Op basis van 334 geverifieerde beoordelingen

3,2 / 5
74% van onze gasten beveelt dit aan
3,2 Hygiëne kamer
3,4 Service & personeel
3,3 Comfort kamer
2,9 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 nov. 2022 op Hotels
Het was prima. De kamer ok ook het eten. Klein hôtel maar geen geduwd bij de buffetten. Wij komen zeker terug
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 19 mei 2022
Ik heb dit hotel gekozen omdat het een de voordeligste was. Het hotel is wat verlopen. Grote vlekken op het tapijt in de gang, het kan een goede schoonmaakbeurt en een nieuwe verflaag gebruiken. Smerige schimmellaag in de wasbak. De mensen aan de receptie zijn heel aardig. Het buffet van zowel diner als ontbijt is uitstekend!
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 13 mrt. 2024
I have been to Israel 7 times although I visited the dead sea each time I have never stayed there. Being the first time staying at the dead sea for 2 nights my thoughts staying at the Leonardo inn hotel was that the customer service was friendly and helpful, there was ample place to park the car I had hired which was convenient. Food that was cooked in the hotel was delicious,overall a good location and great value for money.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 28 feb. 2024
There no water pressure, no hot water, the shower knob is broken. I was not able the take a shower. No heat. The door knob is loose. Staff refused to change room for me.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Long weekend

Geplaatst op 7 jan. 2024 op Hotels
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 23 jun. 2023 op Hotels
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 jun. 2023
.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Phoenix

Geplaatst op 12 jun. 2023
Extraordinary location. Excellent customer service
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 3 jun. 2023 op Hotels
Not friendly at all. People do not speak English. Not catered to USA visitors. Okay but not so good
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

To be taken into account

Geplaatst op 3 jun. 2023 op Hotels
The hotel is excellent, it has a good standard of cleanliness and security, but there are two important things to note: the hotel included breakfast and dinner but when I arrived I was told that dinner was not included, very bad because as a traveller you have to plan your expenses. And the front desk staff was good, the restaurant staff was not. First of all they didn't know any other language but Hebrew, which was a big barrier and secondly they don't treat the guests cordially. The workers are the face of the hotel.