Op basis van 321 geverifieerde beoordelingen

4,2 / 5
93% van onze gasten beveelt dit aan
4,5 Hygiëne kamer
4,2 Service & personeel
4,0 Comfort kamer
4,2 Staat hotel
Geverifieerde beoordelingen van Expedia
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Top

Geplaatst op 7 nov. 2019 op Hotels
Gelegen in zeer drukke buurt (veel verkeer) maar in het hotel en kamer heb je daar geen last van. Comfortabele kamer en badkamer Zeer ruim. Zeer goed ontbijt. Metro op 7 minuten. Sagrada op 30 min wandelen. Zeer veel restaurants in de buurt. Top.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 14 aug. 2019 op Hotels
Een zeer verzorgd hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette kamers, alles tot in de puntjes in orde.
Opmerking van Hotelbeheer
16 aug. 2019 door Felix A, General ManagerHotelbeheer
Beste Nicolas, bedankt voor uw positieve beoordeling van Hotel Abba Balmoral. Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze netheid als een pluspunt aanhaalt. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Barcelona. Hartelijke groeten, Felix A, General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Goed hotel met een goede ligging.

Geplaatst op 16 feb. 2019 op Hotels
Mooi hotel met goede ruime kamer. Het bed was voor mij persoonlijk wat aan de harde kant. Het ontbijt was heel goed en er was meer dan keuze genoeg aan verse producten. Het metrostation is vlakbij.
Opmerking van Hotelbeheer
20 feb. 2019 door Hotel Balmoral ****Hotelbeheer
Dear Mr. Freddy, Thank you very for the trust you have placed in our hotel, your opinion is very important to us. We are working to get the maximum customer satisfaction. It would be a pleasure to see you in our hotel during your next visit to Barcelona. Kind regards, Hotel Balmoral****
4 / 5
Aanbevolen
voor Zakenreizigers
door een geverifieerde reiziger uit Amsterdam

nice, friendly and clean hotel

Geplaatst op 3 jul. 2016
Voordelen: location, nice rooms.
Nadelen: larger fitness, rooftop breakfast
Locatie: direct in the center of Vila Gracia, perfectly located for luxury shopping and to visit the awesome buildings of Gaudi.
not much to say, I've used the hotel only for sleeping. Rooms are fine, clean and quiet. Personnel is friendly.
Opmerking van Hotelbeheer
6 jul. 2016 door direcciónHotelbeheer
Thanks for staying with us. We are improving our rooms and facilities and appreciate your feedback and comments! See you soon in BCN
4 / 5
door Birgit

Deze reiziger gaf alleen een score Geplaatst op 13 mei 2016 op Hotels
4 / 5
Aanbevolen
voor Families
door Maikel uit Alkmaar

Keurig, net hotel vlakbij het centrum

Geplaatst op 9 mei 2014
Locatie: Het hotel ligt om de hoek van het Ramblas. Metrostation met 2 handige metrolijnen om de hoek.
Kamer is keurig netjes. Wij waren met 5 personen op een familiekamer, twee kamers naast elkaar geschakeld door een deur. Wij hebben met de kinderen erg genoten. Ontbijt zeer uitgebreid. Je zit midden in de stad. Aan de voorzijde van het hotel is wel een drukke weg, ook 's nacht bedrijvig. Maar zo'n stad als Barcelona slaapt nooit. Als je naar Sagrada Famililia wilt ga dan op tijd, want er staat anders een enorme rij wachtenden. En de binnenkant is meer dan de moeite waard. Voor een kaartje voor een van de liften moet je zeker op tijd zijn, want deze zijn beperkt verkrijgbaar per dag.
5 / 5
door een geverifieerde reiziger uit Stockholm

Geplaatst op 17 feb. 2020
Allt var bra!!! mycket trevlig och hjälpsam personal, inte sista gången att jag bor på hotel Balmoral. Kommer att rekommendera hotelet.
Opmerking van Hotelbeheer
29 feb. 2020 door The Manager, General ManagerHotelbeheer
Bästa gäst, tack för ert positiva ord! Det värmer att få läsa såna fina ord om vårt hotell Vår personal gör allt för att få våra gäster att känna sig omhändertagna och det är fint när detta uppmärksammas och omnämns. Ni är så klart varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, The Manager, General Manager
5 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 10 feb. 2020 op Hotels
Ótimo hotel! O serviço e a hospitalidade dos funcionários é um destaque. O quarto individual é um pouco pequeno, mas nada comprometedor. Banheiro espaçoso e bem equipado. Recomendo!
Opmerking van Hotelbeheer
19 feb. 2020 door The Manager, Gerente GeralHotelbeheer
Cara Glaucia, É com enorme orgulho que lemos que desfrutou de uma ótima estadia no conforto das nossas instalações e que tudo correu conforme esperado. Obrigado ainda pelas pontuações máximas atribuídas a aspectos como os serviços de atendimento e limpeza e as condições gerais do hotel, apesar de ter achado o quarto um pouco pequeno. Ficaríamos felizes com o seu retorno. Atenciosamente, The Manager, Gerente Geral
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Geplaatst op 27 jan. 2020 op Hotels
Opmerking van Hotelbeheer
30 jan. 2020 door The Manager, General ManagerHotelbeheer
Dear Teresa, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are sorry that not everything was to your satisfaction. We would love to know how we could improve your experience with us. We look forward to welcoming you again. Best regards, The Manager, General Manager
4 / 5
door een geverifieerde reiziger

Bon

Geplaatst op 14 jan. 2020 op Hotels
Globalement bon Bouilloire dans chambre très pratique Seul bémol : pommeau de douche très entartré mais comme dans beaucoup d'hôtels
Opmerking van Hotelbeheer
1 feb. 2020 door The Manager, Directeur généralHotelbeheer
Cher hôte, Merci d'avoir pris le soin de rédiger ce commentaire vis à vis de l'hôtel Abba Balmoral, Barcelona. Nous sommes heureux que vous ayez passé un bon séjour en notre compagnie. Nous nous réjouissons que vous ayez apprécié la bouilloire dans votre chambre. Nous avons bien pris note de votre remarque et sommes désolés pour les désagréments. Nous allons en discuter avec les équipes concernées afin d'améliorer la qualité de nos services. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir une fois encore, et vous souhaitons nos meilleurs vœux pour la nouvelle année. Bien à vous, The Manager, Directeur général