Een buitenzwembad

Beoordelingen van The Kanjeng Suite & Villa Sanur

4 out of 5
The Kanjeng Suite & Villa Sanur
Jl. Pengembak, 28, Denpasar, Bali

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 185 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 91 van 185 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 185 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 185 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 185 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
dit hotel is een prima hotel voor een nachtje maar ik zou dit hotel persoonlijk niet aanraden voor een lange vakantie. De ligging is aan de buitenkant van sanur ( het centrum Of het strand is te ver om te lopen) makkelijk te bereiken met de taxi of scooter. Het ontbijt is een kaart waaruit je kunt kiezen, keuze uit english of asian prima keuze! De kamer is erg ruim ingericht met een kookgedeelte koelkast magnetron slaapbank bed en grote badkamer. Er zitten alleen veel muggen in de badkamer. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is aan vervanging toe. Tegels liggen los of zijn kapot. Sommige kamers hebben direct toegang tot het zwembad deze zou ik aanbevelen qua ligging

8/10 – Goed

dhr.Leder, Den Haag

Positief: Netheid, comfort kamer
Grote kamer , lekker ruim maar wel afgelegen.
Prima kamer , niet te ver van het strand. Je kunt naar het strand wandelen. Ontbijt karig.

4/10 – Matig

Petra, Culemborg

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenvallend hotel
De foto's geven je een ander beeld dan de werkelijkheid . Hotel heeft een opknapbeurt nodig. Kamers ruiken muf. Personeel is vriendelijk. Ontbijt is ook goed.

8/10 – Goed

Vanessa, B

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Net hotel, ruime kamers, vriendelijk personeel.
Mooie ruime kamers, iedere dag wordt er schoongemaakt. Enkel wat muffe lucht op kamer door de airco, maar dat is dan ook alles. Er gaat een shuttlebus naar het strand op verzoek. Het ontbijt is eenvoudig maar prima. Tot slot is het personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

6/10 – Redelijk

Bianca, Zuid Holland

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Helaas ver van alle restaurants, centrum en strand
Aardig en hulpvaardig personeel. Geen wens is teveel

6/10 – Redelijk

andre, amsterdam

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht onderhouden hotel
Vieze badkamer waarbij wormen uit het putje kropen. Dit werd door de hotelstaff met chemicalien behandeld. Kamers ruiken ook heel muf. Ontbijt was wel heel goed. Er zijn (kleine) fietsen aanwezig die je kan lenen en tegen een kleine vergoeding bieden zij transport aan.

8/10 – Goed

Daphne, Denpasar, Bali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klein maar fijn hotel!
De kamers van Astana Pengembak zijn ruim, schoon en de bedden zijn groot en comfortabel. De badkamer is ook groot en heeft een waterval douche. De service van het hotel is goed. Er rijd een gratis shuttle bus naar verschillende plekken in Sanur. Voor wat extra geld brengt deze je ook naar andere plekken in de omgeving zoals Denpasar of Serangan Island. Daarnaast staan er altijd 6 fietsen die je kunt lenen en kan je extra gratis badhandoeken vragen voor het zwembad of outside activities. Het restaurant is iets minder. Het is klein en er is geen sfeer. Muziek wordt er amper gedraaid en je zit er vaak alleen. Het personeel is wel ontzettend aardig. Voor het ontbijt is er keuze uit 3 soorten: Amerikaans, Continental of Indonesisch ontbijt. Er is geen ontbijt buffet maar het wordt vers bereid. Dit is echt een pluspunt, daarnaast krijg je altijd meer dan voldoende. Er is ook een lunch en dinner kaart, dit eten is goed en goedkoop. In het algemeen dus een goed hotel met een ruime kamer en een simpel restaurant. De ligging is echter wat minder goed. Het hotel ligt in het rustige deel van Sanur. Wil je naar de boulevard dan moet je een taxi nemen. Er is wel een strand op loopafstand, maar dit strand is niet het topstrand en is nog vrij lokaal.

6/10 – Redelijk

Sasia, amsterdam

Positief: Personeel en service
Prijs/ kwaliteit hotel goed
Hotel ligt in een rustige zijstraat. De gang naar de boven gelegen kamers is omgegeven door een hoge muur, wat een gesloten benauwde indruk geeft. De kamers zijn voldoende ruim voor twee personen. Overall zijn de kamers netjes. Af en toe kun je wel nog wat haren van vorige bezoekers terugvinden. Het centrum en het strand vanaf het hotel zijn wat verder gelegen. Fietsen zijn wel via het hotel beschikbaar. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Overall zou ik dit hotel aanbevelen.

8/10 – Goed

Kevin, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel met ruime kamers
Ik heb een aantal heerlijke dagen verbleven in dit hotel. Ruime en mooie kamer die erg schoon is. Zou het hotel zeker aan mensen aanraden. Als kleinmin puntje zou ik willen noemen dat het zwembad weinig tot geen zonlicht heeft.

2/10 – Ontzettend slecht

Omar

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura decadente , sporca , a dire poco oscena in tutto Altro che 4 stelle , qui siamo a livelli dei peggiori ostelli
13 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Eva op 29 aug 2023
Ciao, Omar! Siamo davvero dispiaciuti di aver scoperto che la tua esperienza con noi non è stata piacevole. Lavoreremo sicuramente sui tuoi suggerimenti per offrirti la migliore esperienza possibile la prossima volta. Saluti, Eva

6/10 – Redelijk

MARIA

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cheap for a reason
Very rundown and poorly maintained, lots of mould and very mouldy smelling - linen was fresh but the mouldy smell and general uncleanliness made it quite uncomfortable. Cheap, so to be expected.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Nur op 15 mrt 2020
Sincere Apologies, Maria! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is perfect. Regards, Nur

4/10 – Matig

Guat B

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A beautiful place neglected
Beautiful place but not maintained. Trash was overflowing. Room service plates were left outside the door for 2 days or more. Swimming pool did not have a working pump
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Joey op 2 feb 2020
Hi, Guat! Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Joey

8/10 – Goed

Bruce

Positief: Personeel en service, comfort kamer
It is a very good value! BIG rooms. Getting a little old and needs just a little upkeep.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Joey op 24 jan 2020
Thank you for your sweet words, Bruce! We hope to give you a consistent service every time. Regards, Joey

10/10 – Uitstekend

BaliBart, Ubud, Bali

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huge room with large bathroom and shower, large closets, big flat TV, even had small kitchen! Very nice.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Joey op 9 dec 2019
Thank you for rating us super, Delighted to know you liked our services. Hope to welcome you again soon Regards, Joey

8/10 – Goed

Kimmo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muutaman tunnin unet
Arvostelumme perustuu hinta/laatu suhteeseen. Saavuimme Dempasariin myöhään puolelta öin, joten tämä oli vain muutaman tunnin unta ja suihkua varten ennen kuin jatkoimme seuraavaan residenssiin.Tähän tarkoitukseen 18USD:in hintaan kahdelta tämä hotelli oli oikein hyvä.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rekommenderas starkt!
Vi fick en svit för endast 111 kr och den var väldigt fin! Riktigt skön säng och stort rum. Pool precis utanför rummet. Det finns ett kök men man kan dock inte laga mat då ser varken finns redskap eller gas. Kyl finns vilket är ett stort plus! Även Wi-Fi och dricksvatten. Skulle absolut bo här igen!
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Cheshta op 19 sep 2019
Hej Lisa! Tack så mycket för att du har skrivit recensionen och betygsatt oss positivt. Vi ber om ursäkt för frågan och vi strävar efter att säkerställa bättre tjänster ytterligare. Hälsningar, Cheshta

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property seems to be a front for money laundering. It’s well built but badly maintained. Do not bother visiting it even though it looks like a good deal at the given price point.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Management op 24 mei 2019
Dear Sir / Madam, Warmest greeting from Astana Pengembak Suite Thank you for your email, we are sorry about this condition and we will work hard to get better in the future. Thank you for your kindly attention. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Staff were excellent and a very peaceful location
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van AnieS - Sales op 22 mei 2019
Dear Sir / Madam, Warmest greeting from Astana Pengembak Suite Thank you for your email and hope can enjoy stay with us. Thank you for your kindly attention. Best Regard,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Management op 13 mei 2019
Dear Sir / Madam, Warmest greeting from Astana Pengembak Suite Thank you for stay with us. Best Regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
水漏れしている所や、電球が切れたままだったので、メンテナンスをしてほしい。
9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Management op 13 mei 2019
Dear Sir / Madam, Warmest greeting from Astana Pengembak Suite. Thank you for your email and we are sorry for the condition. We will hard work to get better in the future. Thank you for your kindly attention. Best Regards,

8/10 – Goed

ma-san, japan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
プールが使えない。藻が生えてる…浄化してない!
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van AnieS - Sales op 9 mei 2019
Dear Masahiro, Warmest greeting from Astana Pengembak Suite Thank you for your email and we are sorry about this condition due still under maintenance, hope we can meet with good condition. Thank you for your kindly attention and have good day. Best Regards,

8/10 – Goed

Pamela

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The hotel seems a little run down, the wallpaper in our hotel room was torn and there were many cracks in the wall. phone wasnt working in the hotel. the pool wasnt clean and the fruits from the trees kept dropping and hitting our sliding door which startled us at first. also made us not want to go out through the sliding door in fear of being hit by them. but despite this the room was really comfortable and the service was great, filled with many friendly staff. the local area is quiet and peaceful with a nice beach which was a 15 minute walk away. good for those that do not want to be in a heavily touristed area. cheap area too since the prices area twice/three times more expensive in kuta (heavily touristed areas). however its not a well lit place so we had to grab back to our hotel since we couldnt see where we were going. would come back here again because it was really comfortable for us and the staff were really friendly. not for those who have reallyhigh standards though
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van AnieS - Sales op 9 mei 2019
Dear Pamela, Warmest greeting from Astana Pengembak Suite Thank you for your email and we are sorry with a slightly uncomfortable condition, but we will work hard to be better and hope you will stay again with us. Thank you for your kindly attention and have good day. Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Management op 9 mei 2019
Dear Sir / Madam, Warmest greeting from Astana Pengembak Suite Thank you for your kindly attention. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
it is nice close to all shops the room is nice cleaned everyday needs some repairs the swimming pool was not in order to be used the staff are very nice over al I liked it though I had no hot water n the unit I informed the staff but never fixed.
8 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van AnieS _ Sales op 25 apr 2019
Dear Sir / Madam, Warmest greeting from Astana Pengembak Suite. Thank you for your email and stay with us hope you can enjoy also we can meet in the future. Thank you for your kindly attention. Best Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yummy breakfast. Lot's of option. A bit in the middle of no where
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van AnieS _ Sales op 25 apr 2019
Dear Sir / Madam, Warmest greeting from Astana Pengembak Suite. Thank you for your email and stay with us, hope we can meet in the future with good condition more than before. Thank you for your kindly attention. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
メンテナンスができていない。
4 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1年前よりかなり部屋が退化していた。バルコニーへ出る扉を開けるのにすごい大変。プールは入れる状況ではない。 ファミリールームのビラはリニューアルされていて、とても綺麗な様子でしたが、掲載がないです
8 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
泳池都是綠藻,只能日光浴 房間馬桶有黃垢,雖然每天都有清潔
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Nura

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a very decent stay. The rooms are okay, breakfast was simple but good too.
2 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed 9 days in Jan 2019 with 7 friends and was happy enough with my spacious and clean room but was disgusted that the pool was green and impossible to swim in. It was like a frog pond. Even though we complained, it was unswimmable for our entire visit. The breakfast area is quite dingy / dirty and had dead cockroaches on the floor. The breakfast food was limited and very bland in flavour. I would not recommend this hotel
9 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝ごはんが美味しかった!
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Zhanna

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
lost charms
The place original design had a good intent and thoughtful. however, the conditions of the propriety desperately needs some love and care. it is not well maintained everywhere you look. upholstery of the furnishing is filthy, walls and ceiling stained, pilling off panels, and wall-covers... it was most disappointing to see the conditions. it seams as people who works there - does not take pride and joy.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Choco

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
何年も利用しているので、 最初の頃から比べて老朽化が激しい。 きちんとメンテナンスして欲しい。
5 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

masaa, Tokyo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everyday so good^^*
3 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Patricia

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Walking distance from beach and shops, very dirty and broken down pool, rooms need a lot of work. Staff very friendly, good breakfast
3 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Nina

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No-no-no
There is mould everyver, smells badly. Better to chose other place.
1 nacht verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

marion, france

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FUYEZ !!!!
On devait rester 8 nuits on n’en a fait une seule. Aucune réception ( c’est vrai qu’ils ne la montrent pas en photo) les chambres dégoûtantes, les serviettes de toilettes noires de crasse. Les draps pas changés, on a dormi habillé pour ne pas être en contact. Si on peut appeler ça dormir, des bruits douteux, des rats ?, les chambres ne ferment pas. La piscine impossible. On est parti dès le lendemain matin. On voyage pas mal, mais on n’avait jamais vu ça ! Attention, beaucoup d’hotrls Dur Bali mettent des photos qui datent, ça ne reflète en rien la réalité. Pas cher pas bon !!!
8 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Stine Helen

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not book.
Bildene lyver. Jeg booket en natt før vi skulle reise videre, og ble svært skuffet. The pool-area is nice, but the rooms are very old and rough around the edges. It is mold-spots on the walls and dirty spots on the sofa. The chair on the terrace was broken. I’m sure it lookes good 10-15 years ago, but nothing is done since. We slept with our clothes on and could not wait to leave. It is harsh, but the truth as I see it.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Alizée, Paris

Positief: Netheid, comfort kamer
Je recommande
Superbe petite chambre de type appartement, très spacieuse, face à la piscine. Les équipements sont jolies mais un peu vieillo pour certains d’entres eux. Les chambres sont nettoyées chaque jour. Le petit déjeuner est copieux. Il est possible de louer des scooters facilement. Seul bemol, nous avons dû attendre notre taxi plus d’une demi heure car le travail n’avait pas été fait correctement..
3 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Jill, Sydney

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Run Down - Not a 4star
The property is extremely run down. The pool is falling apart with tiles missing, it also wasnt cleaned while we were there and has turned green. Room service plates where left outside rooms for days before anyone took them away. The rooms are nice but need a revamp. I would never recommend this property to any of my clients and I would recommend it was removed from Expedia until it is fixed up.
5 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay but not nice
The room was a good size and the bed was very comfortable. The sofa needed to be cleaned. the kitchen was fully stocked with what you need. But, the walls were in need of repair and the balcony door was a problem to close.
5 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Suzie

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a great expereience
Arrived at midnight exhausted to find our room ceiling was coated in mould. The smell was unbearable and hit you as soon as you opened the door. Added to this was the pungent aroma of fabric softener/detergent on the bed linen. Barely slept! Breakfast (thought it said was included) was non existent when we left at 7am. Sign on the door said due to changes at the hotel payment for breakfast was required. Pool was dirty and gardens looked run down.
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Ivan, Expat in Jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
Rooms are large and well equipped. Very comfortable. The hotel is quiet and has good security. Breakfast is very good and served quickly. Overall I really liked it. Only 3 down sides. 01. The location is a 10 minute walk to the beach 02. The pool is ugly and not well maintained 03. Some parts of the hotel are dirty and not well maintained, despite the building being only 5 years old. These points are offset by the economical price. Once you are in the room they don't matter.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotellrommet var veldig fint, og rommet var vel verdt pengene om ikke mer. Det var veldig renslig, og komfortabelt rom. De som satt i resepsjonen hadde problemer med å forstå engelsk, som var et lite minus. Vi fikk ikke utforsket området, ettersom at vi bare var der en natt. Ville nok ikke anbefalt å bo her over flere netter, men er perfekt om det kun er et lite stopp under reisen.

8/10 – Goed

siti

Positief: Netheid, comfort kamer
It was okay.
Just needed a stay for shower n bed as we were out most of the time during the day. The place probably need some renovation. Breakfast would help if it was served earlier. Other than that, it was rather an 'okay' stay.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel lack maintenance. The bedsheet was damp. Sofa covered with dust. It dissapointed since the hotel has a lot of potential.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Fanny

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Severine, Darwin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Run down hotel far from everything
To start with, the location is way too far from Kuta and it becomes quickly a nightmare to travel around as the traffic is unbearable. Any trip takes forever. A lot of time wasted in a car! Then the state of the hotel is simply unacceptable compared to the photos still used on internet. If at least it was advertised as a very cheap place but having paid for a 4 star hotel, it was extremely disappointing and revolting! It should be rated a 1 star hotel maybe. Everything is falling apart, the hotel needs a complete renovation. The staff was mainly friendly. After raising my issues, we had first been told we would be transferred to another hotel but in the morning we got told nothing could be done! I got hold of Expedia and we had to negotiate our way to another (fantastic) hotel in Kuta. That is the only positive thing that happened. I would not recommend that hotel unless you pay a very low price.
6 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevlig personal men...
Sunkigt och nergånget. Smutsigt!!
1 nacht verbleven in december 2017