T Hotel Changlun
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Changlun
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor T Hotel Changlun





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Hydromassage
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Hydromassage
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Standard Double Room New laden

Standard Double Room New
New Standard Room
Alle foto's voor Superior Triple Room laden

Superior Triple Room
Deluxe Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.1A, 1B, 1D, Pekan Lama Changlun, Changlun, Kedah, 06010
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

OYO 90205 Bayu Sintok Motel
OYO 90205 Bayu Sintok Motel
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
8.0 van 10, Zeer goed, 1 beoordeling
De prijs is € 22
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
T Hotel Changlun
T Changlun
T Hotel Changlun Hotel
T Hotel Changlun Changlun
T Hotel Changlun Hotel Changlun
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over T Hotel Changlun
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
27 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Mohd Zambri, Johor Bahru
20 nov 2023
Mohd Zambri
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
BUNG
20 nov 2023
BUNG
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
urai
12 okt 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
urai
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Nur Aisyah
29 jul 2023
Nur Aisyah
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Santhirasegaran
26 jul 2023
Santhirasegaran
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Shareez Sani
Reisde met familie
20 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shareez Sani
2 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfort for a short trip
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Muhamad
Reisde met partner
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muhamad
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Mohd Tarmizi
Reisde met familie
2 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohd Tarmizi
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Pui yee
21 okt 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Pui yee
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Gabriel
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriel
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
12 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
FATIN
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FATIN
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Shidi, Kuala Lumpur
23 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shidi
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 dec 2018
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
ZEE TING
7 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ZEE TING
1 nacht verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
8 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Amri
12 sep 2018
Amri
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
MHN, Kajang Malaysia
11 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MHN
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
kamarulbahar
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kamarulbahar
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
FARAH MARDHIAH
30 apr 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
FARAH MARDHIAH
8/10 – Goed
Alex
23 mrt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer