Hoofdafbeelding Receptie Receptie Kamer Kamer Kamer Kamer Kamer Kamer Kamer Kamer Kamer Kamer Kamer Kamer Kamer Kamer Woonkamer Woonkamer Woonkamer Woonkamer Woonkamer Woonkamer Terras Kamervoorzieningen Badkamer Badkamer Sportschool Sauna Restaurant Restaurant Restaurant Restaurant Restaurant Buffet Hotellounge Binnenkant hotel Receptieruimte Vergaderfaciliteit Close-up binnen
1/40 Hoofdafbeelding
Meer foto's weergeven

Ontvang een overzicht van dit hotelLuxe 5-sterrenaccommodatie, op loopafstand van La Grand Place

Ligging

Dit luxe hotel ligt in het centrum van Brussel, binnen 5 minuten lopen van Koninklijke Sint-Hubertusgalerijen, La Grand Place en Manneken Pis. Ook Sint-Michielskathedraal en Muziekinstrumentenmuseum - Old England-gebouw liggen binnen 10 minuten lopen.

Accommodatievoorzieningen

Dit hotel beschikt naast een fitnessruimte over een bar/lounge en een koffiebar/café. WiFi in gemeenschappelijke ruimtes is gratis. Een sauna, een 24-uurs roomservice en een businesscentrum zijn enkele van de overige voorzieningen.

Kamervoorzieningen

De 267 kamers beschikken elk over gratis WiFi, een 24-uurs roomservice en een flatscreentelevisie met satellietzenders. Een minibar, luxe beddengoed en gratis kranten zijn enkele van de overige voorzieningen.

Hotelvoorzieningen

Hotelvoorzieningen

Royal Windsor Hotel Grand'Place heeft een sauna en een fitnessruimte. Dit hotel heeft een koffiebar/café. Je kunt in een bar/lounge lekker met een drankje ontspannen. Gemeenschappelijke ruimtes zijn uitgerust met gratis WiFi en kabelinternet.

De zakelijke voorzieningen in deze 5-sterrenaccommodatie bestaan uit een businesscentrum, een limousine- of autoservice en vergaderruimtes. Er zijn 15 vergaderzalen beschikbaar. Het luxe hotel heeft ook meertalig personeel, gratis kranten in de lobby en een wasserij. Je kunt tegen betaling op verzoek gebruikmaken van een shuttleservice van/naar de luchthaven. Ter plaatse kun je tegen betaling parkeren.

  • 24-uurs receptie 
  • Babysitting of kinderopvang (toeslag) 
  • Luchthaventransfers (toeslag) 
  • Aantal verdiepingen: 6 
  • Bar / Lounge 
  • Ontbijt (toeslag) 
  • Businesscentrum 
  • Conferentieruimte 
  • Koffiebar of café 
  • Gratis kranten in de lobby 
  • Stomerij 
  • Lift 
  • Fitnessruimte 
  • Gratis WiFi 
  • Gratis kabelinternet 
  • Bagageopslag 
  • Aantal kamers: 267 
  • Wasserij 
  • Limousine- of autoservice beschikbaar 
  • Vergaderruimte 
  • Meertalig personeel 
  • Kruier / Piccolo 
  • Kluisje bij de receptie 
  • Aantal vergaderruimtes: 15 
  • Zelf parkeren (toeslag) 
  • Sauna 
Alle hotelvoorzieningen weergeven

Gezinsvriendelijke voorzieningen

  • Gratis WiFi  
  • Wasfaciliteiten  
  • Babysitting of kinderopvang (toeslag)  
  • Kinderopvang op de kamer (toeslag)  
  • Babybedden (gratis)  

Internet

Beschikbaar in alle kamers: Gratis WiFi

Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: Gratis WiFi , Gratis kabelinternet

Parkeren

Zelf parkeren (toeslag)

Kamervoorzieningen

  • Betaalfilms 
  • Premium beddengoed 
  • Klimaatregeling 
  • Verduisterende gordijnen 
  • Telefoon 
  • Minibar 
  • Dagelijkse schoonmaak 
  • Privébadkamer 
  • Designer toiletartikelen 
  • Föhn 
  • Kinderoppas op de kamer (toeslag) 
  • Bureau 
  • Strijkijzer / strijkplank (op verzoek) 
  • Satellietzenders 
  • Gratis WiFi 
  • Gratis krant 
  • Hypoallergeen beddengoed 
  • Bad/douchecombinatie 
  • Roomservice (24 uur) 
  • Gratis babybedden 
  • Kluisje op de kamer 
  • Flatscreentelevisie 
Alle kamervoorzieningen weergeven

Eetgelegenheden

De 24-uurs roomservice is beschikbaar.

Recreatie

De recreatieve voorzieningen in dit hotel bestaan onder andere uit een sauna en een fitnessruimte.

De onderstaande recreatieve activiteiten vind je ter plaatse of in de directe omgeving. Mogelijk zijn toeslagen van toepassing.

  • Fietsverhuur in de buurt 
  • Wandel/fietsroutes in de buurt 
Recreatieopties weergeven

Toegankelijkheid

Specifieke verzoeken (bijv. rolstoeltoegankelijkheid, late aankomst, enz.) kun je onder 'Reizigersinfo' vermelden in het veld 'Speciale verzoeken' wanneer je een hotel boekt.

  • Rolstoeltoegankelijk pad 
  • Rolstoeltoegankelijke voorzieningen 

Hotelbeleid

Inchecken

Check-in vanaf 14.00 uur

Uitchecken

Check-out tot 12.00 uur

Betaalmethodes

Huisdieren

Huisdieren toegelaten

Algemene info

Afhankelijk van het hotelbeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.

Bij check-in dien je in het geval van incidentele kosten een geldig identiteitsbewijs en een borgsom in contanten of creditcard voor te leggen.

Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.

Een speciaal annuleringsbeleid of toeslag wordt mogelijk toegepast op groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor hetzelfde hotel/dezelfde verblijfsdatums).

Geen extra bedden beschikbaar

Alle beleiden weergeven

Toeslagen

Je wordt gevraagd de volgende kosten bij het hotel te betalen:
  • Toeristenbelasting: EUR 9.27 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven hieronder vermeld. Toch kunnen deze kosten variëren, bijvoorbeeld op basis van je verblijfsperiode of het geboekte kamertype.
De accommodatie kan de volgende toeslagen en borgsommen tijdens de serviceverlening, bij check-in of bij check-out in rekening brengen:
  • Parkeerkosten: EUR 25 per dag
  • Voor een babybed worden kosten in rekening gebracht
  • Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
De bovenstaande lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk exclusief btw en kunnen wijzigen. 
Sorry, we ondervonden een probleem bij het laden van onze gastenbeoordelingen. Opnieuw proberen?