Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Novotel Eindhoven

4 out of 5
Novotel Eindhoven
Anthony Fokkerweg 101, Eindhoven

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 317 van 771 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 340 van 771 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 771 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 771 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 771 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Willem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel tussen snelweg en vliegveld.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jan Valkenburg, Front office Manager op 9 apr 2024
Beste Willem,Heel erg bedankt voor uw mooie score!We zijn verheugd te horen dat de netheid van onze kamers, de staat van het hotel en de service aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ons team streeft ernaar om onze gasten een onberispelijke ervaring te bieden en uw feedback bevestigt onze inzet hiervoor.Hoewel onze kamerfaciliteiten over het algemeen goed zijn ontvangen, merken wij dat er ruimte is voor verbetering. We willen graag benadrukken dat we continu bezig zijn met het verbeteren en updaten van onze voorzieningen om aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen.Hopelijk tot ziens,Jan Valkenburg, Front office Manager

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service
Niet handig om te voet vanuit het vliegveld te bereiken
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jan Valkenburg, Front office Manager op 24 mrt 2024
Beste Meneer,Hartelijk dank voor deze beoordeling.We zijn blij te horen dat de netheid van onze kamers aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het spijt ons te horen dat de bereikbaarheid vanaf het vliegveld en bepaalde aspecten van de kamer en service niet geheel naar wens waren. We willen benadrukken dat onze shuttleservice een comfortabele en snelle optie biedt voor de verbinding met het vliegveld, en hopen dat dit in de toekomst een betere ervaring kan bieden.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Warme groet,Jan Valkenburg, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Debbie

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lieve medewerkers en heel goed bereikbaar. Kamer was prima en douche was lekker en de bedden waren prima!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jan Valkenburg, Front office Manager op 21 mrt 2024
Beste Debbie,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het verheugt ons dat de bereikbaarheid van ons hotel naar wens was en dat uw kamer aan de verwachtingen voldeed. We zijn blij te horen dat de douche en de bedden bijgedragen hebben aan een comfortabel verblijf. Onze medewerkers stellen uw complimenten zeer op prijs.We zien jullie graag weer eens terug.Jan Valkenburg, Front office Manager

2/10 – Ontzettend slecht

dempsy

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was bloedheet en benauwd en smerig, haar op de grond in de wc en vloer ook echt vies
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jan Valkenburg, Front office Manager op 21 mrt 2024
Beste gast,Bedankt voor uw beoordeling.We vinden het spijtig te horen dat uw kamer niet aan uw verwachtingen voldeed wat betreft temperatuur en netheid. Onze kamers zijn uitgerust met een individueel regelbare airconditioning en verwarming, en het is onze prioriteit om een comfortabele en schone omgeving te bieden voor al onze gasten. Uw opmerkingen zijn voor ons van groot belang en wij zullen de kwesties die u heeft aangegeven zeker onder de aandacht brengen bij ons schoonmaakteam.Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen om u een betere ervaring te bieden. Met gastvrije groet,Jan Valkenburg, Front office Manager

6/10 – Redelijk

Lucas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede ligging met bovendien prima accommodaties alleen was de kamer niet van de huidige tijd.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jan Valkenburg, Front office Manager op 21 mrt 2024
Beste Lucas,We danken u voor uw feedback.Het verheugt ons dat uw bezoek aan uw verwachtingen voldeed.Wat fijn dat u onze ligging als een pluspunt opgeeft en dat u tevreden was over de service.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groet,Jan Valkenburg, Front office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Middenklasse hotel. Beetje saai. De kamer was ontzettend warm, ondanks dat we het raam opende en het buiten 15 graden was.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Jan Valkenburg, Front office Manager op 21 mrt 2024
Beste gast,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij te horen dat u ons hotel als middenklasse beschouwt, hoewel het misschien een beetje saai voor u was. Wat betreft de warmte in uw kamer, het spijt ons te horen dat u ongemak heeft ervaren. Onze kamers zijn uitgerust met individueel regelbare airconditioning, maar het systeem kan soms per ongeluk verwarmen in plaats van koelen. We raden onze gasten aan om contact op te nemen met de receptie als ze problemen ondervinden met de temperatuur, zodat we kunnen helpen bij het aanpassen van de instellingen of een andere kamer kunnen aanbieden indien beschikbaar.We hopen u snel weer te zien!Met vriendelijke groeten,Jan Valkenburg, Front office Manager

8/10 – Goed

Rob

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel die onderhoud nodig heeft
Prima hotel. Goed ontbijt. Wel nodig om onderhoud te plegen.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Jan Valkenburg, Front office Manager op 21 mrt 2024
Beste Rob,We zijn blij om te horen dat u ons ontbijt goed vond. Wat betreft het onderhoud, we willen u laten weten dat we continu werken aan het verbeteren van onze faciliteiten en dat er in de toekomst renovaties gepland staan. We stellen uw opmerkingen op prijs en zullen deze meenemen in onze toekomstige verbeteringen.We zijn echter teleurgesteld om te lezen dat u niet volledig tevreden was met de netheid van de kamer en het comfort. We bieden dagelijkse schoonmaakdiensten aan en streven ernaar om onze gasten een comfortabel verblijf te bieden. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Jan Valkenburg, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Marja, Haulerwijk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend hotel, vriendelijk personeel, goede service!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Jan Valkenburg, Front office Manager op 21 mrt 2024
Beste Marja,Hartelijk dank voor uw beoordeling!We zijn blij te horen dat u tevreden was met ons vriendelijke personeel en de goede service die u heeft ervaren. Het is altijd fijn om te weten dat onze gasten een prettig verblijf hebben gehad.Groetjes!Jan Valkenburg, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Robin van

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Jan Valkenburg, Front office Manager op 21 mrt 2024
Beste Robin,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Jan Valkenburg, Front office Manager

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed voor ons gezorgd
Met onze specifieke wensen rondom rolstoel en hond is goed rekening gehouden en de aandacht die men had voor ons welbevinden was hartverwarmend.
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Sander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie van het Hotel Gebouw aan de buitenkant gedateerd. Vanbinnen up-to-date Zeer gastvrij en adequaat personeel
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Frontoffice Novotel Eindhoven op 29 jan 2023
Beste Sander,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen van uw verblijf in Novotel Eindhoven. We zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.Bij Novotel, streven wij natuurlijk naar een goede gastbeleving. We zijn blij dat dit voor u van toepassing was.Nogmaals hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u nogmaals in ons hotel te zien.Mocht u nog meer vragen of opmerkingen hebben om onze service te verbeteren mag u altijd contact met ons opnemen.Met vriendelijke groet,Carlo ClaassenFrontoffice medewerker

8/10 – Goed

stoffelientje

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
Reactie van Carlo Frontdesk assistant Novotel Eindhoven op 31 dec 2022
Thank you for your review about your stay at Novotel Eindhoven.

4/10 – Matig

Sven

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf voor werk in oktober 2022.
Ik sliep hier 2 nachten in oktober. De kamers waren zeer warm en de klimaatbeheersing werkte niet. Verder werd mijn kamer tussendoor niet schoongemaakt. Natte vieze handdoek was weer opgehangen. Alleen het bed was opgemaakt. De reden liep uiteen van personeel tekort tot had niet mogen gebeuren. Overigens was het ontbijt en diner prima!
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Carlo op 20 okt 2022
Hallo Sven,Ten eerste dank u voor uw review. Wat jammer dat niet alles in orde was tijdens uw verblijf. We nemen de opmerkingen mee en hopen snel op verandering.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

A

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Carlo op 20 okt 2022
Thank you for your positive review!We appreciate your 8 out of 10. We see that as a compliment. Hope to see you again in our hotel.

8/10 – Goed

Jeroen

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Cyprian

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Widianti

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

S.K.

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Muaz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top!!
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Susan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel comfortabel, fijn zwembad. Super vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Reint - General Manager op 13 aug 2021
Hi Susan, Superdank voor jullie bezoek en de feedback! Graag tot een volgende keer!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Reint - General Manager op 2 jul 2021
Dear guest, Thanks so much for visiting and rating us. I hope you had a good stay and that we might see you again in the future!

10/10 – Uitstekend

gerard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel , nette mensen, behulpzaam.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Reint- General Manager op 26 aug 2020
Hi Gerard, Dank voor het bezoek en de feedback! Super om te lezen dat mijn collega's je goed hebben kunnen ontvangen, hopelijk vaker in de toekomst!

10/10 – Uitstekend

Chantal, Nijmegen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettend vriendelijk personeel, ontbijt was gevarieerd en erg lekker. Hotel ziet er heel netjes uit.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Reint - General Manager op 20 aug 2020
Hi Chantal, Dank voor je bezoek en review! Super om te lezen dat je een fijne tijd gehad hebt hier!

8/10 – Goed

Michael, Arnhem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, knus, huiselijk hotel. Vriendelijk personeel.
5 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Reint - General Manager op 17 aug 2020
Hi Michael, Dank voor het bezoek en de review! Zeker iets om te delen met de collega's hier! Graag tot ziens!

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Heerlijk hotel , grote tuin en lekker zwembad , airco en koelkastje op de kamer Helemaal top Vriendelijk personeel eenvoudige kamer, En lekker bed , en schoon De Dunne plastic bekertjes In douche En slappe Kartonnen koffie bekertjes zijn echt niet meer van deze tijd , Dat kan allicht beter Qua stevigheid Er zijn weinig stopcontacten Op de kamer , Ontbijt en parkeren auto is prijzig Maar Wij komen zeker weer terug
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Reint - General Manager op 17 aug 2020
Beste John, Dank voor je bezoek en de review! Fijn om te zien dat jullie in ieder geval zeker terugkomen, daar doen we het voor! De plastic en kartonnen bekers zijn we mee bezig, de huidige keuzes zijn het gevolg van de snelle veranderingen in de Coronamaatregelen (disposable, dus veiliger). Graag tot de volgende keer!

8/10 – Goed

C

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super leuk hotel voor met kinderen
Behulpzaam, prettige frontoffice. Fijn faciliteiten, zwembad, tafeltennis. Alles prima. Beetje jammer van de handschoenen bij het ontbijt (die helpen toch niet!). Jammer dat er betaald moet worden voor het parkeren op eigen terrein. Ontbijt ook goed.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Reint - General Manager op 14 aug 2020
Beste C, Dank voor jullie bezoek en feedback. Fijn om te lezen dat jullie het naar je zin hebben gehad bij ons! Het parkeren is ook niet helemaal onze keuze, maar de handschoenen en alle overige maatregelen zijn het gevolg van de maatregelen die nu eenmaal nageleefd moeten worden.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Reint - General Manager op 10 aug 2020
Dear Anonymous, Thanks so much for visiting and reviewing us! I am glad to see we did a good job and I hope we might see you again in the future!

8/10 – Goed

Rosemarijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Reint - General Manager op 10 aug 2020
Hi Roosmarijn, Dank voor je bezoek en feedback! Ik had natuurlijk best tips willen hebben hoe we het nog beter hadden kunnen doen, maar we gaan het sowieso proberen!

8/10 – Goed

Stanny, Apeldoorn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel dichtbij de luchthaven van Eindhoven. Goede service en heel netjes.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Reint - General Manager op 10 aug 2020
Hi Stanny, Dank voor je bezoek en feedback! Fijn om te lezen dat het je bevallen is bij ons en graag tot een volgende keer!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een mooi hotel, met schitterende kamers en een goede service.
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Reint - General Manager op 30 jul 2020
Hi Anonymous, Dank voor je bezoek en feedback! Super om te zien dat we hebben voldaan aan je verwachtingen en wensen!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Reint - General Manager op 30 jul 2020
Dear Anonymous Thanks for visiting and reviewing us! I am so glad we did a good job and I hope we might see you again in the future!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel om een nachtje te verblijven, alleen betalen voor het parkeerterrein vind ik niet gastvrij als je hotel gast bent
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Reint - general manager op 13 mrt 2020
Hi Anoniem, Dank voor het bezoek en de rating. Het betaald parkeren is onderdeel van onze plaats op de luchthaven en wij hebben ervoor gekozen alleen mensen die echt met een auto komen daarvoor te laten betalen en niet iedereen stiekem via de kamerprijs. Fijn dat je verder wel een goed verblijf hebt gehad!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Reint - General Manager op 17 feb 2020
Dear anonymous, Thanks for visiting and rating us! I am glad to see we did a good job overall and I hope we might see you again in the future!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Reint - General Manager op 3 feb 2020
Dear anonymous, Thanks so much for visiting and rating us! We love seeing those 5/5 scores, even when we don't know who to thank! Until next time?

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, het restaurant gedeelte was niet heel schoon. Veel stof en kruimels overal. Vooral bij de koffiecorner en waar de thee op staat.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Reint, general manager op 21 jan 2020
Beste anoniem, Dank voor je bezoek en feedback. Ik ben wat laat met antwoorden omdat ik eerst ben gaan kijken hoe we dit konden oplossen, hopelijk is dat nu gelukt! dank voor je bezoek en graag tot en volgende keer!

8/10 – Goed

Christophe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig
Prettig onthaal, zeer vriendelijk. Handige slaapbank voor kids
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Reint, General Manager op 5 jan 2020
Beste Christophe, Dank voor je bezoek en de feedback daarover! Graag tot een volgende keer!

10/10 – Uitstekend

E.A.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Reint, General Manager op 24 dec 2019
Dear EA, Thanks for visiting and rating us! I am glad to see we did a good job and I hope we might see you again in the future!

8/10 – Goed

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Reint - general Manager op 23 dec 2019
Dear Christophe, Thank you for visiting and rating Novotel Eindhoven! I am glad to see we did a good job overall and I hope we might see you again in the future!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Reint, team Novotel op 18 dec 2019
Hi! Dank voor het bezoek en de feedback! Tips over wat we beter hadden kunnen doen waren natuurlijk ook welkom geweest!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Reint, Team Novotel op 2 dec 2019
Dear guest, Thanks for visiting and reviewing us! Would have loved to see what we could have done better, but maybe we will see you again in the future and we will see!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Reint, Novotel Eindhoven op 25 nov 2019
Dear guest, Thanks for visiting! Hope you had a great time!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel vriendelijk en behulpzaam. Mooie lichte entree en nette schone kamers. Goede prijs/kwaliteit verhouding zeker met zijn vieren op de kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Reint, team Novotel op 16 dec 2019
Hi Anonymous, Thanks for visiting and rating us! Glad to see we did a good job, hope we might see you again in the future!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Jurian Schoenmakers | Guest Relations Manager op 22 aug 2019
Dear Mr/Mrs, Thank you for taking the time to share your experience with us. Hopefully we may welcome you again in the future. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ligt dicht bij luchthaven. Het is een oud gebouw, de kamer is verzorgd dich basic.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Propere kamers en goede ligging dichtbij de luchthaven
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Jurian Schoenmakers | Guest Relations Manager op 22 aug 2019
Beste Gast, Fijn dat u even de tijd heeft genomen om uw ervarigen met ons te delen. Wat prettig dat u genoten heft van uw verblijf en dat juist de locatie een van de redenen was waarom u voor ons heeft gekozen. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

J.vanderveen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad was prettig en een fijne schone kamer! Prima bedden.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Gareth Ruddock - Manager of Hotel Operatipon op 24 jul 2019
Thanks for your feedback!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We kwamen telaat terug dat de bar en het restaurant dicht was maar er weer alles op alles gezet dat we toch nog wat eten en te drinken kregen Top geregeld
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Gareth Ruddock - Manager of Hotel Operatipon op 22 jul 2019
Dear guest, many thanks for your kind review of the hotel. We hope to welcome you back soon! Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Gareth Ruddock - Manager of Hotel Operations op 2 jul 2019
Dear Guest, Thanks for your review of the hotel. We hope to welcome you back soon. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Gareth Ruddock - Manager of Hotel Operatipon op 25 jun 2019
Dear Ronald, Thank you for your review of the hotel. The team and I hope to welcome you back as our guest soon. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Johan en Marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Gareth Ruddock - Manager of Hotel Operatipon op 25 jun 2019
Dear Johan, Thank you for your review of the hotel. The team and I hope to welcome you back as our guest soon. Kind Regards,