Poolbar

Beoordelingen van Grand Hotel Excelsior

5 out of 5
Grand Hotel Excelsior
Great Siege Road, Floriana, Malta

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 540 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 305 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 35 van 1010 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1010 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel needs a makeover to deserve its five star holiday hotel status. Pool area specifically is outdated, lots of small tiles disappeared, broken or loose. Almost half the sunbeds are in bad shape. Towel service can be better, either allow more than one towel per person (the towels are really small) or offer larger towels. In the rooms you can easily spot paint blathering off, airco is very noisy. All in all one can see this hotel has not been maintained the way one would expect for its rating. Breakfast is good and everyone can find something to their liking. Staff is very helpful, friendly and present in sufficient numbers. It is the building and its premises that need an overhaul.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Teodora op 25 jul 2023
Dear esteemed guest, thank you for you feedback, and for appreciating our excellent food and staff. Please rest assured that all of your comments has been highlighted to our general Manager in order to take actions. We wish to have a chance to welcome you again at the Grand Hotel Excelsior in the future. Yours sincerely, Teodora

4/10 – Matig

DIRK

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Teodora op 17 jul 2023
Dear esteemed guest, thank you for your sincere feedback, we wish to have a chance to welcome you again at the Grand Hotel Excelsior in the future. Yours sincerely, Teodora

8/10 – Goed

Luc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer lekker eten , vriendelijk personeel wel wat beter wc papier gewenst receptie is top
9 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Giovanni op 14 jun 2022
Dear Luc, Thank you very much for such a positive comment. We are glad that you enjoyed our property and that you appreciated the effort of our staff to provide the 5 star service that we are well known for. We are looking forward to host you again at the Grand Hotel Excelsior for a future memorable stay, so please do not hesitate to contact us. Your Sincerely,

8/10 – Goed

Samer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice hotel, location and friendly personnel with great see view. It just doesn’t fit to call it a 5 stars hotel. This due to the outdated building.
7 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Romy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel erg fijn verblijf gehad! Personeel denkt goed mee en regelt activiteiten voor je, elke dag flesjes water op de kamer, uitgebreid ontbijt. Taxi vanuit het hotel staat dag en nacht voor je klaar, vriendelijk personeel, mooi zwembad en goede hygiëne! Zeker een aanrader.
7 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Absolute aanrader!
Grand Hotel Exelsior is een absolute aanrader! Fantastisch gelegen en zeer netjes!
6 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie met veel luxe voorzieningen en vriendelijk personeel. Door teruggelopen bezetting in de pandemie waren niet alle restaurants open, maar de Tiki Bar en Restaurant boden alles wat wij nodig hadden. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen in de ontbijtzaal zou het personeel wat meer aandacht mogen krijgen voor een juiste etiquette. Je wordt van een afstand naar een tafel gewenkt in plaats van netjes begeleid en als je ook maar iets leeg achterlaat, wordt het meteen onder je neus weggehaald (inclusief je bestek). Waarom niet wachten tot de gasten klaar zijn met ontbijten? Bij de receptie, terras, zwembad en Tiki bar werden we erg vriendelijk behandeld. Dit hotel heeft alles voor een relaxt verblijf.
5 nachten verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

David

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
WAT EEN TELEURSTELLING
Een verouderd hotel met zeer vriendelijke Medewerkers. Door de Corona impact heb ik het hotel er niet op aangesproken uitgezonderd de echte fouten: Gordijnen vielen letterlijk van het plafond naar beneden De lamp aan mijn bed weekste niet en na de 2 herstellingen Die niet goed was uitgevoerd heb ik het opgegeven. Een verouderde badkamer vuile omgeving rond het zwembad. Geen enkel restaurant was open. Enkel 1bar aan het zwembad welke sloot om 19u Naar mijn mening amper drie sterren waard zeker GEEN ***** (5) Je denkt ach het zal door COVID komen maar niet alles kan hier de oorzaak van zijn. Wel gezegd ZEER VRIENDELIJKE MEDEWERKERS
11 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

MG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op loopafstand van Valletta
3 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer goede service. Perfecte lijstje. Het gebouw mag wat onderhoud krijgen, met name aan de buitenzijde.
7 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed locatie, vriendelijke personeel, goede ontbijt, goede restaurant. Alles kan beter natuurlijk maar het was een uitsteken "value for money" verblijf.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Mathias op 21 nov 2019
Dear , Thank you very much for sharing your feedback with us! Feedback is greatly valued as we get to identify our strengths and weaknesses to provide and ever-improving guest experience. We are very glad that you enjoyed your stay and we are excited to welcoming you back in the future. Kind regards, Mathias

8/10 – Goed

Els

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De locatie is uitstekend, service en vriendelijkheid zijn top, maar de algemene indruk is een beetje dated en de buitenfaciliteiten kunnen beter onderhouden worden !
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prachtig hotel , goede ligging, heerlijke buffetten
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Van een 5 ster verwacht ik perfectie. Heb zelf, in Oostenrijk, een 3*+ hotel dus weet er wat van. Badkamertegels slecht gevoegd. Op de openbare toilet wc bril op de grond. Na een tip aan de huismeester niets gerepareerd. Eten veel te duur (Buffet € 32,- voor amper iets. In de stad een stuk goedkoper en gezelliger). Binnen "zwembad" max. 1,2 meter diep (bij ons 1,65 m.). Terrasmeubels buitenbadterras oud en vuil. Paar keer om een doekje moeten vragen. In de lobby- en buitenbad bar zelfbediening. Personeel gedesorienteerd. Ieder met eigen systeem. In en uitchecken een lange wachtrij. Borgsom bij aankomst. 88 Traptreden op voor je bij de straat bent. Dan wel vlak bij de oude stad en bussen die perfect rijden en spotgoedkoop zijn. Ik weet als hotelier dat mensen onzin kunnen klagen maar een 5* hotel mag je op 5* beoordelen en dat is het bij lange na niet. Maar ja, er zijn ook duurdere 5* hotels. Misschien ligt het daar aan. Maar noem jezelf dan 3 of 4*. Iedereen tevreden. Met 5* leggen ze de lat, en dus de verwachting, gewoon veel te hoog. In oktober, na ons zomer seizoen ga ik weer naar Malta. Ik zeg niet dat ik niet meer terug zal gaan naar Excelsior maar weet nu dat ik een prima 3* hotel krijg.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideale ligging voor Valletta en prima service
Prima hotel, kamer met balkon met zijdelings zeezicht op de haven. Excellente Wifi. Gratis kluis. Mooie ruime kamer en badkamer met prima douche en bad. Uitgebreid ontbijtbuffet. Restaurant met beperkte keuze aan normale , faire prijzen. Uitstekende service en heel vriendelijk personeel. De ligging op stapafstand (5 minuten) van zowel Valletta oude stad, het busstation met verbindingen over het hele eiland als de ferry naar Sliema is ideaal. Als je toch iets wil verbeteren, iets meer plaats om je wasgerief te plaatsen en het dekseltje van de vuilbak dat stuk was. Globaal zeer tevreden.
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ligging, vriendelijkheid personeel, kamers, bedden, keuken, onbtijt, enz: helemaal in orde.
7 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Melinde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbijt was ronduit slecht, voor de rest prima hotel
5 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cooked breakfast was at best warm. Coffee and tea had a bad taste.
7 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Good location for walking into Valletta.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gerald

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
comfortable
3 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Don

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a very disappointing experience that I feel compelled to share. Contrary to its advertised image as a five-star luxury resort, the reality is far from it. The condition of the property is dire, with the rooms featuring old, stained carpets, and the bathroom tiles cracked and showing their age. The beds, equipped with metal spring mattresses that seem to be decades old, along with unclean pillows, made for an uncomfortable setting. Moreover, there's a pervasive smell of water damage throughout the property. Upon arrival and initial inspection of our room, it became clear that the accommodations were not as promised. I promptly returned to the front desk to express that the room was not acceptable and that I would not be staying. Despite this, the hotel refused to issue a refund, citing their cancellation policy, even though my actions did not constitute a breach of contract since I had already checked in. During my time at the front desk, I witnessed two other families expressing similar complaints. What's more disheartening is Expedia's lack of accountability for the misleading representation of this property on their platform. It's widely known among the locals about the deceptive nature of this place, which is a disservice to Malta's efforts to attract tourists. I strongly advise against staying here.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Arvind

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location with great views of city from terrace of our room
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Trip Advisor reviews say it all. Firstly the staff, from all over the world, are so friendly and helpful and any little problem is quickly solved. Secondly, the breakfast was included. It includes all you can eat from healthy, cooked and continental and saves money eating out during the day. It is so convenient, being walking distance of the city of Valletta, the foot ferry to Sliema and the bus station to all parts of the island. The prices are reasonable and they are renovating parts. It's my 5th stay here and I'll be back.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Janette Tuite op 27 mrt 2024
Dear Esteemed Guest,Thank you so much for rating us 5 out 5. It makes us very happy to read that you had a fabulous stay with us. It's particularly heartening to hear that you felt warmly welcomed by our staff. Our dedicated team is indeed committed to ensuring that every guest feels at home.Once again, thank you for sharing your experience. We look forward to welcoming you back in the near future and providing you with another wonderful stay.Warm RegardsGuest Relations Agent

8/10 – Goed

Nathalie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J’ai apprécié. Les clients de l’hôtel sont un peu racistes. Nous étions les seuls nord de l’hôtel et nous avons remarqué des regards très méprisants.
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

KATSUNORI

3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Roberta

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Abbiamo soggiornato due notti siamo stati accolti con gentilezza, l hotel bellissimo e pulitissimo, stanze e letti comodi, personale gentile e preparato. Colazione superabbondante e molto vario. L hotel è vicinisdimo al centro e ai mezxi di trasporto. Consigliatissimo.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you for your kind words! We are thrilled you enjoyed your stay with us and found our hotel beautiful, comfortable, and conveniently located. We appreciate your recommendation and hope to welcome you back soon! Yours sincerely, Everton Guest Relations Agent

6/10 – Redelijk

Kirstin, Mittenwalde

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Der Service war sehr gut, aber die Hotelausstattung ruft nach dringender Investition und Erneuerung. Kein 5-Sterne-Standard. Es war trotzdem ein schöner Aufenthalt, weil alle Hotelangestellten freundlich und aufmerksam waren.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Everton op 7 mrt 2024
Dear esteemed guest, I would like to thank you for taking the time to review your stay at The Grand Hotel Excelsior. We truly appreciate your kind words regarding our friendly and attentive staff. Your comments have been noted and will be discussed further for improvement which are undergoing. Looking forward to welcoming you back in the near future. Yours sincerely, Everton - Guest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Ezeddin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything about it Nothing is wrong but perfect
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Wolfgang

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein alter Kasten, der seine beste Zeit hinter sich hat. Wir waren zwei Tage in dem Hotel in Valetta. Es begann schon bei der Ankunft schief zu laufen. Um 13:30 war das Zimmer nicht fertig und man hat uns mitgeteilt, uns eine SMS zu schicken wenn das Zimmer fertig ist. Die SMS kam nicht. Das Zimmer war schön groß, die Matratze alt und durchgelegen. Der Blick aus dem Fenster - Buchungsklasse „partial Harbour View“ - ging in einen Hinterhof. Den Harbour konnte man sehen, wenn man sich über die Brüstung des Balkons gelehnt hat. Ein Wechsel des Zimmers war angeblich nicht möglich. Beim Frühstück konnte man zwischen Tee und einem schwer genießbaren Kaffee wählen. Cappuccino, etc. musste gesondert bezahlt werden. All in all nicht die beste Erfahrung.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guestThank you very much for your review and your rating. We are sorry to read about your experience, please be assured that our team will look into your concerns so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience. Warm regards, Everton Guest Relations Agent

8/10 – Goed

Margaret

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Indrajit

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you for taking time to review our hotel. Looking forward to welcoming you back at the Grand Hotel Excelsior. Yours sincerely, Everton Guest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Beck

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you so much for taking the time to review our hotel. Looking forward to welcoming you back at the Grand Hotel Excelsior. Kind regards Everton - Guest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Holger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Ein sehr charmantes Hotel mit sehr freundlichem Personal und toller Lage
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you for taking the time to write us a review after your recent stay with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay and found our staffs friendly. Hope to welcoming again at the Grand Hotel Excelsior. Yours sincerely, Everton Guest Relations Agent.

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property!
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you for taking the time to write a review, and I am glad to hear you enjoyed our property. We hope to welcome you back soon at the Grand Hotel Excelsior. Yours sincerely, Everton - Guest Relations Agent.

6/10 – Redelijk

Gaetano

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
nella media, ma struttura non da 5 stelle
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you for review our Hotel. We hope to welcome you back soon at the Grand Hotel Excelsior. Yours sincerely, Everton Guest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

Amanda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you for your review. We hope to welcome you back soon at the Grand Hotel Excelsior. Yours sincerely, Everton Guest Relations Agent

6/10 – Redelijk

Alexander, München

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Everton op 11 mrt 2024
Dear esteemed guest, thank you for your review. We hope to welcome you back soon at the Grand Hotel Excelsior. Yours sincerely, Everton Guest Relations Agent

8/10 – Goed

Fatima

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Concierge was great , restaurant staff and spa were also amazing! Really hard to get hold of reception or room service at times! The flush didn’t work properly and had to wait hours for it to work, when you have a 5 years old it can be hard to work with something that’s not working! Also the saune is not indicated I couldn’t find it ! Swimming pool is great and big enough! The artist on Saturday night was great ! Overall I would come back to stay in the hotel
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest relations manager op 12 feb 2024
Dear esteemed guest, thank you so much for taking the time to review our hotel,looking forward to welcoming you back at the Grand Hotel Excelsior. Kind regard

10/10 – Uitstekend

Henry, ALGOZ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chose this hotel because of a previous stay and also proximity to Valletta. My wife has a wheelchair which we found was not very good to get to Valletta with as the pathways are not very good, but a taxi was cheap and quick enough. Wish they would use disabled people to plan these features. Hotel itself was marvellous.
11 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Everton op 9 jan 2024
Dear esteemed guest, thank you so much for taking the time to review our hotel, looking forward to welcoming you back at the Grand Hotel Excelsior. Kind regards, Everton

8/10 – Goed

Alev Basak Onut

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In general a nice, clean hotel. Location is great. You can go to Valletta city center on foot. It could be more child friendly. Sauna was not allowed for my 9 year old son who regularly goes to Sauna with us on ski holidays.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Everton op 8 jan 2024
Dear esteemed guest, thank you very much for taking the time to write us a review. your comments have been noted and will be discussed further, looking forward to welcoming you back at the Grand Hotel Excelsior. Thank you once again. Yours sincerely

8/10 – Goed

Suzanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Lovely stay at this hotel but sadly facilities let it down a bit. Staff are wonderful, great breakfast but room a bit dated ( although bed very comfortable) bathroom has a very deep but short bath. Hand shower above by doesn’t reach so you can wash your hair! Separate shower cable but only has large fixed shower head on the ceiling! No hot water from sink but plenty in bath! All in all good stay but could do with a bit of an upgrade to make it 5*!
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Everton op 3 jan 2024
Dear esteemed guest, thank you for sharing your feedback. We appreciate your comments and apologize for any inconvenience you experienced. We will certainly address the areas you have highlighted to enhance our services. We are glad to hear our staff made a positive impression. We hope to welcome you again for an improved experience. Yours Sincerely, Everton

10/10 – Uitstekend

Attilio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Everton op 29 dec 2023
Dear esteemed guest, thank you for your positive review and rating us 10/10! We are delighted to hear that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back soon at the Grand Hotel Excelsior. Your sincerely, Everton

6/10 – Redelijk

HERVE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Piscine intérieure très agréable, grande et accessible de 9h à 23h. La station des bus à 400m. Bon emplacement de l'hôtel en bord de mer. Grosse déception au petit déjeuner ou l'expresso est en supplément , c'est la première fois que je vois ça dans cette catégorie d'hôtel . J'avais envoyé un mail pour avoir un étage élevé, finalement nous étions au second ( sur 10 niveaux que compte l'établissement) et pour demander s'il fournissait des adaptateurs électriques, je n'ai jamais eu de réponse avant notre arrivée.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Everton op 7 dec 2023
Dear esteemed guest, thank you for your feedback. We are glad you enjoyed the pool and our location. We apologize for the disappointment at breakfast and the oversight in responding to your requests. Your comments are valuable, and we will address these issues to enhance future guest experiences. We appreciate your understanding and hope to welcome you back in The Grand Hotel Excelsior for a better stay. Your sincerely, Everton

6/10 – Redelijk

Muhammed

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
This property is past its best years..Requires some proper cleaning and renovation. The best thing about excelsior is its location, which is convenient and its staff, especially Jordan, who was very helpful and caring. We were disappointed with the poor quality of breakfast buffet. Omelet was on a verge of being burnt and very flat. Not 5 star at all. Lots of poor quality breads and overall disappointing. Yet again, the serving staff was nice. Poor room cleaning.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Everton op 2 dec 2023
Dear esteemed guest, We appreciate your candid feedback regarding your recent stay at The Grand Hotel Excelsior. Please rest assured that your comment has been already highlighted to our General Manager in order to take actions about it, and we are actively working on implementing necessary renovation measures. We are pleased to hear you found our location convenient and our staff, particularly Jordan, helpful and caring. Your comments about the breakfast buffet are duly noted, and we apologize for falling short of your expectations. We are addressing this with our F&B team to ensure improvements. Your insights are valuable, and we hope to have the opportunity to offer you an improved experience in the future. Your sincerely, Everton - Guest Relations Agent

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Most staff very friendly and efficient.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Everton op 29 nov 2023
Dear esteemed guest, thank you very much for your comment. We are glad that you enjoyed our hotel and the effort of our staff to provide the 5 star service that we are well known for. We look forward to host you once again at the Grand Hotel Excelsior for a future memorable stay. Your Sincerely, Everton - Guest Relations Agent

6/10 – Redelijk

Edith Stephany

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The rooms need upgrading. The floors are carpet, and the sliding door to the balcony was stuck. The beds were tiny and if you have a third adult in the room they give you a rollaway bed with a thin mattress. The breakfast buffet was great and had a nice view. The location wasn’t bad as it’s walking distance to restaurants. We used the pool but it didn’t look very clean, especially the jacuzzi as it had lots of stains. Reception staff were really nice.
Reactie van Everton op 29 nov 2023
Dear esteemed guest, thank you for sharing your experience. We apologize for the room issues and inconvenience with the beds. Your feedback on the pool and jacuzzi cleanliness is noted, and we will address it. We are pleased you enjoyed the breakfast and found the staff friendly. We appreciate your insights and hope to welcome you back for an improved stay in the future. Your sincerely, Everton - Guest relations agent

10/10 – Uitstekend

Amarjit

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
overall excellent hotel to stay at
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Everton op 29 nov 2023
Dear esteemed guest, thank you very much for your feedback! We are delighted that you enjoyed your stay at the grand hotel excelsior and hope you will return to our hotel one day soon. We look forward to welcoming you back, and to providing you with many more enjoyable experiences. Your Sincerely, Everton - Guest Relations Agent

8/10 – Goed

Vrbo

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Time for a facelift
This hotel was once, and could be again, a very grand experience. While it’s very well run and the staff are amazing, the entire place is a little tired. It’s time to refresh it all from the lobby to the lounge to the spa and most importantly the guest rooms.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Everton op 21 nov 2023
Dear esteemed guest, thank you very much for your feedback. We are glad that you enjoyed your stay and that you appreciated the effort of our staff to provide the 5 star service that we are well known for. Please rest assured that your comments regarding our decoration has been highlighted to our General Manager in order to take actions about it. We hope that it did not affect your stay with us. We are looking forward to host you again at the Grand Hotel Excelsior for a future memorable stay. Your Sincerely, Everton Guest Relations Agent

8/10 – Goed

Nabill

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really good.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Everton op 17 nov 2023
Dear esteemed guest, thank you very much for your feedback! We are delighted that you enjoyed your stay at the grand hotel excelsior and hope you will return to our hotel one day soon. We look forward to welcoming you back, and to providing you with many more enjoyable experiences. Your Sincerely,Everton