Zekkei no Yado Inubohsaki hotel
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Kaap Inubozaki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Zekkei no Yado Inubohsaki hotel





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, uitzicht op oceaan (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, uitzicht op oceaan (Japanese Style)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Televisie
Gratis extra futonmatras
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, uitzicht op oceaan laden

Twin kamer, uitzicht op oceaan
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Gratis extra futonmatras
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Inubohsaki 9574-1, Choshi, Chiba, 288-0012
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Choshi Grand Hotel
Choshi Grand Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
8.0 van 10, Zeer goed, 43 beoordelingen
De prijs is € 187
19 aug - 20 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 2200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: JPY 2200 als je incheckt tussen 10.00 uur en 12.00 uur
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 2200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van juli tot augustus.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
zeltukeinoyado inubohsaki hotel Choshi
zeltukeinoyado inubohsaki Choshi
zeltukeinoyado inubohsaki
Zekkei no Yado Inubohsaki hotel Choshi
Zekkei no Yado Inubohsaki Choshi
Zekkei no Yado Inubohsaki
zeltukeinoyado inubohsaki hotel
Zekkei No Yado Inubohsaki
Zekkei no Yado Inubohsaki hotel Hotel
Zekkei no Yado Inubohsaki hotel Choshi
Zekkei no Yado Inubohsaki hotel Hotel Choshi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Zekkei no Yado Inubohsaki hotel
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
6 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
ヨシジ
Reisde met familie
26 jul 2022
ヨシジ
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Mito
13 jul 2022
Mito
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
TERUO
Reisde met familie
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
良いところです
TERUO
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
yabe
Reisde met familie
23 jun 2022
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
yabe
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
norikazu
20 apr 2022
norikazu
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Mamoru
2 feb 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mamoru
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
MASAKO
Reisde met familie
17 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASAKO
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
yoshinori
Reisde met een groep
16 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshinori
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
sachi
Reisde met familie
11 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても景色が良いです!




sachi
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 nov 2021
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
温泉が楽しめました

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
CHIKAKO
Reisde met familie
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIKAKO
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
感染対策
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Yuko
Reisde met een groep
6 jun 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Yuko
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
teruo
Reisde met familie
5 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
施設のふるさあり
teruo
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
miho
Reisde met familie
13 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
miho
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Man Leung
28 dec 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Man Leung
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 dec 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
shigehiko
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
If enjoying countryside not too far from Tokyo
shigehiko
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Lap Fan, 香港
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lap Fan
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018