PUSA LANE, PUSA ROAD , KAROL BAGH, 18/10, New Delhi, National Capital Territory of Delhi, 110005
In de buurt
Markt Ajmal Khan Road - 5 min. lopen - 0.5 km
Sir Ganga Ram Hospital - 2 min. rijden - 1.8 km
Chandni Chowk - 4 min. rijden - 3.3 km
Gurudwara Bangla Sahib (Sikh-gebedshuis) - 4 min. rijden - 3.9 km
Jama Masjid - 5 min. rijden - 4.4 km
Lokaal vervoer
Station Kishanganj - 3 min. rijden
Station Jhandewalan - 12 min. lopen
Indira Gandhi International Airport (DEL) - 35 min. rijden
Restaurants
Bikanerwala - 7 min. lopen
Ganesh restaurant - 6 min. lopen
Khurana Restaurant - 9 min. lopen
Angan - 6 min. lopen
Ramas Cafe - 8 min. lopen
Over deze accommodatie
Walnut Castle
Hotel in de buurt van Chandni Chowk
Met voorzieningen zoals een gratis ontbijt, een stomerij/wasserijservice en een conferentieruimte kom je niets tekort bij Walnut Castle. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een restaurant.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
Een kluis bij de receptie, vergaderruimtes en een computerstation
Een lift, hulp bij uitstapjes/tickets en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, bieden extraatjes zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Gesproken talen
Engels en Hindi
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Luchthavenshuttle op verzoek
Eten en drinken
Gratis ontbijt beschikbaar
Een restaurant
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Conciërgeservices
Hulp met excursies en tickets
Stomerij-/wasserijservice
Zakelijke diensten
Computerstation
Conferentieruimte
Vergaderruimtes
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Luxe beddengoed
Eten en drinken
24-uurs roomservice
Meer
Individueel ingericht
Individuele aankleding
Plafondventilator
Beleid
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Walnut Castle
Walnut Castle
Walnut Castle Hotel
Walnut Castle Hotel New Delhi
Walnut Castle New Delhi
Walnut Castle Hotel
Walnut Castle New Delhi
Walnut Castle Hotel New Delhi
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Walnut Castle?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Tot hoe laat kan ik bij Walnut Castle uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt Walnut Castle?
Dit hotel ligt in Karol Bagh, op 0,4 km van Markt Ajmal Khan Road en op 3,7 km van Chandni Chowk. Ook Sir Ganga Ram Hospital en BLK Super Speciality Hospital liggen binnen 3 km afstand. Station Jhandewalan ligt op 12 minuten lopen en naar Station Karol Bagh is het 14 minuten lopen.
Beoordelingen over Walnut Castle
Beoordelingen
5,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 12 beoordelingen
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 12 beoordelingen
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 12 beoordelingen
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 12 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 12 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
5
6,0/10
Netheid
5,8/10
Personeel en service
5,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
doud, villneuve
2 feb 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel a éviter
Ns ont loge à l'hôtel juste derrière mais qui fait partie de wallnut ´un centre pour travailleurs immonde sale sans fenêtre ni drap bruyant mais que faire à minuit après 9 heures de vol et pas de remboursement
Ne pas recommander
doud
2/10 – Ontzettend slecht
Ananth, Muscat Governorate, Oman
25 jul 2012
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not too great for business travellers!!
1) Wi-Fi do not provide great signal strength
2) Room bed spreads do not seem clean
3) Not to be rated 3 star!! It is just a hotel!
Ananth
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
21 okt 2011
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Katerina, Oslo
28 aug 2011
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
OK for budjet trips
It is satisfactory enough, if you are on an a manage- yourseld trip. The staff was limited in their English skills and had poor knowledge of service standards. Necesseties in the room were missing. Requests were not staisfied or answered before a long time after. Cleaning was poor, staff was noisy, clumzy and rather indifferent.
Katerina
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 jul 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Walnut Castle Hotel
L'hôtel est récent et il est près d'une station de métro.
Le pick up à l'aéroport est très pratique, dommage que le but du chauffeur ne soit que de nous emmener à l'agence de voyages à qui appartient l'hôtel pour essayer de nous vendre un tour de ville ou autres.... Nous sommes quand même bien arrivés à l'hôtel sans avoir fait de détour par l'agence. Le chauffeur était très sympathique.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
I Komang, Bali, Indonesia
22 apr 2011
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice but expensive
a nice hotel, but still too expensive. Breakfast in the room, at that price breakfast should all you can eat at the restaurant.
I Komang
2/10 – Ontzettend slecht
Deano, New Zealand
21 apr 2011
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible hotel room.
Room had a broken window in the bathroom that let the mosquitoes in.
Stink in the bathroom was horrible.
No hot water for the shower (at night).
No top blanket on the (corner) bed, just a 'blanket' with stains on it.
Over zealous service from the room servant - dude, we just wanted to relax, give it a rest.
Foyer fountain was chipped and broken, much like the whole hotel (and the immediate area).
Deano
2/10 – Ontzettend slecht
Anonymous
4 jan 2011
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Beware! Security Risk and False Promise
This was the worst travel experience I have had in my life. The hotel promises airport pick up, but they did not send a car from the hotel. They simply hired a taxi driver who did not know where the hotel was. The driver actually took us to the wrong hotel to begin with. We drove around Delhi for over 3 hours in the middle of the night in a very small car with all our baggage and our small child in search of the hotel. We finally gave up and insisted on going back to the airport after the driver had left us stranded in the car with ourselves and our luggage as prime targets while he went off to get directions. He did this several times as noone knew where this hotel was located. The taxi driver reluctantly agreed to take us back to the airport only after much insistance on my part - it's a good thing I spoke the language because he did not know a word of English and I can't imagine this scenario with language barrier issues on top of it.
We phoned the hotel from the airport and explained what had happened. They insisted they would send their guy to pick us up - but they did not. Instead they used a taxi again and we went through the same fiasco yet again. The new driver could not find the hotel either. It took us over 5 and half hours to finally find the hotel which was 30 minutes away from the airport. It was very ridiculous! The hotel offered compensation for our troubles when we were trying to get to the hotel but the next morning they reneged on their promise and left us out to dry. I recommend that you stay away from this place at all costs!
Anonymous
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jan 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Walnut Castle Hotel
For India standards this hotel was nice and satisfactory. There was a nice area for breakfast and late night snack. The problems arose with the location and access to the airport. There was no airport shuttle and it seemed much further than 10km.
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Dudi
26 dec 2010
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
A big flop
The hotel is clean and facilities are mostly new. But it is misleading cause you will find a broken window at your shower in the cold winter when hot water will be available after complaining with other guests coming with you. The staff have the tendency to use a terrible door bell every time they arrive even in early morning. You would find out the whole interior of the hotel is one space so every time someone talk at the reception or clean a room somewhere you can't sleep. The food at breakfast is cold and mostly uneatable. Besides, the hotel receptionists were unwilling to assist us with changing the room even though clearly they have had an alternative.
To sum it up I could find hundreds of the same level alternative hotels for one fifth of the price I paid.