Op basis van 961 geverifieerde beoordelingen

4,1 / 5
78% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,1 Service & personeel
3,9 Comfort kamer
4,0 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 27 dec. 2023
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 12 dec. 2022
Personeel was vriendelijk en de kamer was schoon en netjes. Het lawaai was niet oke. We hadden last van luidruchtige mensen op de gang met lachgasballonnen, deuren slaan, vechtpartij etc. Hierdoor weinig geslapen. 'S ochtends konden we onze kamer via een kapot glas op de grond verlaten en bloed op de muur. We hebben dit bij de receptie gemeld en daar kregen we 'sorry' te horen. Dat was het. Nee, voor ons nooit weer.
Opmerking van Hotelbeheer
29 dec. 2022 door M. GänzlerHotelbeheer
Verehrter Gast,vielen Dank für die Schilderung Ihrer Erlebnisse. Wir bedauern, dass Sie diese negativen Erfahrungen machen mussten. Selbstverständlich hätten die Kolleginnen und Kollegen an der Rezeption angemessener reagieren müssen - wir haben bereits mit ihnen darüber gesprochen.Wir hoffen, wir dürfen Sie dennoch wieder bei uns begrüßen, auch um Ihnen zu zeigen, dass wir es besser können.IntercityHotel DüsseldorfMargarete GänzlerDirektorin
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 18 okt. 2022
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 jul. 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
11 aug. 2022 door M. GänzlerHotelbeheer
Dear guest, thank you for your positive feedback. We are very happy that you enjoyed your stay. Normally our aircon works by putting the room key in the slot directly at the door. We want to apologize if this did not work. We are happy to welcoming you soon. Yours sincerely IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 mei 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
1 jul. 2022 door M. GänzlerHotelbeheer
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre positive Bewertung, wir freuen uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Hoffentlich dürfen wir Sie bald wieder bei uns begrüßen. IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler Direktorin
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 29 apr. 2022 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
2 mei 2022 door M. GänzlerHotelbeheer
Dear guest, thank you for your positive rating. We are happy that you enjoyed your stay and hope to welcoming you soon again. Yours sincerely IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 15 jan. 2022
Schoon ruim comfort en vriendelijkheid. Professionals
Opmerking van Hotelbeheer
31 jan. 2022 door M. GänzlerHotelbeheer
Lieber Gast, schön, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt und einen angenehmen Aufenthalt hatten. Wir freuen uns, wenn wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen. IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler Direktorin
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 dec. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
4 jan. 2022 door M. GänzlerHotelbeheer
Lieber Gast, schön dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben. Wir freuen uns, wenn wir Sie bald wieder begrüßen dürfen. IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler Direktorin
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 5 okt. 2021
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

service was very good

Geplaatst op 25 aug. 2021 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
8 sep. 2021 door M. GänzlerHotelbeheer
Dear guest, thank you for your positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay. Yours sincerely IntercityHotel Düsseldorf Margarete Gänzler General Manager