Op basis van 233 geverifieerde beoordelingen

4,0 / 5
82% van onze gasten beveelt dit aan
4,2 Hygiëne kamer
4,0 Service & personeel
4,2 Comfort kamer
4,0 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 26 jul. 2023
Heel vriendelijke medewerkers. Het zwembad is heerlijk, je krijgt een badhanddoek aangereikt. Het ontbijt is goed, ook fijn dat het tot 10.30 uur is. het enige wat ik miste is vers fruit; Maar dat kochten we later gewoon zelf .
Opmerking van Hotelbeheer
31 jul. 2023 door amoujahidHotelbeheer
Dear Maria Corlelia, Thank you for your review regarding your stay at Palais Medina & spa. It is always a pleasure to receive feedback from our guests. We will share your comments with our team. Thank you for choosing our hotel for your stay, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Palais Medina Fez Team
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 30 sep. 2019
Personnel, especially at the reception are kind and helpful with a smile. Hotel is good, the pool is great, breakfast needs a review from logistics point of view (specially when it’s crowded, shortage on cups etc) and the vegetables are really looking old. Other ingredients are good. Bedroom is big and in general good except the shower head which is very dirty (mybe fungus) so we used the hand shower. We donno why but dirty t towels are taken everyday but never got replaced unless we call ;-) then we got them in light speed.
Opmerking van Hotelbeheer
10 okt. 2019 door palais medina et spaHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for your review regarding your stay at Palais Medina & spa. It is always a pleasure to receive feedback from our guests. We will share your comments with our team. Thank you for choosing our hotel for your stay, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 11 sep. 2019
Ik vond het kamer goed neetjes maar personeel was wat langzamer als ik iets wou nemen telefoon niet op wifi was goed en locatie was super super goed alles dicht bij .
Opmerking van Hotelbeheer
9 okt. 2019 door palais medina et spaHotelbeheer
Dear Guest, Thank you for your review regarding your stay at Palais Medina & spa. It is always a pleasure to receive feedback from our guests. We will share your comments with our team. Thank you for choosing our hotel for your stay, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
1 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 16 aug. 2019
Heel jammer van het personeel het hotel ziet er op zich goed uit maar zeker geen 3 sterren waard, personeel wilde me oplichten met 3 extra drankjes uit de koelkast op me kamer. Zeer jammer !!! Ze hebben niets gekregen...
2 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 21 mrt. 2019
Prijs kwaliteitsverhouding is niet in balans. In mijn ogen geen vijf sterren hotel. Het ontbijt is zeer matig. Het personeel achter de receptie moet omgang met gasten gaan bijleren.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Next to shopping mall

Geplaatst op 10 nov. 2018 op Hotels
Nice view. Location next to mall. Breakfast extensive. Too much students in dining area. Møre supervision needed.
5 / 5
door Vincent uit Antwerpen

Prachtig hotel op toplocatie aan betaalbare prijs

Geplaatst op 4 jul. 2016 op Hotels
Zalig hotel. Groots, modern, voorzien van alle comfort. Ligging vlak aan toegangspoort van oude stad. Ruime kamers. We werden geupgraded naar junior suite. Luxueuze badkamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer groot zwembad en zonneterras. Uitstekend restaurant met panoramisch zicht. Zeer betaalbaar voor top-ervaring.
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 apr. 2024
we extended our stay due to itinerary changes, overall experience with that process was great. however, despite upgraded room, some essentials features were not up to par: many non functioning outlets and weird light switch placement. pool ceramic and hallway carpets require make over. only one out four restaurants opened during Ramadan and No Alcohol policy should have been communicated earlier.
Opmerking van Hotelbeheer
16 apr. 2024 door Palais Medina & SPA TEAM Hotelbeheer
Dear Mr Bruno ; Thank you for sharing your feedback on your extended stay at Palais Medina Fes. We are pleased to hear that your overall experience with the extension process was great.However, we apologize for the issues you encountered despite being upgraded to a room. Your comments regarding the non-functioning outlets, light switch placement, pool ceramic, and hallway carpets have been noted. We will address these concerns internally to improve our facilities and ensure a more comfortable stay for our guests.We also apologize for any inconvenience caused by the limited restaurant options during Ramadan and the communication regarding the No Alcohol policy. We will work on improving our communication to provide guests with clearer information in the future.We appreciate your feedback and hope to welcome you back for an improved experience at Palais Medina Fes.Best regards,
3 / 5
door een geverifieerde reiziger

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 10 mrt. 2024
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Vacances fin année

Geplaatst op 5 jan. 2024 op Hotels
L hôtel est très bien et le personnel vraiment au service des clients En revanche, les douches/baignoires sont vétustes
Opmerking van Hotelbeheer
13 jan. 2024 door Palais Medina & SPA TEAM Hotelbeheer
Cher(e) client(e),Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager vos impressions suite à votre séjour à l'Hôtel Palais Medina Fes. Nous sommes ravis d'apprendre que l'hôtel vous a globalement satisfait et que notre personnel a su répondre à vos attentes en matière de service client.Nous tenons à présenter nos excuses pour tout inconvénient lié à la vétusté des douches/baignoires et à la télévision dans votre chambre. Vos commentaires sont précieux, et nous prenons note de vos suggestions pour améliorer nos installations.Nous espérons avoir le privilège de vous accueillir à nouveau à l'Hôtel Palais Medina Fes lors de votre prochaine visite. Si vous avez d'autres commentaires ou des préoccupations spécifiques, n'hésitez pas à nous contacter directement.Nous vous remercions de votre confiance et de votre compréhension.Cordialement,