hadden we graag wat meer info gehad over de redenen voor uw teleurstelling.Hopelijk mogen we u in de toekomst toch nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring.Vriendelijke groeten,Your Novotel Brussels Airport Team

4/10 – Matig

Sander, Nieuwegein

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele nacht lawaai van andere kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 25 apr 2023
Beste gast,Bedankt voor uw beoordeling.We hopen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Indien u lawaaihinder ervaart, mag u de receptie hier zeker over aanspreken. We kunnen dan meteen voor een oplossing kijken.We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Seibatou

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 15 mei 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groeten,Your Novotel Brussels Airport Team

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 12 mei 2023
Beste Maria,Dank u voor uw mooie beoordeling.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.Groetjes!Your Novotel Brussels Airport Team

10/10 – Uitstekend

Justin

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 10 mei 2023
Beste Justin,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Your Novotel Brussels Airport Team

10/10 – Uitstekend

Dieter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 22 apr 2023
Beste Ole,Hartelijk dank voor deze review.We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had bij ons en tevreden was met de service.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Freddy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 4 apr 2023
Beste Freddy,Bedankt voor deze positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortabel
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 6 mrt 2023
Beste Marc,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Frans en Kitty

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 7 mrt 2023
Beste Frans,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet,Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 4 nov 2022
Beste Dirk,Vriendelijk bedankt voor deze positieve score.Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was.We zouden heel graag willen weten wat u ertoe zou hebben aangezet ons de maximale score te geven.Hartelijke groet,Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 7 okt 2022
Beste gastHartelijk dank voor deze score.Leuk om lezen dat alles naar wens was.We willen het de volgende keer nog beter doen.Hopelijk tot ziens,Your Novotel Brussels Airport Team

4/10 – Matig

Hermanda

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The staff at the hotel were plainly rude. The shuttlebus schedule was a disaster; the bus did not go on time, sometimes it did not go at all and the signage on the bus was very unclear in the dark (said Airport Plaza in lighted letters; Novotel only on the back and not lighted). When mentioning this to the reception, the lady stated that this was not true and that she was taking the bus every day so she would know (I did take a picture of it after this interaction). When one of us had to take a taxi as the last bus of the day left early and had to pay the taxi in cash as the card machine did not work, we were 5 euro short of cash. When asking the hotel if I could please use my card and get 5 euro in cash, the receptionist said 'we are not a bank here'. I would not recommend this hotel for anything else than when a night near the airport is needed.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 2 aug 2022
Dear Hermanda, Thank you for taking the time to share your feedback, We pride ourselves on our usual high levels of customer service and were concerned to receive your comments. Please rest assured that such instances are not typical, and the matter will be fully investigated and discussed with the team as mentioned in our previous discussions. We hope to have the pleasure of welcoming you back for an improved experience next time. Kind regards, Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Maaike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Goed gelegen vlakbij het vliegveld, ideaal voor overnachting voor een vlucht. Prettige shuttleservice. Fijn dat er een restaurant is
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 9 aug 2022
Beste Maaike, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Wat fijn dat u een prettig verblijf had en genoten heeft van onze service. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Hopelijk zien we je snel nog eens! Your Novotel Brussels Airport Team

2/10 – Ontzettend slecht

Patrick

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 2 aug 2022
Beste Patrick, Bedankt dat u de tijd nam om ons deze score te geven. Wat jammer dat uw verblijf niet naar behoren was. We zouden heel graag weten welke punten u verbeterbaar vindt. We zouden die dan graag verbeteren indien mogelijk. Hartelijke groet, Your Novotel Brussels Airport Team

10/10 – Uitstekend

GUIDO

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Gilles H., Front office Manager op 4 jul 2022
Beste Guido, Bedankt voor deze perfecte score! Het ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Nogmaals bedankt ! Met vriendelijke groet, Gilles H., Front office Manager

8/10 – Goed

Kick

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Your Novotel Brussels Airport Team op 2 aug 2022
Beste Kick, Bedankt voor deze positieve beoordeling. Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf heeft gehad. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Hartelijke groet, Your Novotel Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Sander, Nieuwegein

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op een goede locatie.
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Sébastien Lesbegueries, General Manager op 3 mei 2022
Beste Sander, Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling! Wat fijn dat u een aangenaam verblijf bij ons wist op te tekenen en dat onze ligging u daarbij positief is bijgebleven. Hopelijk was uw verblijf verder naar wens. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Sébastien Lesbegueries, General Manager

6/10 – Redelijk

Edwin

Zakenreiziger
Hotel is old and need a renovation. Much better hotels around the corner for similar price.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Christophe LAC, General Manager op 21 jan 2022
Dear Edwin, Thank you for this review about your recent stay. While we would like to believe that we offer all the necessary modern amenities, we have noted your feedback. We understand that from time to time things do need to be replaced and refurbished and so do carry out maintenance whenever necessary. We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience. Best wishes for 2022. Best regards, Christophe LAC, General Manager

8/10 – Goed

Souhail

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Prima verblijf, net modern design, alles prima. Klein minpuntje: het is van te voren onduidelijk of je een bad of douche krijgt. Ik had graag een bad gewild maar kreeg een douche. Prima, verder geen punt van gemaakt.
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Eugene

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
het was makkelijk te bereiken
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Heidi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor of na een vlucht
Vlotte ontvangst. Correct hotel. Prijs/kwaliteit ok. Jammer dat er nog geen chuttelservice is voor vluchten van 6u. Taxi was vooraf aangevraagd maar verliep niet vlot
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Jean-Yves

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Sylvie Jacobs, General Manager op 2 aug 2022
Beste Jean-Yves, Zeer vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Het doet ons plezier dat uw verblijf zeer naar wens was. Nog eens hartelijk bedankt ! Vriendelijke groet, Sylvie Jacobs, General Manager

6/10 – Redelijk

xuan

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Sylvie Jacobs, General Manager op 12 dec 2020
Beste Xuan, Bedankt voor uw recensie. We betreuren het enorm dat uw bezoek niet volledig naar wens was. We zouden heel graag weten wat we beter hadden kunnen doen. We zouden u graag volgende keer een perfect verblijf aanbieden ! Hopelijk tot ziens, Sylvie Jacobs, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel kwaliteit prijs....lang moeten wachten op de shuttle van de luchthaven naar het hotel
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Fred De Deken, General Manager op 29 mrt 2020
Beste gast, bedankt voor uw review. Het doet ons plezier dat u tevreden was over onze prijs-kwaliteitverhouding. Onze excuses voor de shuttle, we zullen kijken wat er hier is misgelopen om dergelijke situatie in de toekomst te vermijden. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Fred De Deken, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Locatie, kamer is goed, parkeren moet niet via het hotel regelen maar via one-park scheelt je geld. Gratis Shuttlebus voor de deur. Binnen 5 min bij de vertrekhal. Ontbijt dit keer niet genomen.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Eric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Fred De Deken, General Manager op 17 feb 2020
Beste Eric, Dank voor deze mooie score! De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Nogmaals bedankt ! Vriendelijke groeten, Fred De Deken, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel is prima en zeer netjes. Keuze in het restaurant is wat beperkt maar wel erg goed en lekker.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Fred De Deken, General Manager op 4 feb 2020
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat u tevreden was met het comfort van uw kamer. We hopen dat de kwaliteit opweegt tegen dat er te weinig keuze was naar uw verwachting in het restaurant en uw verblijf verder uitstekend was. We staan een volgende keer met plezier opnieuw voor u klaar! Vriendelijke groeten, Fred De Deken, General Manager

10/10 – Uitstekend

mia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel voor vertrek reis
Alles was naar wens
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

MAGDA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pech....
Onze grote ontgoocheling kwam er na een drukke rit naar Brussel. Staking treinen.gevolg met de auto en filles.3 uur onderweg. Dachten aan een gezellige diner met onze driver. Maar ...een korte restaurant gesloten....trek je plan. Dan mochten we nog eens stad in. Voor ons geen tweede maal...
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Fred De Deken, General Manager op 26 dec 2019
Beste Magda, We danken u voor uw feedback. Op vrijdag 20 december was ons restaurant inderdaad gesloten. Bij lagere bezetting openen we enkel de bar, waar overigens eveneens de mogelijkheid tot dineren bestaat. De keuze in de bar is iets beperkter maar we bieden toch verschillende gerechten aan. Onze excuses voor dit misverstand. Onze medewerkers van de receptie hadden u met plezier enkele restauranttips gegeven in Zaventem zelf, op 5 minuten van het hotel. Graag verwelkomen we u in de toekomst opnieuw voor een betere ervaring! Fijne feestdagen, Fred De Deken, General Manager

8/10 – Goed

niels

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel helaas deed het stoombad het niet
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging voor de luchthaven. Goed en uitgebreid ontbijt. Nette kamer en vriendelijk personeel. Even willen lunchen en dat was iets minder .... weinig gelegenheid om te eten en wat werd geserveerd kwam uit de magnetron en was amper warm.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Fred De Deken, General Manager op 28 dec 2019
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel, de nette kamer en ons uitgebreid ontbijt. Leuk ook dat u de professionaliteit van ons personeel benadrukt, we delen de complimentjes zeker met ons team. Het spijt ons dat de lunch niet aan uw verwachtingen voldeed. Normaal gezien is er steeds een kok aanwezig tot 14u, in het weekend is er mogelijks een beperktere kaart. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen. Met vriendelijke groet. Fred De Deken, General Manager

8/10 – Goed

Tamer

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Ten eertse inchecken was niet volgens afspraak . Inchecken was om 15.00, ik was daar 16.30 kamer was nog niet gereed. Bij inchecken moest ik €10 vpor beide kamers bijbetalen. Ik dacht dat alles via internet ging en dat alles al betaald was. Ontbijt was duur €21 pp.
1 nacht verbleven in november 2019