Guangzhou Airport Liwan Hotel
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een 24-uurs receptie in Guangzhou
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Guangzhou Airport Liwan Hotel





Beoordelingen
6,0 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer laden

Deluxe eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een minibar met enkele gratis items
Televisie
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een minibar met enkele gratis items
Televisie
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een minibar met enkele gratis items
Televisie
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast/vriezer
Een minibar met enkele gratis items
Televisie
Pillowtop
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

25 Chaoyang Road, Huadong Town, Huadu District, Guangzhou
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Echarm International Hotel Guangzhou Baiyun International Airport Huadu Plaza Branch - Free Deliver Service to Guangzhou Baiyun International Airport & Free Deliver Service to Canton Fair Complex During Canton Fair Period
Echarm International Hotel Guangzhou Baiyun International Airport Huadu Plaza Branch - Free Deliver Service to Guangzhou Baiyun International Airport & Free Deliver Service to Canton Fair Complex During Canton Fair Period
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 7 beoordelingen
De prijs is € 51
inclusief belastingen en toeslagen
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: CNY 100.0
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CNY 20 voor volwassenen en ca. CNY 20 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Ten behoeve van onze klanten hebben we een classificatie toegekend volgens ons classificatiesysteem.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Guangzhou Airport Liwan
Guangzhou Airport Liwan
Guangzhou Airport Liwan Hotel Hotel
Guangzhou Airport Liwan Hotel Guangzhou
Guangzhou Airport Liwan Hotel Hotel Guangzhou
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Guangzhou Airport Liwan Hotel
Beoordelingen
6,0
5,8/10
Netheid
6,4/10
Personeel en service
5,4/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 mrt 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mrt 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
PATRICK, HOngkong
Zakenreiziger
20 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
PATRICK
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
3 jan 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
4/10 – Matig
shi hui, bkk
7 dec 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
除了近机场,没其他看头
shi hui
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Sohail
27 okt 2018
Positief: Comfort kamer
Sohail
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Suk Mei
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Suk Mei
1 nacht verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
30 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible hotel
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Zandy, Cairns, Queensland
10 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zandy
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 apr 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Shiv
31 jan 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiv
1 nacht verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Vishal, Singapore
10 mrt 2017
Not bad for business travellers
Vishal
4/10 – Matig
Matangaro
20 jan 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matangaro
6/10 – Redelijk
Nicole C, New Zealand
13 sep 2016
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer