Een privéstrand, parasols, strandlakens, duiken

Beoordelingen van AMC Royal Hotel & Spa

5 out of 5
AMC Royal Hotel & Spa
El Ahyaa Area, Hurghada, Red Sea Governorate

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 58 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 58 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 58 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 58 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 58 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Hussein

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Walid - DOS op 2 jan 2021
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are happy that our hospitality met your expectations & looking forward to welcome you again soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Walid Ahmed - Director of sales op 13 mei 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation, we are looking forward to welcome you again soon.

4/10 – Matig

Angel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Abdel-Jaleel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Anthony Charles

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mostly excellent
7 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nagy

Positief: Voorzieningen
Good
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Mustapha, Paris

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel était très bien mais malheureusement, nous sommes tombé malade à cause de la cuisine du restaurant le Blue Lagoon. Par contre le restaurant italien était très bien, nous n’avons eu aucun problème.

2/10 – Ontzettend slecht

Heidy Maria

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr unfreundliches Personal. Essen war schrecklich und es gab nur Ananas Saft und Orangensaft zum trinken. Was auch nicht geschmeckt hat. Nie wieder !!!! Empfehle ich auch keiner
7 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Steven

4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

yuting

3 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Mohamed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van AMC Management op 9 nov 2022
Dear our valued guest,You are much welcomed your hotel, appreciate to see you again for many times

8/10 – Goed

Hany

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The cleanliness,the service,the staff been helpful, food is good but breakfast needs some improvement
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Ahmed Diaa op 12 okt 2022
Dear valuable guest, Thank you for spending the time to write your feedback. We hope you enjoyed your vacation at AMC. Once again thank you, waiting to welcome you again. Hotel Management

8/10 – Goed

Nader

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Ahmed Diaa op 11 okt 2022
Dear valuable guest,Thank you for spending the time to write your feedback. We hope you enjoyed your vacation at AMC.Once again thank you, waiting to welcome you again.Hotel Management

10/10 – Uitstekend

ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
V good
All thing was very good food and staf and pool
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Ahmed Diaa op 11 okt 2022
Dear valuable guest,Thank you for spending the time to write your feedback. We hope you enjoyed your vacation at AMC.Once again thank you, waiting to welcome you again.Hotel Management

8/10 – Goed

Ahmed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Ahmed Diaa op 11 okt 2022
Dear valuable guest,Thank you for spending the time to write your feedback. We hope you enjoyed your vacation at AMC.Once again thank you, waiting to welcome you again.Hotel Management

4/10 – Matig

Mohammad

10 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you i enjoy My stay very much
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Ahmed Diaa op 17 mei 2022
Dear Mr. Mohamed, AMC management has the pleasure to hosted your good self and wish to see you again. Thank You, AMC Team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Ok for one night
We stayed there for one night at the end of our two weeks trip in Egypt. It's OK for one or two nights if you don't expect too much. Pro tip: skip their food and go to the restaurant "Medusa" next door - awesome food Positive: - clean - comfortable bed - affordable price - close to the kite station next door Negative: - horrible food (Egypt has amazing food but the hotels food is really, really bad: no variety, almost no choice, we got food poisoned etc.) - really noisy old fridge in the room that can't be unplugged - free WiFi only in the lobby and not in the rooms
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van AMC Management op 8 apr 2022
Dear Customer, Thank you for your valuable comments & we will put them into our consideration. Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Mahmoud

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Food privilege is so bad
I didn’t find any point could I say amazing.
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Walid - Director of sales op 13 feb 2021
Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you again soon.

10/10 – Uitstekend

David D

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Great hotel. Great beach. Very good food. Very Friendly staff. A bit too far from Huragada, but overall I really enjoyed my stay!
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Walid - DOS op 11 dec 2020
Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday & for sharing your experience . we are looking forward to welcome you again soon

2/10 – Ontzettend slecht

SAMIR

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
ad experience
My stay was an awful experience.. the food is not as expected.. all inclusive doesn’t help where I had to go out for lunch and dinner.. the pool is all crowded with people no social distancing .. people were swimming with all types of clothes.. no effort has been made to ensure a healthy us of public facilities... in many cases I was begging for ice.. young male guests have been bothering us at the beach... what received doesn’t match 40% of what I paid... I urge Hotels.com to review carefully before advise others to book there...
8 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Walid - DOS op 11 dec 2020
Dear Guest, Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you again soon.

8/10 – Goed

Noori

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Walid Ahmed - DOS op 30 nov 2019
Dear Guest, Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you again soon.

4/10 – Matig

Iben

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Closer to 2* hotel than 5*. Go somewhere else.
If I could, I would have checked out after the first 12 hours and gone somewhere else. However, our stay was non refundable. One of the reasons I booked this hotel was the “WiFi in rooms” as I needed to work at night. The WiFi on the hotel is horrible. If your are lucky, you can read an email or two in the lobby. Even when you pay ekstra for WiFi in your room, it’s useless. First thing I did when we entered the room was remove the dirty rug on the floor. I folded it up and put it aside. Even though mentioned to the reception, it remained in our room throughout our stay. The remote control for the tv had missing buttons and could not be turned on. This time I thought I would call reception to save going all the way down there. However, the phone in the room didn’t work. The kettle was plugged in to a faulty powerpoint and only worked when plugged in somewhere else on the floor. A playground is great when traveling with a child however this one was old, worn down and broken: the entry to the playground had a big sharp rock, mud and a tube from something... overall it was not a very child friendly playground. The pool area and especially the tiles around the children’s pool needs attention. See photos. Food was low quality. Postmix soda tasted like chlorine. Overall, this is definitely not our definition of a 5star hotel. Although reception staff wasn’t of any help at all, we did meet a few helpful, understanding and friendly staff members.
Leaking soap dispenser in bathroom
Where I could get the kettle to work
In room carpet/rug upon arrival
Bin. 5 star hotel, I think not.
7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Walid Ahmed - DOS op 30 nov 2019
Dear Guest, Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you again soon.

6/10 – Redelijk

Katarina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Walid - DOS op 7 okt 2019
Dear Katarina Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you again soon

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Als ich diese Hotel gebucht habe, stand Free wf. Als ich vor Ort war, habe ich gemerkt, dass Free Wf nur in der Lobby hätte sein sollen. In tat und Wahrheit habe ich meine Laptop um sonst mit genommen.Ich konnte in diesen 2 Wochen kein einziges mal die Zeitung herunterladen geschweige denn mein Mail überprüfen. Ich habe dann reklamiert in der Lobby. Die fade Antwort war, dass eben viel Leute zur Zeit im Internet wären. Ich habe es zu allen Tageszeiten versucht vergebens. Das Personal in der Lobby war bei Reklamationen unfreundlich und abweisend. Die Zimmer und der Zimmersevice war hervorragend. Das Personal im Speisesaal war freundlich zu sehr zuvorkommend. Manchmal dachte ich, die können die Gedanken lesen. Das bier stand schon da bevor ich mein essen geholt habe. Sehr sehr gut. Das Essen war reichhaltig. Schade, dass die Küche nicht liebevoller kocht. Man konnte es essen aber von einem 5-Sternhotel sehr weit entfernt. Sehr sehr schade.
14 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Walid Ahmed - DOS op 18 aug 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday & we are looking forward to welcome you again soon with a promise with better experiance .

6/10 – Redelijk

Medhat

4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Walid Ahmed - DOS op 18 aug 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday & we are looking forward to welcome you again soon with a promise with better experiance .

8/10 – Goed

Mina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales & Marketing op 1 jul 2019
Dear Sir, Thanks so much for chosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward to welcome you soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Der Aufenthalt im Amc Royal hat mir sehr gut gefallen, Personal sehr nett, geben sich alle Mühe auf die Wünsche einzugehen.
8 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Walid - Director of sales op 20 mei 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation, we wish to welcome you again soon.

6/10 – Redelijk

Morandi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
La qualité de la literie. La gentillesse du personnel
6 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Walid Ahmed - Director of sales & Marketing op 8 apr 2019
Dear Sir, Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday & for shaing your experiance with our hotel, we arre looking forward to welcome you soon again in our hotel.

8/10 – Goed

Mostafa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van walid Ahmed - Director of sales & marketing op 2 apr 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, and for sharing your experiance with our hotel , we are looking forward to welcome you again soon wishing you a pleasant stay.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel recensito come 5 stelle, ma può essere considerato al massimo un 3 stelle. Struttura non tenuta benissimo e cibo di scarsa qualità e varietà.
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Walid - Director of sales op 17 jan 2019
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, we are looking forward t welcome you again soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
A reasonable hotel for the price. Everything was ok but not great.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales & Marketing op 3 jan 2019
Dear Sir Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday , we are looking forward to welcome you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Walid Ahmed - Director of sales & Marketing op 31 dec 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday and for sharing your holiday experiance . we are looking forward to welcome you again soon in our hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Walid - Director of sales & Marketing op 10 dec 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation, looking forward to welcome you soon.

10/10 – Uitstekend

Bassem, Cairo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel totally...the room is clean with a wonderful pool & sea view, the swimming pool is large enough for many guests with different depths & aqua also exists, restraunt services a tasty wide variety of food each meal, hotel has a large kite station & a long marine with a very beautiful view, soft drinks available every where, animation team is professional makes all guests happy, staff is smiley & helpful, at last it was a wonderful vacation at AMC hotel seeking to come back again in summer with all my family
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Walid - Director of Sales op 27 nov 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation & for sharing your holiday experience . we are looking forward to welcome you soon in our hotel wishing you a pleasant stay.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Walid A - DOS op 3 nov 2018
Dear Guest Thanks s much for choosing our hotel to spend your vacation & for your important review. wish to welcome you again soon.

10/10 – Uitstekend

ashraf, egypt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Good hotel good facilities, good foods
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van walid op 28 aug 2018
Dear Guest thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday looking forward to welcome you soon again in our hotel

8/10 – Goed

Petr

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отель на твердую четверку, но если необходим ранний заезд или выезд, то лучше выяснять заранее. В моем случае я приехал в 5 утра, Парень на ресепшене сказал, что я должен платить как за сутки, а потом и вовсе отказал, сказал что свободных номеров нет. Уборка в номере тоже не навязчивая, уборщик хорошо если часам к 5 соизволит прийти убраться.
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 17 mei 2018
Dear Petr Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday & looking forward to welcome you again soon

8/10 – Goed

Milton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I Recommend This Hotel
We booked the Honeymooners Package which I thought was a great deal for the value. It included things like free shuttle to/from airport, romantic set dinner, and a few other items. The problem we faced was that it seemed as though the hotel was just simply unaware of exactly what was suppose to be included in the package. Well after speaking with guest relations, everything was worked out. We ended up going to guest relations for all our concerns and this worked out perfect as some of the front desk staff just wasn't friendly or helpful at all. Guest relations took care of all our needs and we felt as though we were taken care of. Other than that, we loved the hotel and everything included as this is an all-inclusive hotel. Have the option to choose from multiple bars, multiple locations for dinner, and a beautiful beach was amazing. I would recommend to all guest, just be sure to contact/email the guest relations prior to arrival for any extras.
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 26 apr 2018
Dear Guest, Thanks so much for your visit & reviewing our hotel. looking forward to welcome you again soon in our hotel.

6/10 – Redelijk

VLADISLAV

Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 26 apr 2018
Dear Guest, Thanks so much for your visit & reviewing our hotel. looking forward to welcome you again soon in our hotel.

8/10 – Goed

Galina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Хороший отель,территория небольшая, зеленая. Чисто. Мой номер находился в главном корпусе, достаточно большой, комфортный. Сейф в номере, бесплатный. Пляж небольшой, мелкий, но есть пирс, можно уйти поплавать на глубине. Еда обычная, из мясных блюд, в основном, курица. Овощи,салаты, соусы. Десертов много, но я не любитель, попробовала только песочное печенье- понравилось. Ресторан - маловат. Отель был заполнен наполовину, но на ужине - столпотворение и нет свободных столов. Пиво - разливное, вино тоже. В бич баре подают вино (во многих отелях - только в ресторане). Расположение - вдали от центра, если нужен шопинг - придется брать такси В целом, понравилось, рекомендую.
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 4 apr 2018
Dear Galina Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation, looking forward to welcome you again soon

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allt var bra, stranden var fin men liten och man kände sig lite instängd då allt var instängslat. Maten var ok både på buffén och i "gratisrestaurangerna". Åt i den asistiska betalresturangen och det var bland de godast jag ätit på länge. Bra alkoholfria drinkar. Störande med alla försäljare på området. Men allt som allt ett trevligt hotell.
14 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 17 mrt 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation Looking forward to welcome you soon

6/10 – Redelijk

Alex , oslo

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
As a normal hotel I can say ! First floor room was not good , shopping service center in hotel was not good and prices was so high than other side ! Food was good but juice drink was not natural ! Extra service for boat tour / diving / snorkeling / was expensive and unreality than can find on internet !! rest ting was ok !
7 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 21 mei 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation Looking forward to welcome you soon

6/10 – Redelijk

Ala

Positief: Netheid, personeel en service
Ganska ok hotell
3 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 18 jan 2018
Dear Guest Thanks for choosing our hotel to spend your holiday, looking forward to welcome you soon.

6/10 – Redelijk

superoby, torino

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grazioso hotel con spiaggia privata e piscina
Hotel grande e bello con molti confort Personale attento Piscina grande per adulti e bimbi
7 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 18 jan 2018
Dear Guest Thanks so much for choosing our resort to spend your holiday wishing to welcome you again soon.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

21 nachten verbleven in november 2017
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, looking forward to welcome you soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Väldigt stort hotell med många aktiviteter och nöje.
11 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 28 dec 2017
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday, looking forward to welcome you soon.

4/10 – Matig

Tarik, Bonn

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
All inklusive nicht nutzbar
Das Essen ist ungenießbar, das Geschirr wird mit der Hand, ohne Seife oder Lappen abgewaschen und das auch teilweise im WC Waschbecken( bezogen auf die Bar in der Lobby).
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 24 dec 2017
Dear Tarik Thanks so much for choosing AMC Royal Hotel to spend your vacation, looking forward to welcome you again.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
not bad
Surprising extra payment
10 nachten verbleven in december 2017
Dear Sir, Thanks so much for choosing our hotel to spend your vacation, Please be informed that our Children policy already published online

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Being vegetarian there wasn't a great range as we went All Inclusive. Apart from salads and fruit everything else had meatin it.
7 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Walid Ahmed - Director of Sales op 16 dec 2017
Dear Guest Thanks so much for choosing our hotel to spend your holiday promising with better experience in your coming visits.