Op basis van 989 geverifieerde beoordelingen

4,2 / 5
100% van onze gasten beveelt dit aan
4,4 Hygiëne kamer
4,3 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 31 mei 2023
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 sep. 2022
Ik boek kamer voor mijn ouders.Mijn ouders komen jaren naar me in Nederland en ze slapen 1 nacht bij Rin hotel. Als ze terug naar Roemenie slapen ze ook bij Rin hotel. Hotel breng hun gratis naar airport en ze wachten ook op hun als ze terug gaan. Het hotel is heel schoon en netjes . Het ontbijt is uitgebreid buffet. Mijn ouders zij altijd tevreden.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 5 aug. 2021
Hotelinkom fantastisch. Personeel zeer zakelijk, niet extreem vriendelijk , laatste dag toch niet (baliemedewerkers). Restaurant zeer lekker en vriendelijk. Kamers vielen tegen voor die prijs. Zat ervoor in ander hotel, wel dieper in Roemenië en was veel goedkoper en veel netter en ruimer
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Rima hotel vlakbij vliegveld

Geplaatst op 27 mrt. 2021 op Hotels
Goed hotel vlakbij het vliegveld. Gratis shuttle bus. Lekker ontbijt en diner. Service bij diner was wat minder, waren ook nauwelijks gasten gezien corona. Maar dat mag geen excuus zijn. Typisch Romeense muziek was wat irritant. Verder was kamer prima. Wat kleine douche cambine. In de omgeving van hotel is niet zoveel te beleven.
Opmerking van Hotelbeheer
8 apr. 2021 door Raluca ParaschivHotelbeheer
Dear Guest, We would like to thank you for choosing RIN Airport Hotel and for taking time to provide a feedback regarding your stay at our hotel. We are glad we made your stay a pleasant experience. We look forward to having you as a guest at your next visit. Kind regards, Raluca Paraschiv
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 13 nov. 2019
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Good stay, but bad experience in restaurant

Geplaatst op 9 sep. 2019 op Hotels
Positive: free and comfortable airport shuttle also for early flights. Reception staff is also very friendly. Location is close to airport. The rooms and bath room are comfortable and large. Negative: I do not recommend the RUSTIC restaurant: service and food were very poor. I wanted to try local Romanian food, but was sorry not to have tried the other international part of the restaurant where staff seemed more professional. Or maybe I was just unlucky and they had a bad day. WIFI in room was also not working.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 19 jul. 2019 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 7 jun. 2019 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Belgium

Geplaatst op 25 apr. 2019
Great hotel, well located close to airport, good parking facilities, entousiast personel, just as i read from other visitors the smell from smoke is overwhelming in the room, otherwise all great , ill be back soon....
Opmerking van Hotelbeheer
25 apr. 2019 door Liviu Costache Guest Relations ManagerHotelbeheer
Dear Mr. Philippe, We would like to thank you for choosing RIN Airport Hotel and for taking time to provide a feedback regarding your stay at our hotel. We are glad we made your stay a pleasant experience and we would like to let you know that we take all guest suggestions into consideration.We appologize for the smell in the room, but we can assure you this is not a regular standard for the services we provide. We look forward to having you as a guest at your next visit. Kind regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 mrt. 2019
Goed hotel nabij het vliegveld van Boekarest. Gratis shuttlebus die ook s' nachts rijdt, redelijk groot kamer en fatsoenlijk ontbijt.
Opmerking van Hotelbeheer
8 apr. 2019 door Liviu Costache Guest Relations ManagerHotelbeheer
Dear Mr. Anonymous, We would like to thank you for choosing RIN Airport Hotel and for taking time to provide a feedback regarding your stay at our hotel. We are glad we made your stay a pleasant experience and we would like to let you know that we take all guest suggestions into consideration. We look forward to having you as a guest at your next visit. Kind regards,