In september lastminute een kamer moeten boeken, door mijn eigen fout (per ongeluk voor 4 december 2020 geboekt) en er werd toen gezegd dat ze alleen nog maar een 'kamer deluxe' hadden, omdat alles was volgeboekt. Genoodzaakt 120 moeten betalen. Vrijdag 4 december teruggekomen voor de 'verkeerde boeking' en wat bleek: DEZELFDE kamer en voor deze kamer heb ik online 80 euro betaald. Met andere woorden: 'deluxe kamer' was de normale standaard kamer, alleen heb ik te veel betaald. #Ripoff? Vervolgens heb ik vrijdag 4 december besloten om gebruik te maken van de roomservice en op die kaart stond dat je 7,50 moet betalen, zodat zij het eten aan de deur brengen of je kan het zelf gratig ophalen. Ik heb gebeld en gezegd dat ze mij maar moeten bellen wanneer het klaar was, zodat ik het op kon komen halen... niet gebeurt en dus geleverd en 7,50 moeten betalen. Erg onprofessioneel. Daarbij was de kamer vies (gordijnen optillen en bonken stof aangetroffen, tafel plakte en de douche is kapot (net als in september) er komt weinig water uit en om de paar seconden wordt het water super heet en heb mezelf dan ook beide keren eraan verbrand.
In conclusion: overpriced en voldoet niet aan de kwaliteiten van vier sterren. Zal hier ook niet meer verblijven.