Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 159 van 252 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
159
Gastenscore: 8 - Goed. 81 van 252 beoordelingen" "
8 - Goed
81
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 252 beoordelingen" "
6 - Redelijk
11
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 252 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 252 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Ella
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk
Ella
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Fred
6 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goed hotel, met mooie ruime kamers. Zeker een aanrader. Zeer goed en uitgebreid ontbijt, voor een grote eter de moeite waard. Voor een kleine eter best prijzig. Kwaliteit is top.
Fred
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Receptie op 6 aug 2023
Geachte Fred,Hartelijk dank voor uw fijne review. Wij vinden het erg leuk om te vernemen dat uw verblijf naar wens is geweest. Hopelijk mogen u nogmaals bij Van der Valk hotel Hoorn verwelkomen.Met gastvrije groet,TessaFront Office Supervisor
10/10 – Uitstekend
Sandra
23 jul 2023
Sandra
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Receptie op 14 aug 2023
Geachte Sandra,Hartelijk dank voor het mooie cijfer welke u heeft gegeven. Wij hopen dat u heeft genoten van uw verblijf en zien u graag nog eens terug.Met gastvrije groet,TessaFront Office Supervisor
10/10 – Uitstekend
Lisette
16 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bereikbaarheid
Lisette
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Receptie op 19 jul 2023
Geachte Lisette,Bedankt voor uw review! Wij hopen dat uw verblijf naar wens is geweest en graag zien wij u nogmaals terug bij Van der Valk hotel Hoorn.Met gastvrije groet,TessaFront Office Supervisor
8/10 – Goed
Bram
9 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the environment of the hotel and the cleaness. Thereby ik liked the restaurant with excelent service!
Bram
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Receptie op 15 jul 2023
Dear Bram,Thank you very much for your feedback. We are pleased to see that you have enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcoming you again someday.Kind regards,TessaFront Office Supervisor
10/10 – Uitstekend
Willem
8 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed, West Friese gezelligheid.
Willem
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Receptie op 9 jul 2023
Geachte Willem,Hartelijk dank voor uw review. Wat leuk om te vernemen dat uw verblijf naar wens is geweest. Hopelijk mogen wij u nogmaals bij Van der Valk hotel Hoorn verwelkomen.Met gastvrije groet,TessaFront Office Supervisor
8/10 – Goed
Eliseo
Reisde met partner
4 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie, rustige kamer. Hotel gedeelte met keycard beveiligd. Fijne hotelbar en 99k het restaurant is prima. Receptie personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
Eliseo
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Receptie op 4 jun 2023
Geachte Eliseo,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen bij Van der Valk hotel Hoorn.Met gastvrije groet,TessaFront Office Supervisor
10/10 – Uitstekend
Eric
Reisde met een groep
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel en grote nette kamer.
Fijn dat er een bioscoop in het pand zit om eventueel een leuke film te gaan zien.
Eric
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Tessa op 4 mei 2023
Geachte Eric,Hartelijk dank voor uw review!Wij vinden het erg leuk om te vernemen dat uw verblijf naar wens is geweest.Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen bij Van der Valk hotel Hoorn.Met gastvrije groet,TessaFront Office Supervisor
6/10 – Redelijk
Olga
Reisde met partner
26 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer 911 doet de kraan t niet goed kwa temperatuur. Niet meer gemeld omdat t druk was hij de balie. Op de tablet werd nog t oude menu getoond van het restaurant.
Zwembad was in renovatie. Zouden daarvoor kaartjes krijgen voor t zwembad in de buurt, maar deze was dicht ivm personee tekor. We kregen bioscoop bonnen, maar vond t een matige compensatie. Echter was er voor ons momenteel geen film in de bioscoop die we wilden zien of onhandige tijd.
Kamer zag er verder netjes uit en t hotel ook
Maar was wel teleurgesteld in de faciliteiten waarvoor we eigenlijk t hotel hadden geboekt!
Olga
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Receptie op 27 mrt 2023
Geachte Olga,Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw verblijf niet naar verwachting is verlopen, onze excuses hiervoor.Wij hebben onze technische dienst ingelicht over de temperatuur van de kraan en zij hebben dit opgelost. Het zwembad en de sauna zijn inderdaad in renovatie, waardoor wij twee vormen van compensatie aanbieden. Helaas ligt het personeelstekort van het zwembad buiten onze macht.Hopelijk kunt u hier enigszins begrip voor hebben en mogen wij u de volgende keer weer verblijden tijdens uw verblijf.Met gastvrije groet,TessaFront Office Supervisor
8/10 – Goed
Lex
Reisde met familie
12 feb 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Schoon Stil Vriendelijke bediening
Lex
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Receptie op 13 feb 2023
Geachte Lex,Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij hopen dat u heeft genoten van uw verblijf en wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen.Met gastvrije groet,TessaFront Office Supervisor
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grote schone kamers.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Martijn
Zakenreiziger
23 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martijn
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Front Office Supervisor op 24 dec 2022
Geachte Martijn,Hartelijk dank voor het prachtige cijfer.Wij hopen dat u heeft genoten van uw verblijf en zien u graag nog eens terug bij Van der Valk hotel Hoorn.Met gastvrije groet,TessaFront Office Supervisor
10/10 – Uitstekend
HS
29 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig
Zeer ruime comfortabele kamer met zitje, koelkast, koffie thee mogelijkheid en uitstekend bed. Luxe badkamer.
HS
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Receptie op 31 aug 2022
Dear HS,Thank you very much for your review!We are happy to hear that you've enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in our hotel someday.Kind regards,TessaFront Office Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Marloes
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer aangenaam verblijf!
Prettig verblijf gehad in dit hotel! Check in ging soepel en snel, de kamer was prachtig! De fietsverhuur was ideaal om snel naar het centrum te komen. Enig minpunt is de aanwezigheid van slechts 2 liften voor een compleet hotel, waardoor je lang moest wachten. Wij namen dan liever de trap, maar als je dat niet kunt is het erg vervelend. Overall toch een prachtig hotel voor een overnachting!
Marloes
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Front Office op 25 jul 2022
Geachte Marloes,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review.
Wij zijn blij om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Tessa
Front Office Shiftleader
8/10 – Goed
Loes van
Reisde met partner
28 mei 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Mogelijkheden om te doen. Dineren, bios, casino. Minder: ontbijt gluten en lactoseintolerantie gemeld. Maar.was niet in de.keuken gemeld waardoor geen brood beschikbaar. Wel netjes geld teruggekregen. Maar toch ziek geworden van het toetje en glas melk, wat wel was geregeld.
Loes van
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Receptie op 12 jun 2022
Geachte Loes,
Wat vervelend om de te vernemen dat uw intolerantie niet goed bij de keuken gemeld was. Wij hopen dat u ondertussen weer beter bent! Hopelijk heeft u ondanks het ontbijt kunnen genieten van uw verblijf en mogen wij nog eens in ons hotel verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Team Van der Valk hotel Hoorn
10/10 – Uitstekend
Olaf
Zakenreiziger
9 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurige oplossing met een upgrade
Olaf
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Jamy-Lee op 13 feb 2022
Dear Olaf,
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review.
Wij zijn erg blij om te zien dat u zo genoten heeft van u verblijf en dat u blij was met de oplossing die wij u geboden hebben.
Wij kijken ernaar uit u in de nabije toekomst nogmaals te mogen ontvangen.
Met gastvrije groet,
Jamy-Lee
Junior Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Erwin
Zakenreiziger
25 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erwin
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Evert
29 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evert
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Reception op 6 okt 2021
Thank you!
10/10 – Uitstekend
Monique
Reisde met familie en kleine kinderen
26 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel dacht mee ivm mijn allergiën en het ontbijt.
Monique
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Receptie op 6 okt 2021
Geachte Monique,
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen.
Dit stellen wij zeer op prijs!
Graag verwelkomen wij u nogmaals.
10/10 – Uitstekend
Ruben
15 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe met een groen minpuntje
De kamer was perfect, alleen waren er 3 vegetarische hoofdgerechten waarvan er 1 niet op voorraad was. En dat 2 dagen lang. Eerst kreeg ik daarvoor gratis patat en salade. Maar een dag later was dat al voorbij.
Ruben
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Receptie op 6 okt 2021
Beste Ruben,
Hartelijk dank voor uw review.
Uw opmerkingen over het restaurant zullen wij intern opnemen met onze restaurant manager, dank voor het aangeven hiervan!
8/10 – Goed
Jan
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, mooie kamer, netjes en schoon, lekker uitgebreid ontbijt, prima eten in restaurant, ruime en gratis parkeerplaats.
Minder: pal naast de snelweg geluidshinder verkeer als ramen worden open gezet voor frisse lucht
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Lianne op 11 jul 2021
Beste Anonymous,
Hartelijk dank voor de leuke reactie! Wat fijn dat alles naar wens is geweest voor u. Mocht u in de toekomst weer bij ons verblijven geeft u dan aan dat u een kamer wenst aan de achterzijde. Hier heeft u geen last van de snelweg! Wij hopen u weer te mogen verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Marco
21 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Net en doortastend balie personeel . Tv op de kamer werkte niet direct verhuist naar andere kamer...helaas flinke schuur in het gordijn
Ivm Corona organisatie rond diner maaltijden kan in vergelijking andere v d Valk hotels strakker. Kortom prima hotel volgende keer weer...
Marco
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Lianne op 11 jul 2021
Beste Marco,
Hartelijk dank voor uw beoordeling, wat fijn dat u tevreden bent over ons hotel! Uw opmerkingen nemen wij zeker mee ter verbetering van onze services!
Wij zien er naar uit u te mogen verwelkomen in de toekomst!
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
8/10 – Goed
Jojanneke
Reisde met familie
26 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jojanneke
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Jet op 2 mei 2021
Thank you for the 8!
10/10 – Uitstekend
Hendrik
Zakenreiziger
25 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Hoorn
Zeer net hotel.
Gaan zeer goed om met de Corona regels. Afhaal dinner, top
Hendrik
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Lianne Tool op 27 jan 2021
Beste Hendrik,
Wat fijn dat alles naar wens is geweest. Wij gaan uw compliment delen met onze keuken!
Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Gino
Zakenreiziger
24 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, schoon
Mooi nieuw hotel, mooie ruime kamers.
Fijne medewerkers ondanks de vervelende situatie waar we inzitten.
Gino
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Lianne Tool op 27 jan 2021
Beste Gino,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wat fijn dat alles naar wens is geweest. Wij waarderen uw leuke reactie zeer.
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Olaf
Zakenreiziger
11 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olaf
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Lianne Tool op 17 dec 2020
Dear Olaf,
Thank you so much for your kind rating!
Hopefully we can welcome you again.
With kind regards,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Mike
8 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooi modern hotel met ruime kamers
Zeer mooi hotel met ruime kamers en goede service. Daarnaast op loopafstand van het station van Hoorn.
Mike
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Lianne Tool op 17 dec 2020
Beste Mike,
Hartelijk dank voor de positieve reactie!
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
8/10 – Goed
Willem
11 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel op prima locatie als je in hoorn of omstreken moet zijn . tip neem een bad ipv een douche anders staat de gehele badkamer onder water
Willem
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Lianne Tool op 17 okt 2020
Beste Willem,
Hartelijk dank voor het schrijven van deze beoordeling.
Wat fijn dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons.
Ook willen wij via deze weg onze welgemeende excuses aanbieden voor de overlast welke u heeft ervaren bij het douchen.
Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling en hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 sep 2020
Super hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Lianne Tool op 27 sep 2020
Beste Anonymous,
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!
Hopelijk zien wij u nogmaals terug.
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Frank
Zakenreiziger
17 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Lianne Tool op 27 sep 2020
Dear Frank,
Thank you for your high rating!
Hopefully we can welcome you again.
With kind regards,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
8/10 – Goed
Frank
Zakenreiziger
16 sep 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel, minder gastvrij
Ontzettend mooi hotel en heel netjes. Meedenken door receptie moet beter. Collega`s werden bijna op straat gezet...
Frank
3 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Denise
6 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Denise
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Bonnie Junior Shiftleader op 6 sep 2020
Beste Denise,
Bedankt voor uw review.
We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
Bonnie
Junior Shiftleader
8/10 – Goed
Linda
Zakenreiziger
3 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Linda
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Bonnie Junior Shiftleader op 6 sep 2020
Beste Linda,
Bedankt voor uw review.
We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
Bonnie
Junior Shiftleader
8/10 – Goed
Pat, Hoorn
Reisde met partner
30 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Goed hotel, snelle check in. Mooie kamers. Goed ontbijt. Alleen jammer van het kleine zwembad. Dat lijkt op de foto's veel groter. Zijn maar 3 zitplaatsen bij het zwembad en alle 3 bezet. Er lagen 3 kinderen in, heel druk te doen en het bad was al bijna vol. Sauna was ook maar voor 2 personen en buiten gebruik. Wij wonen zelf in Hoorn en wilden graag eens dit hotel proberen,juist vanwege de wellness. Erg jammer want je betaalt best veel
Pat
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Lianne Tool op 3 sep 2020
Beste Pat,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en de genomen moeite om deze aan ons te schrijven. Dit waarderen wij zeer. Wat jammer te vernemen dat u onze wellness als minder heeft ervaren.
Nogmaals hartelijk dank voor het schrijven van de beoordeling en hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 aug 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Lianne Tool op 3 sep 2020
Dear Anonymous,
Thank you for your high rating!
Hopefully we can welcome you again.
With kind regards,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
8/10 – Goed
Paul, Sittard/geleen
Reisde met partner
17 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als ik een minpuntje mag noemen dan vond ik het liftgebruik tijdens deze corona-tijd onprettig.lange wachttijden dus uiteindelijk neem je maar de trappen
Paul
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
anonime, Overijssel
Reisde met partner
17 aug 2020
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamers en een gezellige bar. Ontbijtbuffet goed. Diner wat minder
anonime
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Bonnie Junior Shiftleader op 19 aug 2020
Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en complimenten.
We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet,
Bonnie
Junior Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Bonnie Junior Shiftleader op 19 aug 2020
Beste meneer / mevrouw,
Hartelijk dank voor dit prachtige cijfer.
Graag tot een volgende keer!
Met vriendelijke groeten,
Bonnie
Junior Shiftleader
6/10 – Redelijk
Ad, Roermond
Reisde met partner
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel voldeed aan de verwachtingen. Coronamaatregelen konden beter. Met name bij het ontbijt waren er ons inziens niet voldoende maatregelen getroffen. Hebben er dan ook geen gebruik van gemaakt.
Ad
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Jet op 17 aug 2020
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Wij vinden het jammer om van u te vernemen dat u geen gebruik heeft gemaakt van ons ontbijt vanwege de coronamaatregelen.
Wij zullen dit intern oppakken en communiceren.
Met gastvrije groet,
Jet
Junior Shiftleader
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Lianne Tool op 14 aug 2020
Dear Anonymous,
Thank you for rating us!
We really appreciate this.
With kind regards,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Lianne Tool op 8 aug 2020
Beste Anonymous,
Bedankt voor de positieve beoordeling!
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Jeffrey
1 jul 2020
Jeffrey
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Lianne Tool op 13 jul 2020
Beste Jeffrey,
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Lianne Tool op 11 jun 2020
Beste Anonymous,
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling!
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
20 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ondanks de Corona toestand warzn er correcte maatregelen genomen en was een 'normaal' hotelverblijf mogelijk.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2020
Reactie van . op 20 mei 2020
Beste gast,
Bedankt voor uw positieve beoordeling.
Wij zijn blij te lezen dat u ondanks deze situatie een prettig verblijf heeft gehad.
Met vriendelijke groet,
Cynthia
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer (suite). Late check-out is erg fijn. Vriendelijk personeel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Lieke op 9 mrt 2020
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw positieve review!
Wij hopen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en hopen u graag nogmals te mogen verwelkomen in het Van der Valk hotel in Hoorn! Gastvrije groeten, Lieke Shiftleader
8/10 – Goed
Linda
Zakenreiziger
8 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik moest vrij lang wacht bij het inchecken doordat er net een groep vanuit Schiphol stond. Verder prima verblijf.
Linda
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Frontoffice Shiftleader op 8 mrt 2020
Beste Linda,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
Fijn dat u een goed verblijf heeft gehad.
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Lianne
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was even geordend en netjes, alleen de badkamer is niet verwarmd, maar dat zal wel aan mij liggen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Lianne Tool op 13 feb 2020
Geachte Anonymous,
Hartelijk dank voor de genomen moeite ons van een beoordeling te voorzien. Wat fijn te vernemen dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest!
Hopelijk mogen wij u nogmaals verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 feb 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Het personeel was niet op hoogte van mijn reservering
Ik betaalde 220 met mijn Amex kaart
En moest ,smorgens bewijzen, dat ik betaald had
Moest dus mijn privé uitgaven laten zien op mijn telefoon
Onbenullen bij de respceptie..haar naam is Anne !
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Lianne Tool (Frontoffice Shiftleader) op 5 feb 2020
Beste Anonymous,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Uw beoordeling is reeds telefonisch besproken en door ons opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader
10/10 – Uitstekend
Trudie
Reisde met familie
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trudie
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Lianne op 24 jan 2020
Dear Trudie,
Thank you for the high rating!
With kind regards,
Lianne Tool
Frontoffice Shiftleader