Accommodatievoorzieningen

Beoordelingen van Martini Hotel

2 out of 5
Martini Hotel
Gedempte Zuiderdiep 8, Groningen

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 136 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 254 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mathieu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima gelegen hotel. Zeer gedateerde kamer. Opvallend was dat er geen shampoo aanwezig was in de douche, uitsluitend handzeep. Het was onmogelijk te douchen zonder aan de kraan te komen met je rug, met als gevolg dat de kraan soms overging naar een andere (hete) temperatuur. Ontspannen douchen was er dus niet bij.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Jobien

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Sjaak

Negatief: Voorzieningen
Het wordt tijd voor een make over van de kamers. De prijs- kwaliteit verhouding klopt niet meer.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima kamers, mooie locatie
Mooie kamer, badkamer klein maar prima douche. Schoon. Ontvangst was wat kortaf.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jan-Marc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Heel vriendelijk personeel en en heel Fijn restaurant. Kamer was heel klein en er zat een barst in het raam die met tape geplakt was. Badkamer was heel klein en een beetje ouderwets. Het bed was ook heel Klein en er waren geen nachtkastjes….
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Joost

Positief: Personeel en service
Vriendelijke service, eenvoudige maar stille kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Robert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
eenvoudige kamers maar wel midden in de stad dus geweldige locatie. we hebben heerlijk gegeten in het restaurant. de prijs wat hoog voor de kamer en parkeren erg duur.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Arnold

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig en leuke prijzen
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service
Beoordeling Martini Hotel Groningen
Het was fijn om in de binnenstad een hotel te hebben omdat we daar 5 minuten vandaan een bruiloft hadden. Het is wel verouderd, maar wel netjes bij gehouden. Parkeren is beperkt mogelijk en je moet in rijen parkeren. Waardoor je de auto sleutel moet inleveren bij de balie, voor het geval iemand die voor je staat er eerder uit moet. Dit was ons onbekend van te voren, waardoor het even vervelend voelde. Uiteindelijk wel begrijpelijk, nadat we het gezien hadden. Ontbijt was netjes verzorgd.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

WINFRED

Was een goed hotel centraal gelegen .
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Han Ay

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel Groningen
Het hotel, de ligging is geweldig. Ontbijd super classe. WC kan beter want het spoelsysteem is niet optimaal. Verder zeker voor herhaling vatbaar
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Wim

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Jitske

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een mooi en sfeervol hotel, in het centrum met prettig en behulpzaam personeel.
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Dmitriy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Marga

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op loopafstand van het station. Prima hotel als je Groningen wilt ontdekken vanuit het centrum. Aardig personeel.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Esther

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel midden in het centrum… de kamer waar wij sliepen was was net gerenoveerd en helemaal prima. Badkamer wel wat klein, maar prima. Personeel was erg vriendelijk. Ik miste wel een waterkoker/koffieapparaat op de kamer… maar er zijn ergere dingen. Zou zeker terugkomend.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Leendert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uniek is de ligging, nagenoeg in het centrum. Meestal neem ik het Martinihotel voor 1 of 2 nachten om af te kunnen spreken met vrienden om te gaan stappen. De kamer is eenvoudig, netjes en met alle voorzieningen die je nodig hebt.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Gerrit

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beetje oudbollig masr verder prima in orde. Wat jammer was dat de kamer erg koud was toen we aan kwamen en het enige tijd duurde voor de temperatuur aangenaam was. Een extra deken was welkom geweest
2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

ECJ

Positief: Personeel en service
Klassiek hotel bij het centrum.
Klassiek hotel met dito kamer met douche en toilet. Standaard ontbijt met verse jus.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Christine

1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Charlotte

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
hotel was not clean, there were lots of hairs in the bathroom and the water in the shower was not going away. :( Great location though
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van H s op 8 okt 2022
Dear ms Charlotte,I very sorry to heard that. Have you been to the reception. because we can give then a other room for that.Sorry for inconvenience.Kind regardsReception

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Ron

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Ana Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mi habitación era ruidosa por dar justo a la zona de restaurantes. Por lo demás, todo bien.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Jaap

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het had alles dat nodig was. Douch was vast en harde te kleine straaltjes. De tv was niet geprogrammeerd.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Max

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Anna

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Gerdien

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer is verouderd maar netjes. Ontbijt is supergoed Restaurant ook Wel erg gehorig allemaal vanuit de hotelkamer
2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Sebas

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Ellen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top plek, echt Hollands en gezellig. Airco op de kamer deed het niet en het was een heel warme dag dus niet goed geslapen. Was niet aangekondigd.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Twan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Het ontbijt en diner was voortreffelijk… kamers die wij hadden was matige…daar mag wel wat onderhoud aan gebeuren
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Arie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, voor een nette prijs, op een voor ons een goede locatie.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Renée

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima restaurant in het zelfde pand . Prettig hotel
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Herman

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Vrij klein, uitzicht op rommelige achterzijde van ander pand, brandtrap. Gedateerd
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb een goed verblijf gehad, goed bed, stille kamer aan de achterzijde, badkamer een beetje krap en slap straaltje douche water. Maar ik ben tevreden
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Simone

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg kleine kamer, geen kastje of tafeltje naast bed(past ook niet), piepklein badkamertje, allemaal erg benepen. Wel goed bed en prima ontbijt.
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Simeon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We kwamen aan gezellig ontvangen en kregen zelfs nog een upgrade door dat het oudjaarsdag was prima bed maar helaas wel twee los aan elkaar
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly hotel staff, clean and basic room
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Jens

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Martinihotel
Goede service,lekker eten, zou hotel opnieuw boeken
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Ron

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Herman, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, geweldige locatie, kamer klein maar fijn. Voorzieningen sober.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

R.W.

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Super vriendelijk personeel. Kamer armoedig. Ruit gebarsten, lamp in badkamer half aan plafond. Electra dozen hangend aan de muur. Personeel maakt veel goed. Waarschijnlijk nooit zo druk geweest, er waren niet voldoende borden bij het ontbijt....
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Gerlof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel waar we naar terug blijven komen mooi oud gebouw vriendelijk personeel zeer uitgebreid ontbijt
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Ligt mooi in het centrum Vriendelijke medewerkers
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Standaard kamer was OK, (bed, douche toilet) maar te duur voor wat er geboden werd.
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

john

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfecte locatie
Een overnachting geboekt als tussenstop. De auto kon geparkeerd worden in de naburige parkeergarage. Het was die dag zo ongeveer de warmste dag allertijden. Het was bloedheet in het hotel maar we kregen een ventilator mee naar de kamer. Die heeft gedraaid terwijl wij de stad gingen verkennen. Vanuit het hotel ben je zo op de Grote Markt maar onderweg kom je al verschillende restaurants tegen. De volgende dag een perfect ontbijt en snelle uitcheck met uitrijbewijs voor de parkeergarage.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Wendy, Diepenveen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel met eigen parkeergelegenheid. Super aardig ontvangen en duidelijk uitleg over alles. Fijn dat je een kaartje meekrijgt over het centrum. Prima kamer. Bedden mogen wat beter.
1 nacht verbleven in augustus 2020