Interieur

Beoordelingen van Russ Hill Hotel

3 out of 5
Russ Hill Hotel
Charlwood, Gatwick, Horley, England

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 85 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 237 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 283 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 207 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 189 van 1001 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Russ Hill
We waren op doorreis van Nederland naar Ierland en hebbe 1 nacht in Russ Hill overnacht. Het was zeer net en rustig hotel voor de preis. Het hotel ligt erg dichtbij een vliegveld, dus buiten hoorde je hier vrij veel van. Binnen in de kamer was het echter erg rustig en hebben wij hier compleet geen last van gehad. Binnen in het hotel zit een gelegenheid om avond te eten en een “pub” om van een drankje te genieten. Het eten was lekke en niet zeer prijzig. Over het algemeen een goed hotel voor de prijs!
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

bretter, nl

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
its ok
Ok but Fawlty towers all over again. Complete chaos at the huge car park. The carpark manager (yes he really exists) is a very, very busy version of Manuel. Hilarious. After 10 minutes, when I parked my car (with instructions by Manuel), I went into the hotel. Also hilarious. It's a complete maze.... Never seen so many hallways, corridors and stairs in a hotel ... Advice for the manager: make a map. ha ha. Quality is like any other hotel in this priverange. Old fashioned, need repairs and overhauling etc ... but for one night it's ok.
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

H., Den Bosch

Positief: Netheid, comfort kamer
Hotel is niet ver weg van de airport
Het valt allemaal tegen omdat er geen ov in de buurt. Wil je ergens naar toe moet je met de taxi. Daarna kun je weer verder en dat valt tegen. De kamers zijn schoon. Ontbijt en het personeel zijn ok. Alleen het allemaal verouderd daar, qua meubilair en dergelijke zijn ze echt in de tijd blijven steken.

6/10 – Redelijk

Joannes

Kamer kwam niet overeen met de getoonde foto! Geen ramen aanwezig, alleen een klein raampje in het plafond! Geen shuttlebus, zoals aangegeven op de site. Alleen taxi tegen gereduceerd tarief. Bijboeken ontbijt 2,5 duurder dan ontbijt ter plaatse in het hotel.

6/10 – Redelijk

Humphrey, Rotterdam

Allen interessant als je eigen vervoer heb.
Op locatie is echt niets. Je moet 10-15 km verder voordat je bij winkels bent. Goed uitvalbasis voor naar London. Je moet wel met je eigen auto naar een station (vb. Caterham of Purley) waar je betaald kan parkeren. Hierna met openbaar vervoer verder reizen.

4/10 – Matig

Geert, Amstelveen

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oud hotel, vergane glorie.
Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud, airco is wel aanwezig in de kamers maar werkt niet. Het hotel is oud en ruikt ook oud, er wordt niet gelucht. De tuinen rond het hotel worden gebruikt als lang parkeerplaats voor vakantiegangers die vliegen vanaf Gatwick Airport. Ontbijt is alleen tegen extra betaling verkrijgbaar, veel maar van matige kwaliteit. De locatie is te ver van London voor een stedentrip en zonder eigen vervoer nauwelijks bereikbaar, geen ov in de nabijheid.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Voordelig en redelijk hotel
Leuke sfeer met Kerst. Hulp bij transportproblemen was niet best

4/10 – Matig

dutch in uk, bergen op zoom

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vergane glorie en gehorig.
Oud hotel dat ernstig achterstallig onderhoud. Verf bladdert af van kozijnen. Houten vloeren zakken door en in badkamer zelfs verrot. Bad met roest en schimmel. Lawaai van overvliegend verkeer van take off van Gatwick. Kamers zeer gehorig. Was niet duur maar dat eas dan ook het enige pluspunt.

8/10 – Goed

Michel van, Wilnis (NL)

Positief: Netheid, personeel en service
Prettige verblijf
Het inchecken, slapen en uitchecken ging volgens plan. Geen bijzondere op- of aanmerkingen.

8/10 – Goed

norbert, heeze

Positief: Personeel en service
Groot
We zochten gewoon een familiekamer voor 1 nacht op de terugweg. Alles was prima,

8/10 – Goed

marloes, anna paulowna

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel in mooie omgeving
Wij zijn hier 1 nacht geweest keurig hotel met heerlijk bed en schone badkamer. alleen het ontbijt was voldoende maar niet geweldig qua kwaliteit.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belachelijk goedkoop
Dit hotel is echt belachelijk goedkoop, toch was de kwaliteit en netheid aanvaarbaar. Er zijn vele punten van verbetering mogelijk, maar gezien de prijs mogen we daar niet over klagen

6/10 – Redelijk

Elly, Rotterdam

voor weinig geld een redelijk verblijf
4 nachten voor slechts £36 pn was goed voor ons vakantie budget

2/10 – Ontzettend slecht

jacob

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Dawn

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel wasn’t too bad. Bad signal On phone for internet’
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Lionel, Sorgues

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proche aéroport service taxi a l accueil pas cher repas pas cher et bon a volonté
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Gary

1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geoffrey

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Hard pillows and broken TV
Room was OK but mattress has seen better days and we didn't like the large hard pillows. My wife woke up with a stiff neck. Two smaller soft pillows would be better. Also it was impossible to watch TV as the sound and picture were broken due to a bad connection to the aerial.
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were friendly, hotel is out the way and run down.
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Linda

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
One to miss
Good check in but terrible room ! No window bathroom door would not close electric table light had a faulty switch so had to turn off at the wall and not sound proof so aircraft notice was terrible
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Beatriz

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not
The Roman was very small. Carpets need cleaning.Staff were friendly
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not the best
Had to wait at reception for over 15 mins with no acknowledgement or apology for wait. Room was like a cell with no windows and only a sky light which let in light at night so resulting in very poor sleep. Bath room was dirty which had dried body fluids on the shower wall. I will never stay here again. No phone signal either
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Value for Money. Looking a bit tired would be spectacular if updated.
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Lovely olde hotel full of character and charm. My room was sensible and bed very comfortable. The breakfast buffet was outstanding. I will stay again. If you are looking for 5 star luxury this not you place. If you want olde English style and grace. You will love it.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
fine for what we wanted (somewhere near to Gatwick for a flight the next day). But if a shame that you have to ask reception to open and close the blind on the skylight, it had been a long day and at the time felt like too much effort, however it was quite bright in the morning and I wish I had asked for it to be closed. You can hear the planes but being that close to the airport it is expected. Great hotel if you want a room for the night before or after a flight, especially as it looks as though they do parking packages with stays too.
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Avoid
Scruffy and a Manager with an aggressive attitude, will never go back.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
British Cosiness
Nice cozy place, located in the countryside of Horley. It has a traditional English feel. And while the rooms could use a little makeover, they are clean and appear to be looked after.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Ethan, Crawley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The views from the grounds of Gatwick were amazing as my partner loves her planes due to her being cabin crew
1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room we were allocated was freezing cold, radiators in the room and corridor were not on. After reporting this to reception we were given another room. Tried usinge the cash machine 3 times each attempt failed, not even the lady on reception knew how to sort it out. Parts of the hotel were cold and smelled of damp, lounge heaters not working. Would have thought being it is winter the heating would be on and working, very disappointed.
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Nicola

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Chris, Brighton

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
consistently excellent stayed there for a month. Food good staff always pleasant and helpful. A credit to Britannia hotel group.
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Agneta

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Sam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
It was freezing cold. Had to wait forever for the receptionist to show up when I wanted to check out. The heater in the room made weird sounds turned it off cause I was scared its gonna set the room on fire over night. And shower was so hard to turn off.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Drainage in the shower room blocked No micro - wave to heat up my food.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Annette

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is incredibly tired, with the fixtures and fittings of the room incredibly worn and in some parts, broken. The bed was uncomfortable and the room itself was boiling hot (in January) which led to me having the fan on all evening on its maximum setting. I had a problem with my shower which was, in fairness fixed within 3 hours, but the receptionist made me feel like I'd broken it and interrogated me about it when I went down to report it. The parking, whilst free, was a nightmare as a business traveller, as you could never find anywhere to park up upon return. I do not think I'll be staying here again.
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
The property was located in a quiet environment. Had good sleep.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was near to airport nice hotel good price nice food
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
acceptable room and comfortable bed for first nights stay,cannot say the room same for return room from holiday room 228 is very poor. Bed rock hard,room smelt musty no air in room,unable to open window-very tired decor throughout.
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
Full of Immigrants in the foyet.. Crowding around with phones getting the free wifi. Not a good look. Its cheap yes. But they even have a separate room to eat their mesls. Not blaming anyone. Its the middle of no where. Phone signal isnt good.. just dont expect lots of immigrants starung at you making YOU look like the outsider... when you stay just before your holiday..
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were small but clean, close to the airport and had parking. Restaurant and service was good.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is located in the perfect location for airport connection's. Friendly staff and easy parking.
9 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
There was a problem in the bathroom the shower was blocked, but they changed us to another room.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Incredibly friendly staff. Room was a bit outdated but good enough for the price we paid. Plus very close to Gatwick airport.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

stefantatilian

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019