Kameruitzicht

Beoordelingen van Hyatt Regency Düsseldorf

Hyatt Regency Düsseldorf
Speditionstr. 19, Düsseldorf, NW

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 382 van 596 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 147 van 596 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 596 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 596 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 596 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mark

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Jaco

Reisde met partner
Waardeloze service, betaal 600 euro voor een nacht, geen uitzicht zoals beloofd, lekkende douche, 45 min op je drinken wachten in de loungebar, en koffie bij ontbijt werd na 3x vragen gebracht toen we klaar waren. Waardeloos
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dusseldorf Hyatt family op 8 dec 2023
Dear guestThank you for your stay and your feedback.Please be assured that your feedback and suggestions are very important to us, as it is only through the honest opinions of our guests that we have the opportunity to constantly optimise our service.We are very sorry that we have presented you with some challenges. We would like to apologise to you and assure you that this is definitely not our standard.We would be very happy if we can fully inspire you on your next visit. Kind regards from the entire

10/10 – Uitstekend

Danilo

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hyatt Regency Düsseldorf op 24 mei 2023
Lieber Gast,wir freuen uns Ihrer Bewertung zu entnehmen, dass im Hyatt Regency Düsseldorf alles zu Ihrer Zufriedenheit war und Sie sich sehr wohlgefühlt haben. Mit freundlichen Grüße, ihr Hyatt Team

10/10 – Uitstekend

Ramon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hyatt Regency Düsseldorf op 17 apr 2023
Lieber Gast,wir freuen uns Ihrer Bewertung zu entnehmen, dass im Hyatt Regency Düsseldorf alles zu Ihrer Zufriedenheit war und Sie sich sehr wohlgefühlt haben. Mit freundlichen Grüße, ihr Hyatt Team

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Jan, Alphen aan den Rijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooi hotel, wij waren de enige met oververhite toiletbril, niemand kon de verwarming uitzetten. Mooi hotel, mooie lokatie, vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

joannes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel zoals je mag verwachten van hyatt.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Hyatt Regency Düsseldorf op 20 jul 2022
Dear Mr. Joannes, thank you for your feedback. We are glad that you felt comfortable with us. Kind regards, your Hyatt family

8/10 – Goed

Naoual

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

P.Hienkens

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

P.J.M.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Hemen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
helemaal slecht
Ik krijg kamer was niet naar wens op de website stond kamer met uitzicht naar de rivier wij krijgen kamer helemaal geen uitzicht het werd aangegeven als wij ander kamer willen moeten wij extra betalen terwijl wij genoeg hebben betaald voor een nacht
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele prettige locatie. Veel parkeergelegenheid, heel stil, nieuwe gym en uitgebreid ontbijt.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Brigitta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Modern mooi hotel, de betere klasse, prijs kwaliteit verhouding is goed. Geweldige locatie, je kan helemaal langs de Rijn kade wandelen tot aan het centrum, echt niet ver 1.5 km Kamer uitzicht was niet helemaal wat we bestelde maar werd spontaan en ruim gecompenseerd met gratis ontbijt voor 4 personen, mooie deal.( wij vonden het uitzicht eigenlijk nog meevallen zie foto ) Super vriendelijk en correct ( veel ) personeel met kennis van hun vak. Ontbijt aanbod was ruim, gevarieerd en lekker. Kamers zeer proper, stil en ruim alles wat je mag verwachten.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

willeke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede begroeting en nette service. Waren flexibel om nog van kamer te wisselen
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Axel Ziegler op 23 mei 2019
Dearest Guest, Thank you very much for your recent stay at Hyatt Regency Dusseldorf and your kind words! Surely hoping to welcoming you back very soon I remain, With kind regards, Axel Ziegler General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Behalve iets zakelijke inkom , prachthotel resto , kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel in het hippe Media Hafen. In de boeking was in eerste instantie iets mis gegaan. Dit is perfect opgevangen door het personeel achter de balie. Stijlvolle kamer met alle voorzieningen, waaronder een prachtig uitzicht, Nespresso en een heerlijk bad. Hoge parkeerkosten per dag zijn wel een klein minpuntje, alsmede het gebrek aan/onjuiste info ivm het opladen van je elektrische auto.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

MiAe, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer vriendelijke service en welkom gevoel. Club access zorgt voor de kers op de taart.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Axel Ziegler op 13 nov 2018
Dearest Guest, Thank you very much for choosing Hyatt Regency Dusseldorf and your excellent review. My team and I are so happy to hear that you had a wonderful stay with us and surely hope to be your host again very soon! With my best, Axel Ziegler General Manager

8/10 – Goed

linda, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super hotel
Wij hebben een super verblijf gehad, het ontbijt is erg uitgebreid en bij de juiste kamer is het uitzicht geweldig. De residence club een top uitvinding, rustig en zeer lieve bediening Andrea doet voor al je wensen haar uiterste best.
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Axel Ziegler op 19 jan 2018
Dearest Guests, Thank you so very much for your excellent review and your kind words for our team! Please trust I shared it already and the entire Hyatt Dusseldorf Family looks forward to be your host again hopefully very soon! With kind regards, Axel Ziegler General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes!!
Het is een nette en luxe hotel. Het personeel is vriendelijk en ze nemen je meteen serieus als er iets mis is. Zeker van herhaling vatbaar.
2 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Paul, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel in een leuke omgeving
Heerlijke plek voor een weekendje weg. Door hooikoorts helaas iets vaker binnen moeten blijven dan me lief was, maar hierdoor genoten van het stoombad, de rustkamer en het uitzicht vanuit de bar.
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Real 5 star hotel, with small points of criticism
It is a real 5* hotel, friendly staff and a great spa! Points of criticism: the rooms aren't 100 silent and I heard the air conditioner too much. Breakfast was stunning, as was its price.
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Volgende keer weer!
1 nacht verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe mooi net hotel
Een perfect hotel voor een romantisch verblijf met een uitstekende ambiance!

10/10 – Uitstekend

Fred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Dirk, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genieten
Wat een geweldig hotel. Prachtige kamers en een (duur maar) geweldig ontbijt!

8/10 – Goed

Jos, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel op loopafstand van het centrum
Ruime kamers met goede en schone faciliteiten. Een mooie sauna maar met al die zwembroeken, toch net niet. Op loopafstand, 25 minuten, van centrum. Leuke route langs de Rijn.

10/10 – Uitstekend

Karsten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Wish

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een vijfsterrenhotel dat zijn 5 sterren verdient.
Modern gebouw, warm ingericht, goede kamers, prachtige suites. Goed personeel, gemakkelijke in- en uitcheckprocedures. Prima wellness. Ligging mooi bij de Altstad, nabij de jachthaven. Enige minpunten, zoals in alle Europese hotels: exorbitante parkeertarieven en duur WiFi. Aanrader: het restaurant!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
absolute the best of the best
absolute the best of the best it is expensive but you will see why

8/10 – Goed

Annelies V.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lekker weekendje weg
Hip, jong en aangenaam hotel. Er hangt een prettige levendige sfeer. Leuke hoekjes en zitjes, stijlvol ingericht voor jong en oud. Uitstekend ontbijt, goede service. Medienhafen is een apart stukje van Düsseldorf, maar voldoende dichtbij het centrum. Kortom een aanrader, ook voor gezinnen met kinderen.

8/10 – Goed

Cupid

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Echt luxe verwen weekend, maar daar betaal je ook voor.
Locatie is super, voedsel is lekker, kamers zijn proper, valet parking, free wifi, allemaal top. Mooi uitzicht van op de tiende etage. (de extra 40 euro voor de kamerupgrade is echt aan te raden.) Maar het is wel allemaal 'prijzig' (restaurant, parking, ...) desondanks enorm genoten.

10/10 – Uitstekend

Ronald, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
GE-WEL-DIG !!!!
Geweldig hotel waar we zeker weer naar toe zullen gaan!!!
Reactie van Axel Ziegler op 28 feb 2014
Dearest Guest, Thank you very much for your recent stay at Hyatt Regency Dusseldorf and your entire positive feedback provided via hotels.com. We are very glad to hear that you enjoyed your overall stay with us so much. Looking forward welcoming you back as our guest hopefully very soon we remain, With warmest regards from entire Hyatt Regency Dusseldorf Team, Axel Ziegler General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOP!
Helemaal TOP!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super vet hotel
Zeer goed hotel, super service, leuke ligging, zeker doen krijg je geen spijt van!

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goeie deal
5 sterren hotel. Iets afgelegen van het centrum maar voor 10 euro ben je er en bespaar je een hoop. Superdeluxe. Wel een keer een lauwe douche gehad maar we kregen daarom de minibar rekening gratis. Tophotel. Topservice. Duur maar top. Doen.

10/10 – Uitstekend

Timurcin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Hotel
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Hermann

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zu wenig Parkplätze
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Simone

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect as always! Happy to return
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Tobyas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das hotel und das Restaurant waren sehr gut
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Emre

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Alles war gut… jedoch hätte ich mehr erwartet als eine Glückwunsch-Karte für den speziellen Anlass. Daher enttäuscht
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Florian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Björn, Frankfurt am Main

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, beautiful Spa and good food.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Björn, Frankfurt am Main

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cool hotel with comfortable rooms and very good beds. Clean and modern, beautiful Spa.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Martine

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Fabian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Stefan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dusseldorf Hyatt family op 8 dec 2023
Lieber Gast,wir freuen uns Ihrer Bewertung zu entnehmen, dass im Hyatt Regency Düsseldorf alles soweit zu Ihrer Zufriedenheit war und Sie sich sehr wohlgefühlt haben. Mit freundlichen Grüße, ihr Hyatt Team