Lobby

Beoordelingen van The Social Hub Groningen

3.5 out of 5
The Social Hub Groningen
Boterdiep 9, Groningen

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 298 van 567 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 567 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 567 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 567 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 567 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geert, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Bryan Westra, General Manager op 24 mrt 2024
Dag Geert,Bedankt voor je fijne beoordeling.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je in je nopjes was met onze gunstige ligging en de vriendelijke service.Warme groet,Bryan Westra, General Manager

8/10 – Goed

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Karina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Bryan Westra, General Manager op 23 jan 2024
Beste Karina,Dank je wel voor de leuke feedback.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Tot de volgende keer,Bryan Westra, General Manager

8/10 – Goed

Cedi

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Bryan Westra, General Manager op 9 jan 2024
Hoi Cedi!We zijn zo blijf om van je te horen!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw.Vrolijke groeten,Bryan Westra, General Manager

8/10 – Goed

Marcel

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Bryan Westra, General Manager op 11 nov 2023
Beste Marcel,Dank voor de leuke feedback.Het verheugt ons dat je een fijn verblijf hebt gehad in ons hotel. We hopen dat je met genoegen aan je verblijf bij ons terugdenkt!We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw.Hartelijke groet,Bryan Westra, General Manager

10/10 – Uitstekend

Thomas

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Bryan Westra, General Manager op 16 okt 2023
Dag Thomas,Superleuk om een perfecte score te ontvangen.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We zien je graag nog eens terug!Bryan Westra, General Manager

8/10 – Goed

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel in het centrum van Groningen
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Bryan Westra, General Manager op 30 aug 2023
Beste Yvonne,Bedankt voor je fijne feedback.We zijn blij om te horen dat je ons hotel in het centrum van Groningen prima vond. Het is altijd fijn om te weten dat onze gasten tevreden zijn met onze locatie en de nabijheid van de Grote Markt. We waarderen je feedback over de netheid van de kamer en de staat van het hotel. We streven ernaar om onze faciliteiten en diensten voortdurend te verbeteren, dus jouw mening is belangrijk voor ons. Ook zijn we blij dat je onze service 100% vond, ons team doet altijd zijn best om onze gasten een geweldige ervaring te bieden. Tot kijk,Bryan Westra, General Manager

8/10 – Goed

Bjorn

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 21 aug 2023
Beste Bjorn, Bedankt voor je review.We zijn blij om te horen dat je tevreden was met de netheid van de kamer en de staat van het hotel. We doen ons best om een comfortabele en aangename omgeving te bieden voor al onze gasten. Het spijt ons echter dat je niet helemaal tevreden was met de service. We willen graag leren van jouw ervaring en zullen dit intern bespreken om onze service in de toekomst te verbeteren. Ons team staat 24/7 klaar om onze gasten te helpen en we hopen dat je ons in de toekomst nog een kans geeft om je een betere ervaring te bieden.Kom zeker nog eens terug voor een nog geslaagder verblijf.Tot ziens,Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Pascalle

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 29 aug 2023
Beste Pascalle,Dank voor je toffe feedback.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Graag tot een volgende keer!Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ilze

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super leuk hotel, vlot, gastvrij en net!
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 28 jul 2023
Beste Ilze,Bedankt voor je beoordeling.Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je ons hotel leuk, vlot en gastvrij vond. Ons doel is om een warme en gezellige sfeer te creëren voor al onze gasten, en het is geweldig om te weten dat we dat voor jou hebben bereikt. We hopen je snel weer te zien bij The Social Hub Groningen!Met vriendelijke groeten en heel graag tot ziens,Sophie Speelman, General Manager

8/10 – Goed

Vera

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker rustig en mooie locatie
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 27 jul 2023
Hoi!Het lezen van je review heeft onze dag gemaakt.Bedankt voor je positieve opmerkingen over onze locatie! We zijn blij te horen dat je genoten hebt van de rust en de mooie omgeving. Ons hotel ligt inderdaad op slechts 5 minuten lopen van de Grote Markt, waardoor je gemakkelijk toegang hebt tot alles wat Groningen te bieden heeft.Kom je snel terug? Wij hopen alvast van wel!Tot de volgende,Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

albert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 25 jul 2023
Beste Albert,Hartelijk dank voor deze fijne feedback.We zijn blij dat het verblijf aan je verwachtingen voldeed en hopen dat je een leuke tijd in Groningen hebt beleefd!In de toekomst staan we graag weer voor je klaar.Met vriendelijke groeten,Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Els

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 25 jul 2023
Hoi!Het lezen van je review heeft onze dag gemaakt.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We zien al uit naar je terugkomst.Zonnige groeten,Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Annelies

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 24 jul 2023
Beste Annelies,Wat leuk dat je een review schrijft.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Kom je snel terug? Wij hopen alvast van wel!Tot de volgende,Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Vera

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Iedereen was vriendelijk en behulpzaamIk loop met een rollator,het openen van gangdeuren was een beproeving. Ten afsluiting: iedere ochtend werd heeel lief een ontbijtje op de kamer gebracht. Als ik weer naar Groningen kom, kom ik zeker terug in dit hotel.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 16 jul 2023
Hi Vera,Bedankt voor je leuke feedback.We zijn blij om te horen dat ons team vriendelijk en behulpzaam was en dat je genoten hebt van het ontbijt op de kamer. Onze excuses voor het ongemak met de gangdeuren, we zullen dit zeker in overweging nemen om de toegankelijkheid voor onze gasten met een rollator te verbeteren. We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen bij je volgende bezoek aan Groningen!Kom je nog eens terug? Wij hopen alvast van wel!Tot ziens,Sophie Speelman, General Manager

8/10 – Goed

kim

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 29 jul 2023
Beste Kim,Wat een mooie score!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Vriendelijke groet en hopelijk tot snel!Sophie Speelman, General Manager

8/10 – Goed

Ronald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, we hebben echt genoten mede door de minder valide kamer die we kregen toegewezen omdat mijn vriendin in een rolstoel zit. Heerlijk ontbijt, vriendelijk petsoneel en alles op loopafstand. Kortom top hotel 👍
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 5 jul 2023
Hey Ronald! Leuk dat je ons zo goed beoordeeld hebt!We zijn blij om te horen dat jij en je vriendin genoten hebben van jullie verblijf, vooral van de minder valide kamer. Ons personeel doet er alles aan om iedereen zich welkom te laten voelen en we zijn blij dat dit bij jullie het geval was. Fijn dat jullie ook het ontbijt en de centrale locatie van ons hotel hebben gewaardeerd!Met vriendelijke groet en graag tot snel!Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Freeke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima, gezellig, bruisend hotel
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 18 mei 2023
Beste Gast,Heel erg bedankt voor deze leuke beoordeling!We zijn blij om te horen dat je ons hotel gezellig en bruisend vond. Ons doel is om een gastvrije, speelse en community-liefhebbende sfeer te creëren, en het is geweldig om te weten dat we dat voor jou hebben bereikt. We hopen je snel weer te zien bij The Social Hub Groningen!We kijken er alvast naar uit je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groet,Sophie Speelman, General Manager

8/10 – Goed

Inez

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Clean, big rooms, but But very noisy neighbours
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 18 mei 2023
Dear Inez, Thank you for your review.We're very sorry to hear that you were disturbed during your stay and wish that we'd known while you were here. We'll always do everything that we can to make sure that you're as comfortable as possible.We hope to welcome you back in the future.Best regards,Sophie Speelman, General Manager

8/10 – Goed

Bram

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie in het centrum van Groningen stad. Uitstekend ontbijt
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 7 mei 2023
Dag Bram,Bedankt voor je fijne beoordeling!Het doet ons plezier dat onze gastvrije service en het comfort van de kamer aan je verwachtingen voldeden.Warme groet,Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 19 mei 2023
Hiiiii!We kijken al even uit naar je beoordeling,fijn dat het zo'n positieve is.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je in je nopjes was met onze gunstige ligging en de vriendelijke service.We hopen je snel terug te zien.Groetjes,Sophie Speelman, General Manager

8/10 – Goed

Alice

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 27 apr 2023
Dag Alice,Bedankt voor je mooie review.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons.Met vriendelijke groet,Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super leuke en unieke accommodatie. Geen doorsnee stadshotel maar een heel gezellig en sfeervol (studenten)hotel.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 2 apr 2023
Dag Mark,Bedankt voor je fijne beoordeling.Het doet ons veel plezier te lezen dat je erg genoten hebt van je verblijf in ons hotel. Wat fijn dat je het comfort van je kamer en de service van ons team in het zonnetje zet!We verwelkomen je in de toekomst graag opnieuw.Hartelijke groet,Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Polle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg goed
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 29 mrt 2023
Hallo daar!Leuk dat je een beoordeling plaatste.Wat fijn dat jullie genoten hebben van ons leuk hotel, dit dankzij onder andere onze inrichting en onze gunstige ligging. We hopen dan ook dat jullie enkel met genoegen terugdenken aan jullie verblijf bij ons.Met vriendelijke groet en graag tot nog ziens,Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ton

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Beneden in de hal een heerlijk huiskamer gevoel met studenten die studeren of een spelletje doen en op de kamer een gevoel.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 28 mrt 2023
Beste Ton,Bedankt voor deze beoordeling.Het doet ons plezier dat onze gastvrije service en het comfort van de kamer aan je verwachtingen voldeden.Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ronald van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg mooi pand, douchewand was niet overbodig maar handdoek werkt ook
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Sophie Speelman, General Manager op 27 mrt 2023
Beste Ronald,Bedankt voor je beoordeling.Wij lezen met plezier dat wij jullie konden bekoren met ons mooi pand. Jullie opmerking over een douchewand staat genoteerd en zullen wij intern zeker aanhalen. We hopen dat jullie verder enkel met genoegen terugdenken aan jullie verblijf bij ons.Met vriendelijke groet, Sophie Speelman, General Manager

10/10 – Uitstekend

Roel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne sfeer en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Sophie Speelman op 18 mrt 2023
Hi Roel!Thanks for staying with us here at The Social Hub Groningen! We loved having you be here as a part of our community! Thank you so much for your feedback and your wonderful words! It’s so great to hear that you enjoyed our friendly atmosphere and staff. Creating a space where all our guests feel welcome and part of this incredible community was and always will be our main goal, so this review makes us super happy.We hope to see you again in the future!Until next time!Kind regards, Sophie SpeelmanGeneral Manager The Social Hub Groningen

8/10 – Goed

Amber

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was super vriendelijk. Het ontbijt was ook heel lekker, genoeg keuze. De badkamer vond ik iets minder. Er was bijvoorbeeld niet echt een plek om wat spullen neer te leggen en de douche was niet afgesloten waardoor vrijwel de gehele vloer nat was na het douchen.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van TW op 13 mrt 2023
Hi Amber, Wat fijn om te zien dat jullie een goed verblijf hebben gehad!Hopeijk mogen wij jullie snel weer verwelkomen!Tot dan!Kindly,The Social Hub Groningen

10/10 – Uitstekend

Matthijs

2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Karin

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van TW op 5 mrt 2023
Hi Karin! Thank you so much for your 5-star review. Amazing that you've had a great stay with us. Have a lovely day and see you next time! :)Kindly, TSH Groningen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima verblijf voor een nachtje of weekend
Prima verblijf gehad, we zaten in een rustig hoekje. Beneden wel vol met studenten en lang wachten voor de lift maar verder alles prima!
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Gijs

Positief: Voorzieningen
Ligging in het centrum van Groningen met winkels en restaurants op loop afstand. Goede service met opruimen en schoonmaken kamers Minder staat van sanitair kraan van wastafel zat los
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

PC

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
schoon en netjes.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

René

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk ontspannen verblijf!
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van TW op 5 feb 2023
Hi Rene! Super bedankt voor deze goede review! We zijn blij om te horendat jullie een goed verblijf hebben gehad bij ons! Tot de volgende keer. :)The Social Hub Groningen

8/10 – Goed

simone

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van TW op 8 mrt 2023
Hi Simone! Thank you so much for this review. Reviews really helps our hotel grow and improve. We're happy to see we could give you a great time with us in the hotel .We'd love to welcome you back soon! Kindly, The Social Hub Groningen

8/10 – Goed

Henry

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Jos

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

HM

10/10 – Uitstekend

Sem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en heel erg mooie lobby!
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van The Social Hub - Groningen op 5 jan 2023
Hi there!Thanks for the feedback! We're constantly looking to improve our hotel experience, so hearing from you really helps.We are flattered to read your comments and super happy that our staff was able to make you feel welcome! We will pass your comments on to the team! ;) Until the next time, The Social Hub - Groningen

10/10 – Uitstekend

Vivian

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Regine

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van The Social Hub - Groningen op 4 jan 2023
Hi Jan,Thank you for leaving us a review! We love to see that you enjoyed your stay with us.Hope to see you back soon with us or maybe a different location of TSH.Safe travels,The Social Hub - Groningen

10/10 – Uitstekend

Wilma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk, al die jonge mensen, de bedrijvigheid en daardoor goede sfeer. Het ziet er hip en leuk uit
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Mila op 24 nov 2022
Hello!Thanks for taking your time to leave us this great review!Our team is here to help and to make your stay as fun as possible, so it’s amazing to read that you enjoyed your time with us! The team will be happy to hear it.Until the next time, The Social Hub Groningen

10/10 – Uitstekend

Lily

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van TW op 2 nov 2022
Hi Lily! Thank you so much for this amazing 5-star review! See you later. :)Kindly, The Social Hub Groningen

10/10 – Uitstekend

Marije

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van TW op 25 okt 2022
Hi Marije! Thank you so much for this amazing review. I am happy to see you've enjoyed your stay with us. Safe travels and see you next time! Kindly, The Social Hub Groningen

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van TW op 17 okt 2022
Hi Christian, Thank you so much for your 4-star review. I am glad to see you've had a great stay here with us. :)Safe travels, Kindly, The Social Hub Groningen

10/10 – Uitstekend

Ferry

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Heerlijk relaxte hotel
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Lizzie op 14 nov 2022
Hey Ferry,We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us! :) We hope to see you again soon. Thank you for taking the time of tell us about your stay. Kind Regards, LizzieThe Social Hub GroningenKind Regards,LizzieThe Social Hub Groningen

8/10 – Goed

Robert

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
De kamer was niet schoon, lag veel troep onder het bed zoals papier, sok, pen, geld. Er was ook geen koffie op de kamer, blijkbaar ( is mij door de receptie verteld) was de levering niet binnen gekomen.Ontvangst was super!
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Esther op 24 sep 2022
Hello there, Thank you for telling us more about your experience with us and sorry for not meeting your overall expectations. We apologize for the issues with cleaning in your room. We will issue a report to make sure this does not happen again. Please note for in the future that our 24-hours reception team would’ve been happy to help you make your stay more enjoyable. Your comfort is our top priority. Happy travels! The Student Hotel, Esther

10/10 – Uitstekend

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Relaxte sfeer, gemoedelijk, divers publiek
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Lizzie op 14 nov 2022
Hi Willem,Thank you so much for taking the time to leave us this review! We are so glad you enjoyed your stay with us! :) We hope to see you again soon. Kind Regards,LizzieThe Social Hub Groningen

8/10 – Goed

Ibadullah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk sfeer en jong publiek.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Tim op 13 sep 2022
Hi Ibadullah.Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Het is geweldig om te zien dat je hebt genoten van onze vriendelijke sfeer. Het creëren van een ruimte waar al onze gasten zich welkom voelen en deel uitmaken van deze ongelooflijke gemeenschap was altijd ons belangrijkste doel, dus deze recensie maakt ons super blij.Tot de volgende keer!TSH Groningen