7 buitenzwembaden, zwembadcabana's (toeslag)

Beoordelingen van The Ritz-Carlton Tenerife, Abama

5 out of 5
The Ritz-Carlton Tenerife, Abama
Calle María Zambrano, 2, Carretera General Tf 47 Km 9, Guia de Isora, Tenerife

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 346 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 134 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 528 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 528 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel met 8 restaurants, dus je hoeft de deur niet uit. Alle voorzieningen zijn aanwezig ,mooie Spa en diverse luxe winkels. Al het personeel is super vriendelijk en erg service gericht. Prachtige 18-holes golfbaan, tot in de puntjes verzorgt ! Eigen strand.
12 nachten verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had een kamer aan de kant van de parking aan de linkerzijde van het hotel. De laatste nacht parkeerden daar bussen. Bussen die piepen als ze naar achter rijden. Meer dan anderhalf uur heeft dat geduurd. Het was
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige kamer, schoon, heerlijk bed, 2x per dag . Personeel doet er alles aan om het je zo prettig mogelijk te maken.
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Ruth Pardo - Rooms manager op 14 sep 2019
Dear guest, Thank you so much for choosing The Ritz-Carlton, Abama for your holiday in Tenerife and for taking your time to write and share your experience with all the Booking users. We are delighted to read that you have enjoyed your stay, and that our Ladies&Gentlemen have created memorable memories during your holiday. We are already looking forward to welcome you one more time to your second home in Tenerife. Kind regards, Ruth Pardo Rooms manager, Guest Services&Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Hendrikus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hele prettige accommodatie
Hele slechte transfer van vliegveld naar hotel. Een reden om expedia niet meer te gebruiken. Van hotel terug naar luchthaven zelf maar een taxi genomen om te voorkomen dat de transfer mogelijk weer niet geregeld zou zijn.
10 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Jeroen, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig en top verblijf
Het ligt op een rustige locatie. Het heeft een eigen terrein, eigen strand en een heerlijk zwembad. Het is echt een top hotel, super schoon en het ontbijt buffet is echt geniaal! Ik zou wel aanraden om een huur auto te nemen.
5 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Helena, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige villa dicht bij het strand
Wij hebben ons zeer welkom gevoeld, fijne service en goede restaurants. Gezellige sfeer.
6 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

F., Tilburg, NED

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel with super friendly staff
As a couple we've stayed 8 days in this hotel and from beginning to end, the staff was extremely helpful. The room itself and the view of the ocean from the balcony was amazing. The only 'downside' of this hotel is that there's nothing close to the hotel at walking distance. Car rental is a must and I advise you to rent a car at Hertz. (don't buy the sales talk about extra insurance). We had a Mini Clubman (what a car!) and used it for trips to the supermarket to get extra water, or to Siam Mall to get something to eat. Be advised, eating and drinking in this hotel can be quite expensive. We have dined 2x in the hotel restaurants. Verona (italian) and Txoko (fusion), be sure to reserve a spot a couple of days beforehand (especially in the holiday season). Also recommended is roomservice! We enjoyed that three times outside on our balcony watching the sunset. Super romantic! This hotel is also perfect for little children, as there were many in the 'main' pool close to the citadel. We stayed here 1 day, but the rest of de days were spent at the pool of El Mirador or at the beach. The pool at El Mirador is adult only and more fitting if you want to enjoy the pool without playing children. The beach is nice, towel service on point and the sea is super relaxing because of the artificial wave breaker. We did not use any other facilities because our stay was kind of short! We would love to have stayed here for 2 weeks, for the full experience!
main pool
room service dining at our balcony
the beac
7 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FANTASTISCH HOTEL ENKEL WAT VER AFGELEGEN
ALLES FANTASTISCH HET ABAMA CLUB PROGRAMMA ZEKER EEN AANRADER.

10/10 – Uitstekend

Brigitte, Zierikzee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel with impeccable service!
Loved every minute of our stay! From the food at MB to the sport activities with Jesús. We will definitely return to the Abama.

8/10 – Goed

frank d.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
zeer mooie vakantie
Tagor villas zijn zeker de moeite waard. Wat een rust en service

10/10 – Uitstekend

Wim, Edegem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
één van de mooiste hotels
Restaurant Pampa was niet goed, vlees is steeds taai en doorgebakken. andere resto's zijn prima. aan de Beach eet je betere lunch dan aan zwembad. verlichting op terras aan de lounge is miniem.

10/10 – Uitstekend

max, deventer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Groots
Mooi gelegen hotel, mooie zwembaden! Top reataurants, mooi golf banen en super vriendelijke personeel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top hotel
TOP hotel in alle opzichten. goede faciliteiten vooral op sportgebied. Top ontbijt en goede kwaliteit restaurants

10/10 – Uitstekend

Nicole & Jeroen, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk genoten!
Wat een heerlijk hotel is dit! Prachtig aangelegd, gelegen en onderhouden. Zeer vriendelijk personeel en ruime keuze uit de vele restaurants! De prijzen zijn weliswaar pittig, maar daarvoor krijg je ook wel wat terug. Qualiteit van het eten is zeer goed! De spa is heerlijk voor een dagje ontspannen genieten. Auto huren (of taxi's die altijd klaar staan) is een vereiste. Ontbijt niet tijdens de spits nemen, want dat is vrij hectisch. Vanaf 10 uur is het prima. Zeer goed bevallen dus!

10/10 – Uitstekend

Jon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quite simply a wonderful hotel complex, fantastic choice of restaurants which were always accessible. Treat yourself!
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Kelly Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Teyrnon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, friendly and helpful staff, good food, nice pools, a touch of class. Unfortunately surrounded by banana plantations from which annoying flies land on you as you sunbathe (and on your food if you eat outside).
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ashley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cute aesthetic hotel
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

ALBERT

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 12 mrt 2024
Dear Albert, Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back to our beautiful resort. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We absolutely loved our stay at the Ritz Carlton Abama. The facilities and grounds are fabulous and although it's a big hotel, with so many different areas / pools it never felt over-crowded. The buffet breakfast is amazing and we had two excellent dinners in the hotel too. I would highly recommend it and would love to come back.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 27 feb 2024
Dear Sarah,Thank you for your feedback!We are delighted to hear that you thoroughly enjoyed your stay at the Ritz-Carlton Tenerife, Abama. We are pleased that you had memorable dining experiences during your visit.Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay in the future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Dr Anika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 27 feb 2024
Dear Dr. Anika,Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back to our beautiful resort. Best regards,

6/10 – Redelijk

Huntley, Windsor

Reisde met partner
We found it was to large, they advertise Tennis but they don’t own them, we could play tennis! Rooms smelled of sulfur. For Ritz we would go to a resort style again, we have stay at Ritz hotels before but in cities the are great but not resorts.
7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good quality hotel breakfasts are amazing
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 14 feb 2024
Dear Chris,Thank you for your kind feedback. We are delighted to hear that you enjoyed our hotel's breakfast offerings. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another memorable stay.Best regards

8/10 – Goed

Sarah

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 14 feb 2024
Dear Sarah, Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back to our beautiful resort. Best regards,

4/10 – Matig

Simon

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Schöne aber lautes Hotel
Sehr lautes Hotel. Musik bis 22:00. Zimmer schlecht gegen Lärm isoliert. Schöner Strand mit nicht genügend Liegen. Restaurants sind sehr teuer. Qualität stimmt. Service ist durschnittlich.
11 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Eva Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 27 feb 2024
Estimada Eva Maria,Gracias por su valiosa reseña y esperamos darle la bienvenida nuevamente a nuestro hermoso resort. Un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

PARUL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful property, friendly staff and management. Five star resort.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 17 jan 2024
Dear Parul,Thank you very much for sharing your wonderful feedback. We are truly pleased to hear that your experience at The Ritz-Carlton Tenerife, Abama, was enjoyable, and we appreciate your kind words.We eagerly look forward to the pleasure of welcoming you back to our beautiful resort and island.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

JAYENDRA K

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good & fantastic service…..unmatched!!
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 17 jan 2024
Dear Jayendra K,We are genuinely delighted to learn that you enjoyed your stay at The Ritz-Carlton Tenerife, Abama, and we appreciate your kind words about our staff.We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to our beautiful resort and island.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

My

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent - team work in the hotel are polite, processional and willing to help!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 28 nov 2023
Dear My,We are really happy to hear that you enjoyed your stay at The Ritz-Carlton Tenerife, Abama and we appreciate your kind words about our staff.We look forward to welcoming you back to our beautiful resort and island.Kind regards,

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Comfort kamer
Could Have, Should Have, Been So Much Better
This is a gorgeous property, although in need of an update, and by most accounts, we enjoyed one of the best villas. That being said, I would hesitate to return. While virtually everyone we encountered was very friendly, it seemed as if many of them were brand new. Virtually every experience was challenging due to confusion and poor staff training resulting in lost dinner reservations, half-hearted room cleaning and in case of our spa treatments, an odd mixture of confusion, non-functioning elements (lights, lockers, etc.) and lackluster technique, resulting in the general feeling of “blah”, which was a microcosm for our entire experience. We enjoyed a few nice meals but in general this was not up to Ritz-Carlton standards.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 10 nov 2023
Dear Daniel,Thank you for taking the time to provide your feedback on your recent stay at The Ritz-Carlton Tenerife, Abama. We greatly appreciate your kind words about our beautiful Resort and Villas.We regret to hear about the challenges you encountered during your stay, and we sincerely apologise for any inconvenience you experienced. We want to assure you that what you described is not indicative of the level of service we aim to provide at our property. Our commitment to Ritz-Carlton standards means that we hold ourselves to the highest expectations, and we are genuinely sorry for falling short during your visit. We take your comments seriously, and they will be used to make necessary improvements to ensure a more consistent and exceptional guest experience.Once again, thank you for your feedback, and we hope that you might reconsider and give us another opportunity to exceed your expectations in the future.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Paul, Scottsdale

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 7 nov 2023
Dear Paul,Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back to our beautiful resort. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Frédéric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
toller Urlaub
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 7 nov 2023
Sehr geehrter Herr Frédéric,Vielen Dank für Ihr wertvolles Feedback und wir hoffen, Sie wieder in unserem wunderschönen Resort begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service is excellent.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 7 nov 2023
Dear David,Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back to our beautiful resort. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Logan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have never had such attentive and quality service before. The staff was phenomenal! Some of the best bartenders I have ever come across. The restaurants and breakfast was delicious. The moment I pulled my car onto the property to the moment I left, I felt the staff and resort was there to give me a one of a kind experience. Mission accomplished! Thank you!!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 28 sep 2023
Dear Logan,We sincerely appreciate your kind words and wonderful feedback. It brings us immense joy to hear that you had such a memorable experience during your recent stay at The Ritz-Carlton Tenerife, Abama. Providing exceptional service and ensuring our guests have an unforgettable stay is our top priority, and we are thrilled that you found our staff and amenities to be of the highest quality.Your compliments about our bartenders and dining options are truly heartwarming, and we will be sure to pass on your appreciation to our team members.We look forward to welcoming you back to our beautiful resort and island.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eine wunderschöne Anlage
Eine traumhaft schöne Hotel Anlage . Es hat verschiedene Restaurants die man unbedingt alle austesten muss. Die Zimmer sind schön und geräumig. Die Mitarbeiter des Resorts sind unfassbar freundlich. Man fühlt sich gleich wohl. Wir kommen auf jeden Fall wieder
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 27 sep 2023
Dear Nicole,Thank you so much for your wonderful feedback about your recent stay at our hotel. We greatly appreciate your kind words and are thrilled to learn that you felt at home during your stay. Your positive experience is our utmost priority, and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind regards,

8/10 – Goed

R

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is admittedly far from anything, so be sure to book a dining spot at the hotel ahead of time. The private beach is a real bonus. Very nice staff.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 12 sep 2023
Dear R,Thank you very much for sharing your feedback regarding your stay with us.We appreciate your kind words about our staff. Indeed, our secluded location is designed to offer guests exclusivity and tranquilly.To enhance your dining experience, we recommend booking a table at our hotel in advance, ensuring a seamless stay.We look forward to welcoming you back soon!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Amr

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay would go back.
Service is on point, really amazing staff. Lorena at reception was very helpful. Rooms are nice and spacious. Pool staff were so nice, especially Ginscar. Breakfast could be better, the sausages were very oily and the hollandaise sauce on the eggs royal was not hollandaise, expect better from the Ritz. Housekeeping didn’t clean our room on the second day sadly, think there might have been a confusion when we asked them to come back later.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 12 sep 2023
Dear Amr,Thank you very much for sharing your valuable and honest feedback regarding your stay at The Ritz-Carlton Tenerife, Abama. We're thrilled to hear you had a lovely stay and appreciated our attentive staff. Your feedback on breakfast and housekeeping is noted, and we apologise for any inconveniences. We'll work to improve these areas to meet the high standards you expect from our hotel. We hope to welcome you back to our beautiful hotel.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Charity

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pros: Amazing adult area/pool, dining options, friendly staff, amenities Cons: Isolated, located on a very steep hill which leads you to rely on calling the concierge to arrange transportation (difficult to get anyone to answer the phone), recommend a rental car
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 8 sep 2023
Dear Charity,Thank you very much for sharing your valuable and honest feedback regarding your stay at The Ritz-Carlton Tenerife, Abama.We are delighted to hear that you found our hotel absolutely stunning and that you had a wonderful vacation. We greatly appreciate your feedback regarding the transportation and accessibility concerns you encountered during your stay. Your input is invaluable to us, and we apologise for any inconvenience you experienced in this regard. We will certainly take your suggestions into consideration for improvements in the future.It's wonderful to hear that you found our staff friendly and accommodating, enjoyed our great food, and appreciated the fantastic adult area and pool, as well as the amenities we offer. Your positive comments in these areas are truly appreciated.Once again, thank you for taking the time to share your feedback, and we look forward to welcoming you back to our beautiful hotel.Yours sincerely,

8/10 – Goed

Amanda Espejo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 12 sep 2023
Estimada Amanda Espejo,Gracias por su valiosa reseña y esperamos darle la bienvenida nuevamente a nuestro hermoso resort. Un cordial saludo

2/10 – Ontzettend slecht

Douglas

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 2 okt 2023
Dear Douglas,Thank you very much for sharing your valuable and honest feedback regarding your most recent stay with us. We would like to better understand what we have done wrong and to be able to share your feedback with the involved departments to avoid repeating the same error. For this, we would appreciate any further information. Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

BERNARD

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The most amazing in every respect that I have ever seen and I travel a lot
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 10 aug 2023
Dear Bernard,We are delighted to hear that your stay at The Ritz-Carlton Tenerife, Abama was exceptional in every way! Your kind words mean a lot to us. We greatly appreciate your recognition, especially considering your extensive travel experience. It's our goal to provide exceptional service, and we're delighted to have exceeded your expectations. Thank you for choosing us, and we look forward to welcoming you back to our beautiful resort and island.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Hervé

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOP
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 9 aug 2023
Dear Hervé,Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back to our beautiful resort. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Brendan Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Staff were inflexible and unaccommodating. Everything was too much trouble. Hot water didn't work for two days. So we had to shower and bath in cold. Beach had two hour waits to get a sun bed. Buggies we’re severely limited in use, parking was inconvenient and negated the benefit. Main bar closes very early and is understaffed. Took 40 mins to get drinks. Service not up to normal Ritz standards. Wonder if this location is a franchise?
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 2 okt 2023
Dear Brendan Michel,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologise for any inconvenience you experienced during your stay.The described experiences and situations do not represent the level of service and quality the Ladies and Gentlemen of The Ritz-Carlton, Abama, strive to provide our guests on a daily basis, and I apologise for this.We will be sharing your feedback with each of the involved departments as a learning lesson, with the intention of making the necessary changes to prevent such situations from happening in the future.We would be very grateful if you could provide us with a new opportunity to demonstrate the type of service we aim to offer and which we understand you deserve while being our guest.We look forward to welcoming you back to our beautiful resort and island.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing vacation. The plane trip from Los Angeles is the toughest part. The hotel was amazing. Will definitely go back.
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 9 aug 2023
Dear Jennifer,Thank you for your feedback! We're thrilled to hear you had an amazing vacation and enjoyed your stay at The Ritz-Carlton, Abama. We understand that the plane trip from Los Angeles can be challenging, but we're glad you found it worthwhile. We look forward to welcoming you back in the future!

8/10 – Goed

Marta

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 9 aug 2023
Dear Marta, Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back to our beautiful resort. Kind regards,

8/10 – Goed

Luis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Necesitan mejora muchísimo el servicio de conserje— están muy mal en esta área. Entiendo que están sobrepasados por el verano pero no justifica la mala atención. También es increíble pensar que pedimos una hamburguesa y nos dijeron que había que esperar una hora para comer — increíble lo mal organizada su cocina— una hora espera! No quería hacer ningún comentario por evitarles esta situación! Es necesario se organicen mejor si están a cupo lleno.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 26 jul 2023
Estimado Luis,Agradecemos que haya tomado el tiempo para compartir sus comentarios con nosotros, ya que su opinión es invaluable para mejorar nuestros servicios.Nos disculpamos por cualquier inconveniente causado por nuestro equipo de conserjería y el servicio de cocina. Entendemos que la atención al cliente es fundamental, independientemente de la temporada alta en la que nos encontremos. Hemos tomado nota de sus observaciones y estaremos trabajando para nuestro servicio.Gracias nuevamente por sus comentarios y esperamos que considere brindarnos una nueva oportunidad en la que poderle demostrar el tipo de servicio que deseamos ofrecer y que entendemos que merece como huésped nuestro.Reciba un cordial saludo,

8/10 – Goed

Catherine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 24 jul 2023
Dear Catherine, Thank you for your valuable feedback, and we hope to welcome you back to our beautiful resort. Kind regards,

8/10 – Goed

Giorgio Vittorio Ambrogio

5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 7 jul 2023
Dear Giorgio Vittorio, Thank you for your valuable feedback and we hope to welcome you back to our beautiful resort. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic family holiday at the Ritz Carlton Abama. Total 5 star experience, food incredible and service second to none. First time there and we will definitely be back.
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Ramón von Schükkmann - Resort Manager op 1 jun 2023
Dear Robert,Thank you very much for sharing your feedback regarding your stay with us.We are delighted to hear that you and your family had a wonderful stay, and we look forward to welcoming you back to our beautiful resort and island.Kind regards,