Een Turks bad/hammam, gezichtsbehandelingen, 2 behandelingskamers

Beoordelingen van Menzeh Zalagh

4 out of 5
Menzeh Zalagh
10 rue Mohamed Diouri, Fes

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 71 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 71 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Daytona, Amsterdam

Negatief: Voorzieningen
Voor een budget prijs, krijg je nket meer dan budget service. Geen fratsen en middelmatige voorzieningen.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Karen, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is een beetje gedateerd, maar het deed ons deugd om even uit de oude stad en typische riads te zijn in dit hotel, waar toch een stuk meer comfort aanwezig was (verwarming, geen geluidsoverlast meer, rustige kamer...). Voor ons was bij het ontbijt ook voldoende keuze voor 3 dagen. Ook de ligging was goed in de ville nouvelle. Goede uitvalsbasis om Fes El Bali, Meknes of het nationale park Tazekka te gaan bezichtigen.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Mooie hotel met een mooie zmeembad
Leuk hotel met lekker eten ,Mooie zmeembad . Ook hotel in het centrum.
1 nacht verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Dutchbazz, Haarlem

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht, slecht, slecht!!!
Twee hotels met dezelfde naam. Verwarring voor de taxichauffeurs. Slecht receptie balie personeel Onveilig deurslot naar kamer 233. Ook onveilig balkondeurslot. Overvol restaurant voor ontbijt om 06:00 uur.. Slechte ontbijt eten selectie beschikbaar. Geen sinaasappelsap voor ontbijt beschikbaar. Bar waiter sprak alleen Arabisch en niet Engels, Frans Spaans. Ik verliet het hotel na een nacht. Een vier sterren is een grapje.
3 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onze boeking leek niet goed overgekomen; er werd wat rondgebeld en toen konden we toch terecht. Onduidelijke communicatie. Toeristenbetaling moest contant worden voldaan; wisselgeld zouden we de volgende dag ontvangen, want ze hadden geen briefjes van 20 dirham meer. Ook volgende dag niet. Uiteindelijk hebben we het zelf ingehouden op de betaling van onze barrekening bij het uitchecken. Verder nette service, nette kamer en redelijk ontbijt. Prima om een paar nachten te verblijven.

10/10 – Uitstekend

Toutu

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

NB, France

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Personnel très agréable très serviable, chambre et literies très propre, manque d’amélioration de la propreté sanitaire, manque de vérification robinetterie. Petit déjeuner non compatible à un hôtel 4 étoiles. Certains plat comme el harcha qui est servi avec un décalage. Manque de rigueur pour le personnel service petit déjeuner. Au petit déjeuner nous étions entouré par beaucoup de personnel qui nous mettent mal alaise. Bien situé pour aller à la médina. Hôtel très connu pour les taxis. Pas de navette ce qui est dommage. Manque de communication des services disponibles de la part de la réception. A éviter les chambres côté rue car beaucoup de bruit impossible de se reposer. Nous avons passer 5 nuits, c’etais tous les soirs beaucoup de bruits.
5 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Une piscine très belle et une vue impressionnante vers la Medina.
3 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Never again! Take your money somewhere else. They are SO Disrespectful to play music on highest level from the bar, right under the bedrooms until 3am everyday. Shame on you. Poor breakfast and unproffesional staff who never say hello. Only those in reception are okay. The room smelled strong from new painting of doors. I think the only thing good about this hotel is the location and the pool area. 1 min walk from the big mall and grocery store and restaurants. I will never come back.
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bo

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad service, check in took way longer than it should. They will nickel and dime you...charge you a bunch of extra fees for silly things. I could have found a better hotel for less money, and in a better location.
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Rooms lock you out. Water stops working and lights go out. WiFi reception is non existent in rooms. Breakfast and dinner poor.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Soumia op 17 jul 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 – Goed

YIGIT

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property well positioned over the hill grate view. My reservation didn’t reach the front desk all day long , l called Expedia twice 40 minutes each time until late that day, Water very slow in bathroom, shower, and faucet , breakfast terrible. I had upset stomach that day because the taste of the coffee and the tea .
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Isabelle

Negatief: Personeel en service
Grande déception!!!! :(
Ça a pris près de trois heures, arrivés à l’hôtel, pour avoir accès à notre chambre! Le personnel et le directeur de l’hôtel refuant d’accepter la confirmation de réservation de la chambre d’Hotels.com sans que nous ajoutions un 75Euros cash!!!! Après un deuxième appel au service à la clientèle de Hotels.com, le directeur, tremblotant, nous a assigné notre chambre!!....sans le 75 Euros cash à débourser! Arrivés à notre chambre, celle-ci n’était pas prête...... Nous avons dû patienter encore une dizaine de minutes avant de pouvoir y déposer nos valises! Aucune excuse de la part des employés, ni de la direction! Au niveau du restaurant à la carte, AUCUN service non plus... des clients assis à une autre table nous ont avisé que nous n’aurions aucun service tant que nous n’irions pas voir quelqu’un à la cuisine!!! Il était +/-20 heures....(heure du Souper) Ce fut extrêmement long, mais nous avons fini par manger! .....le même long processus pour réussir à avoir notre facture.... Il n’y a absolument aucun service dans cet établissement! Quand à la chambre, un évier de bloqué(non-fonctionnel), mais lit propre et confortable.....(seul point positif).....nous pourrions ajouter que la situation géographique est très bien! Séjour d’une seule nuit extrêmement décevant et stressant!
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Heino, Bremen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich habe eine Woche dort verbracht, vom 17. Oktober bis 24.10.2018. Vor 20 Jahren war das sicher ein schönes Hotel, aber seitdem ist aber auch wirklich nichts mehr gemacht worden. Das Hotel bedarf dringend einer Grundsanierung, nichts ist richtig in Ordnung, angefangen bei der Duschbrause, dem Wasserhahn, den wackelnden Tischen, den nicht schließenden Schränken, den abgestoßenen und nicht schließenden Türen und so weiter. Die größte Frechheit ist allerdings der Preis für das Frühstück, 12 Euro pro Person für ein Frühstück unterster Qualität. Direkt gegenüber vom Hotel gibt es das Café „ Etoiles de Fes“. Dort kann man wunderbar zwischen drei und fünf Euro frühstücken.
7 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mal nada de amabilidad, ni tampoco desayuno, wifi muy mal no volveria mas
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Danke
genug stress gehabt. Unfreundlich, jeden tag das gleiche Frühstück genauso Abendessen. Naja von Afrika kann man Bestimmt nicht viel erwarten.
7 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Christine, Leadville, CO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel in Fes for Westerers
Menzeh Zalagh had extremely comfortable rooms, OK (not great) Wifi connection, a beautiful garden and pool area, and various options for food and wine/beer. It is in the Ville Nouvelle, so definitely not a riad in the Medina if that is what you are looking for. Food, beer, and wine were available most of the time--to fit your schedule--and OK for a Western-oriented hotel. We ate a lot of pizza! There are beer specials every night. The pool is beautiful and refreshing, although the lack of rules could have teens cannonballing onto you while you are swimming laps. Our biggest negative involved breakfast. It was always the same (Berber cakes, hard-boiled eggs, roasted tomatoes and potates, olives, 6 kinds of puff pastry, and cucumbers and tomatoes. NO fresh fruit or even dates, ever. No yogurt. Nescafe coffee. I was so tired of this after a week and a half that I wanted to cry--or at least go somewhere else despite having paid for breakfast through my room rate. The next negative involved the tour guide who alway hung out by the front desk and pestered us about tours. He was always ready to jump on us when we were going in and out. So, two negatives among a host of good features. It is also only a couple of blocks from the huge Borj Fes mall if you want to get some fresh fruit and yogurt and the Carrefour supermarket (I did) or peruse the liquor store (did that, too).
9 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel & staff were very nice. I would definitely stay here again.
5 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rudest staff around. Bellman cursed us out for not a large enough tip. Rest of the staff rude and unhelpful.
2 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Fatima-Zohra

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Gianfranco, Milano

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Albergo a 4* forse 10 o 15 anni fa.
Nelle stanze tutto rotto. Ristorante molto scadente. Manca la frutta e i piatti del self service non vengono ripristinati. Prezzo assolutamente fuori mercato per i servizi offerti.
1 nacht verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Gianfranco, Milano

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sopravalutato
Albergo da 2* forse 2e1/2 ma non oltre. Ristorante scadentino. Personale della cocierge poco collaborativo. Pulizia dei lunghi comuni, molto a desiderare.
5 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Gran hotel con muy mal servicio
Decepcionante. Parecía un magnífico hotel por sus instalaciones, pero encontramos el baño sucio, poca agua en la descarga del váter, un desayuno buffet muy pobre y el personal del hotel sin demasiada buena disposición ante consultas y reclamos. Lo demás, bien.
1 nacht verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

u

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never again
These pics are just a sham absolutely horrified when we saw the hotel the floors were filthy breakfast was boiled eggs and morrocan pancakes which were like cardboard... NEVER AGAIN
3 nachten verbleven in november 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
backup hotel
Utilizei este hotel após ter tido problemas com minha reserva original, a cidade estava cheia, só sobrou esse mesmo. Hotel antigo, café da manhã e jantar péssimos, colcha da cama queimada por cigarros, ar condicionado estava quebrado, não recomendo de jeito nenhum
2 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

abdeljaouad

Negatief: Netheid, personeel en service
hotel moyen
c'etait un bon sejour seulement problème de parking
2 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

wassim

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible breakfast .location no taxi ..worn from a
Discusting breakfast.staff naked ny the pool ..no transit taxi .main areas was not airconditionned .very discomfort .
4 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Vanessa, Oxford

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel in New Town, Fez.
We chose this hotel because of its location in New Town. It has a great view overlooking Fez from the back where you can sit on the terraces and watch the world by go. The hotel decor could benefit from some 'TLC' but what we loved about it was the staff. They were welcoming, courteous and could not do enough for us. We booked 3 nights but returned for a 4th. I would definitely go back again. A few niggles with the bath etc. but that did not in any way detract from our enjoyment. Beautifully quiet and relaxing.

10/10 – Uitstekend

Arabic student, New York

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable for a short stay
I stayed for one night and was very satisfied. Hotel staff was very friendly and welcoming, room was quiet, comfortable, and large. Air conditioning worked great. Breakfast included. Only downside was that you had to pay the hotel tax (20 dirhams - 2$) in cash upon leaving. I only had a 100 dirham bill and the girl at reception didn't have change, so she had to ask about 20 people for change before she could give me my change.

10/10 – Uitstekend

Halima, Stockholm

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Skönt
Var väldigt skönt och avkopplande

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible, horrendous, shocking
Where do I start.. This is probably the worst hotel I have booked. The staff are rude and horrible. The corridors are dark without light and full off mosquitos. Now to come to the main points.. The advertisement on your website says the rooms have full air conditioning.. It's far from air conditioning.. It doesn't work at all couldn't sleep the first night and after informing the hotel staff all I was told I'm sorry open your window or contact your booking provider and book another hotel.. The drains in the bathroom are blocked so it takes ages for the water to drain and I literally have to hold the toilet flush for Upto a minute for it to flush...I mean is this the kind of hotel these guys advertise on your website?! Four star?? To top it off the ear ache from the disco on the ground floor doesn't stop until early morning.. This hotel ruined my holiday! Not to mention the train line right behind the hotel.. Trains pass every 2-3 hours furing the night. Do yourself a favour and don't ruin your holiday

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Super moment pour la cousine de mon épouse dans le cadre de son mariage à fez

10/10 – Uitstekend

Abdelkarim, k

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veldig bra jeg er fornoyd . takk for dere ogsa

4/10 – Matig

Bruno, Montijo, Portugal

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Too bad!!!
Too bad! The people in the hotel are not kind, the hotel maybe was a 4 star in the eighties, but nowadays I would classify it as a 2 star hotel. The breakfast was not good - some bread, cheese and ham (which looked like from previous week). In the room the air conditioning didn't work. They brought us radiator. There was cockroach in the toilet which I killed and keep in a paper to offer to receptionist. To resume it was bad and is not worth the money.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value
Nice hotel, a pleasant 15-minute walk from the medina, situated on a ridge with a beautiful view of the city. There were several busloads of European tourists staying there as well, and I sometimes felt that I was competing with them for the staff's attention. Otherwise very comfortable and a good value.

6/10 – Redelijk

Angelo viaggiat, Bergamo

Negatief: Personeel en service
Albergo molto appariscente nella città moderna
Personale poco attento ai bisogni del cliente ma rivolto a fornire informazione interessate, come il responsabile del supporto turistico presentatosi come guida ma rivalatosi invece un fornitore di clientela per i diversi negozi esistenti nella Medina e che quando ha constatato che nessuno ha comprato dove lui voleva, ci ha raddoppiato la tariffa del servizio.

6/10 – Redelijk

Business Trip, Fez

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good value for money if you on tight budget.
I loved the city but would go to a different hotel next time. There are 3 hotels with a similar name and the taxi drivers get it wrong! So I went initially to the Palace, 5 star hotel, then directed to the 3 star hotel and ended up with the correct 4 star hotel. The 4 star label only makes sense within the Moroccan context. The corridor carpet was ripped and the lights were off and it was very dark and I was afraid, although they assured me that I was safe.

4/10 – Matig

Dave, Virginia

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Adequate, nothing more.
The guest service rep greeted us by trying to tell us that we were at the wrong hotel. With insistence, he found our reservation. He refused to give my copy of the Expedia reservation back to me. We asked for them to arrange for a tour guide for the next day, which they said they would be glad to do. The next morning when we went to the desk at the appointed time, they told us that they could not get one. Really? No heads up or anything. Every encounter at the desk was smug. The staff in the restaurant at breakfast was awesome--attentive, friendly, remembering our name and room number. We also enjoyed a good dinner buffet with attentive service. While we enjoyed the fireplace in the lobby, the bar service was very slow. In fact, you had to ask for service every night. The room condition was very disappointing for $300 per night. Big cracks and patches on ceiling. Cracked lamp shades on wall sconces. No artwork in room at all. Very stark. Definitely in need of renovation.

6/10 – Redelijk

Cesar, Denver

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a 4 stars
This hotel might have been a 4 star hotel a long time ago but not up to today standards. The staff at the hotel is extremely serviceable, polite and helpful.The hotel was clean, however the AC didn't work in 2 of the rooms i was in. The first room flooded and had to be transferred to another one. At night i had to keep the window open to get fresh air (AC not working) but the creek nearby smelled like rotten eggs....

6/10 – Redelijk

GUMERSINDO, MADRID

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
En cincuenta metros hay dos hoteles con el mismo nombre, logicamente fuimos primero al que no era. Instalaciones generales muy bien: piscina, restaurantes, grandísimo jardín, terrazas y personal que lo atiende. Lo mejor de todo el Hamman y la señorita que da las friegas. La habitación grande y muy antigua da la sensación de suciedad. El baño todo de marmol pero muy antiguo. No se merece las cuatro estrellas.

2/10 – Ontzettend slecht

Mohammed, Paris

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très déçu, ce n'est pas un hôtel digne de 4 étoiles, dans la description de l'hôtel ils ont note tv écran plasma et je me suis retrouver avec un vieux écran cathodique et 4 chaînes qui fonctionne a peine au lieu d'une centaines de chaînes satellites, le petit déjeuner digne d'une cantine de primaire, et le jus d'orange date de la veille. Je vous le déconseilles vivement car pour le prix c'est vraiment trop chère.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place and good people-needs taxi service!
The hotel Menzeh Zalag is really a great, comfortable place to stay when visiting Fes. Nice staff, clean rooms, a pool (helps in heat!), and you can buy drinks. Pretty economical too. My only criticism is that they don't have a taxi service and apparently can't order one to help you get to the train station. They are located conveniently next to a major taxi thorough fare (about 3 blocks away), but it's not fun shlepping your luggage-or standing around at 6am looking for a taxi-on major travel days.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel Outside of the Medina
A beautiful clean hotel. We walked to the medina most days but our taxi was about 10-15 MAD. The pool was nice and refreshing, with towels and lounge chairs if you asked. The breakfast was good, one day there was a woman cooking fresh buttered flat bread and the soup was very good. I would recommend this hotel to anyone staying in Fez.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Place to Be
Good Hotel & Location will use again

6/10 – Redelijk

David, Germany

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Bring a map, bring a city guide book.
Room quality: Decent. But, I had problems with having a shower. In general the hotel is nice, but I had two gripes: firstly, the restaurants in the hotel are not great; the selection is very limited, the opening times were not ideal if you wanted an early dinner. The local area did not offer a great selection to venture out to. Secondly, I wanted to collect a local map from the concierge, who instead directed me to the hotel's tour guide that would take me around Fes. When you come to a place like this, keep in mind that money drives everything; the virtual refusal of giving me a map meant that I was dependent upon the tour guide and other hotel services. When talking to the tour guide, the guide's objective is simple: get you to spend money, and ideally through him. Anything I wanted to do - have a trip out of the city, visit other cities, visit other cities hundreds of km from Fes, walk around Fes,... - was available at a price. Some people would love that. Others might question the authenticity, and realise that their stay is completely dependent upon the concierge and the tour-guide.

8/10 – Goed

Enrico, Milano

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort a pochi minuti dalla città vecchia
Si tratta di un tipico grande hotel utilizzato per lo più da gruppi di viaggi organizzati. La posizione è eccellente per coloro che desirano tutti i comfort e allo stesso tempo essere a pochi minuti a piedi dalla medina (la parte vecchia della città). Le camere a due letti sono grandi e pulitissime e quelle che si affacciano sulla medina (come la nostra) godono di un bellissimo panorama sulla medina. Lo staff è molto gentile e la colazione a buffet è piuttosto soddisfacente.