Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

5 out of 5
Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center
Silahsor Cad. No: 42 Bomonti Sisli, Istanbul, Istanbul

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 691 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 187 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 27 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 46 van 1001 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ayse Gul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig!
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rainer Gieringer - General Manager op 14 mrt 2024
Dear Ayse Gul, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Samira

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne service
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Rainer Gieringer - General Manager op 8 dec 2023
Dear Samira, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Abdalilah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel op zich is prachtig. Daar kan ik echt geen commentaar op hebben. Het personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. Als ik iets van commentaar moet hebben is het een beetje op de ligging. Je kan wel met de taxi, die aan de deur stopt overal naar gevoerd worden. Met het openbaar vervoer is dit wat moeilijker omdat deze niet in de directe omgeving te vinden is..
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Rainer Gieringer - General Manager op 10 nov 2023
Dear Abdalilah, Thank you for your kind comments on this website.I am delighted to read that you enjoyed your stay with us, appreciating both our facilities and service. It is a real pleasure to receive such positive feedback.I look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti soon.Kind regardsRainer GieringerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Zhanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rainer Gieringer - General Manager op 21 sep 2023
Dear Zhanna, We were delighted to have you staying with us and I am very glad to see you enjoyed your stay at the Hilton Istanbul Bomonti.I look forward to welcoming you back again to our hotel soon.Kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Rainer Gieringer - Genel Müdür op 22 aug 2023
Sayın Mehmet Bey,Hilton İstanbul Bomonti’yi seçtiğiniz için teşekkür ederiz.Ziyaretiniz sırasında beklentilerinizi karşılamayı başardığımızı öğrenmekten memnuniyet duydum.En yakın zamanda sizi yeniden Hilton Bomonti de ağırlamayı ümit ediyorum.Saygılarımla,Rainer GieringerGenel Müdür

10/10 – Uitstekend

Halil

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Marketing & PR Ekibi op 29 aug 2022
Değerli Halil,Hilton İstanbul Bomonti Otel de konakladığınız ve deneyiminizi bizlere vakit ayırarak paylaştığınız için teşekkür ederiz. Ziyaretiniz sırasında konforlu bir konaklama sağladığımızı duymaktan mutluluk duyduk.Sizi tekrardan Hilton İstanbul Bomonti de görmeyi dört gözle bekliyoruz.Saygılarımızla,Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference CenterMarketing & PR Ekibi

10/10 – Uitstekend

Furkan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service
4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Marketing & Communications Team op 21 mrt 2022
Dear Furkan, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We are looking forward to welcome you back to Hilton Istanbul Bomonti soon. Kind Regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

8/10 – Goed

Karim

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel heeft goeie restaurant en vriendelijke personeel, hotel wel meer voor zakelijke markt ideaal minder voor vakantiegangers. uitzicht is prachtig maar zou een stuk beter zijn als ze een keer de ramen zouden zemen, dat is behoorlijke tijd niet gedaan. hotel geen wow factor of zo en voor 220 euro per nacht vind ik het net voldoende, meer vind ik het zeker niet waard
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Marketing & Communications Team op 20 jan 2022
Dear Karim, Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We are looking forward to welcome you back to Hilton Istanbul Bomonti soon. Kind Regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 – Uitstekend

Saneit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top service. Luxe verblijf, mooie kamers.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Marketing & PR Team op 6 jan 2022
Dear Saneit , First of all, thank you for choosing Hilton Istanbul Bomonti for your stay and for taking the time to share your views about the hotel with us. We were happy to hear that we provided a comfortable stay during your visit We wish to welcome you again as soon as possible and thank you for contributing to our development. Regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center Marketing & PR Team

10/10 – Uitstekend

Yasin

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Locatie top kamers goed schoon eten was perfect alleen is geen Famlie hotel te veel escort in de hotel
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Marketing & PR Team op 6 jan 2022
Dear Yasin , Thank you for choosing our hotel and taking the time to write a review! We are very happy to hear that you enjoy your stay, services and services. Our hotel aims to provide a unique experience and at this point all your feedback is very important to us. We look forward to welcoming you again at our hotel in the future. Regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center Marketing & PR Team

8/10 – Goed

Aykut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super verblijf 1 minpunt
Het hotel is super. Service is uitstekend. Minpunt is dat wij als accommodatie inclusief avondeten hadden. Helaas wordt dit apart geserveerd in een klein apart gedeelte. Restant is voor gasten als ala carte. Was niet duidelijk aangegeven en werden vriendelijk weggestuurd. Hier zouden ze iets anders voor moeten bedenken met een naam als Hilton.
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Marketing & Communications Team op 27 dec 2021
Dear Aykut, Thank you for choosing the Hilton Istanbul Bomonti and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Turkey. Kind Regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

8/10 – Goed

Kubra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Marketing & Communications Team op 22 nov 2021
Dear Kubra, Many thanks for being our guest and for posting your wonderful rating. We look forward to welcoming you back at Hilton Istanbul Bomonti. With kind regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 – Uitstekend

Shahed

5 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Marketing & PR Team op 31 aug 2021
Dear Sinan, Thank you for staying at Hilton Istanbul Bomonti Hotel and sharing your experience with us. We were happy to hear that we provided a comfortable stay during your visit. We look forward to seeing you again at Hilton Istanbul Bomonti. Regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 – Uitstekend

Serkan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles goed
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Marketing & PR Team op 29 aug 2021
Dear Serkan, Thank you for choosing the Hilton Istanbul Bomonti and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Turkey. Kind Regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Guzel
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Marketing & PR Team op 14 apr 2021
Değerli Misafirimiz, Hilton İstanbul Bomonti Otel de konakladığınız ve deneyiminizi bizlere vakit ayırarak paylaştığınız için teşekkür ederiz. Ziyaretiniz sırasında konforlu bir konaklama sağladığımızı duymaktan mutluluk duyduk. Sizi tekrardan Hilton İstanbul Bomonti de görmeyi dört gözle bekliyoruz. Saygılarımızla, Marketing & PR Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond echt alles top geregeld! De medewerkers zijn allemaal super aardig. En het uitzicht was geweldig ik heb letterlijk niks te klagen. Zeker een aanrader!
7 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Marketing & PR Team op 24 mrt 2021
Dear Guest, Thank you for having chosen Hilton Istanbul Bomonti for your stay in Istanbul and taking the time to share your feedback with us. We were pleased to see you had enjoyed your overall stay with us and we look forward to welcome you back again in near future. With kindest regards, Marketing & PR Team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super fijn hotel. Aardig personeel, lekker eten en schoon
5 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Marketing & PR Team op 18 mrt 2021
Dear Guest, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated. We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Servet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Marketing & PR Team op 22 feb 2021
Değerli Servet, Hilton İstanbul Bomonti’yi tercih ettiğiniz ve otelimizdeki deneyiminizi 10 puan ile değerlendirdiğiniz için teşekkür ederiz. Hizmetlerimizden memnun kaldığınızı öğrenmekten mutluluk duyduk. Sizi en yakın sürede tekrar Hilton İstanbu Bomonti’de ağırlamak dileklerimizle. Saygılarımızla, Marketing & PR Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Normaal
Verblijf is prima maar een basic kamer heeft bijna niets extra’s. Wel nette medewerkers. Helaas word je vaak gestoord als je niks aan je deur hangt.
3 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van With kindest regards, op 30 mrt 2021
Dear Guest, Thank you for having chosen Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center for your stay in Istanbul and for taking the time to share your feedback. We were pleased to see you had enjoyed your overall stay with us and we look forward to welcoming you back in the future. With kindest regards,

8/10 – Goed

Rofaida

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9
It was amazing
3 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Marketing & PR Team op 15 dec 2020
Dear Guest, Thank you for having chosen Hilton Istanbul Bomonti for your stay in Istanbul and taking the time to share your feedback with us. We were pleased to see you had enjoyed your overall stay with us and we look forward to welcome you back again in near future. With kindest regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Yasin, Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Standaart hotel niks bijzonders gezin. Zit er alleen heel groot uit
4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Marketing & PR Team op 26 aug 2020
Dear Guest, Thank you for having chosen Hilton Istanbul Bomonti for your stay in Istanbul and taking time to share your feedback. Our priority is to serve the best our guests and our team strives to deliver excellent service for each one of our guests. We appreciate if you share your review with us on istbh.fom@hilton.com to be considered for improving our services. We look forward to welcome you back again to ‘your home in Istanbul’. With best regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Lainisa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing. Would recommend!
Everything was just perfect! The staff was so nice and the rooms were pretty.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Marketing Team op 3 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for staying at Hilton Istanbul Bomonti and sharing your feedback. Consistently great service is our priority and we are so happy to learn that our services meet your needs and expectations. We hope to have a chance to welcome you back to Hilton Istanbul Bomonti in the future. With best regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ontbijt en netheid. Personeel was ook aardig. Ook was de wellness orima
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center op 10 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for your detailed feedback, which is critically important to us in our ambition to become better, each single day. We were pleased to read that you enjoyed your overall stay with us. We wish to welcome you back again on your next travel to Istanbul. With best regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeker nog een keer
Een hele mooie kamer met een prachtige uitzicht over de stad en de Bosporus
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center op 10 jan 2020
Dear Guest, We were delighted to have you staying with us and we are very glad to hear you enjoyed your stay at Hilton Istanbul Bomonti ! Many thanks for posting your kind comments. We look forward to welcoming you back again to our hotel soon. Kind regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really a great and fantastic hotel! Tamara from reception: you are the best! Thanks for everything
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center op 20 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for your detailed feedback, which is critically important to us in our ambition to become better, each single day. We were pleased to read that you enjoyed your overall stay with us. We wish to welcome you back again on your next travel to Istanbul. With best regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was uitstekend!!! Kamers zijn niet geluid bestendig dat vond ik wel vervelend
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center op 20 jan 2020
Dear Guest, Thank you very much for your feedback, which is critically important to us in our ambition to become better, each single day. Consistently great service is our priority and we strive to achieve it through close Guest satisfaction monitoring and intensive Team Member training. Together with the related department heads, we reviewed and took the necessary notes from your review. We hope to have a chance to welcome you back to Hilton Istanbul Bomonti in the future. With best regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grote en mooie hotel, alleen de ligging van het hotel is niet goed. Je moet altijd met de taxi overal naar toe. Voor de rest vriendelijk en behulpzaam personeel, hele mooie schone hotel. Je hebt geen winkels op loop afstand helaas.
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center op 19 dec 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback and staying at Hilton Istanbul Bomonti. We hope you enjoyed our facilities and services during your stay with us you were not satisfied with our location. Our Concierge team is 24/7 ready to help our guests with their transportation needs and we strive to provide the best service for each one of our guests. We look forward to welcome you back again and show you our high level of services. With best regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Faiza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel, easy to get a taxi and sweet staff
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

samet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we pay lots of money for this hotel and they are still charging parking fee from guests. when we checking out at hotel, i spoke with the receptionist guy about it. they can not handle it and management can not find a solutions for that. you are really crazy and big robber.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rainer Gieringer General Manager op 16 apr 2024
Dear samet,Thank you for taking the time to share your feedback regarding the parking situation at our hotel. We truly value your opinion and apologize for any inconvenience you experienced.We understand your frustration regarding the parking fees, and we want to clarify that the reason for the charges is due to the parking facility being managed by a separate company, not directly affiliated with the hotel. While we strive to provide the best possible experience for our guests, certain amenities, such as parking, are operated independently.However, we appreciate your input and will certainly take it into consideration as we continue to improve our services. If there's anything else we can assist you with during your stay, please don't hesitate to reach out to our team.Thank you again for choosing to stay with us.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Yasir, Houston

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love this property. For sure will be staying there again
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rainer Gieringer General Manager op 11 apr 2024
Dear Yasir,Thank you very much for taking the time to share your experiences with us following your recent stay at Hilton Istanbul Bomonti Hotel and Conference Center.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Shahida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
enjoyed our stay, highly recommend to those who use cars. Area around hotel is under construction and there is a long walk to the underground station.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rainer Gieringer General Manager op 5 apr 2024
Dear Shahida,Thank you very much for taking the time to share your experiences with us following your recent stay at Hilton Istanbul Bomonti Hotel and Conference Center.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Harshehnaz

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel and very professional and nice staff
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rainer Gieringer General Manager op 5 apr 2024
Dear Harshehnaz,Thank you for your positive review. Your feedback is most rewarding and motivation for our Team.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Majdi, Houston

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I mistly liked the nice welcoming from the employees
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Front Office Team op 23 mrt 2024
Dear Majdi, Thank you for your positive review. Your feedback on our customer service is most rewarding and motivation for our Team.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Best regards,

10/10 – Uitstekend

María

4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Rainer Gieringer General Manager op 28 mrt 2024
Dear Maria,Thank you for rating us with 5 points.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,

8/10 – Goed

Fawzi

7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Rainer Gieringer General Manager op 24 mrt 2024
Dear Fawzi,Thank you for rating us with 4 points.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Elena-Laura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was lovely. The staff was nice, spacious room and breakfast with nice variety.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Rainer Gieringer General Manager op 24 feb 2024
Dear Elena-Laura,Thank you for your positive review. Your feedback is most rewarding and motivation for our Team.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,Rainer GieringerGeneral Manager

6/10 – Redelijk

jawad

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Service Not as expected for the value.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Rainer Gieringer - General Manager op 19 feb 2024
Dear Jawad:I would like to thank you for your review in regard to your recent stay with us. Our commitment is to provide each and every guest with a memorable stay and always ready to go extra mile for our guests, so I was very disappointed to learn that we failed and allowed you to depart less than satisfied. If you are ever back in Istanbul, please feel free to contact us and we will do our best to reinstate your confidence in Hilton Bomonti. Thank you again for your visit and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Rainer GieringerGeneral Manager

8/10 – Goed

Peter, Eschweiler

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Rainer Gieringer - General Manager op 16 feb 2024
Dear Peter, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best hotel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Rainer Gieringer - General Manager op 19 feb 2024
Dear Ahmad, Thank you for taking the time to write a review after your recent visit.I was delighted to see you had much enjoyed your overall stay with us and I have taken the liberty to share your positive evaluation of the hotel with our Team. I look forward to the opportunity to welcome you back to our hotel soon.Kind regards,Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beste Hotel
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Rainer Gieringer - General Manager op 13 feb 2024
Dear Ahmad, We were delighted to have you staying with us and I am very glad to see you enjoyed your stay at the Hilton Istanbul Bomonti.I look forward to welcoming you back again to our hotel soon.Kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Nataliya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best personalized service! Incredible location with a great SPA.
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van General Manager op 11 feb 2024
Dear Guest, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer Gieringer

10/10 – Uitstekend

Kerstin Katja

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfektes Hotel
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rainer Gieringer - General Manager op 7 feb 2024
Dear Kerstin Katja, Thank you for having chosen the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center for your stay in Istanbul and for taking the time to share your feedback. I was pleased to see you had enjoyed your overall stay with us and I look forward to welcoming you back in the future.With kindest regards, Rainer GieringerGeneral Manager

8/10 – Goed

Erol

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Insgesamt gut.
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sophia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall all was great except the roads are narrow and the surrounding was not that nice!
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Rainer Gieringer - General Manager op 1 feb 2024
Dear Sophia, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager