Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Grand Hotel Montabo

4 out of 5
Grand Hotel Montabo
Chemin Hilaire Route De Montabo, Cayenne

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 69 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 153 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 153 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
When in France, speak french. Personeel spreekt heel weinig of gebrekkig engels maar is zeker van goede wil. Ruim opgezet verouderd hotel maar in nieuw jasje gestoken. Bus halte voor de deur.

6/10 – Redelijk

Robin, Amsterdam

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Matig
De kamer is modern maar te klein en het rook erg muf. De toiletvloertegels waren niet schoon.De beddenlakens hadden nog verse rode lippenstift van een vorige gast. Ik heb toen naar een andere kamer gevraagd en die heb ik ook meteen gekregen. Die kamer was ok, maar het bed kraakte enorm. Het ontbijt was wel goed. Tot slot, hotel kamer is te duur. Zeker geen 4 sterren, hooguit 3 Ik ben daarom ook maar een nacht gebleven.

10/10 – Uitstekend

Marcel de Vries, Paramaribo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
hotel om lekker te ontspannen
Een heerlijk weekendje in Cayenne en Kourou

6/10 – Redelijk

Jeff, Amstelveen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor
Geweldig vriendelijk personeel; zeer behulpzaam. Het ontbijt is zeer royaal met veel keuzes...een **** ontbijt. Hotel is oud en bouwvallig. Airco op de kamer werkt nauwelijks. Het is er erg gehorig. Ik ben op 2 kamers geweest en beide stonken erg naar 'rook' van sigaretten. Bedden zijn erg slecht, zijn feitelijk geen echte bedden maar soort van opklapbed. Samengevat: Te veel geld voor te weinig kwaliteit.

4/10 – Matig

guy

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

ABDIKARIM

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Damien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Prabhjot

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is under construction, which sums up the experience. Water was dripping in the hall way and in the toilet in my room. Had to ask for towels to be provided in room on day 1. No cleaning of room took place on at least one day. Staff were friendly and helpful, which was the saving grace.
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Gilles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

New

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Damien

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Guylaine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Andrea

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

KAREN

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

DABOR, Miami

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Sanjay

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
2 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Vanessa

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Sylvaine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Marie-Geralde

2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

CHANTALE

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

CLAUDE

1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Multiniors

10/10 – Uitstekend

Marius

Reisde met familie
Je recommande
Superbe séjour ! Personnels petits soins. Petit déjeuner complet
1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

SOLENNE

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mediocre
J'ai passé 3 nuits dans cet hôtel et fus très surprise de la qualité de la prestation étant donné le prix. Concernant la chambre, elle était peu lumineuse étant donné la petite fenêtre, le lit est semblable à un clic clac, et les WC étaient sales, il aurait été utile de remplacer la lunette jaunie. Sans oublier la grille de ventilation pleine de poussière... Le petit déjeuner n'était pas du tout celui de la photo, l'offre y est beaucoup plus faible et de qualité médiocre.. Et la salle de sport, possède des machines défectueuses et pleines de rouille. Le seul point positif reste le diner, les plats proposés étaient délicieux !
3 nachten verbleven in november 2022

4/10 – Matig

josiane

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

François

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Elena

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Gaetan

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Déçu
Séjour décevant. La prestation n'est pas du tout au niveau du prix payé et les 4 étoiles sont dur à imaginer dans cet établissement bien vieillissant. Une forte odeur dans la chambre, pas d'eau chaude durant la moitié du séjour, un service beaucoup trop lent au restaurant même selon les standards guyanais (2h d'attente pour une salade!). Néanmoins le cadre est agréable et le personnel plutôt sympatique
3 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Sylvie

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horribles
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

José Andreas

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Séjour bruyant
Séjour agréable, la climatisation bruyante non remplacé et nous n’avons pas été changé de chambre. Nous avons dû l’arrêter pour pouvoir dormir.
1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Erick

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel 1 étoile
Décevant je ne conseille pas Accueil, service , moisissure, petit déjeuner basique en j’en passe Aucun rapport avec l’a prix.
3 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Charles

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Passez votre chemin
Mon premier et dernier séjour dans cet établissement. Accueil désagréable au téléphone et sur place. Odeur de moisi dans les chambres, hôtel délabré, petit déjeuner très bof. Restaurant à éviter, pas bon, pas de produits locaux, bref allez dîner dehors.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Arnaud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel pratique mais les installations sont vieillissantes
11 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Benjamin

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel incompétent et antipathique scandaleux dans le restaurant
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Edouard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Très bien!
Très bon séjour malgré les contraintes du couvre feu qui ont fait que le restaurant était fermé le soir. Mais solution de livraison proposée par un partenaire de l’hôtel.
4 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour convenable, petit déjeuner correct, dommage pas de restaurant le soir cause COVID mais l hôtel donne quelques adresse pour les livraisons de repas.
2 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Antoine

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Lesly

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Christiano

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Antoine

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Elisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour le personnel très accueillant. Les services au top!!! Magnifique rien à dire juste a refaire
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

olivier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Catalina, Les Abymes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mon vol partant à 19h, ils ont accepté que je garde exceptionnellement la chambre jusqu'à ,15h
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Cher pour la qualité moyenne Service lent Bon emplacement
5 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

CELINE

3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Gaëtan

4 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Loïc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
calme et agréable
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2019