Hotel De Meridian
Hotel met gratis ontbijt en een shuttleservice van/naar de luchthaven in Dhaka
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel De Meridian





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, balkon laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken, bad laden

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden, roken, bad
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Badjassen
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, 1 slaapkamer, roken, bad laden

Deluxe vierpersoonskamer, 1 slaapkamer, roken, bad
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamers
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, 1 slaapkamer, roken, balkon laden

Deluxe driepersoonskamer, 1 slaapkamer, roken, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamers
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

House # 11, Road # 12, Sector# 6, Uttara, Dhaka, 1230
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Afford Inn
Hotel Afford Inn
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
7.6 van 10, Goed, 94 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Meridian Dhaka
Hotel De Meridian Hotel
Hotel De Meridian Dhaka
Hotel De Meridian Hotel Dhaka
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel De Meridian
Beoordelingen
7,2
Goed
7,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 jan 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Rasel
9 dec 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rasel
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Cagatay
4 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cagatay
21 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Tito
18 apr 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not clean or comfortable.
Tito
1 nacht verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Todd
11 dec 2023
Todd
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Suyb
24 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suyb
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
KAVI
22 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAVI
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
MUHAMMED, BROOKLYN
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
MUHAMMED
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Paul
14 mrt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in maart 2023
4/10 – Matig
MARK
10 feb 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARK
1 nacht verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Md a
11 okt 2022
Md a
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Chandan
Reisde met familie
11 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Chandan
1 nacht verbleven in juni 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Kafi
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
3 apr 2022
Kafi
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
Hafiz
19 mrt 2022
Positief: Personeel en service
Hafiz
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Moin
8 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moin
2 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Rupam
Reisde met familie en kleine kinderen
4 mrt 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rupam
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
mashuk
Reisde met familie
24 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mashuk
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 apr 2021
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 jul 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
2/10 – Ontzettend slecht
SoloTraveller
Reisde met partner
20 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SoloTraveller
1 nacht verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Moktodir
Reisde met familie
17 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible hotel
Moktodir
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020