Op basis van 969 geverifieerde beoordelingen

4,6 / 5
81% van onze gasten beveelt dit aan
4,7 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,7 Comfort kamer
4,7 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 9 mrt. 2020
Fantastisch ontbijt met geweldig uitzicht over Londen. Ongeveer 10 min lopen naar de dichtstbijzijnde metro.
Opmerking van Hotelbeheer
10 mrt. 2020 door Novotel Canary WharfHotelbeheer
Dank u voor uz comment
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 25 feb. 2020
Sfeer, ligging vlakbij jubilee lijn waardoor je snel in centrum bent , faciliteiten
Opmerking van Hotelbeheer
26 feb. 2020 door Novotel Canary WharfHotelbeheer
Dank U voor Uw comment
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 dec. 2019
Very bad service , people is not friendly , the phone at the room is not working , we have asked several time , no respond
Opmerking van Hotelbeheer
18 jan. 2020 door Guest experience managerHotelbeheer
Thank your comment. I personally spoke with you. We had an issue we could not fix. We offered you to change room or just contact reception to transfer but you declined.You had received response from 9 persons exactly during your stay.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 11 nov. 2019
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 1 nov. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
5 nov. 2019 door Novotel Canary WharfHotelbeheer
Thank you
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 jun. 2019
Kamer met geweldig uitzicht. Erg vriendelijk personeel en de rooftopbar op de 38e verdieping is een aanrader. Ook als je geen kamer hebt
Opmerking van Hotelbeheer
4 jun. 2019 door Novotel Canary WharfHotelbeheer
Het is een genoegen om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ons team vriendelijk vond!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 31 mei 2019
Wij vonden de ligging perfect! Mooi, modern hotel. Geweldig uitzicht vanaf onze kamer, restaturant en bar en dakterras! Goede service. We gaan er zeker terug!
Opmerking van Hotelbeheer
4 jun. 2019 door Novotel Canary WharfHotelbeheer
We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer terug te zien. Bedankt dat u voor ons heeft gekozen voor uw verblijf in Londen.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Fantastisch gewoon!

Geplaatst op 21 mrt. 2019 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
24 mrt. 2019 door Novotel Canary WharfHotelbeheer
Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour fantastique avec nous Thomas et espérons vous accueillir de nouveau bientôt !
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 feb. 2019
Compared to other Canary Wharf hotels the service is really mediocre considering the price. It's a pity, because I really like the look of the place (sort of modern/industrial look) but staff and guest policies did not make me feel welcome and I won't be returning.
Opmerking van Hotelbeheer
2 apr. 2019 door JeromeHotelbeheer
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel London Canary Wharf. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Sincerely,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Nederland

Geplaatst op 14 jan. 2019
Ontzettend gaaf hotel. Leuk ingericht hierdoor erg inspirerend. Geweldig uitzicht vanaf de 38e verdieping, behulpzaam personeel en zeer hygienisch. Absoluut een aanrader.
Opmerking van Hotelbeheer
14 jan. 2019 door Lea Uettwiller, Guest Services coordinator Hotelbeheer
Dear, Thank you very much for your review and your feedback I am really happy to see that you enjoyed your stay with us especially our view and staff friendliness :D I hope to see you soon again! Warmest regards