Op basis van 141 geverifieerde beoordelingen

4,4 / 5
95% van onze gasten beveelt dit aan
4,6 Hygiëne kamer
4,5 Service & personeel
4,5 Comfort kamer
4,3 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 jan. 2024
Prima hotel tegen een schappelijke prijs.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 nov. 2023
Ligging dichtbij het strand. Mooi gebied. Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Opmerking van Hotelbeheer
10 dec. 2023 door Ylonka van VeenendaalHotelbeheer
Bedankt voor het delen van je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je de locatie dichtbij het strand waardeert en dat je het gebied mooi vindt. Ons doel is om een goede prijs-kwaliteitverhouding te bieden, en het is geweldig om te weten dat dit aspect van je verblijf aan je verwachtingen voldeed.Als er in de toekomst nog meer manieren zijn waarop we je ervaring kunnen verbeteren of als je specifieke voorkeuren hebt, laat het ons dan gerust weten. We waarderen je bezoek en kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Nogmaals bedankt voor je positieve woorden over onze locatie en prijs-kwaliteitverhouding!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 jul. 2023
Het is een goed hotel de badkamers zouden wel gerenoveerd mogen worden, maar verder schoon goede locatie aan het strand.
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Een mooi zomer vakantie verblijf!!

Geplaatst op 23 aug. 2021 op Hotels
Helaas vonden we het eten in het hotel zelf niet wat we gewend zijn. Het is de vier de keer dat we er waren. Buiten hadden ze bij het zwembad ook te eten tot in de avond en dat was super! Dat had een eigen kok en personeel. De kamers hebben een opknap beurt nodig. De afwerking en het meubilair is aan vervanging toe. Het is geen geweldige plek “ sant pol” en jammer dat hotel zo is achter uit is gegaan! Hopen dat ze dat aanpakken!!
Opmerking van Hotelbeheer
24 aug. 2021 door Barbara Kortleve - Front office managerHotelbeheer
Beste meneer Wagemans, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw recesie te delen. We stellen uw feedback zeer op prijs en het spijt ons te horen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zijn blij dat u heeft genoten van de service bij La Casita. Ik heb uw feedback over het diner in ons restaurant en de staat van het meubilair doorgegeven aan onze chefkok, de technische dienst en onze general manager zodat we uw ervaring in de toekomst kunnen verbeteren. We hopen u snel te zien in Hotel Barcarola en er een onvergetelijk verblijf van te maken. Met gastvrije groet, Barbara Kortleve Front office manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Hoorn Nederland

Geplaatst op 22 aug. 2019
Prima kamer en plek om te verblijven. Alleen wat strenger zijn op parkeerbeleid
Opmerking van Hotelbeheer
22 aug. 2019 door Patricia - Front officeHotelbeheer
Thank you for your comments. It is always important to us to learn about our customers. Look forward to see you soon. Remember we are open 365 days a year. Have a great day! Kind regards,
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 4 aug. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
6 aug. 2019 door Patricia - Front OfficeHotelbeheer
Thank you and hope to see you soon. We are open 365 days a year.
3 / 5
door een geverifieerde reiziger uit S' Agaro

Geplaatst op 2 jun. 2019
Het diner was ronduit SLECHT!!!!!!! biefstuk was medium-welldone gevraagd, kregen we rauw. teruggestuurd naar de keuken, kwam bij na net zo rauw terug. dan gaat de honger wel over. De vegetarische paella was niet te doen!!!
Opmerking van Hotelbeheer
14 jun. 2019 door Patricia - Front officeHotelbeheer
Thank you for your precious time to place this claim. We are sorry you were unable to enjoy your dinner. We welcome you to come again to our hotel and we will be sure that you had a good dinner. This information will help us to improve our services. Sorry for the inconvenience. Have a great day!
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Hier word je niet vrolijk van.

Geplaatst op 9 mei 2019 op Hotels
Het hotel is slecht geïsoleerd. Lawaai van zowel buiten als binnen. Het hotel is verouderd.
Opmerking van Hotelbeheer
10 mei 2019 door Van der Valk Hotel BarcarolaHotelbeheer
Thank you for staying with us and thank you for your feedback which is always useful to improve our services.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit EttenLeur

Geplaatst op 15 feb. 2019
Kamer royaal, bedden prima, badkamer heel mooi met douche en bad. Ligging vlakbij leuke baai met strand. 3 gangenmaaltijd in het restaurant prima prijs kwaliteit verhouding en voortreffelijk gegeten. Bediening kon niet beter.
Opmerking van Hotelbeheer
21 feb. 2019 door Patricia - RecepcionHotelbeheer
Bedankt voor het nemen van de tijd om een opmerkingen te maken over onze service. Ons doel is dat al onze gasten zich thuis voelen. We hopen u binnenkort in ons hotel te zien. Met vriendelijke groet,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Lelystad

Geplaatst op 11 nov. 2018
Start van de rondreis door Spanje, 2 overnachtingen. Einde van de rondreis door Spanje 1 overnachting. Alles goed - helaas teveel Nederlanders die te popie jopie willen overkomen. BS groep
Opmerking van Hotelbeheer
11 nov. 2018 door Patricia Lostaunau - RecepcionHotelbeheer
Thank you for your time and staying with us. Look forward to see you soon. Kind regards,