Kameruitzicht

Beoordelingen van Inna Grand Bali Beach

4 out of 5
Inna Grand Bali Beach
Jalan Hangtuah, Denpasar, Bali

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 75 van 414 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 180 van 414 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 414 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 414 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 414 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

karel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gedateerd
Was helaas een oude gedateerde kamer die niet schoon was en behoorlijk vochtig was. Je rook het vocht overal en meubilair was ook aan getast door het vocht. Jammer had betere verwachtingen door de beoordelingen op site.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 28 aug 2019
Dear Mr/s. Karel, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. We are sorry that our standard of some products have not been fully refurbished. However, your reviews have been well noted and put into our first priority to be accomplished. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Ge

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
We kregen de eerste dag een kamer inde “tower” De badkamer was vies en vanbuiten maakte een machine mij het slapen onmogelijk. De volgende dag zijn we naar de wing of garden er naast verhuisd. Eerst op een hoog daarna begane grond aan het zwembad. Dat was erg aangenaam. Zouit bed het zwembad in en ook buiten ontbijten. Het personeel is overal heel prettig Het gebied rond het hotel is erg mooi. Prachtig onderhouden groen. Er zijn drie zwembaden, enkele restaurants, waarvan twee aan en op het strand.
16 nachten verbleven in december 2018
Reactie van IGK Ayu Ariani op 14 jan 2019
Dear Mr/s. Ge, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. On behalf of Management of Grand Inna Bali Beach, we would like to take this opportunity to ask for an apology for the inconveniences experienced happened to you while you were staying with us. Your reviews have been well noted and we have instructed all departments concerned to pay more attention of your advice. All over again thank you very much for your kind attention and understanding and we look forward to the privilege of serving you at Grand Inna Bali Beach. Yours sincerely, IGK Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Groot complex, achterstallig onderhou , beetje vergane glorie
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van IGK Ayu Ariani op 8 dec 2018
Dear Madam/Sir, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. We are sorry that our standard of some products have not been fully refurbished. However, your reviews have been well noted and put into our first priority to be accomplished. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Joke, tilburg

Oversteken , zaten aan het strand.
Ruime kamer, badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken. Toilet erg laag, Het stopcontact was smerig, zelf schoongemaakt. Belang hygiëne is voor mij een belangrijk punt,
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van IGK Ayu Ariani op 3 okt 2018
Dear Mr/s. Joke, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. We are sorry that our standard of some products have not been fully refurbished. However, your reviews have been well noted and put into our first priority to be accomplished. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Your sincerely, IGK Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Eric

Positief: Netheid, comfort kamer
Grand Ina
Dit wat oude hotel bestaat uit cottages in een groot park en het Hotel gedeelte. Het is een beetje vergane glorie. Niet slecht maar een beetje te prijzig voor wat je krijgt.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van I Made Asawijaya op 3 okt 2018
Dear Mr/s. Eric, Warmest greetings from Inna Bali Beach Resort. Thank you very much for your recent stay at Inna Bali Beach Resort and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Your sincerely, I Made Asawijaya General Manager

6/10 – Redelijk

Job, Grave

Negatief: Netheid, comfort kamer
Massaal groot hotel, aan mooi strand.
Erg groot massaal toeristisch hotel, mooi gelegen aan het strand, groot zwembad ( bij het gebouw Inna Bali Beach Garden hotel). Zo is ook het ontbijt, uitgebreid maar massaal. Lijkt op een aftreksel van een van de Valk hotel. Kamers zijn gedateerd, WiFi was goed ook op het strand. Het is wat je wilt, erg druk bezocht door Nederlanders. Ga vooral vis eten bij een lokaal strand warung Amphibia , 5 min. Lopen langs strand naar rechts als je naar de zee kijkt. Dat is traditioneel, lokaal en top.
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Jim

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We sliepen in het ‘garden’ gedeelte voor een nacht. Het is erg oud en vooral de kamer is zeer slecht onderhouden en vies. De hygiene van de badkamer was dramatisch.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Gerda, Arnhem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettige bungalow vlakbij het strand
Prachtige tuin met veel oude bomen. Hadden een superior bungalow vlakbij het strand. Erg prettig en goed ontbijt buffet met prettige bediening.
5 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Marina , almere

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud.
Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud en is erg gedateerd. De oorspronkelijke kamer waar wij in geplaatst werden was vies, oud en rook erg muf.......als bonus zaten er ook nog vlekken jn het beddengoed. Na een klacht werden we verplaatst naar een duurdere, 'opgeknapte' kamer......hij was inderdaad iets opgeknapt maar nog steeds vielen , oa, deurtjes naar beneden en was de badjas 4 kleuren grijs ipv wit. Zeker geen 4 sterren hotel.......geen aanrader. Het hotel had wel een mooie ligging bij het strand
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Frank en Willy, Oostzaan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
leuk en schoon hotel bij strand
prima strandhotel met leuke boulevard personeel erg vriendelijk ontbijt is top alleen blijft goede koffie echt moeilijk yte maken op Bali wel wat achterstallig onderhoud, zwembad kan vaker schoongemaakt, maar voldoet lekker dicht aan het strand prima aantal dagen gehad
4 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Josina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel met heel veel ruimte in de tuin.
Genoten hier van alle ruimte in de tuin. Fijne kamer. Strand voor de deur. Ik ga hier zeker weer naar toe!
Zoveel ruimte voor onze kamer
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prachtige hotel aan het strand.
Wij zijn heel tevreden over het hotel, kamers zijn goed, zwembaden schoon en prachtig aangelegd. De zee is dichtbij, ook leuke standtentjes waar je heerlijk kunt lunchen. Eindje verderop standwinkeltjes etc. Nadeeltje is het verouderde sanitair, maar op zich wel schoon.
7 nachten verbleven in april 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
veel achterstallig onderhoud, sanitair
Schitterende accomodatie aan het mooie strand van Sanur. Jammer van het achterstallig onderhoud.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn Hotel, goede voorzieningen
Inna Grand Bali Beach ligt in een prachtige en goed onderhouden tuin en direkt aan een Prive??- strand van Sanur. Twee mooie zwembaden. Ook op het strand de service van strandstoelen en badhanddoeken. Uitgebreid en goed verzorgd ontbijtbuffet. Wanneer je niet goed ter been bent zijn de gangen en loopwegen naar bijv. de Garden Wing erg lang en mede door de warmte erg vermoeiend. Ook de oprit van de hoofdingang door het park naar de entree is erg lang. Een (gratis) shuttle service zou welkom zijn.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Helaas heeft het zijn beste tijd gehad
Redelijk hotel. Goed ontbijt. Badkamer vies. Vriendelijk personeel. Bij de receptie onervaren personeel.

4/10 – Matig

Ewald

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Als wir ankamen wurde klar, dass wir in dem eigentlichen Hotel nicht unterkommen konnten, da es gerade abgerissen wurde. Glücklicherweise wurden wir auf zwei Bungalows umgebucht. Die e waren prima. Trotzdem hätten wir uns gewünscht, vorher eine Information durch Expedia zu bekommen. Letztendlich war der Aufenthalt schön, aber ohne Umbuchung wäre es eine totale Enttäuschung gewesen. (Wir haben Fotos von der Abriss-Baustelle.)
5 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Mohamed Abokor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel overall.
11 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Signe

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 6 apr 2020
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
This motel must have been amazing back in its day.but now very run down.only a handful of guest staying::beautiful food and drinks .right on beach little walk to boats
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 6 apr 2020
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Siw

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice place to start your trip.
The hotell was ok. Staff were kind, when they saw you. Most of the time they where looking anorher wah. It was very quiet and far away from everyrhing. Nice poace to start you trip. Stayed for two day, and it definitely helped get accustomed to the time zone and climate.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 21 feb 2020
Dear Mr/s. Siw, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Hans

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Dagar på Sanur beach Bali 2020
En gång ett pampigt hotell men numera lite slitet och behov av renovering målning uppfräschning mm. Poolområdet är dock mycket fint och stranden precis i närheten är härlig med fria stolar. Mycket bra frukost med stora valmöjligheter.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 21 feb 2020
Dear Mr/s. hans, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

10/10 – Uitstekend

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always our favorite in Bali.Has the best stretch of beach, the best views, the best swimming pools and plenty of amenities. The staff are always very hospitable and helpful and the area is hassle free and just a great place to relax. My daughter loves the place.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 6 feb 2020
Dear Mr/s.Adrian, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Mikan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
海辺のとても静かないい場所にあります。スタッフもとても親切です。また利用したいと思います。 残念な事は、シャワー使用時に蛇口から水漏れしトイレの床まで水が溜まりました。夜に一部の中国の方々が騒がしく、次回は違う階でリクエストしようと思います。(中国人が嫌いな訳ではありません)
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 6 feb 2020
Dear Mr/s.Mikan, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Always a pleasure going back to this hotel. It is getting a bit worn with age but everything still works in the room, the breakfast is varied and interesting, and the pools are fantastic. The staff couldn’t be more pleasant and helpful.
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 27 jan 2020
Dear Sir/madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place right on the beach
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 27 jan 2020
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Stef, Australia

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beatiful hotel with a historical significance, but the hotel is very dated and needs an uplift. The hotel has great facilities and great staff and as a family of 4 (2 Adults 2 Teen) we have used most of the facilities and we did enjoy our 4 day stay. It is fairly priced and food Was great but portions are on the smaller side. Close to all the beach restorants and clubs on one side, the Main Street in Sanur, and on the other side within walking distance to the boating harbour starting point to all the islands and many water sports. I loved the view of the pool from our 8th floor balcony and of the islands and the volcano in the distance and would stay again.
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 27 jan 2020
Dear Mr/s.Stef, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
ロケーションは、最高! 朝食は、種類も多く美味しい。 設備は古く、セーフティボックスの電池が切れていたが、すぐにスタッフが対応してくれた。  シャワーの水圧、温度調節とも問題なし! タオルは、古く清潔感に欠けていた。
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 27 jan 2020
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. We are sorry that our standard of some products have not been fully refurbished. However, your reviews have been well noted and put into our first priority to be accomplished. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Just needed a hotel for 2 nights location is beautiful, staff & atmosphere around hotel very disappointing
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 21 jan 2020
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. On behalf of Management of Grand Inna Bali Beach, we would like to take this opportunity to ask for an apology for the inconveniences experienced happened to you while you were staying with us. Your reviews have been well noted and we have instructed all departments concerned to pay more attention of your advice. All over again thank you very much for your kind attention and understanding and we look forward to the privilege of serving you at Grand Inna Bali Beach. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Very good staff. Value for money. First room bathroom was in bad shape and the one were given when we asked was only slightly better. 21.5% surcharge on everything is to high! Menu were very basic making it better to go out to eat.
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 21 jan 2020
Dear Sir/madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was in an great position, we were able to walk everything The only thing they can improve on is there buffet breakfast
9 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 13 jan 2020
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Anders

Positief: Personeel en service, comfort kamer
14 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 27 jan 2020
Dear Mr/s. Anders, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

10/10 – Uitstekend

Ulla

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 27 jan 2020
Dear Mr/Mrs Ulla, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Heidi

Positief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 27 jan 2020
Dear Mr/s.Heidi, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Mikaela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell
Bra hotell, nära till det mesta. Enda mindre bra var att frukosten började sju och en del grejer kunde innebära att jag blev upplockad då.
7 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 13 jan 2020
Dear Mr/s.Mikaela, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit run down Two of rooms’ ACs weren’t working Very stuffy and wet bedsheets Bedsheets smell
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 13 jan 2020
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. On behalf of Management of Grand Inna Bali Beach, we would like to take this opportunity to ask for an apology for the inconveniences experienced happened to you while you were staying with us. Your reviews have been well noted and we have instructed all departments concerned to pay more attention of your advice. All over again thank you very much for your kind attention and understanding and we look forward to the privilege of serving you at Grand Inna Bali Beach. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Katie, Baltimore, MD

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the size of the room, the view, the staff, the food, but the room was a little dirty. Not bad though and we loved our stay anyways.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 31 dec 2019
Dear Mr/s.Katie, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 31 dec 2019
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 31 dec 2019
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

10/10 – Uitstekend

Heidi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good stay
Beautiful resort if you want time to unwind, if youre looking for more of a party area this wouldnt be the place. Lots of nice restaurants in the area. Hotel.food not so great
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 23 dec 2019
Dear Mr/s. Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Sarka

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs renovations badly.
Inna Grand Bali hotel is more then 50 years old and it shows. I think that the hotel was never renovated. Dirty carpet in hallways. Black mold around the bathtub. We had two cockroaches in the room. The swimming pool looks good but don't look closely. There is back green algae growing on the walls inside of the pool. It was not clean probably for years. Breakfast was ok and the staff was very friendly.
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 23 dec 2019
Dear Mr/s. Heidi, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. We are sorry that our standard of some products have not been fully refurbished. However, your reviews have been well noted and put into our first priority to be accomplished. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
We left our passports in the safe which was cleaned out at 12 pm we got to airport at 7pm only to realise we didnt have them no one from hotel contacted us to let us know when we got back to hotel passports were in dodgy location away from reception a lobby they were in room away from hotel very suspicious not happy at all
8 nachten verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 17 dec 2019
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. On behalf of Management of Grand Inna Bali Beach, we would like to take this opportunity to ask for an apology for the inconveniences experienced happened to you while you were staying with us. Your reviews have been well noted and we have instructed all departments concerned to pay more attention of your advice. All over again thank you very much for your kind attention and understanding and we look forward to the privilege of serving you at Grand Inna Bali Beach. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel has a great pool. All the rooms overlook the sea. This was the first luxury hotel in Bali So is of coarse a bit dated but it is also vintage With wonderfully spacious grounds. When there are special events from time to time the music can be very loud
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 17 dec 2019
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
They have a great pool. The rooms look over the ocean. But they tend to have events on the beach or in the courtyard with live rock music from time to time. Not only other performances but there are warm-ups and technical tests.Best to contact the hotel and find out if they are going to have any during your stayo Best to contact the hotel and find out if they are going to have any during your stay.
9 nachten verbleven in november 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 10 dec 2019
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Tamara

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So incredibly bad.
This hotel is astonishingly bad by any standard. My room was wet, not damp, wet. The slippers provided were wet on the bottom after walking around the room for only a few minutes. Paper left out on a table would start to get mushy. The air conditioner didn't. The door to the balcony didn't open. The bathroom, ugh, there was a ring of mold around the bathtub drain and a layer of calcium around the showerhead that limited the flow of water to the point where I would have been better of bathing in the sink. I would like to think my experience was isolated, but during the week the quality (and lack thereof) of the rooms was a hot topic of conversation at our conference . Everyone seemed to have some issue from bad electrics to eternally flushing toilets The staff were quite nice in moving my reservation to the Inna Beach Garden hotel next door, which was excellent! The grounds were lovely.
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 5 dec 2019
Dear Mr/s. Tamara, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. On behalf of Management of Grand Inna Bali Beach, we would like to take this opportunity to ask for an apology for the inconveniences experienced happened to you while you were staying with us. Your reviews have been well noted and we have instructed all departments concerned to pay more attention of your advice. All over again thank you very much for your kind attention and understanding and we look forward to the privilege of serving you at Grand Inna Bali Beach. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to beach, staff were friendly & helpful. Food wasn’t very appealing
11 nachten verbleven in november 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 5 dec 2019
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Y's

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋の割にはお手頃、朝食も良い。イベントをやるには良い。ただ部屋にビジネス机、とソファーがあると良い。
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 5 dec 2019
Dear Mr/s.y's Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
空港からタクシーですか?30分ほどの場所です。 空港で直接乗り場まで行くとカウンターがあり200kルピアでした。ホテルで空港までのタクシーを呼んでもらったときも同額でした。ホテルにはバー、ビーチサイドのレストランがありました。私は利用しませんでしたが、少し歩いたところの方が安くてバリエーションがあるようでした。
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 25 nov 2019
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Oldish hotel that is in need of some room renovations.
7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 14 nov 2019
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. We are sorry that our standard of some products have not been fully refurbished. However, your reviews have been well noted and put into our first priority to be accomplished. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Mamba, Las Vegas

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There was nothing to like about a facade, you are basically presented with an entrance thats magical but the inside is a building thats almost dilapidated.
8 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van IGK. Ayu Ariani op 28 okt 2019
Dear Mr/s. Mamba, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. On behalf of Management of Grand Inna Bali Beach, we would like to take this opportunity to ask for an apology for the inconveniences experienced happened to you while you were staying with us. Your reviews have been well noted and we have instructed all departments concerned to pay more attention of your advice. All over again thank you very much for your kind attention and understanding and we look forward to the privilege of serving you at Grand Inna Bali Beach. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van IGK Ayu Ariani op 28 okt 2019
Dear Sir/Madam, Warmest greetings from Grand Inna Bali Beach. Thank you very much for your recent stay at Grand Inna Bali Beach and indeed for your comment. Look forward to the privilege of serving you in the near future. Yours sincerely, IGK. Ayu Ariani General Manager