Sportfaciliteiten

Beoordelingen van Hotel La Reine

3 out of 5
Hotel La Reine
Wilhelminaplein 3, Eindhoven

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 115 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 100 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 29 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 257 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jayce

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Siham

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ramon op 3 jan 2024
Beste Siham, hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie. Wij zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons in het hotel. Het lijkt er op dat wij nog niet een 100% score behalen afgaande op uw recensie, weet dat onze receptie 24 uur per dag beschikbaar is. Wij staan graag open voor feedback. Graag tot ziens! Met gastvrije groet, Ramon

10/10 – Uitstekend

Danny

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel 24x7 aanwezig. Hotel centraal gelegen. Nette ruime kamer met een goed werkende internet. Voorzieningen restaurants, parkeerplaats direct op naastgelegen locatie en centrum op 2 minuten loopafstand. Prijs/ kwaliteit is uitstekend👍
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ramon op 3 jan 2024
Beste Danny, ontzettend bedankt voor deze prachtige waardering. Zijn we heel blij mee! Wat fijn om te vernemen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf bij Hotel La Reine. Graag tot ziens! Hartelijke groeten, Ramon

10/10 – Uitstekend

Russelie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ramon op 3 jan 2024
Dear Russelie, thank you very much for leaving us a review. What great to read that you enjoyed your stay at our hotel. We hope to welcome you again soon! Warm Regards, Ramon

10/10 – Uitstekend

John

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Ramon op 3 jan 2024
Beste John, hartelijk dank voor deze prettige waardering. Fijn om te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Wij hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen! Hartelijke groeten, Ramon

8/10 – Goed

Jacqueline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel. Goede kamers. Vriendelijk personeel. Centrum op loopafstand.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mahdi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jaco

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Elles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located between an area with cafés and bars. Very lively.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Personeel en service
grote kamer
hoi ik heb in dit hotel gezeten ik had een luxe kamer met Jaccuzzi die kapot was en een gordijn die er boven hing was ook kapot in de slaapkamer hing geen vitrage zo dat iedereen je kon zien van buiten af dat was echt minder wel jammer voor zo hotel
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

ivana

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Joëlle

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stille kamer
De kamer was groot en schoon. De receptioniste was vriendelijk. Het belangrijkste voor mij is rust en het was een stille kamer! Ik had een waterkoker gevraagd en kreeg deze. Ook kan je ander drinken of snacks kopen beneden. Nadelen: airco bleef knipperen en receptioniste kreeg deze niet aan de praat, de dispenser naast de wastafel misde wat wel onhandig was en de receptioniste kon dit niet oplossen, een paar dopjes op de regendouche misde waardoor daar grote stralen doorheen kwamen. Maar desondanks die kleine punten een top verblijf gehad!
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Nina

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jaap

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Gerda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurige kamer, maar geen waterkoker, geen tissues. Grote lamp en bureaulamp deden het niet. Volgende ochtend bij uitchecken kreeg ik te horen dat er beneden wel waterkokers te leen waren, was mij 's avonds niet verteld bij binnenkomst.Vriendelijke receptioniste overigens, die blij was met al deze feedback.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Angelo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Ronald

1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Richard

1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Jaap

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
5
Het hotel was prima vaak geweest alleen bij inchecken was buitenland de persoon kon geen woord Nederlands niet best de kamer was prima 2 kleine bedden ben er zelf nog uitgevallen en de wc bij doorspoelen bleef doorlopen zelf opgelost en bij uitchecken was er niemand dus gewoon weggegaan wel jammer wat ik mag er Altijd graag komen maar kamer 16 liever niet .
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Ramon op 10 jan 2023
Beste Jaap,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.Wij vinden het erg prettig dat wij u vaak van dienst mogen zijn bij een overnachting in Eindhoven. Wij vinden het dan ook jammer om te lezen dat deze keer uw verblijf niet naar de volle tevredenheid was. Wij zullen de genoemde zaken zeker intern gaan bespreken zodat we u volgende keer weer optimaal van dienst kunnen zijn.Wij kijken er naar uit om u een volgende keer weer als onze gast te mogen begroeten. Wij verzekeren u dat uw verblijf dan even naar wens zal zijn als uw voorgaande overnachtingen bij ons hotel!Hartelijke groeten,RamonOperations Manager

6/10 – Redelijk

Sieb

8/10 – Goed

Joel

6/10 – Redelijk

Jan

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
De kamer op zich was van een goede kwaliteit toch kunnen sommige zaken niet wegstoppen dat dit een oud gebouw is. De lift is oud maar de electronica was volledig vernieuwd. Persoonlijk had ik er geen aandacht aan besteed dat dit een hotel zonder ontbijt en bar was. Op zich niet zo erg maar dan vind ik de prijs van de kamer overdreven.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Ramon op 22 sep 2022
Beste Jan,Namens ons receptieteam wil ik u bedanken dat u de tijd genomen heeft om ons te voorzien van een beoordeling. Allereerst willen wij u bedanken voor de mooie waardering over de kwaliteit van de kamers. Het ziet er naar uit dat niet alles naar wens is geweest. Uw feedback is voor ons zeer waardevol en wij zullen dit zeker intern gaan bespreken en meenemen. Het zijn voor ons zeker verbeterpunten waarmee we aan de slag kunnen gaan.Graag willen wij u bedanken voor uw keuze voor Hotel La Reine! Het was ons een genoegen om u als onze gast te hebben mogen ontvangen!Hartelijke groeten,RamonTeam Hotel La Reine

8/10 – Goed

Johannes

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende accommodatie. Prima ligging tov het centrum. Enig minpunt is dat er geen ontbijt beschikbaar is, maar dan moet je naar leuk tentje in de buurt. Ook geen straf.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Ramon op 16 aug 2022
Beste Johannes, ontzettend bedankt voor deze prachtige waardering! Dat doet ons goed om te horen! Wat fijn om te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad bij ons in het hotel afgelopen week. Hartelijk dank voor de mooie woorden! Wij hopen u zeker nog eens te mogen verwelkomen bij ons in het hotel. Wij willen u nog een prettige zomer toewensen! Hartelijke groeten, Ramon

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Chleo op 11 aug 2022
Beste Jaap, Fijn om te lezen dat u een fijne verblijf heeft gehad. Wellicht tot een volgende keer! Nog een fijne dag.

8/10 – Goed

Katharina

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Kind regards, Sylvia op 9 aug 2022
Dear Katharine, thank you for this review and of course we hope to see you again in future!

10/10 – Uitstekend

Dorothea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer ziet er prima uit. Heel erg verzorgd en schoon.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Kind regards, Sylvia op 9 aug 2022
Dear Dorothea, thank you very much for your feed back; we appreciate this. Hope to welcome you again as our guest in future.

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het zag er gewoon goed uit en was lekker schoon, maar bij nader inspectie bleek het 2 persoons bubbelbad kapot. Er lag een geplastificeerde A4 met de text: of ik het bad niet wilde gebruiken. Bijnader inspectie zag ik iid haarscheurtjes wat mij deed denken dat het bad lek was. Gelukkig had ik een Dubbele inloop douche
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Ramon op 14 jul 2022
Beste Erik, hartelijk dank voor uw recensie. Wat enorm fijn om te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons in het hotel! Wij hebben u bij uw verblijf een upgrade gegeven van onze standaard kamer naar onze oude Superior kamer. Deze kamer is inderdaad niet meer in gebruik als Superior Room gezien het bubbelbad op deze betreffende kamer mankementen vertoond. Wel is de kamer uiteraard voor de rest identiek aan de huidige Superior Room. De kamer is erg ruim en voorzien van dubbele inloop douche en een Kingsize bed. Wij vinden het fijn om te horen dat deze upgrade u goed bevallen is. Wij bieden voor onze gasten een andere kamer aan als Superior Room. Deze kamer is identiek aan de upgrade-kamer waar u verbleven bent, hier is het bubbelbad wel volledig in werking. Mocht u hier ooit eens gebruik van willen maken willen wij natuurlijk graag hier een reservering voor maken! Prettige zomer gewenst en graag tot ziens bij Hotel La Reine! Hartelijke groeten, Ramon

8/10 – Goed

Cees

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers waren netjes vitrages waren aan vervanging toe maar over het algemeen goed hotel.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Chleo op 16 jun 2022
Beste Cees, Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Ook nog bedankt voor het achterlaten van uw feedback. Wij zullen er naar kijken. We hopen u in de toekomst weer te verwelkomen. Nog een fijne dag! Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Petra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Nette kleine kamer. Jammer dat je er niet kon ontbijten
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Ramon op 14 jun 2022
Beste Petra, hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om een recensie achter te laten. Fijn om te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij Hotel La Reine! Wij willen u graag bedanken voor uw verblijf bij ons en wij hopen u zeker nog eens te mogen verwelkomen in de toekomst! Warme groeten, Ramon

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooi en heel netjes
Super mooie kamers ben er bijna vaste klant
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Ramon op 13 mei 2022
Beste Jaap, wat fantastisch dat u zo genoten heeft van uw verblijf! Wij vinden het altijd hartstikke gezellig om u als onze gast te mogen ontvangen en zijn ontzettend blij dat u al meerdere keren de keuze heeft gemaakt om bij ons te komen overnachten. Graag tot de volgende keer bij Hotel La Reine! Warme groeten, Ramon

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super mooi hotel met een heerlijke douche en badka
Was een super mooie kamer alleen waren de rolgordijnen kapot wou niet naar boven en naar beneden wel jammer maar voor de rest een super mooi met een super mooie badkamer met een heerlijke douche heerlijk voor de rest hoop ik er nog heel vaak te komen mijn top hotel
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Ramon op 18 apr 2022
Beste Jaap, ontzettend bedankt voor deze fantastische waardering! Fijn om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij kijken er naar uit om u weer een volgende keer te mogen begroeten! Hartelijke groeten, Ramon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Kind regards, Sylvia op 21 nov 2021
Dear guest, thank you for your score 8 out of 10. We are pleased that youi have enjoyed your stay with us. Hope to see you again in future!

8/10 – Goed

Franciska

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede nette kamers, vriendelijk onthaal, dicht bij het stadscentrum. Minpuntje, geen ontbijt mogelijk en dat stond niet duidelijk aangegeven bij reservatie.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Ramon op 9 nov 2021
Beste Franciska, graag wil ik u bedanken voor het nemen van de tijd om een recensie te schrijven. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u een prettig verblijf heeft gehad in ons hotel, hartelijk dank voor de complimenten! Het klopt inderdaad dat wij vanwege omstandigheden momenteel eventjes geen ontbijt aan onze gasten aan kunnen bieden. Wij hopen hier zeer snel weer mee te kunnen gaan starten. Wij zullen uw feedback hierover zeker intern mee gaan nemen. Namens het gehele receptieteam wil ik u bedanken voor uw verblijf, hopelijk mogen wij u in de toekomst nog eens begroeten bij Hotel La Reine! Hartelijke groeten, Ramon

8/10 – Goed

Monique

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer nette accomodatie, prima in orde alles netjes. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaat
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Ramon op 2 nov 2021
Beste Monique, hartelijk dank voor deze prettige waardering! Fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij Hotel La Reine. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen! Hartelijke groeten, Ramon

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super heerlijk hotel net of je thuis bent
Het hotel was super netjes ontvangen vrolijke mensen was helemaal top kamer zag er ook netjes en schoon uit bed heerlijk niets op aan te merken dus het was waar helemaal top het is een hotel waar ik heel graag terug kom een tevreden klant
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Receptie op 17 okt 2021
Beste Jaap, ook wij vinden het telkens een genoegen om jou weer als onze gast te mogen verwelkomen. Gelukkig dat PSV gewonnen heeft waardoor het nu een nóg fijner verblijf geworden is hè? :) Hartelijke groet, Sylvia

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super mooi en een heerlijk hotel
het blijft een heerlijk hotel bij aankomst wordt je netjes geholpen altijd vriendelijk de kamers zien er netjes en schoon uit de douche zag er ook heel schoon uit alleen jammer dat ze er geen tussen wandje of deurtje er tussen kunnen maken want als je gedoucht heb krijg je wel een natte vloer tot aan de wc toe maar voor de rest heerlijk om er elke keer weer te zien ik zou er bijna zelf gaan wonen
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Aniek op 4 okt 2021
Bedankt Jaap voor de mooie review! We vinden het erg fijn om te horen dat het naar wens was. We zullen de bevinden meenemen. Wat leuk om te lezen dat je je hier helemaal thuis voelt. Tot een volgende keer! Groeten Aniek Hotel La Reine

10/10 – Uitstekend

maurice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
niks te klagen
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Receptie op 27 sep 2021
Beste Maurice, hartelijk dank voor uw beoordeling en we vinden het fijn om te vernemen dat u een aangenaam verblijf bij ons gehad heeft. Graag tot een volgende keer! Hartelijke groeten, Sylvia

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik hotel is super mooi en heel netjes
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Reception op 29 aug 2021
Beste Jaap, hartelijk dank voor deze beoordeling en we zien u in de toekomst graag nog eens terug als onze gast! Hartelijke groeten, Sylvia

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik ben heel netjes ontvangen alles werd duidelijk uit gelegd heel netjes en de kamer was ook helemaal tot kom er graag. Terug
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Receptie op 23 aug 2021
Beste Jaap, hartelijk dank voor deze review en geweldige score :) Tot de volgende keer! Hartelijke groeten, Sylvia

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs/kwaliteit zèèr gunstig, perfect, klantvriendelijk, behulpzaam, prettig, representatief en gekwalificeerd personeel. Alleen de temperatuur in de kamer is niet goed regelbaar.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Evelijn op 10 aug 2021
Beste, wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Bedankt voor deze geweldige recensie! Graag zien we u in de toekomst nog eens als onze gast. Blijf gezond! Hartelijke groeten, Evelijn

10/10 – Uitstekend

Lois

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Het is zeker een aanrader. De bedden liggen heerlijk zacht, wij hadden dan 2 aparte bedden waardoor er een gleuf in hst midden kwam maar dat wisten we van te voren. Het werknemer in de avond was heel aardig en gezellig en zeker een pluspunt als je het hotel verlaat en weer terugkomt. Ook echt lekker dat je zo in het centrum zit, en op 10 minuten loopafstand bij het station bent.
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Receptie op 31 jul 2021
Beste Lois, wat fijn om te lezen dat jullie een fijn verblijf bij ons hebben gehad. Graag verwelkomen we jullie in de toekomst nog eens als onze gast! Hartelijke groeten, Sylvia

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel leuk personeel
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Evelijn op 23 jul 2021
Beste, hartelijk dank voor deze fantastische waardering! Wij stellen het erg op prijs dat u een recensie heeft achtergelaten. Ontzettend fijn om te vernemen dat jullie een prettig verblijf hebben gehad bij Hotel La Reine. Wij hopen jullie zeker nog eens in de toekomst te mogen verwelkomen in ons hotel! Hartelijke groeten, Evelijn

6/10 – Redelijk

sonia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8
is een mooi hotel met mooie kamers. wel jammer dat je voor koffie en thee zo veel moet betallen .
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Ramon op 7 jul 2021
Beste Sonia, hartelijk dank voor het achterlaten van een recensie. Dit waarderen wij altijd enorm! Prettig om te vernemen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf. Wij gaan uw feedback intern meenemen. Hopelijk mogen wij u nog eens verwelkomen bij Hotel La Reine! Hartelijke groeten, Ramon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was super goed. Erg vriendelijk.. schone kamers.. jammer dat ze geen ontbijtservice hadden
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Evelijn op 22 jun 2021
Beste, Hartelijk dank voor de goede recensie! Wij verwelkomen u graag nogmaals in het hotel wanneer wij ook weer het ontbijt aanbieden. Helaas vanwege corona hadden wij niet de mogelijkheid om het ontbijt aan te bieden. Wij zijn er mee bezig en hopen zo snel mogelijk weer een goed ontbijt te kunnen serveren voor onze gasten. Stay safe! Kind regards Evelijn

10/10 – Uitstekend

Ramon

1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Reception op 30 mei 2021
Dear Ramon, sorry for the late response but thank you very much for your score! Hope we may welcome you again as our guest in future. Kind regards, Sylvia

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Matras was doorgezakt, verwarming was niet aan te passen. Heb hele nacht koud gehad. Ben qua prijs/kwaliteit beter gewend. Personeel was geweldig.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Reception op 7 mei 2021
Beste gast, allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het achterlaten van een recensie. Dit stellen wij zeer op prijs omdat het ons een goed inzicht geeft in de ervaringen van onze gasten. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Onze excuses hiervoor! Weet dat ons receptieteam 24 uur per dag klaarstaat voor onze gasten, wij hadden u graag geholpen met de verwarming. Wij gaan uw punten intern meenemen zodat wij onze service kunnen blijven verbeteren. Mocht u meer over uw ervaring met ons willen delen, staan wij u uiteraard graag telefonisch te woord. Blijf gezond en stay safe! Hartelijke groeten, Ramon

8/10 – Goed

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Francy op 30 mrt 2021
Dank je wel Richard voor de mooie review en graag tot een volgende keer. vriendelijke groet, team La Reine

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net en gastvrij hotel. Prettig ontvangst Prijs en.kwaliteit zeker goed in verhouding en.genoeg restaurants in directe omgeving.
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Evelijn op 29 mrt 2021
Beste, hartelijk dank voor deze goede recensie! Fijn om te vernemen dat alles naar wens is geweest tijdens uw verblijf bij ons in het hotel. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij Hotel La Reine! Blijf gezond en stay safe! Hartelijke groeten, Evelijn

10/10 – Uitstekend

Hana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Reception op 8 mrt 2021
Dear Hana, Thank you so much for this perfect score and we do hope to welcoming you again at La Reine. Stay safe & healthy! warm regards, Francy

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Reception op 28 feb 2021
Dear Alexander, thank you so much for your review. Hope to see you again next time and stay safe! Kind regards, Sylvia