Tuin

Beoordelingen van H+ Hotel Bochum

H+ Hotel Bochum
Stadionring 22, Bochum, NW

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 200 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 233 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 489 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 489 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Loek

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Paul

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij (200 meter) het congrescentrum waar wij een concert van The National bijwoonden.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Fabienne op 6 dec 2019
Beste gast, Bedankt voor de fantastische beoordeling die je ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en hopen je snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten Uw team van de H-Hotels, Fabienne Lennert - Online reputatiebeheerder West

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel location for business trips
The location is a bit further from the city center, about 25 minutes walking, but right next to the highway which is good for business trips. Room size is good. Wifi average speed, had the room at the end of the corridor which may have impacted No option for coffee or thee in the room and no fridge (it is mentioned in the hotel brochure), is something I miss for a hotel in this price class. The air conditioning is a plus in hot weather conditions.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Fabienne op 15 jul 2019
Dear Frank, Thank you for the great review of our hotel in Bochum! We are glad that you enjoyed your stay.Nevertheless, we are very sorry that we could not completely inspire you.The minibar in the rooms we have replaced by a sales kiosk at the front desk, so we can offer the products cheaper and it is environmentally friendly. Since we have not changed the features of our room, these are nowhere advertised. Please let us know the next time, if something is wrong - please contact us! We are 24 hours for our guests in order to meet or resolve any wishes or deficiencies immediately. Your feedback is very helpful to help you and our future guests to have an unforgettable stay. We hope that you will give us the opportunity to convince you of our H+ Hotel Kind regards Your Team from the H-Hotels Fabienne Lennert - Online Reputation Manager West

8/10 – Goed

Ik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk terras dichtbij Ruhrcongress om een concert te bezoeken
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Fabienne op 27 jun 2019
Geachte gast, Bedankt voor de fantastische beoordeling die u ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel te zien! Met vriendelijke groet Uw team van de H-Hotels, Fabienne Lennert - Online Reputatiemanager West

8/10 – Goed

A.A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Fabienne op 21 jun 2019
Lieber Gast, vielen Dank für die fantastische Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen! Mit herzlichen Grüßen Ihr Team von den H-Hotels, Fabienne Lennert - Online Reputation Manager West

10/10 – Uitstekend

Dries

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het "grauwe" Ruhrgebied ?
Een ideale uitvalbasis om het verguisde Ruhrgebied beter te leren kennen. Planetarium, steenkoolmuseum etc. allemaal interessante zaken. Vergeet niet de grote fietsautostrades in het Ruhrgebied volop in het groen, waar Vlaanderen nog een voorbeeld kan aan nemen ?
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Fabienne op 2 jan 2018
Beste gast, Bedankt voor de geweldige beoordeling die u ons hotel hebt gegeven. We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en hopen je snel weer te verwelkomen! Met vriendelijke groet Uw team van H + Hotel Bochum Fabienne Lennert - Online Reputatiemanager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Doorreis hotel
Beperkte niet brede parkeerplaatsen, indien parkeerterrein vol is heb je geen mogelijkheden om gemakkelijk te parkeren. Indien je op doorreis ben is en niet in de stad wil zitten is het een prima hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2017
Reactie van Fabienne op 18 okt 2017
Beste gast, Bedankt voor de tijd om ons te vertellen over uw verblijf bij ons. We hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet Jouw team van H + Hotel Bochum Fabienne Lennert - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

T, Apeldoorn, Holland

Positief: Netheid, comfort kamer
PRIMA VOOR EEN NACHT
We bezochten het hotel met vrienden in verbad met een concert van Reihard Mey.Een net hotel, verzorgde kamers zonder extra opsmuck. Dinner was matig. Ontbijtzaal was meer dan overvol. Na enige tijd werd er in een ander zaaltje ingedekt. Bediening was netjes en beleefd.
Reactie van Fabienne op 2 apr 2016
Geachte Gast, Bedankt voor de goede recensie gaf u ons hotel. We zijn blij dat je genoten in ons verblijf en hopen u binnenkort weer te verwelkomen op ons toegestaan! Oprecht Uw team van het Ramada Hotel Bochum Fabienne Lennert - Online Reputation Manager

8/10 – Goed

Torsten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War alles in Ordnung, für meine persönlichen Bedürfnisse. Ein gepflegtes und sauberes Hotel. Werde es weiter empfehlen.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Edward

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war Ok
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sabrina Hoffmann op 27 feb 2024
Mit großer Freude haben wir Ihre positive Bewertung über unser H+ Hotel erhalten. Es bedeutet uns sehr viel, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback mit uns zu teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder als Gast begrüßen zu dürfen.

8/10 – Goed

Julia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Hotel mit super freundlichem Personal. Direkt neben dem Musicaltheater und nicht weit weg vom Zentrum! Für mich perfekt! Frühstück war klasse!!!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Front Office Manager op 24 feb 2024
Sehr geehrte Julia,Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung! Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und unser Personal freundlich und zuvorkommend war. Wir freuen uns auch zu hören, dass unsere Lage in der Nähe des Musicaltheaters und die Nähe zum Stadtzentrum für Sie perfekt war. Vielen Dank auch für das Lob bezüglich unseres Frühstücksbuffet. Besuchen Sie uns gerne bei nächste Gelegenheit wieder in Bochum.Ihr Team vom H+ Hotel Bochum

10/10 – Uitstekend

Tanja

Reisde met partner
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Annett

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Das Personal war sehr nett. Das Zimmer war im Großen und Ganzen in Ordnung. Das Badezimmer könnte besser ausgestattet sein. Duschen in der Badewanne mit Vorhang ist nicht so optimal. Ein Lüfter wäre auch gut. Ansonsten war alles sauber.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

DETLEF

Reisde met partner
Freundlicher und kompetenter Empfang
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Sabrina Hoffmann op 27 feb 2024
Lieber Detlef,herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen und Mühe gemacht haben uns nach Ihrem Aufenthalt zu bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns im H+ Hotel Bochum wohlgefühlt haben und alles zu Ihrer Zufriedenheit war. Besuchen Sie uns gerne bald wieder in Bochum.Ihr Team vom H+ Hotel in Bochum

10/10 – Uitstekend

Marion

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hat uns gefallen, Service sehr freundlich. Hervorragendes Frühstücksbüffet. Umgebung Zimmer sehr ruhig.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Sabrina Hoffmann op 27 feb 2024
Sehr geehrte Marion,herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen und Mühe gemacht haben uns nach Ihrem Aufenthalt zu bewerten.Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns im H+ Hotel Bochum wohlgefühlt haben und alles zu Ihrer Zufriedenheit war. Besuchen Sie uns gerne bald wieder in Bochum.Ihr Team vom H+ Hotel in Bochum

10/10 – Uitstekend

Ivonne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Rüdiger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisch für Besucher von Starlight-Express, Ruhrstadion oder Kongresshalle
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schönes und zentrales Hotel in Bochum
Das Hotel liegt sehr zentral, um Veranstaltungen in Bochum zu besuchen. So liegen das Fußballstadion, Starlight Express und das Ruhrkongreßzentrum direkt nebenan. Das Zimmer war gemütlich und im guten Zustand. Einzig ein Kühlschrank fehlte. Das Frühstück war reichhaltig. Die Parkmöglichkeiten am Hotel sind sehr gut. Es empfiehlt sich im Parkhaus direkt nebenan zu parken. Dort zahlt man lediglich 4 Euro für 24 Stunden Parkzeit!
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jutta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
So soll es sein
Sehr freundlich, gutes Frühstück, sauberes Zimmer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nabil

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Marina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Immer wieder
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Michael Schmidt

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Tilfredstillende ophold
Hotellet er fint, men lidt udenfor centrum. Værelset lugtede gammelt, som om de ikke har kunnet få tidligere røg ud af tæpper og vægge. Men en meget behagelig seng og en god størrelse. Sauna er meget lille, så det var godt ingen andre benyttede den. Restauranten om aftenen er ikke speciel, der vil jeg anbefale den italienske i nærheden. Morgenmaden er til gengæld rigtig fin.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Stephanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Es gab zu wenig Tische zum Frühstücken und das Frühstück war nur mittelmäßig.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktisch, sauber. Katzensprung zum Stadion und Starlight Express.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Wibke

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut gelegen für einen Starlight Express Besuch.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Priska

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sylvia

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Marvin, Kaiserslautern

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Das H Bochum liegt unmittelbar am Starlight Express und dem Stadion. Zur Innenstadt sind es ca 25 Gehminuten. Das Personal ist freundlich. Dir Zimmer sind etwas in die Jahre gekommen. Grundsauberkeit vorhanden. Wenn man pinkelig ist findet man etwas. Das Frühstück ist gut.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natürlich nicht da Ritz, aber für einen Kurzurlaub in Verbindung mit Starlight Express mehr als zufrieden stellend. Jederzeit wieder.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

wolfgang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Helmut

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Preiswert, sauber und sehr freundlich. Für Musicalbesuch optimal
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Andreas, Schkeuditz

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Optimal wenn man zum Starlight Express will, ebenso ist fussläufig das Stadion erreichbar
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Service und Freundlichkeit überall!
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Margret

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Das Hotel war sehr sauber! Das Personal sehr hilfsbereit und freundlich!
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Rosalinde

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Margot

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Susanne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Sehr nettes Personal. Sehr nah am Starlight-Express
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ariane, Wallduern

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfach tolles Hotel mit sehr freundlichem Personal. Frühstücksbuffet war klasse
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Marita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt direkt neben dem Starlight Express Theater Personal sehr freundlich und hilfsbereit Die Zimmer sehr modern und sauber.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Esther

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nur 3 Minuten zu Fuß zum Ruhrkongress. Zimmer groß und zweckmäßig. Ruhig.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

ch

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
War alles sehr toll. Essen und Unterkunft auch sehr gut. Sehr freundliches Personal.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Diana

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

GEORG

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Ina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es entsprach alles unseren Erwartungen. Negativ war, dass wir keinen Platz im Restaurant zum Abendessen bekommen haben und uns auch niemand darauf aufmerksam gemacht hat, dass wir als Hotelgäste hätten reservieren müssen.
1 nacht verbleven in april 2023