Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 130 van 293 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
130
Gastenscore: 8 - Goed. 124 van 293 beoordelingen" "
8 - Goed
124
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 293 beoordelingen" "
6 - Redelijk
25
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 293 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 293 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Richard
Reisde met familie en kleine kinderen
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ondanks dat het zwembad gesloten was is het een perfecte accommodatie. Wel jammer dat v d Valk niet met een kleine te gemoedkoming gekomen is voor ongemak van het gesloten zwembad.tijdens boeken was het niet bekend.
Richard
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Militsa
26 jan 2024
Positief: Netheid
Militsa
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Denise
Reisde met partner
22 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een zeer net en schoon hotel!
Denise
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Jacquline
19 jan 2024
Jacquline
1 nacht verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Meike
Reisde met familie en kleine kinderen
27 dec 2023
Ik kwam er om te onspannen. Het eerste wat ik zag was een bruine wasbak welke van door make up niet meer schoon te krijgen was . Deze moet echt eens uitgewisseld worden. De hele nacht stond de beluchting van het wc en bad aan en maakte herrie. Ook ging in de nacht ineens het bubblebad aan oftewel er niemand in gezeten heeft. Het ontbijt was om acht uur nog niet helemaal klaar ingedekt oftewel je al vanaf half zeven kon ontbijten. Tijdens het ontbijt wordt er in de zaal schoon gemaakt( stofzuigen) dus dan was het helemaal klaar voor mij. Ook in de omkleden van het zwembad waren de locker defect en zagen er niet uit. Voor dit geld had ik echt meer verwacht.
Meike
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Oussama
3 dec 2023
Oussama
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Ali
1 dec 2023
Ali
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Jakob
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor ons was alles tiptop. Ontbijt weten we niet, hadden geen tijd daarvoor. Dinner was ook prima!
Alles aan te bevelen, we komen zeker weer.
Jakob
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office op 29 nov 2023
Geachte Jakob,Wij willen u vriendelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over uw verblijf in Van der Valk Hotel Gilze Tilburg. Met veel plezier lezen wij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,Van der Valk Gilze Tilburg
8/10 – Goed
Osman
29 sep 2023
Osman
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Jip
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
Jip
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
SARAH
27 jul 2023
SARAH
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Tessa
19 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tessa
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jennifer
Reisde met partner
1 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was Amazing
Jennifer
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Christian
23 jun 2023
Christian
1 nacht verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Nimue
29 apr 2023
Nimue
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
HPM
11 mrt 2023
HPM
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
JobstBerend
Zakenreiziger
16 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima - maar langzaam wel tijd voor renovatie-modernisering.
Maar mooie plek, veel voorzieningen, zeer aangenaam personeel!
JobstBerend
10/10 – Uitstekend
Willem
Zakenreiziger
7 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, niks mis mee
Willem
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Barbara
23 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn weekendhotel!
Lekker hotel voor een weekend. We boekten een duurdere kamer met bubbelbad en konden daardoor ook gratis van de fijne wellness in het hotel gebruik maken. Top!
Barbara
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
sascha
30 okt 2022
sascha
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Polleke
1 okt 2022
Polleke
2 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Johannes
Reisde met partner
19 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige accommodatie met prima voorzieningen. Prima restaurant en mooie Spa!
Johannes
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Salsabil
12 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Salsabil
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Gino
29 mei 2022
Gino
2 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Amanda
28 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amanda
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Nadia
25 mei 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nadia
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Het is een prima hotel. Ruime kamer!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Sigrid
Reisde met familie
23 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer mooie aangename kamer. Lekker diner. Ontbijtbuffet was minder
Sigrid
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed
Zeer net hotel met erg goed restaurant
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Hichame
Zakenreiziger
3 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi rustig hotel
leuk hotel met goed restaurant, gratis parking en ideaal voor zakelijke gesprekken.
Hichame
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Thecla
Reisde met partner
9 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
Thecla
6 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Patrick
Zakenreiziger
23 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf zoals ik gewend ben bij van der Valk. Gewoon een hele goed organisatie!
Patrick
1 nacht verbleven in november 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 feb 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van R. J. op 11 mrt 2021
Dear guest,
Thanks for your review. It is a pity that you responded anonymously and without text and explanation. So we don't know what displeased you? Could you perhaps send us an email with more details to: guestrelations@hotelgilzetilburg.nl?
8/10 – Goed
Barbara
2 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische locatie en kamer met klein minpuntje
De kamer is fantastisch. Geweldige locatie. Heerlijk voor oudejaarsavond. Rustig. Je kan wel goed de buren horen en de kamer rook heel erg naar sigaretten, we werden er van wakker. We kregen zelfs een goodiebag van de receptie omdat het oudjaar was. Erg leuk.
Barbara
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 nov 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2020
10/10 – Uitstekend
Raymond
Reisde met familie
13 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raymond
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
4 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke medewerkers en mooie locatie. Het ontbijt was heel uitgebreid en de omlets zo lekker
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Joan, Rotterdam
Reisde met familie
21 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We kregen grotere kamer dan geboekt. Door het grote aantal reserveringen in het restaurant moesten we langer op onze drankjes en eten wachten. We kregen een grote tafel voor 2 personen. Het eten smaakte goed.
Joan
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Nawras
Reisde met een groep
28 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nawras
1 nacht verbleven in april 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer met prachtige badkamer. Heerlijk ontbijt. Ruime parkeerplaats.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van RJ op 26 mei 2020
Geachte gast,
Wij willen u vriendelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over uw verblijf in Van der Valk Hotel Gilze Tilburg. Met veel plezier lezen wij dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!
10/10 – Uitstekend
Nancy
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nancy
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Robbert op 12 feb 2020
Dear Nancy,
Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you again soon!
10/10 – Uitstekend
Jessica
26 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jessica
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Robbert op 12 feb 2020
Dear Jeassica,
Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you again soon!
10/10 – Uitstekend
Barbara
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect.
Snelle incheck, later uitchecken omdat het 1-1 was. Alleen jammer dat er geen roomservice mogelijk was. Alles was perfect alleen was het koffiezetapparaat stuk, dat was jammer anders was het een dikke tien.
Barbara
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Robbert J. op 16 jan 2020
Beste Barbara,
Hartelijk dank voor je mooie review. Doet ons goed te lezen dat jullie zo genoten hebben!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De standaard kamer die ik kreeg was wel hééél erg Luc. Dank voor de upgrades.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van RJ op 20 okt 2019
Geachte gast, hartelijk dank voor uw beoordeling en goed te lezen dat u uw verblijf zo gewaardeerd heeft. We hopen u weer snel terug te mogen zien!
8/10 – Goed
Guy
5 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakenreis
Perfecte verzorgde kamers, WiFi verbinding is top, heel lekker ontbijt.
Guy
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
David
5 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top hotel
Mooi hotel met mooie kamers
David
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Alexander
Reisde met partner
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziet er allemaal goed uit
Ook de service was erg goed kamer was uitmuntend
Alexander
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van RJ op 20 okt 2019
Geachte gast,
hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. We hopen u weer spoedig te mogen verwelkomen!