Hondaafushi Island Resort

3.5-sterrenaccommodatie
Resort aan het strand, met spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hondaafushi Island Resort

Terrein van de accommodatie
Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Restaurant
Receptie
Restaurant

Beoordelingen

9,6 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • All-inclusive
  • Schoonmaakservice
  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Spa

Kameropties

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, uitzicht op zee, aan het strand

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een haardroger
Een privébadkamer
Regendouchekop
  • Uitzicht op het strand
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer (Beach Bungalow)

Hoogtepunten

Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Regendouchekop
Badjassen
  • 5 m²
  • Uitzicht op het strand
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2nd Floor, G. Neem, Hondaafushi, Haa Dhaalu Atoll, 02140

Restaurants

  • Sunset Caffee, Maldives
  • Alidhoo Bar
  • Green Bite Hanimaadhoo
  • Utheemu Beach Taste
  • Break Time

Over deze accommodatie

Hondaafushi Island Resort

Resort aan een privéstrand
Met voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice, een bar en een fitnesscentrum kom je niets tekort bij Hondaafushi Island Resort. Verwen jezelf met een massage bij de plaatselijke spa. Voorzieningen zoals een restaurant en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, tuinmeubels en koffie/thee in de lobby
  • Een bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 59 kamers zijn voorzien van gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Regendouches, bidets en haardrogers
  • (kleding)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en plafondventilatoren

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Hondaafushi Island Resort. Deze prijzen zijn hoger omdat eten en drinken op het terrein bij de kamerprijs zijn inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kluisjes
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan het strand
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Tuinmeubels

Volledig uitgeruste spa

  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Massage
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 20.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 5 dagen voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: USD 12.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 2 jaar.
  • Transferkosten
  • vliegtuig en boot: USD 440 per volwassene (rondreis)
  • Transferkosten vliegtuig en boot per kind: USD 305 (retour), van 2 tot 11 jaar oud

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Bij overnachtingen op 24 december is het tarief voor het traditionele galadiner op kerstavond bij de weergegeven totaalprijs inbegrepen.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hondaafushi Resort Hondaafushi
Hondaafushi Island Resort Resort
Hondaafushi Island Resort Hondaafushi
Hondaafushi Island Resort Resort Hondaafushi

Veelgestelde vragen

Is Hondaafushi Island Resort voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hondaafushi Island Resort?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hondaafushi Island Resort te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hondaafushi Island Resort?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hondaafushi Island Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hondaafushi Island Resort all-inclusive voordelen?

Sommige tarieven van deze accommodatie zijn all-inclusive.

Waar ligt Hondaafushi Island Resort?

Dit resort ligt aan het strand in Hondaafushi.

Utheemu-paleis (6,4 km) en Klimaatobservatiecentrum van de Maldiven (6,9 km) • Pier van Baarah (10,6 km)

Beoordelingen over Hondaafushi Island Resort

Beoordelingen

9,6

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 15 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 15 beoordelingen

9,0/10

Netheid

10/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Irina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles schön
10 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Katarína

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr nette Personal, hilfsbereit, freundlich und immer gut gelaunt
7 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Heike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles im allen ein wundervoller Urlaub der lange in Erinnerung bleibt. Es gibt einfach nichts negatives zu dieser Insel zu sagen. Alle sind super nett, freundlich und hilfsbereit. Das einzigste was man verbessern könnte ist das das Essen oft kalt war. Auch wenn man schon nach Buffet Eröffnung da war. Wenn man Ruhe und Erholung möchte ist diese Insel ein Muss. Was uns auch sehr gefallen hat und definitiv ein Highlight war, waren die Ausflüge. Einmal Delphin Ausflug, Schnorchel Ausflug und Turtle Ausflug. Der Guide ist Mega nett, es waren kleine Gruppen. Es war einfach traumhaft und wir kommen wieder
8 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing island

Vi hade an fantastiskt vistelse. Att vandra runt ön är ca 5 km och det gjorde vi varje morgon. Personalen i restaurangen och boendet överlag var mycket bra. Särskild eloge till Vår fantastiska servitris som tog hand om oss vid varje måltid.
5 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Alan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
12 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Tiziano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Antonios

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Einfach Unmöglich nach einer 12 Stunden anreise bei der Ankunft an der Reception genötigt zu werden die Transfer und andere anfallende Kosten zu bezahlen. Es hätte auch am nächsten Tag gereicht. Das Essen ein reines Kantinenessen für diese Kategorie von Hotel. Die Insel Wunderschön und das Personal sehr bemüht.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Lyubov Mykolayivna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hondafushi is an amazing island. Very quite and privet, not a lots of people. A lot of places around the island where is no people and it’s just you and the ocean. Be aware the transfer fee will go up after the booking from $120 to $420 for a person. Plus on the day of check out- they will change you extra after 12 pm for the room. For people who likes to be in quite vacation- it’s a great place to be. There only one restaurant - but for the reason the buffet is better than some other hotels. We order there special lobster $150 for 2 people they made special set up of tent next to the ocean definitely was amazing experience! Over all great island! A bit hotter than others Maldives island, but more privet and relaxing. Thank you !
5 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Sheila Ann

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
The island is in need of renovation. Rooms are tired. Not a comfortable seat in the restaurant or the bar. The guys in the bar bring you a folded towel to sit on. The walk ways have branches and rubbish dumped right by the edge where people can see. The food is almost the same every meal. I couldn’t eat any of the food as it was all spicy. Garlicky or pasta. I was only offered grilled chicken and veg or fish and veg every lunch and dinner for 2 weeks. Everything is a fair old walk to get to, depending where your room is. You can only snorkel on the opposite side of the island to where the rooms are. There seems to be smoking or vaping inside the bar and vaping in the restaurant. Which for us and most of the guest disliked. Staff are brilliant and lovely.
13 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet relaxing 2 weeks in paradise. Great staff.
13 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Dauzhuk

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vacanza fantastica ! Ci ritorneremo !
13 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

FAIZA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Massimo, Crema

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vacanza molto bella, posto fantastico, il migliore dove sono stato rispetto alle altre due volte, il personale è gentile e disponibile, tutto molto pulito e curato, cibo vario e mai ripetitivo, ottime le brioches a colazione, mai mi è capitato di trovarle, piacevole anche l’accesso alla spiaggia dalla camera con lettini “privati”! L’isola la si gira a piedi in circa un oretta, la struttura organizza il trasporto da e per la loro isola tramite volo interno e barca. Peccato per la barriera corallina, poca, peró si possono ammirare i piccoli squali a riva. Un consiglio ai viaggiatori, evitate di appesantire il bagaglio: champoo, bagnoschiuma e teli mare non portateli, ve li danno loro ogni giorno. Ho trovato solo due aspetti negativi, mi spiace scriverli ma è cosi: 1. alla mia precisa richiesta di quanto costasse il trasporto alla loro isola e come da prenotazione scritta, mi viene comunicato 800$ per due persone, la sorpresa al momento del check-in, mi ritrovo dove pagare (con carta di credito perche non ho contanti), più di 900$, perche non dirlo o specificarlo al momento della richiesta o prenotazione? Non si fa cosi!!! 2. Tariffa all inclusive, perche al mattino cappuccino, latte caldo o cioccolata, sono a pagamento se è all inclusive? Quando poi, nel sel service, il latte freddo era presente? Comunque nel complesso voto 8. Grazie Hondaafushi, consigliato
8 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

WOW

I honestly cannot believe how beautiful this place was. I read some negative reviews from a few people and started to wonder if we'd regret booking here, but the moment we stepped foot on this Island was just WOW. Beautiful, clean, different food theme very night. The food isn't Michelin star worthy but it's good and there's fantastic choice.
4 nachten verbleven in maart 2023