Sportfaciliteiten

Beoordelingen van Pullman Eindhoven Cocagne

4 out of 5
Pullman Eindhoven Cocagne
Vestdijk 47, Eindhoven

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 577 van 961 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 310 van 961 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 961 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 961 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 961 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Taco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 18 mrt 2024
Beste Taco,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Wiebe Bos, General Manager

8/10 – Goed

Ria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is een perfect hotel. Helaas zal ook hier het personeelstekort parten spelen, want tussendoor was de thee niet aangevuld, kopjes niet gewassen en de hoofdverlichting deed het niet. Een topdeckmatras zal beter zijn dan een dekbed op het te harde matras. Verder enkel lof over dit hotel.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 11 mrt 2024
Beste Ria,Heel erg bedankt voor uw beoordeling.Wij zijn verheugd te lezen dat u ons hotel als perfect beschouwt. Uw lof is een bevestiging van ons streven naar een uitstekende service en een comfortabel verblijf voor al onze gasten.Het spijt ons te vernemen dat de theefaciliteiten en kopjes niet naar behoren waren aangevuld en dat u problemen heeft ondervonden met de hoofdverlichting. We nemen uw feedback serieus en zullen dit aankaarten bij ons huishoudelijk team om ervoor te zorgen dat onze hoge standaarden van netheid en comfort consequent worden nageleefd. Wat betreft de matrassen, bieden wij speciaal ontworpen Pullman-bedden aan voor optimaal comfort. We betreuren het dat deze niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals dank voor het delen van uw ervaringen, die ons helpen onze dienstverlening te verbeteren.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groet,Wiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ferdynel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele fijne hotel met een mooie kleine spa en fitness
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 23 feb 2024
Beste Ferdynel,Bedankt voor uw review.Wij zijn verheugd te vernemen dat onze spa en fitnessfaciliteiten naar wens waren en dat de zuiverheid van onze kamers en de conditie van het hotel aan uw verwachtingen hebben voldaan. Evenzeer waarderen we uw positieve beoordeling over onze service. Ons personeel streeft er voortdurend naar om uitzonderlijke service te bieden en het is altijd een genoegen om te horen wanneer onze inspanningen worden erkend. Uw opmerkingen zijn een bevestiging voor ons team dat we de juiste weg bewandelen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groet,Wiebe Bos, General Manager

4/10 – Matig

Ksawier

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 12 feb 2024
Beste gast,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een beoordeling te schrijven.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet,Wiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 11 dec 2023
Beste gast,We danken u hartelijk voor deze positieve recensie.Wij zijn verheugd te vernemen dat de netheid van de kamer, de staat van het hotel, onze dienstverlening en het comfort van uw kamer aan uw verwachtingen hebben voldaan. Elke dag streven wij ernaar om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bieden met een hoogwaardige slaapervaring, efficiënte service en aandacht voor detail in onze moderne faciliteiten. Het vervult ons met trots dat onze inspanningen positief zijn ontvangen.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Wiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jan Storm van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We selected this hotel due to its proximity to Glow. It is an excellent hotel with all amenities such as shops and restaurants within walking distance. The rooms are comfortable, and we had a restful night's sleep. We will definitely return
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 30 nov 2023
Dear Jan,Thank you for this positive review of your stay.We are delighted to hear that our prime location contributed significantly to the convenience and enjoyment of your visit, particularly in relation to the Glow event. It is heartening to know that our accommodations afforded you a peaceful night's rest and that the proximity to local shops and dining venues enhanced your experience. Your intention to return is the highest compliment we can receive, and we eagerly await the opportunity to welcome you back.We look forward to welcoming you back in the future for another pleasant stay,Wiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

Gerjan

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 16 nov 2023
Beste Gerjan, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Wiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

vincent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel midden in het centrum van eindhoven
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 27 okt 2023
Beste Vincent,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.We zijn verheugd te horen dat u de centrale locatie van ons hotel in Eindhoven heeft gewaardeerd. Onze ligging tegenover het luxe winkelcentrum De Heuvel en op korte loopafstand van het centraal station maakt het inderdaad ideaal voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met de netheid van uw kamer, de staat van het hotel en de service die ons personeel heeft geboden. We streven ernaar om onze gasten een comfortabele en aangename ervaring te bieden, en uw positieve opmerkingen bevestigen dat we daarin zijn geslaagd.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Wiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel 👍
Mooi, schoon hotel. Vriendelijk personeel. Prima kamer van alles voorzien, heerlijk bed. Top ontbijt, zeer uitgebreid, voor elk wat wils. Zeer aan te raden hotel!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 18 okt 2023
Beste Johan,Heel erg bedankt voor uw mooie score!We zijn verheugd te horen dat u tevreden was met de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van ons personeel. Het doet ons goed om te weten dat u genoten heeft van uw comfortabele kamer en ons speciaal ontworpen Pullman-bed.Daarnaast zijn we blij dat u ons uitgebreide ontbijtbuffet met diverse lokale en internationale producten heeft gewaardeerd. Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Wiebe Bos, General Manager

8/10 – Goed

Maj

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima
Prima hotel. Was ongetwijfeld ooit top of the list, maar is nu wel wat outdated. Wifi van een dusdanige kwaliteit dat netflix kijken op een laptop niet mogelijk was. Prima compleet ontbijt en zoals je mag verwachten, vriendelijke medewerkers.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 9 sep 2023
Beste Maj,Bedankt voor uw review.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.Een volgende keer verwelkomen we u met plezier opnieuw.Met vriendelijke groet,Wiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

Premium

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 4 sep 2023
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Het doet ons plezier dat uw verblijf naar wens was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Wiebe Bos, General Manager

8/10 – Goed

P.L.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 30 aug 2023
Beste gast,Bedankt voor uw positieve feedback.We zijn verheugd te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel, de service en het comfort van de kamer. Ons team streeft ernaar om een comfortabele en aangename ervaring te bieden aan al onze gasten.We nemen uw feedback ter harte en zullen blijven werken aan het verbeteren van onze dienstverlening. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang.Hartelijke groeten,Wiebe Bos, General Manager

8/10 – Goed

Katrin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Mooi hotel, alles aanwezig op de kamer. Vriendelijk onthaal. Makkelijk parkeren in de garage. Topmatrassen zijn aan vernieuwing toe.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 6 jul 2023
Beste Katrin,Bedankt voor deze beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u de vriendelijkheid van onze medewerkers op prijs stelde. We vinden het echter jammer dat het comfort van het bed niet geheel naar wens was. We begrijpen dat iedereen dit natuurlijk anders ervaart. We hopen dat dit niet onoverkomelijk voor u was en dat u met plezier aan uw verblijf terugdenkt!Met hartelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,Wiebe Bos, General Manager

8/10 – Goed

Joris

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 21 jun 2023
Beste Joris,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk tot ziens,Wiebe Bos, General Manager

8/10 – Goed

Ben

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel. Prima ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 12 jun 2023
Beste Ben,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Wat fijn om te lezen dat alles naar wens was.Het doet ons plezier dat ons uitgebreide en lekkere ontbijt zo in de smaak viel.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Met vriendelijke groet.Wiebe Bos, General Manager

6/10 – Redelijk

Tim

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 14 mei 2023
Beste Tim,Bedankt voor uw feedback.Het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal naar wens was.Graag horen we hoe we onze service zouden kunnen verbeteren.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw voor een betere ervaring.Met vriendelijke groet,Wiebe Bos, General Manager

8/10 – Goed

Gerwin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte plek midden in de stad, mooie kamer lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 10 apr 2023
Beste Gerwin,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Wat leuk dat u tevreden was over uw verblijf bij ons, en dat de centrale ligging, ons vriendelijk personeel en het ontbijt voor u positieve punten waren. Dat doet ons veel plezier.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe.Met vriendelijke groetWiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

Brandon, Brielle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel voor de omgeving Eindhoven, van alle gemakken en functionaliteiten voorzien en daarmee de waardering meer dan waard!
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Margot

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Samen met dochter weekendje Eindhoven. Prima locatie, mooie kamer en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 9 jan 2023
Beste Mvr. Wentink,We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Fijn dat u tevreden was met het comfort en de rust van onze kamers en de vriendelijkheid van onze medewerkers.We verwelkomen u graag weer voor een volledig bevredigend verblijf. Met vriendelijke groet,Wiebe Bos, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Rudi

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 6 mrt 2023
Dag Rudi,Bedankt voor uw beoordeling.Het spijt ons dat uw verblijf bij ons niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.De tevredenheid van onze klanten is essentieel, Daarom is het zeer belangrijk voor ons meer info te hebben over de redenen voor uw teleurstelling.We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten,Wiebe Bos, General Manager

6/10 – Redelijk

Owen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Vriendelijk personeel, had een luxe kamer hij was schoon maar oud en vervallen liften duren lang geen roomservice, mooie omgeving.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 19 sep 2022
Beste Owen,We danken u voor uw feedback.De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat zo goed als alles naar wens was.Onze excuses voor het ongemak dat u ervaren heeft met de wachttijden aan de lift. We hopen dat u hier niet te veel last van had.Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,Wiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

Kees

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, keurige ontvangst ( Niels!), goede kamer ( 901) met uitzicht over de hele stad. Goed groot bed. Prima service: batterij rc was op; gebeld met receptie en binnen 2 minuten was het geregeld. Buitengewoon. Ontbijt ook niets op aan te merken. Zeer gevarieerd. Uitchecken ook heel professioneel. En client-vriendelijk. We’ll be back !!😎🤗
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 12 sep 2022
Beste Kees,Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling.Het doet ons plezier dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat u heeft genoten van het uitzicht.Het verheugt ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt. Ook vinden wij het fijn om te horen dat het ontvangst door Niels zo goed was! Met vriendelijke groet,Wiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

Kelsey

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, klantvriendelijk, niet te duur
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Wiebe Bos, General Manager op 6 sep 2022
Beste Kelsey,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Eindhoven en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Wiebe Bos, General Manager

10/10 – Uitstekend

Elsemieke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met nette en fijne voorzieningen. Ontbijt was super uitgebreid en het personeel alleraardigst en behulpzaam.
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

G.T.M.

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Geen 4 sterren waard
Dit hotel is geen 4 sterren waard. Wij waren duidelijk weggestopt in het oude gedeelte van het hotel. De kamer was zeer eenvoudig. Voor het ontbijt hadden we 45 minuten tijd. Al met al veel geld betaald voor een niet zo fijn verblijf.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De gastvrijheid top
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Ed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toppie
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Joop

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Fijn hotel met uitgebreide voorzieningen op de kamer. Geen wekker nodig aangezien de kerkklokken vanaf 8u luiden. Temperatuur regeling douche is te gevoelig.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Willem-Jan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nette maar verouderde kamer
Mooie upgrade naar een suite gehad. Nette kamer, maar interieur wel zeer gedateerd. Bedden zijn fantastisch. Ook erg goed ontbijt.
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

m w

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie en bedden liggen lekker
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Miguel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

MJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Persoonlijke benadering ondanks grote keten
Tweede keer dat mijn moeder hier alleen komt als ze ons bezoekt. De eerste keer waren de dames van ontbijt al ontzettend vriendelijk. Maar nu ze de tweede keer kwam werd ze door hen herkend, waar ze enorm blij en zelfs trots van werd. Supergaaf dat er nog mensen zoals het ontbijt team zijn, die mensen echt een welkom gevoel geven, een gevoel van gezien worden.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Manuela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

J.

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

m

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ssrvicegericht
Servicegericht, toppunt van vriendelijkheid in alle gelederingen. Of het nu receptie medewerker is of of houskeeping, allemaal gastgericht. Dank jullie wel voor het geweldige verblijf
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Tessa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
Heel mooi hotel, het personeel is heel aardig. Het ontbijt was luxe. Wij hebben erg genoten van het verblijf. Alles zat er bij een zwembad sauna, infrarood sauna. Ik kom hier zeker nog een keer terug. De ligging is ook perfect binnen 2 minuten wandelen sta je in het centrum. Ik raad wel aan om ergens anders een goedkope parkeer plaats te zoeken. Bij het hotel kost het 25 euro per nacht.
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie midden in het centrum Vriendelijk en behulpzaam personeel Ontbijt was heerlijk Enig minpuntje was dat airco ondanks dat er naar gekeken was het minimaal deed en het was erg warm in de kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Top
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Pullman Eindhoven Cocagne op 4 aug 2021
Dear Sir, We would like to deeply thank you for this very enthusiastic feedback of your stay at the Pullman Eindhoven Cocagne. It is such a pleasure for us to know that you enjoyed your stay with us and furthermore that you took the time to recommend our hotel. We hope that you will be back soon and I look forward to welcoming you. Yours sincerely Jurriaan van der Valk Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een zeer nette en luxe hotel
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Pullman Eindhoven Cocagne op 4 aug 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw mooie recensie na uw verblijf in het Pullman Eindhoven Cocagne. We zijn blij dat u heeft kunnen genieten van ons hotel en dat de service van het begin tot het einde zo naar tevredenheid was. We hopen u spoedig weer te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Jurriaan van der Valk Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede service en mooie kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van AM op 7 dec 2020
Thank you very much for this great score and we hope to welcome you soon again. Warm regards, Pullman Eindhoven Cocagne Marieke Lamberts, General Manager

8/10 – Goed

Wilhelmus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van AM op 15 okt 2020
Thank your for your good score. Warm regards, Pullman Eindhoven Cocagne Marieke Lamberts, General Manager

8/10 – Goed

Abdirahman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van AM op 7 sep 2020
Thank you for your great score. We hope to welcome you soon again. Warm regards, Pullman Eindhoven Cocagne Marieke Lamberts, General Manager

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch 👍😀
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van AM op 27 jul 2020
Wauw :) Super bedankt en graag tot een volgende keer. Met gastvrije groet, Pullman Eindhoven Cocagne Marieke Lamberts, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was super...voor herhaling vatbaar 🤗🤗👌👌👌👌👌👌
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van AM op 27 jul 2020
Fantastisch om te lezen dat u zo genoten heeft en natuurlijk graag weer tot snel. Met gastvrije groet, Pullman Eindhoven Cocagne Marieke Lamberts, General Manager

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!
Super gastvrije ontvangst en persoonlijke touch!😀 Fijn verblijf gehad en super restaurant en ontbijt! Wij komen zeker terug👍😀
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van AM op 27 jul 2020
Wat een mooie review, super bedankt. Wij waarderen dit enorm. Wij hopen dat u snel weer mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Pullman Eindhoven Cocagne Marieke Lamberts, General Manager

10/10 – Uitstekend

Stephan, Haarlem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg fijn hotel. Centraal in het centrum van Eindhoven. Kundig en vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt en mooie inrichting. Nette, mooie kamers in het nieuwe gedeelte. Niet groot, wel praktisch met een fijn bed. De lager geprijsde kamers in het oude gedeelte zou ik persoonlijk overslaan. We zijn hier al meerdere keren geweest en nog nooit teleurgesteld.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van AM op 20 jul 2020
Dank u wel dat u ook in deze bijzondere tijd de weg weer naar ons hotel heeft gevonden. Wij waarderen uw mooie review enorm en wij hopen u snel weer te mogen begroeten. Met gastvrije groet, Pullman Eindhoven Cocagne Marieke Lamberts, General Manager

8/10 – Goed

MJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotelketen-hotel in midden stad
Goede ligging, nette service. Goede oplossing voor Corona ontbijt door slots te hebben. Kamer aan achterkant fijn rustig.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van AM op 6 jul 2020
Dank u wel voor uw goede review en fijn om te lezen dat u onze Covid-19 maatregelen weet te waarderen. Natuurlijk graag tot snel. Met gastvrije groet, Pullman Eindhoven Cocagne Marieke Lamberts, General Manager