Receptie

Beoordelingen van NH Budapest City

4 out of 5
NH Budapest City
Vigszinhaz utca 3, Budapest

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 349 van 789 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 347 van 789 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 60 van 789 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 789 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 789 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Fahima

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Eva

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De kamers waren erg netjes, maar wel erg ouderwets. Wij hadden een kamer met een balkon, maar er waren geen stoelen of een tafeltje voor op het balkon (erg jammer). Veder hebben wij super genoten van ons verblijf. Er werd goed rekening gehouden met de gluten allergie van mijn vriendin (elke dag kreeg ze wat anders en het smaakte goed). Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op een fijne plek en alles is makkelijk te bereiken. Zeker een aanrader!
3 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Steven

1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Suzanna, Netherlands

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, friendly and helpful staff. Breakfast is excellent.
5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Allan, Den Haag

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg leuk hotel, goed ontvangst, lekker eten (ontbijt). Personeel bij bar en restaurant mag wel meer lachen en vriendelijker zijn .
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Sven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, centraal maar niet direct aan een drukke weg, veel keuze bij het ontbijt.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie, dichtbij het parlements gebouw en west end shopping mall.
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

hans, nederland

Goede ligging in de city
Goed gelegen in de binnenstad. Uitstekend bereibaar.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
netjes en in het centrum
net hotel, met vriendelijk personeel. Alles op loopafstand.
3 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Kevin

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer is simple maar alles voor de hand. Kamer is wel te warm, slechte Airco en raam kan open maar dan heb je het geluid van de binnenplaats.

8/10 – Goed

Ken BP goed.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi schoon hotel in hartje Budapest
Kamer aan de achterkant is rustig gelegen. Voorkant zal rumoeriger zijn. Top ontbijt! Zeer gastvrij ontvangen en behandeld door het personeel

6/10 – Redelijk

Kirsten, Rotterdam

Positief: Netheid
Goed hotel met goede ligging t.o.v. Sziget / stad
Nette kamer, lekker bed en een goede douche! Voor Sziget gangers die ook de stad willen bezichtigen ligt het ideaal. Het enige nadeel was dat onze kamer niet naar buiten uitkeek, maar op de hal/ receptie. Geen frisse lucht dus, maar airco... Waar ik verkouden van werd.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel. Niks mis mee. Zeker voor Budapest-begrippen!

8/10 – Goed

moeder&dochter, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NH kwaliteit zoals ik dat uit Nederland ook ken.
In een rustig straatje op maar honderdvijftig meter van de drukke straat met winkels en terrassen en alle openbaar vervoer. Acht minuutjes lopen naar de Donau. Perfecte plek. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel, heerlijke bedden; kortom vakantie!

6/10 – Redelijk

Benny, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NH, verlies aub geen terrein
Ontzettende leuke ervaring in Boedapest maar je hebt als toerist altijd wel wat. Ik reserveer een kamer met een tweepersoonsbed en ik krijg 2 eenpersoonsbedden tegen elkaar aangeschoven. Jammer voor mij dat NH dat niet voortijdig heeft aangegeven maar pas bij aankomst. Tevens jammer dat hun restaurant in het weekend gesloten is. Afgezien van de kleine dingetjes was het goed toeven in het hotel.

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal crashpad for Sziget and the city
The hotel offers a very comfy room with dito bed, looks clean, tight and modern. Staff is professional, housekeeping is thorough and attentive. Close to Parliament, metro and trams, surrounding area is a mixture of business district and residential area. Breakfast is expensive, so go outside for that. Wifi works well, but is expensive f not included in the room rate. Settling bills can be done in both euro or Huf.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastich
Fantastisch hotel, prima ontbijtbuffet en zeer centraal gelegen.

10/10 – Uitstekend

Mark, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NH Hotel in Budapest. Clean, cheap and close to center
Very nice hotel. Was visiting for Formule 1. Wanted a decent hotel, close to center, not too expensive. Got more than expected! - clean(is a new build/only 10 years old) - close to center, river and public transit - personell very friendly and helpful(had them call for a taxi everyday to take us to Hungarorring). - nice lunchroom(Kino) close-by - little 24-7 shop around the corner(with cold hungarian beer!!)

8/10 – Goed

Colin

It was good but could have been better. Room was nice, clean but basic. Disappointed with bath/shower combo. Have one or the other. Bed was two singles pushed together. Pretty uncomfortable if truth be told. Breakfast was good, but no bacon on cooked option. At least two, maybe three types of sausage but no bacon. Scrambled eggs weren’t great. Fruit, bread selection, yoghurt, muesli were great though. But no teapots for those who want tea; had to refill tea cup about 6 times cos it was so small. Staff were friendly, didn’t have much interaction other than check in/check out. Area around hotel is decent with a few bars/restaurants.
4 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Candi

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was dirty and they sprayed the room with perfume to mask the smell. I have a sensitivity to strong perfume scents and it made me ill. The staff could careless and no other options were given. Stay away
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hiroki

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was courteous.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

gerard

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
On three occasions, I asked the front desk for information, where to eat on the first night as referred to local restaurant across the street, which was subpar, The next time I asked about booking of River Cruise, and they told me that they were booked out for the next two months. There are over a dozen operators in the area, and this is a furthest from the truth. Lastly, my operator, Gate 1 travel, arranged transportation to the next location. The front desk told me that I need to meet with Gate 1 in the wrong location. Three different questions, three different front desk employees, all clueless.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 16 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to tell us about your experience at our hotel. I am sorry that your experience did not meet your expectations.At NH Hotel, we strive to provide an excellent service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Yours sincerely,Judit BeresFront Office Manager

8/10 – Goed

Alexandre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 16 feb 2024
Dear Guest,It was our pleasure to have you as our guests and we are sorry for not being able to fulfill your expectations. Please accept our sincerest apologies.I would like to inform you that I 'm at your entire disposal for any comments or suggestions you wish to make.Yours sincerely,Judit BeresFront Office Manager

8/10 – Goed

Maria del Carmen

Reisde met familie
Oportunidad para mejorar
El baño necesita atención, se moja todo, la tina no es práctica para los adultos mayores cuesta trabajo entrar y salir para ducharse. Los productos que ofrecen, shampoo, acondicionador y crema de cuerpo de mala calidad. Dejan toallas y no recogen las anteriores. Solo tienen servicio de restaurante para desayunos.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 6 jan 2024
Dear Guest, Sorry for replying in English. Dear Guest, Thanks for your review. We regret to hear that we did not fulfill your expectations regarding the room and the service. Please accept our most sincere apologies for the inconveniences you have faced. We deeply regret the negative impression we have conveyed to you since you were not able to fully enjoy your stay and we hope you provide us a second opportunity so that we can demonstrate to you that we can offer you an excellent service for your future stays. Kind regards, Judit BeresFront Office Manager

8/10 – Goed

Stuart

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 6 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the nice review.I hope we will have the opportunity to welcome you again in NH Budapest City or any other NH hotel and we will have the chance to offer you better service in all aspects.Best regards,Judit BeresFront Office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

kirstine

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 6 jan 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and taking time to review our property.It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Yours sincerely,Judit BeresFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Carol M

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 6 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the nice review.We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Best regards, Judit Beres Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

DONG HEE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 6 jan 2024
Dear Guest,Thank you for the nice review.We look forward to welcoming you back to the hotel in the near future. Best regards, Judit Beres Front Office Manager

8/10 – Goed

Mingyum

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was clean and convenient
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Judit Beres op 22 nov 2023
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us and taking time to review our property. I am glad to hear that your experience with us was a memorable one. I hope we will have the opportunity to welcome you again in NH Budapest City or any other NH hotel and we will have the chance to offer you better service in all aspects. Best regards, Judit Beres Front Office Manager

8/10 – Goed

JOSE MARIA

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien en general Muy buena atención de todo el personal
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 26 okt 2023
Dear Guest,Sorry for replying in English. Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay as usual.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 29 sep 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Matias Carmelo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 13 sep 2023
Dear Guest,Thanks for the nice review.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Gabriella

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location, clean, friendly staff
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 13 sep 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

6/10 – Redelijk

sabin

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 13 sep 2023
Dear Guest,Thank you for the trust given to our hotel while choosing us for your stay at NH Budapest City Hotel. We regret we did not cover your expectations and I truly apologize for the inconveniences that you experienced during your stay.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Juha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Judit Beres, Front Office Manager op 13 sep 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

8/10 – Goed

Ketan, Calgary

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel in the heart of Budapest 15 minutes walk to Budapest parliament building great location for restaurants and cafe and friendly staff. Great place for the price.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Judit Beres op 20 jun 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Richard

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Judit Beres op 20 jun 2023
Dear Guest,Thanks for the nice review.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, service could be better
All in all, my 5th stay here was good again. For some reason roomservice often forgets to fill in water etc, having arguments when fetching for water from the lobby bar (as instructed by reception) is not how I want to spend my stays.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Judit Beres op 2 jun 2023
Dear Guest, Thanks for your review. We regret to hear that we did not fulfill your expectations regarding the room service and bar. Please accept our most sincere apologies for the inconveniences you have faced. We deeply regret the negative impression we have conveyed to you since you were not able to fully enjoy your stay and we hope you provide us a second opportunity so that we can demonstrate to you that we can offer you an excellent service for your future stays. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

vincent

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern, perfect room size and reasonable cost! Staff were attentive too !
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Judit Beres op 2 jun 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Craig

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Great hotel in wonderful location. Very quiet. Excellent breakfast
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Judit Beres op 2 jun 2023
Dear Guest,Thank you for the nice review.I am pleased to read that your overall impression on our staff and hotel was positive.I hope you will return soon to NH Budapest City or to any other hotel of our chain.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Judit Beres op 2 jun 2023
Dear Guest,Thanks for the nice review.Best regards,

4/10 – Matig

Ahmad

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Judit Beres op 2 jun 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review our property.Best regards,

6/10 – Redelijk

Jaime

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Property was overpriced for the quality of the room and location. Our next hotel in city center was much nicer and same cost. The shower leaked profusely. The fridge wasn't plugged in (and couldn't be in its location). Furniture was outdated. Bed was comfortable
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Judit Beres op 25 mei 2023
Dear Guest, Thanks for your review. We regret to hear that we did not fulfill your expectations regarding the room. Please accept our most sincere apologies for the inconveniences you have faced. We deeply regret the negative impression we have conveyed to you since you were not able to fully enjoy your stay and we hope you provide us a second opportunity so that we can demonstrate to you that we can offer you an excellent service for your future stays. Kind regards, Judit BeresFront Office Manager

8/10 – Goed

Kathleen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
How we problem but otherwise good
Great location. Hotel is clean and comfortable- all except the shower. Strange door that allowed a LOT of water out of tub and onto floor. Had Tobias hand towels and bath mat to sop it up and even then it was still very wet. Once we realized how to minimize it, it was better but still not good . Everything else was fine, tho.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Judit Beres op 25 mei 2023
Dear Guest,Thank you for the trust given to our hotel while choosing us for your stay at NH Budapest City Hotel. We regret we did not cover your expectations regarding the shower and would like to thank you for your comments regarding the areas we should improve on. I truly apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and regret that your stay did not meet with your expectations.Kind regards, Judit BeresFront Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Judit Beres op 8 mei 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide us feedback, it is much appreciated..Best regards,Judit BeresFront Office Manager