Superior kamer | Een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Van Der Valk Hotel Charleroi Airport

4 out of 5
Van Der Valk Hotel Charleroi Airport
Chaussée de Courcelles 115, Gosselies, Charleroi

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 316 van 774 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 340 van 774 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 83 van 774 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 774 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 774 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Thomas

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jimmy op 19 dec 2023
Cher Thomas, Nous vous remercions d'avoir choisi l'hôtel Charleroi Airport Van der Valk et d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous. N'hésitez pas à nous dire ce que nous pouvons améliorer. Nous espérons vous revoir très bientôt. Bien à vous, Jimmy

6/10 – Redelijk

Gusta

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
De incheck hebben wij als onvriendelijk ervaren. Mevrouw sprak bijna geen Engels, en was drukker met de collega naast haar dan met haar gasten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jimmy op 19 okt 2023
Beste Gusta, bedankt dat u het hotel Charleroi Airport Van der Valk heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om uw uitstekende beoordeling met ons te delen. Wij zijn echt sorry als u mijn collega niet vriendelijk vond maar zij is niet zo, de collega was een student, daarom misschien had ze niet opgelet, wij zijn echt sorry daarvoor. We hopen u snel weer te zien. Met vriendelijke groeten, Jimmy

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Jimmy op 12 jul 2023
Cher Jan, Nous vous remercions d'avoir choisi l'hôtel Charleroi Airport Van der Valk et d'avoir pris le temps de partager votre note avec nous. N'hésitez pas à nous dire ce que nous pouvons améliorer chez nous. Nous espérons vous revoir bientôt. Bien à vous, Jimmy

6/10 – Redelijk

Arie

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

J.Minderhoud

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Carlo op 1 jun 2022
Dear Guest, Thank you for staying at Van Der Valk Hotel Charleroi Airport and for your vote! It is much appreciated We hope to see you back soon Best regards

10/10 – Uitstekend

Robert

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Carlo op 19 mei 2022
Cher Robert, je vous remercie d'avoir choisi l’Hotel Charleroi Airport Van der Valk et de prendre le temps de nous faire part de votre excellent commentaire. Nous espérons vous revoir prochainement. Sincères salutations

8/10 – Goed

Murielle

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Carlo op 11 mei 2022
Chère Murielle, je vous remercie d'avoir choisi l’Hotel Charleroi Airport Van der Valk et de prendre le temps de nous faire part de votre excellente appréciation. Nous espérons vous revoir prochainement. Sincères salutations

8/10 – Goed

Elco

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Prima hotel voor 1 nachtje.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Carlo op 22 feb 2022
Beste Gast, Dank u voor uw verblijf en voor uw uitstekende feedback over onze vestiging. We zien u graag terug bij ons Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Arianne

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Carlo op 7 feb 2022
Beste Gast, Dank u voor uw verblijf en voor uw uitstekende feedback over onze vestiging. We zien u graag terug bij ons Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Jordy

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Frederik

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij de luchthaven
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Carlo op 15 dec 2021
Beste Frederik, Dank u voor uw verblijf en voor uw uitstekende feedback over onze vestiging. We zien u graag terug bij ons Met vriendelijke groeten Carlo

8/10 – Goed

bert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Carlo op 10 dec 2021
Dear Guest, Thank you for staying at Van Der Valk Hotel Charleroi Airport and for your vote! It is much appreciated We hope to see you back soon Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
muziek in het restaurant was aan de luide kant, wat het moeilijk maakt om te praten met klanten
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Carlo op 15 dec 2021
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor uw bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in de toekomst. Vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Carlo op 18 okt 2021
Dear Guest, Thank you for staying at Van Der Valk Hotel Charleroi Airport and for your vote! It is much appreciated We hope to see you back soon Best regards Carlo

10/10 – Uitstekend

Cornelis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Vriendelijke bediening, fijn restaurant, uitgebreid ontbijt. Goede plek om een congres te houden.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Carlo op 18 okt 2021
Beste Gast, Dank u voor uw verblijf en voor uw uitstekende feedback over onze vestiging. We zien u graag terug bij ons Met vriendelijke groeten Carlo

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was zeer netjes. Ook het restaurant was top. Enige nadeel waren de zeer zachte bedden, je lag echt in een put. We zijn beide opgestaan met een pijnlijke rug
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Carlo op 26 aug 2021
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor uw bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in de toekomst. Vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Valerie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel mooi hotel met goede service
Supermooi hotel. Hele mooie grote verzorgde familiekamer met alle gemakken voorzien
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Carlo op 3 aug 2021
Beste Gast, Dank u voor uw verblijf en voor uw uitstekende feedback over onze vestiging. We zien u graag terug bij ons Met vriendelijke groeten Carlo

8/10 – Goed

Erik

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Guy

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
zakenreis
Heel vriendelijk personeel, heel uitgebreid ontbijtbuffet die op de kamer moet genuttigd worden. Snel internet. Tapijt in de kamer is aan een grondige reiniging toe of aan vervanging toe. Doch dit is het enige negatief puntje dat ik heb ondervonden.
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Carlo op 8 feb 2021
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor uw bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in de toekomst. Vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Carlo op 14 okt 2020
Dear Guest, I do thank you for staying at the Van der Valk Hotel Charleroi Airport and for taking the time to write us your feedback. It is very pleasant to read you. We hope to see you soon back. Best regards Commercial Dept.

8/10 – Goed

Luc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Carlo op 22 sep 2020
Cher Luc, je vous remercie d'avoir choisi l’Hotel Charleroi Airport Van der Valk et de prendre le temps de nous faire part de votre excellente cotation. Nous espérons vous revoir prochainement. Sincères salutations

8/10 – Goed

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Carlo op 27 jul 2020
Dear Hendrik, Thank you for staying at Van Der Valk Hotel Charleroi Airport and for your vote! It is much appreciated We hope to see you back soon Best regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen opmerkingen... kwaliteit - prijsverhouding ideaal - modern comfort - enorme meevaller.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Carlo op 21 feb 2020
Beste Gast, Dank u voor u verblijf en voor u uitstekend feedback over onze vestiging. We zien u graag terug bij ons Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers snelle checkin Even zoeken waar de ingang is
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Carlo op 19 feb 2020
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het eten is niet zo fijn. ....groot keuken.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Carlo op 27 jan 2020
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 voor service
Het hotel, is erg netjes en het personeel zeer vriendelijk. Kamer 408 was netjes alleen hoorde ik de buren snurken. Dat was erg irritant. Gellukig voor het hotel hebben zij niet elke dag. Van die bomen zagers. Verder is het een aanrader. Mooi hotel!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Carlo op 1 jan 2020
Beste Patrick, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Carlo op 20 dec 2019
Dear Guest, Thank you for your beautiful review score ! We hope to see you back soon Wishing you a beautifull Christmas and an happy new year! Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Anne-Marie

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een aanrader! En men kan daar ook genieten van lekkere maaltijden.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Carlo op 20 okt 2019
Beste Gast, Dank u voor u verblijf en voor u uitstekend feedback over onze vestiging. We zien u graag terug bij ons Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een mooi hotel maar het was niet onze juiste keuze om daar de nacht door te brengen. We hadden enkel een verblijf nodig om te slapen en 's anderendaags naar huis te vertrekken met de trein, dus was het beter geweest om een hotel te kiezen dichterbij het station
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Carlo Scatozza op 11 okt 2019
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij Charleroi airport
Perfect hotel dicht bij charleroi airport, buurt hotel niet om aan te zien
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Carlo Scatozza op 18 okt 2019
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Er valt niets op aan te merken , nette kamers, goede bedden, prima service, heerlijk ontbijt, dik in orde dus!
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel perfect for business travel. Very close to the airport, healty food (breakfeast and dinner) and good rooms.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Carlo op 17 jul 2019
Dear Guest, I do thank you for staying the Van der Valk Hotel Charleroi Airport and for taking the time to write us your feedback. It is very pleasant to read you. We hope to see you soon back. Best regards

6/10 – Redelijk

Harry

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Jammer,geen airco op de kamer. Kamer lag aan de snelweg op de zijkant. Door het warme weer dat weekend verplicht met ramen open slapen daardoor. Aan de snelweg,dus ook veel lawaai. Jammer,en dom van mijzelf dit niet gecontroleerd te hebben bij de boeking bij Hotels.com. Maar anno 2019 en Van der Valk.geen reclame. Gr Harold
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Carlo op 12 jun 2019
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. We hebben ook Superior kamers met klimaat control. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Matige kamer
Voor een Van der Valk hotel en de kamerprijs vond ik het hotel best wel tegenvallen. Het eerste wat me opviel toen ik de kamer binnenkwam was dat er geen airconditioning is. Voor een 4* hotel voor deze prijs mag je dat best wel verwachten. Ook had ik gevraagd om een tweepersoons bed, maar heb ik gewoon twee eenpersoonsbedden tegen elkaar gekregen. Overigens sliep dit bed met kussens totaal niet comfortabel. Het restaurant voor ontbijt was dan wel weer erg goed, zoals je dat kunt verwachten bij een Van der Valk hotel.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Carlo op 7 jun 2019
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. We hebben ook Superior kamers met climat-control. Bed type is een voorkeur maar is altijd onder beschikbaarheid. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van carlo op 27 mei 2019
Dear Guest, Thank you for staying at Van Der Valk Hotel Charleroi Airport and for your vote! It is much appreciated We hope to see you back soon Best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Restauarant gedeelte zag er netjes uit. Kamer was zeer warm, en badkamer beetje oud
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van carlo op 3 mei 2019
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

4/10 – Matig

Dirk

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Service beneden alles!
Ontvangst aan receptie liet te wensen over. Toen gemeld werd dat de verwarming niet werkte op de kamer, werd ons gezegd dat de temperatuur maximaal 22 °C kon zijn. We hebben de luchtverwarming moeten uitschakelen om de kamer wat warmer te krijgen met de handdoekradiator. Op onze vraag of er geen bijkomende verwarming (elektrische blazer of iets dergelijks) voorhanden was kregen we gewoon een negatief antwoord. In het restaurant hebben we 15 minuten staan wachten voor ons een tafel werd toegewezen. Nadien heeft het meer dan een half uur geduurd alvorens iemand kwam vragen of we een keuze hadden gemaakt!!! Je boekt dan een suite van €155/nacht en dan zo een behandeling???
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Carlo op 21 mei 2019
Beste Gast, Ik dank u voor u verblijf bij ons. U feedback is voor ons zeer dringend. Sorry te horen dat u verblijf niet compleet goed was. In onze Superior kamer is er alleen "climaat control" en andere verwarming mogelijkheid zijn niet beschikbaar. In verband met u gewacht bij restaurant zal een rapport gedaan worden. Ik blijf tot u dienst Met vriendelijke groeten.

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Correct hotel
Heel mooi en comfortabel hotel. Vriendelijke receptionist, lekker ontbijt (wel duur ontbijt!). Wat minder was: de hotelgast die VOOR mij de kamer had heeft gerookt op de kamer en dat rook je overal ....
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Carlo op 30 jan 2019
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

8/10 – Goed

bert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 night stay for a business trip
easy acces , very good services... and an excellent breakfeast... perfect for a business trip
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Carlo Scatozza op 7 dec 2018
Dear Guest, I do thank you for staying the Van der Valk Hotel Charleroi Airport and for taking the time to write your feedback. It is very pleasant to read you. We hope to see you soon back. Best regards

10/10 – Uitstekend

Anja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Carlo op 17 okt 2018
Thank you for your beautiful review score ! We hope to see you back soon Best regards

8/10 – Goed

Ar, Drunen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnachting nabij luchthaven
Ideaal overnachtingsadres dichtbij de luchthaven voor een erg lage prijs.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Carlo op 4 okt 2018
Best Gast, Dank u voor u verblijf en voor u uitstekend feedback over onze vestiging. We zien u graag terug bij ons Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van carlo op 26 sep 2018
Dear Guest, I do thank you for staying the Van der Valk Hotel Charleroi Airport and for taking the time to write your feedback. It is very pleasant to read you. We hope to see you soon back. Best regards Carlo Scatozza Commercial Dept.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zijn beter gewend
Om gebruik te maken voor een vlucht vanuit Charleroi, prima hotel met parkeerfaciliteiten en transfer naar Airport. Charleroi zelf en deze locatie is niet een echte aangename bestemming. Wij hadden het als tussenstop, wat prima was. Het eten is prima, maar redelijk aan de prijs. Bediening was vlot en efficiënt.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Carlo op 24 aug 2018
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Ok voor 1 nacht
Gemakkelijk voor door te reizen maar daar stopt het. Het is eten is niet goedkoop voor de prijs die je betaald. Wel correcte service, gemakkelijk voor 1 nacht en nadien door te reizen !
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van carlo op 22 jul 2018
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

8/10 – Goed

johnny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader om over te doen.
We waren aangenaam verrast. Prachtig restaurant met lekker eten en vlotte bediening.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Carlo op 14 jun 2018
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

8/10 – Goed

katrien

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect hotel voor overnachting voor of na de vlucht. Onthaal kon een heel stuk beter!
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Carlo op 14 jun 2018
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

8/10 – Goed

Raphael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Carlo op 12 jun 2018
Thank you for your beautiful review score ! We hope to see you back soon Best regards Carlo

6/10 – Redelijk

Jet

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk hotel
Hotel dichtbij het vliegveld van Charleroi is erg gemakkelijk. Bedden zijn erg zacht, te zacht, erg warme kamer, geen airco. Verouderde inrichting, wel schoon. Voor een korte nacht, vroeg vertrek naar het vliegveld goed te doen.
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Carlo op 10 mei 2018
Beste Gast, Ik dank u zeer voor uw verblijf bij ons en voor u bericht over ons bedieningen. Het is altijd een kans voor ons om te verbeteren. Ik zie u graag terug bij ons vestiging in het toekomst. Vriendelijke groeten.

6/10 – Redelijk

Jean

Positief: Personeel en service
Ik vond dit Van Der Valk hotel een beetje moe, beetje out dated....
Reactie van Carlo op 10 mei 2018
Beste Gast, Ik dank u voor u verblijf bij ons en voor uw feedback, het is zeer belangrijk voor ons. U commentaar zal naar ons management gestuurd worden. Met vriendelijke groeten