Op basis van 984 geverifieerde beoordelingen

3,9 / 5
93% van onze gasten beveelt dit aan
4,1 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
4,1 Comfort kamer
4,0 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 sep. 2020 op Hotels
Ontbijt in buffet vorm , wel door het personeel opgeschept en iets minder keus maar nog voldoende. Kamers mogen een opknap beurt krijgen. Ik had een invalide kamer gekregen , de wasbak kwam tot net boven mijn knieen
Opmerking van Hotelbeheer
18 sep. 2020 door Reception TeamHotelbeheer
Dear Jean-Pierre, thank you so much for your fantastic review on your stay at Village Hotel Bournemouth. I will be sure to pass on your kind comments to the rest of my team. I look forward to welcoming you again in the future. Kind regards
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 23 jul. 2019
Opmerking van Hotelbeheer
23 jul. 2019 door Village Hotel BournemouthHotelbeheer
Dear Anonymous, thank you for your rating I hope we can welcome you back in the future.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 apr. 2024
Could not fault the hotel
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 6 apr. 2024
The bar & grill very busy , loud . Had breakfast in the other room . Would have been nice to have an evening meal in there instead of going to the Toby carvery which was lovely . Shame . Not everyone wants big TVs and sport do understand, some people do
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 17 mrt. 2024
Good room, good sports facilities
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 24 feb. 2024
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 19 feb. 2024
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit London

Geplaatst op 15 feb. 2024
Excellent hotel right opposite the hospital for visiting - which we required for 4 days. Thank you for everything. Made a difficult week much easier.
Opmerking van Hotelbeheer
15 feb. 2024 door Sherrell Simmonds, Host ManagerHotelbeheer
Hi there Guy, Thank you very much for your feedback. We are very happy to hear that your visit was made easier. Kind Regards,
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 feb. 2024
Friendly people good service
Opmerking van Hotelbeheer
15 feb. 2024 door Sherrell Simmonds, Host ManagerHotelbeheer
Hi there Andrew, Thank you for your review. We will pass your feedback on to the team. Kind regards,
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 7 feb. 2024
It was supposed to be a King bed but it was two singles. I tried to book in person as my mum was in the hospital across the road. I was told there were no rooms but was able to book through Expedia. It is not good value for money compared to other hotels in Bournemouth. Not a king bed and too much furniture in the room kept banging into it. TV was big and good to watch and easy to operate.
Opmerking van Hotelbeheer
15 feb. 2024 door Sherrell Simmonds, Host ManagerHotelbeheer
Hi there Sue, Thank you for your review. Unfortunately, a lot of the rooms offer a king size bed that is actually a zip and link so that we can convert to twin beds also. We appreciate your feedback and will pass on to the relevant departments. We hope to be able to welcome you back soon. Kind regards,