Exterieur

Beoordelingen van Leonardo Hotel Groningen

4 out of 5
Leonardo Hotel Groningen
Laan Van De Vrijheid 91, Groningen

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 175 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 260 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 68 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 523 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jessica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone grote kamer. Vriendelijk personeel en gezellig bar waar je een spelletje kan doen en lekker wat kan drinken en eten.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Leonardo Hotel Groningen op 28 feb 2024
Dear Jessica,Bedankt voor uw feedback! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en de schone ruime kamer, vriendelijk personeel en gezellige bar waar u een spel kunt spelen, een drankje kunt doen en kunt eten. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Leonardo Hotel Groningen!Met vriendelijke groeten,Team Leonardo Hotel Groningen

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super weekend gehad. Mooie en schone kamer, goed bed en heerlijk ontbijt. Met de bus op loopafstand waren we zo in de binnenstad van groningen. We komen hier zeker terug.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

talitha

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Relaxt verblijf! Laat ontbijt op de zondag, wat ook top is. Schone kamers en alles op fietsafstand. Super vriendelijk behulpzaam personeel, met name Daniel en Dex!
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Astrid

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer prettig hotel. Mooie kamers, fijne bar/restaurant, leuk personeel, geweldig ontbijt. De omgeving is weinig inspirerend, maar met de hotelfiets of met de (prima!) bus ben je zo in de bruisende binnenstad.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Wouter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was nice. The room was more than we expected for the price. But when we came back and wanted to order our food at the restaurant it took quite long. This I assume would be due to understaffed personal. So I am not too disappointed in it. The quality of it was more than decent. Overall the stay at the hotel was worth it.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Maud

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Frans

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Johanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

kitty

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeren 9,75 das jammer dat had wel bij het hotel verblijf wel gratis mogen zijn ,kaartje voor de bus 6 euro maar dan mag je de hele dag gebruik van maken en hoef je niet met de auto Groningen in . Super goed ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Joke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne locatie, prima kamers, goede bedden Nadeel dat in luxe kamer het bad gewoon niet lekker ligt. En dat de panelen aan de buitenzijde van de kamer ‘werken’ en dus geluid maken-niet onwijs vervelend of slaapverstorend maar je hoort t wel
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Buddy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig en schoon hotel, met vriendelijk personeel. Locatie is zo'n 20 minuten wandelen vanaf het centrum van Groningen. Prijs kwaliteit was prima.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

JJ

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Aleksandra

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Andre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig hotel, en ontzettend leuk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Emiel

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Marlies

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Raphael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Yorick op 6 jun 2023
Hi Raphael,Thank you for choosing to stay at Leonardo Hotel Groningen and for taking the time to leave us a 5-star rating. We appreciate your positive feedback and are to know that you enjoyed your stay with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Best regards,Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Matthijs

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Hj

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes,prima personeel,goed eten. Alleen door wegwerken rondom Groningen lastig. Verder moeilijk in het gebouw de oriëntatie.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Yorick op 5 jun 2023
Beste gast,Bedankt voor uw verblijf bij Leonardo Hotel Groningen en voor het achterlaten van een beoordeling van uw recente bezoek. Ik ben blij dat u ons netjes vond en tevreden was over ons vriendelijke personeel en het lekkere eten.Aan de andere kant betreuren we het ten zeerste dat u moeite hebt ondervonden bij het vinden van ons hotel. We zijn ons bewust van de bouwwerkzaamheden rondom Groningen en begrijpen dat het moeilijk kan zijn om ons hotel te vinden. We adviseren onze gasten daarom altijd om contact met ons op te nemen voor meer informatie en hulp bij het navigeren in het gebied.Daarnaast begrijpen we dat de oriëntatie in het gebouw soms lastig kan zijn. zullen zeker onze mogelijkheden bekijken om onze lay-out te verbeteren en gemakkelijker te maken voor onze gasten.We waarderen uw feedback en zullen er zeker op letten om onze diensten en faciliteiten te verbeteren. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Guest Relations

8/10 – Goed

Dion

1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Jamy

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Bianca

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

2/10 – Ontzettend slecht

Naomi

2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Martin

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Cees

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Maarten

3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Marc

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

M.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Leonardo Hotel Groningen op 17 jan 2022
Dear guest, Thank you for your feedback. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne locatie, lekkere informele sfeer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Leonardo Hotel Groningen op 26 nov 2021
Dag Helen, Bedankt voor jouw positieve review. We zijn blij dat je hebt genoten van het verblijf en hopen je snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Leonardo Hotel Groningen

6/10 – Redelijk

Joao

2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Frederic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

wim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer top, Keurig netjes Jammer dat de tv het niet deed
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Hugo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke dagen gehad. Fijn dat de bar tot 24.00 open is. Kamers zijn wel klein, maar voor ons maakt dat niet uit. Wandelden naar het centrum is goed te doen als je beetje fit bent. Half uur tot het centrum. Mooie stek om Groningen te verkennen.
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel alleen die bedden zijn vreselijk ze slapen wel lekker maar ik vind een keuze in een 2 persoons bed, of 2 losse bedden wel op zn plek.... je hoeft je maar om te draaien en je ligt al in een gleuf
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

stefan

1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Edwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money!
Heel leuk hotel, doen echt hun best om Het je naar de zin te maken. Mn collega was “ guest of the day” en kreeg een gratis upgrade met allerlei extra-tjes. Heerlijke bedden. Aanrader.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Apollo Hotel Groningen op 7 jun 2021
Wat fijn dat u zo genoten heeft! wij hopen u snel weer te zien in ons Hotel. Met vriendelijke groet, Team Apollo Groningen

10/10 – Uitstekend

M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel !
Geweldig hotel met goede service. Een aanrader voor als je Groningen bezoekt
2 nachten verbleven in januari 2021

6/10 – Redelijk

Hans, Velp

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers zijn zeer gehorig! Je hoort het minste en geringste geluid van je boven en naaste buren. Het hotelgedeelte bevindt zich in de onderste drie etages. De fotoos suggereren wat anders. Dat valt dus tegen. Het restaurant en ontbijt zijn geweldig! Heerlijk van genoten!
1 nacht verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Eddie

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Meh, ot worth it.
In september lastminute een kamer moeten boeken, door mijn eigen fout (per ongeluk voor 4 december 2020 geboekt) en er werd toen gezegd dat ze alleen nog maar een 'kamer deluxe' hadden, omdat alles was volgeboekt. Genoodzaakt 120 moeten betalen. Vrijdag 4 december teruggekomen voor de 'verkeerde boeking' en wat bleek: DEZELFDE kamer en voor deze kamer heb ik online 80 euro betaald. Met andere woorden: 'deluxe kamer' was de normale standaard kamer, alleen heb ik te veel betaald. #Ripoff? Vervolgens heb ik vrijdag 4 december besloten om gebruik te maken van de roomservice en op die kaart stond dat je 7,50 moet betalen, zodat zij het eten aan de deur brengen of je kan het zelf gratig ophalen. Ik heb gebeld en gezegd dat ze mij maar moeten bellen wanneer het klaar was, zodat ik het op kon komen halen... niet gebeurt en dus geleverd en 7,50 moeten betalen. Erg onprofessioneel. Daarbij was de kamer vies (gordijnen optillen en bonken stof aangetroffen, tafel plakte en de douche is kapot (net als in september) er komt weinig water uit en om de paar seconden wordt het water super heet en heb mezelf dan ook beide keren eraan verbrand. In conclusion: overpriced en voldoet niet aan de kwaliteiten van vier sterren. Zal hier ook niet meer verblijven.
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

bertil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020