Op basis van 991 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
84% van onze gasten beveelt dit aan
4,6 Hygiëne kamer
4,4 Service & personeel
4,4 Comfort kamer
4,5 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 18 aug. 2023 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
23 aug. 2023 door .Hotelbeheer
Thank you so much Betul for leaving feedback of your recent stay. Andrea Pallavicini General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 jul. 2021
All in all we liked our stay. The breakfast is great and room is good for a city trip. Personel is friendly. Only minus was that they had problems with the water one morning. The whole hotel was not able to shower. Hotel compensated though by refunding almost half a nignt.
Opmerking van Hotelbeheer
27 jul. 2021 door Hyatt Centric Milan CentraleHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for taking a moment to leave us this feedback. We are grateful that you chose to stay with us and that your visit was satisfactory although the problem with water in the morning. Thank you again for being our guest, we look forward to welcoming you soon to Milan, Andrea Pallavicini General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 20 mrt. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
22 mrt. 2021 door .Hotelbeheer
Grazie Ricky per la recente visita al nostro hotel e per aver condiviso questo feedback. Ci auguriamo di rivederti presto (speriamo in circostanze più piacevoli! ☺️). Andrea Pallavicini General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 aug. 2020 op Hotels
Top
Opmerking van Hotelbeheer
13 aug. 2020 door Hyatt Centric Milan CentraleHotelbeheer
Dear Es, thank you very much for taking the time to share your experience with us, happy to know that has been great! Hope to welcome you soon again! Andrea Pallavicini General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 aug. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
10 aug. 2020 door Hyatt Centric Milan CentraleHotelbeheer
Thank you very much Ricky for taking the time to share your experience and happy to know that your stay with us has been great! Hope to welcome you soon again! Andrea Pallavicini General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 aug. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
10 aug. 2020 door Hyatt Centric Milan CentraleHotelbeheer
Thank you very much Ricky for taking the time to share your experience and happy to know that your stay with us has been great! Hope to welcome you soon again! Andrea Pallavicini General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Badhoevedorp

Geplaatst op 29 jan. 2020
Prachtige centrale locatie. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Fantastische kamer/ suite en heerlijk bed.
Opmerking van Hotelbeheer
31 jan. 2020 door Hyatt Centric Milan CentraleHotelbeheer
Dear J.P., thank you very much for rating us at the top score! I'm delighted to know that you loved your stay with us and that everything has been great! Hope to welcome you soon again. Kindest regards, Andrea Pallavicini General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 aug. 2019
Mooie kamer, mooie Door werkzaamheden geen leuke ontbijtruimte, ontvangstruimte. Dit was bij boeken helaas niet bekend gemaakt.
Opmerking van Hotelbeheer
5 sep. 2019 door Hyatt Centric Milan CentraleHotelbeheer
Thank you very much for rating us at the top score! Sorry to know that you don't have any news about the construction that will end in a few days. Happy this doesn't affect your stay. Hope we will soon have the chance to welcome you again. Kindest regards.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 aug. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
16 aug. 2019 door Hyatt Centric Milan CentraleHotelbeheer
Thank you very much for sharing your experience! Hope we will have soon the chance to welcome you again.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 2 jan. 2019
Mooi hotel! Verzorgde kamers en een ideale ligging bij het Centraal Station. Binnen een paar minuten in hartje centrum.
Opmerking van Hotelbeheer
5 jan. 2019 door LaGare Hotel Milano CentraleHotelbeheer
Geachte G, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in LaGare Hotel Milano Centrale erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Andrea Pallavicini General Manager